Infrastructura pietonala

Discutii despre infrasctructura actuala, despre utilitatile si serviciile publice din oras

Re: Infrastructura pietonala

Mesajde thor5 » Lun, 27 Ian 2014, 13:43

M-am prins de faza! :idea: Ceausescu ura bisericile si de aceea a facut o gluma proasta si a indreptat iesirile de la fosta Banca religiilor in directia gresita, ca sa ii deruteze pe credinciosi sa nu mai ajunga la Dealul Mitropoliei.
Dar cred totusi ca acele vremuri aberante au trecut, e timpul sa corectam acea eroare macabra! Rotiti acea rampa cu 180 grade si veti avea mai multi calatori in subteran!
thor5
Membru Bronze
 
Mesaje: 191
Membru din: Mar, 08 Oct 2013, 14:04

Re: Infrastructura pietonala

Mesajde ByOnu » Lun, 27 Ian 2014, 21:39

Stai linistit, ca nu o sa se mareasca traficul de calatori doar pentru ca ar roti scara. Pur si simplu trebuie rotita pentru ca asa este normal. ;)
VREAU PASAJ LA PIATA ROMANA! ACUM!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 2570
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Infrastructura pietonala

Mesajde georgica2704 » Joi, 13 Feb 2014, 17:43

S-au montat stalpisori pe trotuorul de pe Sos. Oltenitei de la toneta RATB din fata Sun Plaza pana aproape de trecerea de pietoni de la statia Piata Sudului (fosta 34 actual 634 ). Sper sa continuie si spre statia lui 232 din fata la Sun Plaza, de multe ori este o adevarata aventura sa urci/cobori din autobuz din cauza taxiurilor parcate in statie pe trotuar. Deasemenea ar trebuie pus , din nou , garduri intre liniile de tramvai deoarece cei ce ies din pacarea Sun Plaza , desi au semn de obligatoriu la dreapta ies in toate directile posibile pe Oltenitei spre Popesti , sos Berceni si chiar si spre capatul de troleu de la Piata Sudului. :evil:
georgica2704
Membru Silver
 
Mesaje: 678
Membru din: Sâm, 12 Noi 2011, 02:01
Localitate: Bucuresti, sector 4- Piata Sudului

Re: Infrastructura pietonala

Mesajde Goldmund » Joi, 24 Sep 2015, 15:53

Iesirile din metrou sunt importante, la fel si pasajele pietonale, cel putin cele din centrul si ultracentralul orasului. Astfel, in saptamana care a trecut(una de miercuri si pana miercuri...)am reusit impreuna cu trei prieteni-colegi germani(nu stiu o boaba romaneste, chiar daca au invatat ceva acum)sa facem o radioscopie a infrastructurii (si pietonale) locale.
Concluziile sunt ale unui oras lipsit de infrastructura turistica elementara, chiar si strazile principale sunt lipsite de inscriptii cu denumirile lor, lipsesc indicatoarele ajutatoare pentru turisti. Toti trei mi-au relatat ca fara mine(un ghid bun :D ) nu s-ar fi descurcat in haosul respectiv. De ex. in Pasajul de la Universitate functiona doar o banda rulanta, pasajul nu are indicatoare clare, in mijloc era un targ roma, dar fara vreo detaliere la punctul turistic, statiile de metrou sunt cuprinse pe un plan al Bucurestiului, dar pe care le gasesti doar daca esti....bucurestean, trotuarele se afla intr-un santier permanent(de ex spre Centrul Vechi, in fata la Unirii, etc.), iar piateta din fata Universitatii arata groaznic de "betonata", fara noima, doar garajul probabil ca e o marunta realizare. M-am bucurat de pozele vazute aici pe forum cu trotuarele Bdul Unirii intre Unirii si Piata Alba Iulia, dar care nu a interesat pe nici un coleg, precum nu a interesat pe nimeni Casa Poporului(pentru care mi-am luat o zi libera, dar degeaba!), ceea ce pe ei i-a interesat a fost la sosea, de la Unirii la Casa Presei si Statuia Aviatorilor, localurile faine de peste tot din oras(mai ales din spatele Ateneului, langa Casa Armatei, etc.), arhitectura romaneasca si nu numai a Bucurestiului 1700-1950, restul gasesc si ei peste tot in UE, in lume, in orasele sovietizate.

Ce m-a ametit de tot a fost gustul lasat de o decadere de estetic si nu numai aparuta de curand:
distrugerea tuturor pasajelelor de metrou, intrarile/iesirile care oricum erau oribile, dar faptul ca acum gasim un fel de bazare in toate pasajele de metrou, e cumplit. Cum raspund responsabilii Pompierilor Romani la intrebarea: cum evacueaza rapid si in deplina siguranta statiile in caz de foc, etc, daca iesirile intrarile sunt practic blocate de mii de dughene, usile de fier de "camin cultural satesc" nu sunt deschise decat pe jumatate, si astfel de impedimente care nu se gasesc in proiect?

Turistii mei ar fi dorit mult mai mult metrou, orasul e facut azi doar pentru masina mica tinuta in ambuteiaj, mai mult pentru biciclisti si pietoni, mai multe indicatoare de orientare intr-un oras care are ce arata, dar care inca nu este pregatit pentru un turism de masa(mare pacat!)bineinteles ca m-au intrebat de metrou(la "uriasul Aeroport"), dar nu mai intru in polemici.

M-a surprins ca dupa 1990 s-au renovat, modernizat si izolat termic cateva blocuri facute pe timpul comunismului, restul blocurilor vechi si splendide din tot centrul orasului arata ca in lumea a treia, unele contin si "bulina rosie" si tot sunt in continuare refacute "blocurile comuniste", ceea ce pentru mine e criminal si incorect. Magherul sufera pentru incompetenta asta!(cred ca s-ar primi si fonduri UE, dar nu se vrea?!)

Atata timp cat va exista coruptie endemica in oras, vom vedea trotuare sparte dupa doua luni, distrugerea trotuarelor inca bune pentru vreo utilitate, etc.. Bani aruncati si iar bani nimiciti.,
Dar, Bucurestiul devine din ce in ce o atractie pentru turisti. Depinde de fiecare daca vom deveni intr-un viitor apropiat o capitala placuta, turistica. Uitati ca Bucurestiul nu ar fi interesant pentru turisti, insa coruptia ar distruge si Parisul, daca acolo toti de la Primarie si din politica ar lua cate 10% din bugetul orasului.
Orasul Bucuresti chiar are ce sa arate!!
Avatar utilizator
Goldmund
Membru Silver
 
Mesaje: 1789
Membru din: Sâm, 05 Iun 2010, 21:04

Re: Infrastructura pietonala

Mesajde GPS » Joi, 20 Apr 2017, 07:30

O sa postez aici, deși cred ca ar trebui creat un topic separat, asta daca nu exista unul.
Revenind, am sa pun câteva poze cu reabilitarea Aleii Tomesti.
Începem aici la intersecția cu Strada Moldovița. (La mijlocul Aleii menționate mai sus.)
IMG_7406.JPG
IMG_7406.JPG (1.07 MiB) Vizualizat de 65 ori

Aceasta bordura ma face sa cred ca lucrarea se va opri aici.
IMG_7407.JPG
IMG_7407.JPG (1.01 MiB) Vizualizat de 65 ori

Continuam
IMG_7411.JPG
IMG_7411.JPG (1.1 MiB) Vizualizat de 65 ori

IMG_7428.JPG
IMG_7428.JPG (875.32 KiB) Vizualizat de 65 ori

IMG_7418.JPG
In dreptul capacelor a fost lăsat un spațiu mai mare intre borduri.
IMG_7418.JPG (1.01 MiB) Vizualizat de 65 ori

IMG_7413.JPG
IMG_7413.JPG (1.05 MiB) Vizualizat de 65 ori

In zonele de intersecție si cele in care se afla ieșirile din blocuri bordura este coborâtă.
IMG_7420.JPG
IMG_7420.JPG (979.17 KiB) Vizualizat de 65 ori

IMG_7421.JPG
IMG_7421.JPG (999.07 KiB) Vizualizat de 65 ori
GPS
Membru Bronze
 
Mesaje: 880
Membru din: Dum, 07 Iun 2015, 18:47

Re: Infrastructura pietonala

Mesajde GPS » Joi, 20 Apr 2017, 07:52

De remarcat faptul ca bordurile sunt nerostuite, sa speram ca nu vor rămâne asa, deși la nici 10 m o zona reabilitata acum câțiva ani a rămas cu borduri nerostuite.
IMG_7412.JPG
IMG_7412.JPG (1 MiB) Vizualizat de 64 ori

Si ajungem la final
IMG_7429.JPG
IMG_7429.JPG (1.01 MiB) Vizualizat de 64 ori

Trebuie remarcat modul in care au fost "îmbinate" cele doua lucrări.
IMG_7423.JPG
IMG_7423.JPG (1.02 MiB) Vizualizat de 64 ori

IMG_7424.JPG
IMG_7424.JPG (991.76 KiB) Vizualizat de 64 ori

deși la nici 10 m o zona reabilitata acum câțiva ani a rămas cu borduri nerostuite.

Zona:
IMG_7431.JPG
IMG_7431.JPG (1.14 MiB) Vizualizat de 64 ori

IMG_7430.JPG
IMG_7430.JPG (1.22 MiB) Vizualizat de 64 ori

Si înainte de final, o poza cu zona săpături RADET, care nu a primit încă asfalt...
IMG_7432.JPG
IMG_7432.JPG (858.54 KiB) Vizualizat de 64 ori

Asta a fost tot pentru azi.
GPS
Membru Bronze
 
Mesaje: 880
Membru din: Dum, 07 Iun 2015, 18:47

Anterior

Înapoi la Infrastructura, utilitatile si serviciile publice din Bucuresti


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori