Discutii diverse

Tramvaiele si autobuzele restaurate pentru muzeu

Re: Parada tramvaielor de epoca 28.10.2018

Mesajde ByOnu » Joi, 01 Noi 2018, 01:16

Bine zis, 1689! Si eu m-am uitat in compunerea loturilor. O tocana fara sens! :( Sa zici ca s-ar fi bagat un Tiriac pasionat de vehicule, si tot trebuia sa ia vreo 20 de DAF sau RDS.
VREAU PASAJ LA PIATA ROMANA! ACUM!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 3734
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Parada tramvaielor de epoca 28.10.2018

Mesajde shoppy » Joi, 01 Noi 2018, 08:25

Acele vehicule oricum ar fi fost chelite de orice metal pretios inainte de a fi predate la casat, deci ce s-ar fi cumparat ar fi fost practic devastat, daca se pune problema ca vreun bogatas sa salveze ceva, atunci trebuie sa cumpere un Ikarus functional, acum.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (Predeal)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8041
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii diverse

Mesajde Puss in Boots » Joi, 01 Noi 2018, 11:09

Ploiestiul are "pe stoc". Inca. Sper.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 2727
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Discutii diverse

Mesajde PaulIP » Vin, 02 Noi 2018, 17:05

Alea din Ploiesti sunt din alt subtip (260.02) decat cele din Bucuresti (260.50). Se observa la detalii. Poate doar scaune sa se ia de pe ele.
Cele mai bune "candidate" la un ipotetic loc in si mai ipoteticul muzeu sunt cele 2 de la Fetesti (care inca circula).
46 si 55 nu mai exista?

@WT:
Oare numai "ei" sunt de vină? Nu cumva noi toți am asistat la asta, ÎNCĂ cu mâinile încrucişate?

Vechiul 4032 a fost casat pe neasteptate (dupa ce se stia sigur ca intra la restaurat) din cauza ca directorul RATB de atunci, Aron, a fost schimbat peste noapte, iar inlocuitorul lui nu stia (sau s-a facut ca nu stie) de intentiile privind vagonul.
Soferii de pe UDM-urile 454, 554 si 2107 (printre altele) si IK4 611 au vrut sa le cumpere dupa ce au fost retrase din circulatie. Li s-a dat cu flit, iar toate masinile acelea au ajuns oale si ulcele (mai e cazul sa-l exclud pe 611?).
Troleibuzul 7444 a fost subiectul unei dileme, mai-marii regiei nestiind daca sa-l repare capital "ca pentru traseu" sau "ca pentru muzeu". Pana la urma au ales prima varianta, iar dupa un an a fost casat.
Prostie pura? Rea-vointa? Amandoua? Oricum, nu "toti" am stat cu mainile incrucisate. Iar cei care chiar "au stat", ce puteau sa faca? Sa bombardeze RATB cu mailuri pana se saturau aia si le stergeau din reflex? Nu exista la momentul respectiv o entitate (sa-i zicem asociatie) la nivel municipal care sa "coaguleze" eforturile mai multor pasionati spre a obtine ceva concret (sau macar sa se incerce, a se vedea Transira acum 12 ani cu troleibuzul 330, sau initiativa din prezent a unor baieti sufletisti din Cluj de a pune bazele unui muzeu).
Dar chiar daca ar fi existat acea asociatie, conteaza sa fie in compania aia de transport si niste oameni cu care sa poti vorbi pe tema respectiva (la Cluj si Medias exista, la Sibiu si Bucuresti nu...)
Pacatul nostru capital nu e doar ca ne batem joc de istorie (stia Iorga ce stia...), dar suntem si dezbinati. Daca ma apuc sa numar pe degete forumurile de transport public din Romania, tare mi-e ca nu-mi ajunge o mana. Fiecare din ele cu orgoliile si animozitatile aferente. Cum sa construiesti ceva concret (orice) in conditiile astea?
Avatar utilizator
PaulIP
Membru Bronze
 
Mesaje: 427
Membru din: Lun, 29 Dec 2014, 10:03
Localitate: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

Anterior

Înapoi la Vehiculele de muzeu ale RATB


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori