Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)

 

Topic: Stiri si articole din presa

23 posts, 16105 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Stiri si articole din presa subway guru

Modificari de trasee RATB: liniile 19, 23, 330
04 iul, 18:49 / B365
În vederea executării lucrărilor de reabilitare a sistemului rutier de pe Strada Liviu Rebreanu, pe tronsonul cuprins între B-dul Camil Ressu şi B-dul Nicolae Grigorescu, începând de marți, liniile de transport RATB din zonă vor fi modificate.
http://www.b365.ro/modificari-de-trasee...80945.html
Linia de tramvaie 19 se suspendă. Călătorii nu vor fi afectaţi de această măsură, întrucât vor putea folosi tramvaiele liniilor 23, 34 (viitoarea Linie 1), precum şi autobuzele liniei 330. Linia de tramvaie 23 va funcţiona pe traseul de bază între „Zeţari” şi intersecţia B-dul Camil Ressu / Str. Liviu Rebreanu, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, prin B-dul Camil Ressu, B-dul Theodor Pallady, până la „Complex RATB Titan”.

Linia de autobuze 330 va funcţiona pe traseul de bază între Piaţa Presei şi intersecţia Şoseaua Mihai Bravu / Şoseaua Iancului, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Şoseaua Mihai Bravu, B-dul Camil Ressu, Str. Liviu Rebreanu, B-dul 1 Decembrie 1918, „FAUR Poarta 4”.

Autobuzele vor efectua opriri pe B-dul 1 Decembrie 1918 (în staţiile liniilor 101 şi 311), pe Str. Liviu Rebreanu (în staţiile liniilor 311 şi 335 şi în staţiile nou înfiinţate, amplasate în apropierea staţiilor de tramvai), precum şi pe Şoseaua Mihai Bravu (în staţiile liniei 135).

 



Re: Presa despre lucrari Adrian Rosca

SOC SI GROAZA. Descoperire ULUITOARE facuta de primarul Robert Negoita:

"Ca urmare a numeroaselor plângeri ale cetăţenilor cu privire la dezastru cauzat de lucrările de reabilitare ale bulevardului Liviu Rebreanu, reprezentanţii Primăriei Sectorul 3 au precizat că lucrările sunt efectuate de Primăria Municipiului București.

„ Am primit nenumărate sesizări din partea cetățenilor din sectorul 3 cu privire la dezastrul de pe bulevardul Liviu Rebreanu. Am fost eu însumi în inspecție pe teren și am constatat cât de prost arată. Este plin de gropi și șoferii se plâng, pe bună dreptate, că își distrug mașinile. Din păcate, Primăria Sectorului 3 este cu mâinile legate în această problemă. Bulevardul este în administrarea Primăriei Generale. Noi am făcut demersurile legale pentru a le aduce la cunoștință disconfortul creat locuitorilor din sectorul 3 și sperăm să remedieze problema în cel mai scurt timp posibil", a declarat primarul Robert Sorin Negoiţă.
Lucrările de reabilitare au început în luna mai 2011 și sunt împărțite în două tronsoane:  între  bd. Camil Ressu - bd. Nicolae Grigorescu (1,7 km) și bd. Nicolae Grigorescu - 1 Decembrie 1918 (1 km).
Pentru lucrările care se execută de la intersecția cu bd. Camil Ressu până la bd. Nicolae Grigorescu, termenul de finalizare este noiembrie 2013."

http://www.b365.ro/lucrarile-de-pe-bd-l ... 86840.html

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri Utilizator anonim

Negoiţă: Cetăţenii se plâng că pe bd. Liviu Rebreanu este dezastru. Lucrările sunt efectuate de PMB

http://www.b365.ro/lucrarile-de-pe-bd-l ... 86840.html

 


Re: Presa despre lucrari LArSON

Primaria Capitalei: Lucrarile la bd. Liviu Rebreanu se vor finaliza cel tarziu in luna iulie

http://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... -iulie.htm

 




Re: Stiri si articole din presa URANUS

Liniile 23 şi 27 vor reveni pe traseele de bază


Începând cu data de 19.10.2013, ca urmare a finalizării lucrărilor la calea de rulare a tramvaielor din intersecţia Str. Liviu Rebreanu/Bd. Camil Ressu, liniile de tramvai 23 şi 27 vor reveni pe traseele de bază, astfel :
           Linia 23 va circula de la terminalul “Zeţari“, pe Calea Ferentari, Calea Rahovei, Bd. Regina Maria, Str. 11 Iunie, Bd. Mărăşeşti, Bd. Octavian Goga, Calea Dudeşti, Bd. Camil Ressu, Bd. Th. Pallady, pâna la terminalul “Complex RATB Titan“.
           Linia 27 va circula de la terminalul “Piaţa Unirii”, pe Bd. Regina Maria, Str. 11 Iunie, Bd. Mărăşeşti, Bd. Octavian Goga,  Calea Vitan, Şos. Mihai Bravu, Bd. Camil Ressu, Bd. Th. Pallady, pâna la terminalul “Complex RATB Titan“.
           De asemenea, linia navetă de autobuze 627, care a asigurat capacitatea de transport în zona unde circulaţia tramvaielor a fost suspendată, se desfiinţează începând cu aceeaşi dată.

www.ratb.ro

 


Re: Stiri si articole din presa Cristy

Exproprieri de 1,6 milioane euro pentru lărgirea Bd. Liviu Rebreanu.

Primăria Capitalei vrea să plătească 7,3 milioane lei (1,63 milioane euro) pentru exproprierile necesare continuării proiectului de reabilitare carosabil și linie de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu. Potrivit unui proiect de hotărâre ce va fi supus, vineri, votului Consiliului General al Municipiului București vor fi expropriate terenuri cu o suprafață de 3.999 metri pătrați și construcții cu o suprafață de 547 metri pătrați .

Conform listei cu imobilele afectate de exproprieri, cuprinsă în proiect, cea mai mare despăgubire, respectiv 1.822.114 lei (407.000 euro) o vor primi șase persoane fizice care dețin împreună un teren de 1315 metri pătrați pe Bd. Liviu Rebreanu nr. 24 ce va fi expropriat. Și firma  SC Astra Properties va primi o despăgubire de 1.274.787 lei (285.000 euro) pentru un teren 920 metri pătrați de pe Aleea Ion Agârbiceanu.

Samson Zoita, Khadem Haghighat Lucia Elena, Khadem Haghihat Mohammad și Racanel Gabriela vor primi și ei o despăgubire de 1.221.328 lei (273.000 euro) pentru un teren de 249 metri pătrați și construcții de 264 mp pe Bd. Liviu Rebreanu nr. 27. Pe lista celor expropriați se află și Biserica Creștină Baptistă "Harul" care ar urma să primească 517.000 lei (115.000 euro) în urma exproprierilor.  Pe lista celor expropriați se află și Lidl care va primi 9.240 euro pentru 21 metri pătrați și Lukoil care ar urma să încaseze 1364 euro pentru 4 metri pătrați.   VEZI AICI LISTA COMPLETĂ cu proprietățile ce vor fi expropriate și cu despăgubirile aferente.

"În prezenta evaluare globală s-a ținut cont de evaluarea construcțiilor, dar această evaluare globală a construcțiilor nu este considerată finală, deoarece nu s-a efectuat o măsurătoare și o inspecție individuală, în amănunt, a fiecărei construcții. (...) La data evaluările punctuale pentru foecare proprietate , valorile pot fi altele, depinzând de caracteristicile fiecărei proprietățiîn parte (acces, suprafață, deschjidere, utilități, starea tehnică a fiecărie construcții, calitatea și tipul finisajelorși altele). Aceste valori pot fi diminuate cu cca. 15-40%, în funcție de caracteristicile fizice și tehnice ale fiecărei proprietăți", se precizează în raportul de evaluare atașat proiectului de hotărâre.

