Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura, utilitățile și serviciile publice din București

 

Topic: Infrastructura pietonală

180 posts, 51099 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 13
 
 

📖 Pagination options
Re: Infrastructura pietonala telvanni

Stiti ce e orasul de tip "door to door? Este un oras in care te deplasezi din usa in usa, adica iesi pe usa casei, te teleportezi si ajungi in fata usii biroului. Iesi pe usa biroului, te teleportezi si ajungi in fata usii magazinului...si tot asa. Am folosit special cuvantul teleportare pentru ca masina asta face intr-un fel sau altul. Suna foarte bine si americaneste: am masina in fata casei, ma sui in ea, ajung la destinatie, o parchez in fata magazinului si-mi fac treaba. Nu interactionezi cu EXTERIORUL. Nu interactionezi cu nimeni, poate doar daca faci accident. E bine? Nu e bine? Rezultatele le vedem cu totii pe strada traduse prin rautatea oamenilor, mai ales a soferilor si lipsa de respect reciproc.

Asa e Bucurestiul nostru drag, cu cateva exceptii recunosc. Orasul de tip door to door este unul foarte putin prietenos cu pietonii.
Acesta a fost un preambul la articolul de mai jos:
http://www.b365.ro/lucrari-reabilitare- ... 92964.html
Scandalos: Trotuarele din Piața Unirii amenajate în bătaie de joc și abandonate de luni de zile
Dale sfărâmate, gropi în pavaj și treceri blocate. Așa sunt "întâmpinați" de Primăria Capitalei miile de pietoni care trec zilnic prin Piața Unirii. Deși lucrarea de reabilitare a trotuarelor începută acum aproape un an nu este una de amploare și ar fi trebuit finalizată în maxim câteva luni, amenajările mai mult se deteriorează decât avansează, iar muncitorii cu greu pot fi întâlniți pe șantier.
Lucrările de reamenajare a trotuarelor din Piața Unirii au început în luna noiembrie a anului trecut. De atunci, zona este un calvar pentru pietoni, pavajele au fost mai mult stricate decât reparate, iar situația nu pare să se schimbe prea curând având în vedere că muncitorii nu prea se fac văzuți pe șantier.

Deschis în prag de iarnă, șantierul a fost abandonat timp de peste patru luni, timp în care și puținele amenajări realizate s-au deteriorat. Reînceperea lucrărilor, făcută cu mare întârziere în vara acestui an, s-a produs mai degrabă pe hârtie decât în realitate.



Câteva din pavajele stricate au fost plombate în bătaie de joc și mai multe bariere masive din beton (foto) au fost montate aproape exclusiv în cele mai aglomerate puncte ale intersecției și împiedică sever circulația pietonilor, fiind așezate aproape exclusiv în cele mai algomerate puncte ale intersecției. Mai rău, lucrarile au fost din nou intrerupte, pentru săparea șanțurilor pentru noua instalație de iluminat public, conform unui răspuns oficial al Administrației Străzilor pentru B365.ro.

În fața magazinului Unirea pietonii își rup picioarele în dale sparte, gropi și șanțuri de mari dimensiuni. Mai mult, aici au apărut și terase sezoniere, care stânjenesc și mai mult pietonii. La momentul vizitei reporterului B365.ro, un singur muncitor se găsea pe întregul șantier de la Piața Unirii.

Șantierul nesfârșit din Piața Unirii îi costă pe bucureșteni 2,5 milioane de lei (500.000 de euro) și sunt executate de firma Euroconstruct '98, una din firmele preferate ale Primăriei Capitalei, despre care presa a scris în mai multe rânduri că a fost favorizată pentru obținerea unor contracte oneroase pe bani publici. Firma este deţinută de către "regii asfaltului" Dan Besciu şi Sorin Vulpescu, patroni ai restaurantului Golden Blitz. În afară de "amenajarea" trotuarelor din Piața Unirii, Primăria Capitalei a mai contractat firma Euroconstruct pentru reabilitarea Bulevardului Liviu Rebreanu, pasajul pietonal de la Piața Romană, pistele de bicicliști distruse, înlocuirea de borduri și alte lucrări de reparații pentru diverse străzi.

Termenul de finalizare anunțat pentru această lucrare este luna septembrie a anului curent. "Vor fi instalati stilpi ornamentali diferiti fata de cei montati pana acum in Capitala, deasemenea vor fi montate bancute pentru odihna, jardinière cu flori si stilpisori care impiedica parcarea masinilor pe trotuar" promit reprezentanții Administrației Străzilor.

O situație aproape identică o întâlnim pe tot în centrul Capitalei, pe Bulevardele Nicolae Bălescu și Magheru. Aici Primăria a început lucrările de reabilitare de aproape un an de zile, dar zona arată în continuare deplorabil. Aici spațiile verzi au fost puternic deteriorate în ultimii ani, însă municipalitatea a ales să înlocuiască copacii de pe marginea bulevardelor cu jardiniere de metal care zac deteriorate și vandalizate. La trotuare lucrează o altă firmă preferată de Primăria Capitalei, Tehnologica Radion, care a beneficiat în ultimii ani de contracte de zeci de milioane de euro, din bani de la bugetul local.

 


Re: Infrastructura pietonala misterr

În fața magazinului Unirea din centrul capitalei continuă încercările penibile de a face un pavaj. Porțiunile lipsă / descompletate sînt completate cu pavele de altă culoare (mai închisă) și alte dimensiuni (puțin mai mari), astfel încît rezultă o bălțare și un decalaj crescător între vechile și noile rînduri.


P1030223.JPG (126.7 KB; downloaded 5468 times)



P1030224.JPG (130.59 KB; downloaded 5471 times)



P1030220.JPG (156.83 KB; downloaded 5468 times)



P1030221.JPG (124.29 KB; downloaded 5469 times)



P1030222.JPG (133.65 KB; downloaded 5468 times)




De asemenea, se introduc niște cabluri electrice și platbande de împămîntare, probabil pentru stîlpi de iluminat.


P1030219.JPG (143.49 KB; downloaded 5467 times)



P1030225.JPG (118.58 KB; downloaded 5468 times)



P1030227.JPG (159.92 KB; downloaded 5469 times)



P1030235.JPG (160.45 KB; downloaded 5468 times)

 


Re: Infrastructura pietonala misterr

Capacele de canal mi se par puse absolut genial. Nu știu unde îi găsește primăria, dar ăștia nu sînt meșteri, sînt chirpicari.


P1030236.JPG (129.56 KB; downloaded 5453 times)



P1030237.JPG (124.33 KB; downloaded 5452 times)




Ca să fie circul complet, gheretele sînt ridicate sub atenta supraveghere a poliției:


P1030226.JPG (151.81 KB; downloaded 5456 times)



P1030228.JPG (34.66 KB; downloaded 5453 times)

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Infrastructura pietonala Mircea G

Sa-mi bip bip ....
Ce naiba sint astea , platforme pentru tomberoane de gunoi , ce mama dracului !?
Nu se puteau face niste bucati de spatiu verde , ceva pomi , banci ????? Tot betoane si betoane . Se pare ca NIMIC nu se face pentru oameni in orasul asta iar administratorii lui sint clar dusmanii cetatenilor .

 


Re: Infrastructura pietonala telvanni

Rabdare si tutun, poate scapam odata s-odata si de Oparescu asta.

 


Re: Infrastructura pietonala Goldmund

telvanni,

Macar daca ar veni unul de la Mincu(Facultatea de Arhitectură /Facultatea de Urbanism) , vreun edil adevarat...sau unul care se lasa convins de adevarati profesionisti  de ce are nevoie un oras locuit cu placere...

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Infrastructura pietonala Utilizator anonim 2

Am observat ca placile astea noi de la Unirii au o afinitate deosebita pentru gumele de mestecat...Stiu, nu sint placile de vina dar parca s-ar cere si ele curatate si eventual sanctionati nesimtitii care le scuipa.

 


Re: Infrastructura pietonala thor5

Referitor la legatura dintre iesirea de metrou Piata Unirii 1 si statia de autobuze de langa fosta Banca Religiilor, nu inteleg de scara de ce acces de la metrou nu se poate reface rotita cu 180 grade, astfel incat sa comunice direct cu statia de autobuz. Eventual s-ar putea face si o copertina usoara intre ele, distanta de acoperit ar fi absolut minima (doar cativa metri).
Iesirea aceea de la metrou, cu doua scari absolut paralele, care dau in aceeasi directie, mi se pare absolut cretina. De ce doua, una nu era de ajuns? Nu este mai logic sa aiba rampe opuse, pentru a colecta pasageri din mai multe directii?
Nu stiu ce considerente au dus la alegerea acestei solutii pentru acea scara, dar in momentul actual fluxul major de calatori este spre/dinspre statia de autobuze, si mai departe, spre capatul tramvaielor de langa Dealul Mitropoliei. In sensul celalalt nu (mai) exista nici un obiectiv important, nici macar vechea Judecatorie nu mai functioneaza!

 


Re: Infrastructura pietonala Robert24

Cand a fost creata acea iesire, nu exista statia de autobuz unde este acum.

In sensul celalalt nu (mai) exista nici un obiectiv important, nici macar vechea Judecatorie nu mai functioneaza!

Gresesti! Ai Centrul Istoric care genereaza un trafic foarte mare!

 


Re: Infrastructura pietonala survola

thor5 wrote:
Referitor la legatura dintre iesirea de metrou Piata Unirii 1 si statia de autobuze de langa fosta Banca Religiilor, nu inteleg de scara de ce acces de la metrou nu se poate reface rotita cu 180 grade, astfel incat sa comunice direct cu statia de autobuz. Eventual s-ar putea face si o copertina usoara intre ele, distanta de acoperit ar fi absolut minima (doar cativa metri).
Iesirea aceea de la metrou, cu doua scari absolut paralele, care dau in aceeasi directie, mi se pare absolut cretina. De ce doua, una nu era de ajuns? Nu este mai logic sa aiba rampe opuse, pentru a colecta pasageri din mai multe directii?


Mi se pare o idee buna rotirea uneia dintre scari cu 180 grade.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Infrastructura pietonala Utilizator anonim 2

Mi se pare mie sau una din iesirile astea a fost construita  mai tirziu decit cealalta? Nu vorbesc de cea de la magazinul de carne, ci de astea doua aflate acum in functiune.

 



  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Infrastructura pietonala Utilizator anonim 2

Vorbesc de cele doua iesiri de la fosta Banca a religiilor.

 


Re: Infrastructura pietonala andrei11

Garantat au fost construite deodata. Am vazut si santierul.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 13
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420554 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use