Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura, utilitățile și serviciile publice din București

 

Topic: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere

802 posts, 160595 views
 
Go to page:  1  ... 46 47 48 49 50 51 52  ... 58
 
 

📖 Pagination options
Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rut Cristi N

Nu degeaba i-am zis faraonului sa scrie la rutiera, ei sunt cei care pot amenda primaria in astfel de cazuri. Nu spun ca o sa o faca de data asta dar ma astept ca la mai multe sesizari d-astea sa mai taie si cate un proces verbal. Mai ales ca nu sunt in cele mai bune relatii, vezi faza de azi dimineata dintre rutierist si localul de la S1.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rut anndrei

Eu tot ce am sesizat la ASPMB prin numarul de telefon 0213132500 a fost remediat. Doar ca nu le mai functioneaza nacela (PRB) si nu pot face reparatii semafoarelor suspendate. Ei trimit celor de la CMMTB care se fac ca muncesc. Rezolva o avarie dupa cateva telefoane si reveniri peste reveniri dupa vreo 2 luni de zile. Si asta daca primesc sesizarea de la Primarie sau de la Administratia strazilor. Degeaba le scriem lor direct sesizarea ca nu o inregistreaza si nici nu o rezolva.
Ca un fapt divers: cei de la ASPMB au montat la statia de tramvai Orsova ambele dispersoare a unui semafor pietonal de culoare rosie. Pe verde se aprindea tot rosu :lol: Am sunat la ei de cateva ori si au remediat intr-un final schimband dispersorul din partea de jos a semaforului cu unul de culoare verde. Cel vechi avea si protectia solara, evident ca cel ,,nou" nu o mai are...

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rut V2A

Primăria Capitalei: Se montează 85 de camere de ultimă generaţie de detecție și management trafic (TrafiCam)
Compania Municipală Managementul Traficului București S.A. a instalat, anul acesta, peste 620 de semafoare moderne



Primăria Capitalei, prin Compania Municipală Managementul Traficului București S.A., a demarat un program de îmbunătățire a detecției și managementului traficului din Capitală prin instalarea, într-o primă fază, a unui număr de 15 camere cu senzori de detecție. Dispozitivele, denumite TrafiCam, identifică și contorizează autovehiculele care se deplasează într-o intersecție. Datele înregistrate sunt transmise apoi către Sistemul de Management al Traficului București, care ajustează dinamic timpii semaforici. Mai exact, semaforul va afișa culoarea verde pentru o perioadă mai mare de timp pe direcția cea mai aglomerată, pentru a permite traversarea intersecției unui număr cât mai mare de conducători auto.

Zonele în care au fost instalate sunt:

- Intersecția Străzii 11 Iunie cu Bulevardul Regina Maria

- Intersecția Calea Moșilor cu Strada Hristo Botev

- Intersecția Calea Moșilor cu Strada Doctor Paleologu

În etapa următoare, toate cele 70 de camere de acest tip, instalate în anul 2008, vor fi înlocuite.

Primăria Capitalei, prin Compania Municipală Managementul Traficului București S.A., modernizează permanent echipamentele de semaforizare din Capitală. Au fost instalate, în numai 11 luni, 629 de semafoare noi, au fost montați 129 de stâlpi, 64 de camere video, 38 de dispozitive push button (de comandă pentru pietoni) și aproape 300 de dispozitive acustice pentru nevăzători la trecerile de pietoni semaforizate din Municipiul București.




















http://pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=7616

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rut misterr

Semafoare inteligente, montate în Capitală. Experţii nu cred că vor rezolva traficul

Click pe imagine pentru video:





Traficul din Capitală primește un ajutor. 85 de camere inteligente, cu senzori de detecție, urmează să fie montate în mai multe intersecții din București.

Acestea observă în timp real dacă o anumită zonă se aglomerează, și astfel, sunt modificați automat timpii semafoarelor pentru a fluidiza traficul. Însă, pentru a circula cu adevărat mai bine, astfel de soluții punctuale nu sunt suficiente, spun experții.

15 camere cu videodetectie au fost deja montate în trei intersecții din București.

Noile camere cu senzori detectează numărul de mașini care intră în intersecție. Dacă se aglomerează o arteră, semaforul va ține automat mai mult culoarea verde. Și dacă intersecția se aglomerează din toate direcțiile, sistemul prioritizează arteră principală.

Alte 70 de camere urmează să fie instalate și să le înlocuiască pe altele de generație mai veche.

Daniel Filipciuc, Compania Municipală de Management al Traficului: „Aceste camere se instalează acolo unde nu s-au putut instala bucle inductive în asfalt, unde avem și linii de tramvai, în principal pe arterele vechi: Moșilor, Eminescu, Dacia, Tunari”.

În trecut aveam foarte multe autovehicule care reușeau să ajungă în intersecție, dar nu erau detectate de vechile camere și videodetecție, acum acuratețea fiind mai mare și sistemul poate lua decizii conform cu realitatea.

În alte intersecții mari, fără linii de tramvai, cum este cea de la Universitate, sunt montați senzori în asfalt, conectați la sistemul de management al traficului.

Măsurile sunt insuficiente, spun unii experți în trafic. Primăria a anunțat de câțiva ani că intenționează să folosească datele din aplicația Waze, dar nu s-a întâmplat acest lucru până acum.

Paul Dorneanu, comunitatea Waze România: „Trebuie să profităm de aceste date gratuite pe care Google și Waze le pun la dispoziție autorităților. Pe lângă acești senzori pe care îi avem fie în asfalt, fie că vorbim de camere, nouă ne trebuie și date mai concrete referitoare la viteza de deplasare a mașinilor, pentru că degeaba știm că au trecut cinci mașini dacă din cauza faptului că în altă intersecție s-a creat un ambuteiaj au reușit să scape cinci mașini care au trecut cu viteză pe acolo.”

Potrivit datelor culese de la utilizatorii acestor aplicații, orașul este din ce în ce mai aglomerat. Timpul mediu de deplasare zilnic a crescut de la 38 de minute, cât era la începutul anului, la 39 de minute în vara, când în mod normal ar fi trebuit să scadă. În vara anului trecut, de exemplu, timpul mediu de deplasare era de 34 de minute.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rut anndrei

Au fost montate lampi filatoare (galben intermitent) pentru atentionarea soferilor cand pietonii au culoare verde pe Bd. Ion Mihalache intersectie cu urmatoarele strazi: Turda, Bd. Maresal Alexandru Averescu, Trotusului, Alexandru Constantinescu, Constantin Sandu Aldea.

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare ?i indicatoare rut ANTENA

Acolo unde exista butoane pentru traversare pietoni, verdele pentru pietoni apare doar conditionat de apasarea butonului.
Am observat chestia asta in 2 intersectii: sos.Petricani / A3 / Fabrica de Glucoza si sos. Gh. Ionescu Sisesti / bd. Oaspetilor.
Cand sensul auto capata verde, pietonii care traverseaza in acelasi sens trebuie sa vada verde in fata ochilor indiferent daca au apasat sau nu pe acel buton. Altfel, raman ca fraierii cu ochii in soare, asteptand verde. Si verdele nu vine niciodata.
Butonul trebuie sa foloseasca doar pentru cerere de verde. Asa a fost initial, doar ca mai nou cineva a venit cu o idee stralucita.

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rut andrei11

Stai că nu înțeleg. Există semafor pentru pietoni cu buton integrat cu celelalte semafoare ale intersecției ? E un non sens !

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rut ANTENA

Semafoarele auto functioneaza pe fluxurile normale.
Doar ca cele pt pietoni, daca nu apesi butonul magic, stau pe rosu tot timpul si in toate directiile.
Esti obligat sa apesi butonul ca sa treci pe verde.
Am facut aseara un test pe Sisesti. Se daduse verde pe o cale pt auto, iar semaforul pt pietoni ramasese pe rosu, in aceeasi directie cu cel auto. Am apasat butonul si s-a comutat pe verde instant.
Nu mi se pare ok.

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere Costin

Mie mi se pare foarte logica functionarea asa, de ce consideri ca nu e ok?

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rut BIGRED1984

E perfect, chiar ar fi de dorit mai multe semafoare cu buton, sunt multe situatii in Bucuresti unde stai degeaba la un semafor desi nu trece nicio urma de pieton.

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rut andrei11

Costin, evident că nu e ok. Dacă ai un semafor pentru pietoni integrat în celelalte semafoare pentru auto acesta ( de pietoni ) se va face verde după un anumit ciclu. Aici sunt două posibilități.
1) Există pietoni și atunci mașinile trebuie să le acorde prioriate.
2) Nu există pietoni și atunci mașinile trec chit că este verde pentru pietoni pentru că nu sunt pietoni pe trecere.
Este absurd să ai un semafor pentru pietoni integrat în celelalte semafoare ale intersecției cu buton. În orice caz dacă este așa și dacă apeși pe buton el nu se va face verde instant ci numai atunci când îi vine ciclul de verde funcție de celelalte semafoare integrate în intersecție.

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rut ANTENA

Trebuie analizat de la caz la caz.
Tocmai de aceea am zis sa fac o schita cu situatia de fapt.

Capture.JPG (36.02 KB; downloaded 2732 times)


In situatia de mai sus, cand ma apropii de intersectie ca pieton pe bd. Ionescu Sisesti, nu vad rostul de a apasa butonul B3 sau B4 atunci cand este verde pe bd Sisesti. Verdele trebuie sa vina automat si pt pietoni odata cu semafoarele auto.
Butoanele B1 si B2 se folosesc pt cerere de verde pe directia perpendiculara.
Si invers, apas pe B3 sau B4 cand este verde pe bd. Oaspetilor, celelalte 2 semafoare pt pietoni facandu-se verde in mod automat cu semaforul auto.

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rut subway guru

In tarile cu trafic adevarat semaforizarea are un timp special pentru pietoni cu rosu pentru tot ce e auto si verde pentru toti pietonii indiferent de directie (chiar si pe diagonala)

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rut 1689

Astfel de situatii, in care se blocheaza tot traficul auto permitind trecerea pietonilor pe toate directiile de mers, sint mai degraba o exceptie si in nici un caz nu se aplica atunci cind traficul pe banda de biciclete este reglementat de semaforul de pietoni (inscriptionat pieton + bicicleta).
Sincronizarea semaforului de pietoni cu cel de trafic in situatia existentei unui buton de comanda contrazice insasi ideea de baza pentru care s-au instalat butoanele. In cazul in care semaforul de pietoni e verde, obligatoriu soferii trebuie sa reduca viteza pentru a se asigura, ceea ce ingreuneaza degajarea intersectiei in cazul virajului. Butonul de comanda este de obicei insotit de lumina galben intermitenta, semnalizind faptul ca exista posibilitatea ca pietoni (sau biciclisti) sa traverseze.
In conditiile existentei butonului, acesta trebuie sa fie singura modalitate de activare a luminii verzi pentru pietoni (si asa este implementat in 95% din cazuri - desi stiu si exceptii, dar in conditii extrem de speciale).

 


Go to page:  1  ... 46 47 48 49 50 51 52  ... 58
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use