Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura, utilitățile și serviciile publice din București

 

Topic: Infrastructura pietonală

180 posts, 50159 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 13
 
 

📖 Pagination options
Re: Infrastructura pietonala thor5

M-am prins de faza! :idea:  Ceausescu ura bisericile si de aceea a facut o gluma proasta si a indreptat iesirile de la fosta Banca religiilor in directia gresita, ca sa ii deruteze pe credinciosi sa nu mai ajunga la Dealul Mitropoliei.
Dar cred totusi ca acele vremuri aberante au trecut, e timpul sa corectam acea eroare macabra! Rotiti acea rampa cu 180 grade si veti avea mai multi calatori in subteran!

 


Re: Infrastructura pietonala ByOnu

Stai linistit, ca nu o sa se mareasca traficul de calatori doar pentru ca ar roti scara. Pur si simplu trebuie rotita pentru ca asa este normal. ;)

 


Re: Infrastructura pietonala georgica2704

S-au montat stalpisori pe trotuorul de pe Sos. Oltenitei de la toneta RATB din fata Sun Plaza pana aproape de trecerea de pietoni de la statia Piata Sudului (fosta 34 actual  634 ). Sper sa continuie si spre  statia lui 232 din fata la Sun Plaza, de multe ori este o adevarata aventura sa urci/cobori din autobuz din cauza taxiurilor parcate in statie pe trotuar. Deasemenea ar trebuie pus , din nou , garduri intre liniile de tramvai deoarece cei ce ies din pacarea Sun Plaza , desi au semn de obligatoriu la dreapta ies in toate directile posibile  pe Oltenitei spre Popesti , sos Berceni si chiar si spre capatul de troleu de la Piata Sudului.  :evil:

 


Re: Infrastructura pietonala Goldmund

Iesirile din metrou sunt importante, la fel si pasajele pietonale, cel putin cele din centrul si ultracentralul orasului. Astfel, in saptamana care a trecut(una de miercuri si pana miercuri...)am reusit impreuna cu trei prieteni-colegi  germani(nu stiu o boaba romaneste, chiar daca au invatat ceva acum)sa facem o radioscopie a infrastructurii (si pietonale) locale.
Concluziile sunt ale unui oras lipsit de infrastructura turistica elementara, chiar si strazile principale sunt lipsite de inscriptii cu denumirile lor, lipsesc indicatoarele ajutatoare pentru turisti. Toti trei mi-au relatat ca fara mine(un ghid bun :D  ) nu s-ar fi descurcat in haosul respectiv. De ex. in Pasajul de la Universitate functiona doar o banda rulanta, pasajul nu are indicatoare clare, in mijloc era un targ roma, dar fara vreo detaliere la punctul turistic, statiile de metrou sunt cuprinse pe un plan al Bucurestiului, dar pe care le gasesti doar daca esti....bucurestean, trotuarele se afla intr-un santier permanent(de ex spre Centrul Vechi, in fata la Unirii, etc.), iar piateta din fata Universitatii arata groaznic de "betonata", fara noima, doar garajul probabil ca e o marunta realizare. M-am bucurat de pozele vazute aici pe forum cu trotuarele Bdul Unirii intre Unirii si Piata Alba Iulia, dar care nu a interesat pe nici un coleg, precum nu a interesat pe nimeni Casa Poporului(pentru care mi-am luat o zi libera, dar degeaba!), ceea ce pe ei i-a interesat a fost la sosea, de la Unirii la Casa Presei si Statuia Aviatorilor, localurile faine de peste tot din oras(mai ales  din spatele Ateneului, langa Casa Armatei, etc.), arhitectura romaneasca si nu numai a Bucurestiului 1700-1950, restul gasesc si ei peste tot in UE, in lume, in orasele sovietizate.

Ce m-a ametit de tot a fost gustul lasat de o decadere de estetic si nu numai aparuta de curand:
distrugerea tuturor pasajelelor de metrou, intrarile/iesirile care oricum erau oribile, dar faptul ca acum gasim un fel de bazare in toate pasajele de metrou, e cumplit. Cum raspund responsabilii Pompierilor Romani la intrebarea: cum evacueaza rapid si in deplina siguranta statiile in caz de foc, etc, daca iesirile intrarile sunt practic blocate de mii de dughene, usile de fier de "camin cultural satesc" nu sunt deschise decat pe jumatate, si astfel de impedimente care nu se gasesc in proiect?

Turistii mei ar fi dorit mult mai mult metrou, orasul e facut azi doar pentru masina mica tinuta in ambuteiaj, mai mult pentru biciclisti si pietoni, mai multe indicatoare de orientare intr-un oras care are ce arata, dar care inca nu este pregatit pentru un turism de masa(mare pacat!)bineinteles ca m-au intrebat de metrou(la "uriasul Aeroport"), dar nu mai intru in polemici.

M-a surprins ca dupa 1990 s-au renovat, modernizat si izolat termic  cateva blocuri facute pe timpul comunismului, restul blocurilor vechi si  splendide din tot centrul orasului arata ca in lumea a treia, unele contin si "bulina rosie" si tot sunt in continuare refacute "blocurile comuniste", ceea ce pentru mine e criminal si incorect. Magherul sufera pentru incompetenta asta!(cred ca s-ar primi si fonduri UE, dar nu se vrea?!)

Atata timp cat va exista coruptie endemica in oras, vom vedea trotuare sparte dupa doua luni, distrugerea trotuarelor inca bune pentru vreo utilitate, etc.. Bani aruncati si iar bani nimiciti.,
Dar, Bucurestiul devine din ce in ce o atractie pentru turisti. Depinde de fiecare daca vom deveni intr-un viitor apropiat o capitala placuta, turistica. Uitati ca Bucurestiul nu ar fi interesant pentru turisti, insa coruptia ar distruge si Parisul, daca acolo toti de la Primarie si din politica  ar lua cate 10% din bugetul orasului.
Orasul Bucuresti chiar are ce sa arate!!

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Infrastructura pietonala GPS

O sa postez aici, deși cred ca ar trebui creat un topic separat, asta daca nu exista unul.
Revenind, am sa pun câteva poze cu reabilitarea Aleii Tomesti.
Începem aici la intersecția cu Strada Moldovița. (La mijlocul Aleii menționate mai sus.)
IMG_7406.JPG (1.07 MB; downloaded 4469 times)

Aceasta bordura ma face sa cred ca lucrarea se va opri aici.
IMG_7407.JPG (1.01 MB; downloaded 4468 times)

Continuam
IMG_7411.JPG (1.1 MB; downloaded 4470 times)

IMG_7428.JPG (875.32 KB; downloaded 4466 times)

In dreptul capacelor a fost lasat un spa?iu mai mare intre borduri.
IMG_7418.JPG (1.01 MB; downloaded 4467 times)

IMG_7413.JPG (1.05 MB; downloaded 4469 times)

In zonele de intersecție si cele in care se afla ieșirile din blocuri bordura este coborâtă.
IMG_7420.JPG (979.17 KB; downloaded 4469 times)

IMG_7421.JPG (999.07 KB; downloaded 4469 times)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Infrastructura pietonala GPS

De remarcat faptul ca bordurile sunt nerostuite, sa speram ca nu vor rămâne asa, deși la nici 10 m o zona reabilitata acum câțiva ani a rămas cu borduri nerostuite.
IMG_7412.JPG (1 MB; downloaded 4469 times)

Si ajungem la final
IMG_7429.JPG (1.01 MB; downloaded 4467 times)

Trebuie remarcat modul in care au fost "îmbinate" cele doua lucrări.
IMG_7423.JPG (1.02 MB; downloaded 4468 times)

IMG_7424.JPG (991.76 KB; downloaded 4469 times)

deși la nici 10 m o zona reabilitata acum câțiva ani a rămas cu borduri nerostuite.

Zona:
IMG_7431.JPG (1.14 MB; downloaded 4466 times)

IMG_7430.JPG (1.22 MB; downloaded 4467 times)

Si înainte de final, o poza cu zona săpături RADET, care nu a primit încă asfalt...
IMG_7432.JPG (858.54 KB; downloaded 4464 times)

Asta a fost tot pentru azi.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Infrastructura pietonala GPS

Poze de duminica trecută, vineri nu era mai nimic schimbat.
IMG_7549.JPG (170.52 KB; downloaded 4393 times)
IMG_7652.JPG (181.7 KB; downloaded 4390 times)
IMG_7653.JPG (171.92 KB; downloaded 4391 times)
IMG_7654.JPG (166.73 KB; downloaded 4403 times)
IMG_7651.JPG (170.74 KB; downloaded 4389 times)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Infrastructura pietonala GPS

Unele borduri au "cam luat-o la vale"
IMG_7659.JPG (180.7 KB; downloaded 4390 times)

IMG_7655.JPG (158.76 KB; downloaded 4393 times)

IMG_7657.JPG (166.43 KB; downloaded 4389 times)

IMG_7660.JPG (170.73 KB; downloaded 4387 times)

In locul gardurilor...  sa speram ca le vor întreține.
IMG_7740.JPG (827.84 KB; downloaded 4389 times)

Cam atât de aici. Când am timp ajung sa fac poze si pe Tomesti unde au finalizat lucrarea. :bere:

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Infrastructura pietonala GPS

Acum realizez ca nu am scris. Pozele sunt făcute pe Bd. Tineretului.

 


Re: Infrastructura pietonala ByOnu

E frumos, ce sa zic, dar un gardut n-ar strica. Dar nu plasa de buzau, altceva decat gard pentru cocina de porci cum ne-a obisnuit Piedone.

Ma mira putin ca nu a aplicat metoda Negoita cu mutatul trotuarului mai spre blocuri, iar intre trotuar si carosabil jardiniera. Pacat, ocazie ratata.

 


Re: Infrastructura pietonala Florinds

Lasa, ca e mai bine asa, e mai fertil solul pentru copaci, insectele pot migra, ajuta ecosistemul asa.
Uitati-va la resturile de borduri pentru curba, cred ca au dat cu ciocanul in ele. Cum s-au spart, asa le-au pus.
(v. IMG_7653.JPG IMG_7654.JPG). 2017! :)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Infrastructura pietonala GPS

Am ajuns pe Tomesti! Daca am început sa si terminam...
Începem de la intersecția cu strada Tomesti, întâi o privire de ansamblu

Când facem doua lucrări la un interval de timp diferit iese:
IMG_7840.JPG (1.06 MB; downloaded 4242 times)

IMG_7842.JPG (1.23 MB; downloaded 4241 times)

IMG_7843.JPG (1.01 MB; downloaded 4243 times)

Au asfaltat si carosabilul.


Sărim pentru un moment in capătul celălalt pentru a vedea cum au continuat cu asfaltarea. Partea cealaltă a fost asfaltata acum doua luni... (parte a aceluiași proiect)

Aici se observa mai bine.
IMG_7873.JPG (906.04 KB; downloaded 4243 times)
FullSizeRender.jpg (967.71 KB; downloaded 4241 times)
FullSizeRender.jpg (901.71 KB; downloaded 4284 times)
FullSizeRender.jpg (930.97 KB; downloaded 4242 times)
FullSizeRender.jpg (861.48 KB; downloaded 4241 times)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Infrastructura pietonala GPS

Continuam cu trotuarul (infrastructura pietonala :) )
IMG_7846.JPG (1019.97 KB; downloaded 4238 times)

FullSizeRender.jpg (1.15 MB; downloaded 4237 times)

Au decupat in zona capacelor:
IMG_7852.JPG (1.12 MB; downloaded 4241 times)

Meseriași băieții:
IMG_7855.JPG (844.64 KB; downloaded 4239 times)

Au "ciupit" un pic si bordurile:
IMG_7859.JPG (1.04 MB; downloaded 4251 times)

Proaspăt rostuite:
IMG_7850.JPG (1.27 MB; downloaded 4239 times)

IMG_7851.JPG (1.02 MB; downloaded 4240 times)

Le-a scăpat un canal...
Se observa in dreapta
IMG_7861.JPG (1.17 MB; downloaded 4240 times)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Infrastructura pietonala GPS

Ultima parte.
Zone de intersecție.
IMG_7856.JPG (1008.19 KB; downloaded 4237 times)

IMG_7860.JPG (1.11 MB; downloaded 4236 times)

Aici nu cred ca au mai avut borduri...
IMG_7862.JPG (866.84 KB; downloaded 4238 times)

Aici nu înțeleg de ce au decupat atât...
IMG_7863.JPG (999.17 KB; downloaded 4235 times)

Si finalul, mai restrâns, unii aici au găsit loc de parcare...
IMG_7864.JPG (891.64 KB; downloaded 4236 times)

Frumos...
IMG_7866.JPG (1.04 MB; downloaded 4235 times)

Sa speram ca nu s-au oprit aici...
IMG_7868.JPG (876.4 KB; downloaded 4235 times)


Aici închei reportajul, unul lung..., dar in care am încercat sa pun accentul si pe detalii.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 13
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use