Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura, utilitățile și serviciile publice din București

 

Topic: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere

806 posts, 163160 views
 
Go to page:  1  ... 40 41 42 43 44 45 46  ... 58
 
 

📖 Pagination options
Re: Sistemul de Management al Traficului alliens

Sistemul asta este un mare esec,dovada zecile de politisti care dirijeaza zilnic circulatia in intersectiile incluse deja in sistem...daca dupa atatea investiti solutia este sa punem in continuare agenti in intersectii putem sa il inchidem

 


Re: Sistemul de Management al Traficului andrei11

# alliens raționament totalmente fals. Ia vezi unde ai greșit. :bere:

 


Re: Sistemul de Management al Traficului Valentin

Daca oamenii vor trece pe roșu sau vor pătrunde in intersecția vizibil blocată, ca sa nu astepte inca un semafor, de aia pare ca nu merge sistemul si e nevoie de politisti.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului andrei11

Bravo Valentin, acesta este răspunsul corect   !

 


Re: Sistemul de Management al Traficului cris_m

Intra si pe verde in intersectie, chiar daca e blocata. E chestie de bun-simt si orientare pana la urma, ca sa nu mai zic ca exista si lege in acest sens...

 


Re: Sistemul de Management al Traficului alliens

Psi tocmai aceasta situatie ar trebui sa o rezolve acest sistem, daca se blocheaza intersectia sa schimbe automat timpii de semaforizare, adica sa faca ce ii zice numele, management de trafic....faptul ca nu poate si pentru asta avem nevoie de agenti in fiecare intersectie nu face decat sa confirme ca e un esec

 


Re: Sistemul de Management al Traficului andrei11

Văd că insiști în eroare. Așadar, EROARE în gândire. Mai studiază. Sau joacă-te mai puțin pe calculator. Raționamentul tău greșit de acolo provine.
______________________
PS: Evident că nu știu câți ani ai. ( Tu știi câți ani am eu). Eu sunt fan https://www.youtube.com/watch?v=WDpY_cpve-A. Am început acum vreo 20 ani și tot timpul a trebuit să-mi cumpăr alt calculator datorită acestui joc. Consumă al naibii de multe resurse.
______________
Revenim. Psi nu rezolvă deloc acest lucru. Ți s-a răspuns la nelămurire ceva mai înainte.
________________
Hai să-ți spun un secret.
Dacă sosesc în unitatea de timp  în intersecție mai multe mașini decât poate procesa intersecția respectivă în unitatea de timp există două posibilități.
a) Dacă te joci un joc pe calculator se vor lungi cozile în direcțiile mai solicitate. În joc evident că se respectă regulile de circulație și intersecția nu se va bloca.
b) În realitate datorită indisciplinei șoferilor intersecția se va ambuteia.
_______________
Sunt mai multe lucruri de spus aici, dar deocamdată nu insist, de exemplu timpul psihologic acceptabil de așteptare la o intersecție, etc, etc.
A, și încă ceva, ambuteindu-se o intersecție, ambuteiajul se va propaga și la intersecția alăturată și  așa mai departe.
_________________
Secretul e simplu, în momentul în care  o intersecție nu mai poate prelua fluxul de mașini respectați stimați șoferi regulire de circulație.
________________
Poliția nu face decât să asigure intersecția liberă și mașinile care pot trece să treacă ( evident spre direcțiile neambuteiate din alte intersecții ).

 


Re: Sistemul de Management al Traficului alliens

Nu e deloc asa cum spui...la intersectia 13 Septembrie cu Soseaua Progresului spre exemplu se circula foarte bine cand nu sunt agenti in intersectie, cum apar agenti se da peste cap traficul pe Soseaua Progresului, fiind tramvaie care nu reusesc sa treaca de intersectie chiar si dupa 2 semafoare, nemaivorbind de claxoane si injuraturi....deci acolo daca ar lasa semafoarele ar fi bine pentru toata lumea...in schimb la intersectia Calea Rahovei cu Soseaua Progresului niciodata nu vine un agent, desi timpii de semaforizare sunt prost alesi si tot timpul de blocheaza trecerea tramavaielor pe Soseaua Progresului..

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Sistemul de Management al Traficului ClaudiuL

Cred ca ati neglijat necesitatea sincronizarii semafoarelor din intersectiile succesive intr-o directie, functionalitate ff importanta a SMT si care merita implementata. Popular denumita unda verde  :D Ex clasic Piata Victoriei <-> Calea Plevnei.  :evil:

 


Re: Sistemul de Management al Traficului PaulIP

Adevarul e undeva la mijloc. Nu la mijlocul "geometric" si nici in mijlocul intersectiei.
@andrei11, nu-mi spuneti ca n-ati intalnit politisti care habar n-au sa dirijeze circulatia si mai mult incurca decat descurca ambuteiajele.
Pe de alta parte, sunt o groaza de soferi indisciplinati care fie incalca regulile, fie se baga in intersectie (avand verde, e drept), dar fara a se asigura ca au unde sa se bage. Caz concret, Piata Romana, saptamana trecuta, fix inainte de ora de varf de dupa-amiaza. Cei de pe Catargiu (dinspre Guvern) aveau verde si au intrat in rond ca vitele, blocandu-i pe cei care voiau sa intre pe Prelungirea Dacia. Claxoane, injuraturi, tot tacamul. + echipaj de politie care avea o imensa durere in ...

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Semafoare și indicatoare rutiere anndrei

Stie cineva unde se pot transmite sesizari despre semafoarele defecte din București?

 


Re: Semafoare și indicatoare rutiere Costin

La administratia strazilor. Stai ca au desfiintat-o...

La firma aia noua a primariei. Stai ca e ilegala...



(Nu iau pe nimeni la misto, e tragica situatia)

 


Re: Semafoare și indicatoare rutiere Cristi N

Poti sa incerci la Brigada Rutiera. Nu sunt ei destinatarul final dar cel putin teoretic ar trebui sa stie pe cine sa traga de urechi.  :D

La numărul 021/9544 ne puteţi sesiza permanent, telefonic,sau la adresa de email:  bpr@b.politiaromana.ro, pentru operativitate în rezolvarea problemelor urgente întâlnite în traficul bucureştean (ambuteiaje, gropi în carosabil, semafoare defecte, formare de polei, etc.), ca şi pentru sugestii, sesizări, întrebari sau recomandări privind îmbunatăţirea activităţii Brigăzii Rutiere

 


Re: Semafoare și indicatoare rutiere misterr

Alertă în Capitală după ce a fost accesat ilegal sistemul de semaforizare





Primăria Capitalei reclamă accesări ilegale ale sistemului de semaforizare din București, fapt care ar fi putut avea consecinţe deosebit de grave în privinţa circulaţiei automobilelor şi a siguranţei cetăţenilor.

”Reprezentanții Companiei Municipale Management Trafic București S.A., în calitate de operatori ai sistemului de semaforizare din Capitală, au depus astăzi o plângere penală după ce ieri și astăzi (28 și 29 decembrie 2018) au avut loc accesări ilegale ale echipamentelor, cu potențiale consecințe deosebit de grave. Mai exact, s-a constatat că au fost deschise dulapurile care conțin automatele de dirijare dintr-o intersecție (deși acestea au sisteme de siguranță) și au fost introduse alte diagrame decât cele autorizate (care stabilesc timpii pentru culorile roșu și verde ale semafoarelor și trecerilor de pietoni).
Dacă echipele de intervenție ale Companiei Municipale Management Trafic București S.A. nu interveneau cu promptitudine exista un risc ridicat de producere a unor accidente rutiere deosebit de grave (de exemplu, semafoarele puteau afișa culoarea verde din toate direcțiile).

După prima accesare a dispozitivului trecerii de pietoni din fața Policlinicii Titan, din data de 28 decembrie, situația a fost remediată rapid iar sistemul a fost verificat din punct de vedere tehnic, fiind exclusă varianta unei erori.

Astăzi, 29 decembrie, a avut loc o nouă accesare, în același loc, iar semaforul trecerii de pietoni, în loc să urmeze ciclul de culori roșu-verde, a rămas blocat pe culoarea galbenă intermitent.

Menționăm faptul că, din punct de vedere tehnic, doar persoane specializate, care au cunoștințele și echipamentele necesare pot să acceseze automatele de dirijare și să modifice diagramele.

În zona Policlinicii Titan există mai multe camere de supraveghere și în aceste momente se lucrează la identificarea persoanelor care au intervenit la echipamente.

Atragem atenția că asemenea acțiuni sunt ilegale și pot avea consecințe deosebit de grave asupra circulației automobilelor și siguranței pietonilor.

Considerăm că, în cazul în care organele abilitate vor constata că a fost vorba despre acte de sabotaj, țintele fiind Primăria Capitalei şi companiile municipale, nicio miză nu poate justifica discreditarea unor instituții cu prețul unor vieţi omeneşti”, se spune într-un comunicat al Primăriei

 


Go to page:  1  ... 40 41 42 43 44 45 46  ... 58
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421817 posts in 5255 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use