Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP]

Discutii şi noutăţi din domeniul transporturilor aviatice

Re: Otokar Kent C - 18

Mesajde anndrei » Joi, 22 Noi 2018, 19:19

Sa o rugam pe Doamna Firea sa astupe acea groapa. Am inteles de la anumiti useri ca articulatele s-ar incadra mai bine in curbe deoarece primul segment este mai scurt fata de Citaro.
anndrei
 
Mesaje: 761
Membru din: Sâm, 12 Mar 2011, 17:52

Re: Otokar Kent C - 18

Mesajde Chev Celios » Joi, 22 Noi 2018, 19:28

E mai greu cu mutatul lucrurilor pe acolo.Am impresia ca trebuie aprobare si de la SRI.
Avatar utilizator
Chev Celios
Membru Bronze
 
Mesaje: 1508
Membru din: Sâm, 16 Ian 2010, 19:47
Localitate: Estul capitalei

Re: Otokar Kent C - 18

Mesajde andrei11 » Joi, 22 Noi 2018, 19:29

:lol: :lol: :lol: Sper că ai spus-o la mișto !
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 14952
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Otokar Kent C - 18

Mesajde Chev Celios » Joi, 22 Noi 2018, 19:33

Nu e la misto. SRI se ocupa de toata securitatea si planurile de securitate ale AICHB. Accea ghereta este pusa de ei cu un anume scop.
Avatar utilizator
Chev Celios
Membru Bronze
 
Mesaje: 1508
Membru din: Sâm, 16 Ian 2010, 19:47
Localitate: Estul capitalei

Re: Otokar Kent C - 18

Mesajde Puss in Boots » Joi, 22 Noi 2018, 19:35

Poate pt ca e obiectiv strategic. De la cusca cainelui pana la balizele de pe pista.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3271
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Otokar Kent C - 18

Mesajde dany » Joi, 22 Noi 2018, 19:49

Asa este, SRI se ocupa de tot ce inseamna securitate si acces in perimetrul aeroportului iar pentru a obtine aprobarea de a muta ceva se va astepta mult.
dany
Membru Bronze
 
Mesaje: 451
Membru din: Mie, 19 Ian 2011, 22:22

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP]

Mesajde misterr » Mar, 12 Feb 2019, 21:11

Proiect măreț, de un miliard de € pentru un nou terminal la Otopeni. Unde s-ar putea bloca

Click pe imagine pentru video:

Imagine

Presat de numărul tot mai mare de pasageri, principalul aeroport al Bucureştiului plănuieşte să se extindă în următorii şase ani.

Oficialii vor să construiască un nou terminal, o parcare şi un metrou intern. Însă proiectul măreţ s-ar putea bloca în instanţă. Cei care deţin terenurile vizate de expropriere au anunţat marți că dau statul în judecată şi cer de 7 ori mai mulţi bani, față de cât li s-a promis.

Aeroportul din Otopeni are aproape 600 de hectare cu tot cu piste, terminal, hangare şi platformele unde stau aeronavele.

Conducerea “Henri Coandă” vrea să cheltuiască un miliard de euro şi spera să îl extindă cu alte 600 de hectare până în 2025.

După ce îşi va dubla suprafaţă, aeroportul din Otopeni va deveni un gigant, comparabil cu aeroporturile din Vestul Europei. 30 de milioane de pasageri vor decola şi vor ateriza anual pe Henri Coandă. În condiţiile în care sunt 14 milioane în acest moment. Aşa că aeroportul are nevoie de un hotel, de o parcare de zece mii de locuri, dar şi de propriul metrou.

Terminalul, turnul de control, parcul tehnologic, hotelul, zona cargo, toate construcţiile noi vor fi legate de actuala infrastructură aeroportuară cu metroul, prin subteran. Aşa cum există de pildă în Paris, pe Charles de Gaulle.

Statul român a anunţat că va expropria peste 600 de terenuri, pentru care va plăti aproape 80 de milioane de euro. Însă proprietarii vizaţi sunt nemulţumiţi.

Imagine

Ion Marian, proprietar: “Nu este corect, evaluatorii mei au stabilit 60 de euro şi la dvs 9 euro.”

Gheorghiță Scorțeanu, şef serviciu patrimoniu Aeroporturi Bucureşti: “Verificarea s-a făcut conform grilei notarilor.”

Aşa că proprietarii au anunţat că vor da statul român în judecată pentru a primi despăgubiri mai mari. Dar nu este singura problemă. Lipsesc legăturile cu Bucureştiul.

Valentin Iordache, purtătorul de cuvânt al Aeroporturilor Bucureşti: “Legătura dintre Otopeni şi Bucureşti este realizată numai pe DN1 şi orice problemă apare pe această rută se simte şi în prezentarea pasagerilor la aeroport şi sosirea echipajelor la aeroport. Poate să creeze perturbări.”

Primul examen important va fi sosirea suporterilor la meciurile Campionatului European de anul viitor. Pentru a-i putea aduce în capitală, ministerul Transporturilor a anunţat că lansează o licitaţie de construcţie a unei legături pe calea ferată dintre Gara de nord şi Otopeni.

Din păcate, metroul spre Otopeni este un proiect frumos, doar pe hârtie, pentru care nu s-a organizat nici măcar licitaţia.
misterr
Membru Silver
 
Mesaje: 3065
Membru din: Vin, 29 Apr 2011, 17:06

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP]

Mesajde Puss in Boots » Mie, 13 Feb 2019, 06:24

Numai proiecte dintr-astea avem noi. Marete si care sigur se vor bloca in ceva.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3271
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP]

Mesajde gabriels » Joi, 14 Feb 2019, 12:53

Lista cu terenurile in curs de expropiere pentru construirea noului terminal:

https://drive.google.com/file/d/1Zxpk5e ... TpFOg/view
gabriels
 
Mesaje: 132
Membru din: Sâm, 29 Mai 2010, 17:15
Localitate: Bucuresti

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP]

Mesajde shoppy » Joi, 14 Feb 2019, 15:45

Jenabil si incult articolul, nu conteaza cate procese fac proprietarii ca nu se blocheaza proiectul din cauza lor.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8459
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Anterior

Înapoi la Transport aviatic


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori