Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura, utilitățile și serviciile publice din București

 

Topic: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere

801 posts, 157649 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 58
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere Utilizator anonim

Dupa ce acum cateva saptamani am vazut in Militari indicatoare rutiere cu panouri de alimentare solara astazi am vazut si la RATB Titan ca se monteaza asemenea panouri.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Managamentul traficului si semaforizarea Utilizator anonim

Au fost montate module de comunicatie cu autobuzele la toate semafoarele de pe Bd. Iuliu Maniu intre UPB si A1.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Managamentul traficului si semaforizarea Utilizator anonim

Un articol despre sistemul de avertizare prezentat mai sus.
Bucureştenii vor avea treceri de pietoni cu semnale vizuale alimentate de la soare

Trecerile de pietoni aglomerate din Bucureşti vor fi supra-încărcate cu semne de circulaţie. Zi sau noapte, şoferii nu vor mai avea nici o scuză dacă nu dau prioritate pietonilor. Primele două zebre pline de indicatoare au apărut deja în sudul Capitalei.
Este vorba de un sistem cu celule fotoelectrice care simt când se apropie cineva de trecerea de pietoni şi declanşează un sistem luminos cu led-uri de-a lungul zebrei. Luminile atrag atenţia şoferilor că pe trecere se află un pieton.

Led-uri sunt montate şi deasupra trecerii de pietoni, dar sunt mult mai mari şi sunt vizibile de la distanţă. Acumulatorii necesari alimentării acestora sunt îngropaţi în asfalt, iar tot acest sistem este alimentat cu energie solară de la două panouri situate deasupra fiecărui stâlp.
Administraţia străzilor va cheltui peste un milion de euro pentru implementarea acestui sistem la toate trecerile de pietoni de pe bulevardele mari ale Capitalei.

http://www.antena3.ro/stiri/rutier/bucu ... 95860.html

NOTA: deja vedem astfel de treceri pe Bd. Iuliu Maniu, Theodor Pallady, Preciziei, Bd. Timisoara.€

 


Re: Managamentul traficului si semaforizarea Chev Celios

Utilizator anonim wrote:
....
NOTA: deja vedem astfel de treceri pe Bd. Iuliu Maniu, Theodor Pallady, Preciziei, Bd. Timisoara.


Lucretiu Patrascanu.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Managamentul traficului si semaforizarea Utilizator anonim

Vad ca sunt pusi tare pe montarea acestor sisteme de avertizare, adaugam pe lista Sos. Giurgiului, Cantemir, Ghencea, Apusului, Uverturii.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Managamentul traficului si semaforizarea Utilizator anonim

Noi sensuri unice şi benzi de circulaţie exclusiv pentru autobuze, în Bucureşti
Primăria Capitalei reorganizează circulaţia rutieră din oraş.  În centrul Bucureştiului ar putea fi create noi sensuri unice şi benzi de circulaţie exclusiv pentru mijloacele de transport în comun.

Primăria Municipiului Bucureşti va începe, în acest an, reorganizarea circulaţiei în zona centrală a Capitalei. Acest lucru presupune noi sensuri unice şi benzi de circulaţie exclusiv pentru mijloacele de transport în comun, potrivit reprezentanţilor municipalităţii.

Pe benzile unice pentru vehiculele Regiei Autonome de Transport Bucureşti vor putea circula şi taxiurile.

"Este vorba despre un proiect care sperăm că va mări cu 30% capacitatea de transport în oraş", a precizat şeful Direcţiei Transporturi din Primăria Capitalei, Ion Dedu.

Potrivit lui Dedu, proiectul prevede şi crearea unor "puncte intermodale", acolo unde se întâlnesc mijloacele de transport în comun şi unde vor fi amenajate staţii de taxi. Practic, se intenţionează ca, în aceste puncte, bucureştenii să aibă la dispoziţie toate mijloacele de transport: vehicule RATB, metrou şi taxi.

http://www.realitatea.net/noi-sensuri-u ... 08973.html€

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Managamentul traficului si semaforizarea Dr2005

Avem deja taxiuri in toate statiile RATB importante... (vezi intersectia Bd. Timisoara cu Bd. Vasile Milea, in zona mall-ului, unde autobuzele opresc si pa banda a 3a uneori), pe colturile marilor intersectii, pe trotuare si prin alte locuri. Nu am nimic impotriva sa circule si taxi-urile pe culoarele unice si sa le faca statii ma multe, dar sa-i amendeze gras pe cei care isi asteapta clientii pe coltul intersectiilor sau in alte locuri in care incurca traficul.

 


Re: Managamentul traficului si semaforizarea telvanni

Chiar daca mai mult de jumatate din taximetristi sunt infantili cu 4 clase...nu poti sa-i amendezi ca nu au unde sa astepte. Mai intai sa le amenajeze spatii apoi sa-i amendeze. E foarte bine ca pe liniile ptr RATB pot circula si taxiurile.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Managamentul traficului si semaforizarea Tom

Desi folosesc taxiul, nu sunt de acord cu acordarea acestora a dreptului de a circula pe benzile RATB. Si asa unii din ei se baga peste tot fara sa se asigure, asta ii va face si mai obraznici, doar n'o sa stea in spatele unui autobuz care merge cu 15 km/h. Vor ajunge chiar sa-si puna afise din acelea cu prioritate si cu "multumesc" :twisted:. Apropos, daca le da voie pe benzile RATB, asta inseamna ca au voie si pe sensurile unice (sau complet interzise) "cu exceptia RATB" :?:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Managamentul traficului si semaforizarea Utilizator anonim

Municipalitatea interzice parcarea în Capitală, în timpul zilei, pe unele bulevarde mari

Atenţie, şoferi, parcarea în Capitală va fi interzisă în timpul zilei pe unele bulevarde mari. Autorităţile speră să mai degajeze astfel traficul şi să evite ambuteiajele. Acum rămâne întrebarea: unde ar trebui să parcheze şoferii care parcau în mod normal pe bulevardele respective?

În scopul îmbunatăţirii condiţiilor de defăşurare a circulaţiei rutiere, municipalitatea a demarat o acţiune de studiere a zonelor în care se creează aglomerări de trafic, identificând cauzele care generează aceste aspecte negative şi propund măsuri de înlăturare a acestora.

Principala cauză a aglomerarilor de trafic este scăderea capacităţii de circulaţie a arterelor, motivată de parcarea pe zona carosabilă. Aşadar, se impune instituirea unor restricţii de oprire în anumite intervale orare cu valori crescute ale fluxurilor de circulaţie. În celelalte intervale orare se poate permite staţionarea, astfel încât să existe posibilitatea riveranilor de a-şi parca autovehiculele.

Pentru început, în cadrul unui proiect pilot, se va interzice oprirea în intervalul 07:30 - 19:30, în zilele lucrătoare, pe bulevardul Ion Mihalache, pe tronsonul cuprins între Piaţa Victoriei şi strada Turda, începând cu data de 07.06.2010.

Dupa analizarea efectelor restricţiilor impuse prin acest proiect pilot, acesta se va extinde şi pe alte artere importante pe care se produc ambuteiaje.

Antena 3

http://www.antena3.ro/stiri/rutier/muni ... 00938.html€

 


Re: Managamentul traficului si semaforizarea Chev Celios

Pe Bd.Lacul Tei sau montat deja salpi de la trecerile inteligente.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Managamentul traficului si semaforizarea Utilizator anonim

Primăria Capitalei a cheltuit aproape 9 milioane de lei pe stâlpişori, marcaje şi separatoare

Administraţia Străzilor din cadrul Primăriei Capitalei a montat în primele luni ale acestui an 18.000 de metri de separatoare de trafic pe mai multe artere, a pus 6.000 de metri pătraţi de marcaj pe trotuar. Pe lângă toate acestea  va pune şi 20.000 de stâlpişori pentru pistele de biciclete.
Mii de metri de separatoare de trafic, 20.000 de stâlpişori pentru pistele de biciclişti şi 6000 de metri pătraţi de marcaj pe trotuar cu inscripţia "Traversează pe la trecerea de pietoni". Acestea sunt doar câteva din investiţiile pe timp de criză ale Administraţiei Străzilor Bucureşti, pentru care a plătit aproape 9 milioane de lei

Pentru cei 18.000 de metri de separatoare de trafic administraţia Străzilor a cheltuit aproape 2,7 milioane de lei fără TVA. La puţin timp de la montarea lor, multe separatoare sunt deja la pământ. Administraţaţia străzilor Bucureşti susţine că s-a inspirat din străinătate şi e convinsă de utilitatea lor.

Aproape trei milioane de lei va plăti ,,Administraţia Străzilor,, pentru 6000 de metri pătraţi de marcaje cu inscripţia "Traversează pe la trecerea de pietoni".

"Nu e la trecerea de pietoni. E la jumătate. Omul trece de ea şi uită", a spus un trecător.

Tot în jur de trei milioane de lei vor costa şi cei 20.000 de stâlpişori din material plastic ce vor fi montaţi de-a lungul pistelor pentru biciclişti. Până să apară stâlpişorii şi să dispară maşinile parcate neregulamentar, mai rămân câteva probleme minore precum băncile uitate pe pistele de biciclişti.

http://www.realitatea.net/primaria-capi ... 17748.html€

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Managamentul traficului si semaforizarea Tom

Va mai amintiti inscripita aia cu alb pe negru cu "sunt un rom si m-am saturat sa ma calcati in picioare", pozitionata strategic in locurile unde omul trece fara sa se uite? Alti bani aruncati aiurea.

 


Re: Managamentul traficului si semaforizarea 3mil

Trix wrote:
Va mai amintiti inscripita aia cu alb pe negru cu "sunt un rom si m-am saturat sa ma calcati in picioare", pozitionata strategic in locurile unde omul trece fara sa se uite? Alti bani aruncati aiurea.

Si majoritatea romanilor care o observau scuipau pe ea. :twisted:

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 58
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use