Reabilitarea Bd. Liviu Rebreanu - un proiect de 17 milioane euro

Proiectul de reabilitare a sistemului rutier și a liniei de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu are o valoare de 17 milioane de euro, contractul pentru realizarea lucrărilor fiind atribuit asocierii Euro Construct - PACO. Proiectul a fost împărțit în două etape. Prima, cea cuprinsă între Bd. Camil Ressu și Bd. Nicolae Grigorescu (1,7 km) a demarat încă din 2012 și nu a presupus exproprieri. Cea de-a doua, cuprinsă între Bd. Nicolae Grigorescu și Bd. 1 Decembrie (1 km), urmează să fie demarată după terminarea exproprierilor menționate mai sus. Mai întâi însă, proiectul va trebui aprobat de CGMB.

Pe tronsonul Camil Ressu - Nicolae Grigorescu au fost reabilitate carosabilul și trotuarele și au fost realizate piste pentru bicicliști și locuri de parcare. De asemenea, culoarul tramvaiului a fost separat de traficul printr-o bordură, iar între șine a fost plantat gazon.

Pentru proiectul de reabilitare a sistemului rutier și a liniei de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu, Primăria Capitalei are prevăzut în 2014 un buget de 56 milioane lei.

- See more at: http://www.b365.ro/exproprieri-de-1-6-m...2f4a0.dpuf

 



Re: Stiri si articole din presa Cristy

Exproprieri de 1,3 milioane euro pentru lărgirea Bd. Liviu Rebreanu, aprobate de CGMB

Consiliul General al Municipiului București a aprobat, joi, 12 februarie, proiectul de hotărâre privind declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitatea publică "Reabilitarea sistemului rutier şi a liniei de tramvai pe B-dul Liviu Rebreanu".

Conform hotărârii CGMB, Primăria Capitalei va plăti 6.109.497 lei (1,366 milioane euro) pentru exproprierile necesare continuării proiectului de reabilitare carosabil și linie de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu. În total, vor fi expropriate terenuri cu o suprafață de 3.951 metri pătrați și construcții de 167 metri pătrați.

- See more at: http://www.b365.ro/exproprieri-de-1-3-m...iWx9r.dpuf

 


Re: Stiri si articole din presa cris_m

Ia uite ce chestie interesanta... sambata, 14 februarie am realizat un reportaj foto in zona, in care am inclus si o poza in detaliu cu o groapa.... A doua zi surpriza! Echipa PRO TV a trecut prin zona si a filamt in aceeasi zona in care carosabilul e praf si pulbere, la interval de 12 ore de la postarea mea... sa fie oare pura coincidenta?  :roll:

Sursa: Pro TV, Data publicarii: 15 Februarie 2015

Infrastructura rutiera din Bucuresti, distrusa de ninsori si inghet. Ce solutii au gasit soferii pentru a se feri de gropi

Sfarsitul de iarna este un dezastru pentru infrastructura rutiera din Bucuresti. Soferii se plang ca, din cauza gropilor, isi strica masinile, iar autoritatile se pare ca au uitat sa repare soselele.

Solutia unor soferi? Aplicatiile pe telefonul mobil, cu ajutorul carora isi semnalizeaza craterele. Din pacate, acolo unde gropile sunt unele langa altele, nimic nu le este de ajutor. Oricat de atent conduci in Bucuresti, este imposibil sa eviti gropile. Apar peste noapte unele langa altele. Un exemplu: strada Liviu Rebreanu din sectorul 3. Soferii se plang ca efectiv nu mai au pe unde sa mearga.

Gheorghe Boldur, sofer: "Nu poti sa le eviti pe toate. Uitati-va aici, unde le eviti? In stanga? In dreapta? Pana la urma tot o dai. Masinile le reparam mereu."
Pentru ca autoritatile par depasite, soferii incearca sa se ajute intre ei. Exista aplicatii pentru telefonul mobil care te avertizeaza din timp ca te apropii de o groapa. Asa le poti evita pe cele mai periculoase. Ce te faci insa daca circuli pe o strada care efectiv pare bombardata? Pe numai 200 de metri am numarat peste 50 de gropi.

Cu alte cuvinte, sunt atat de multe incat nu ai cum sa le marchezi pe toate. In viata reala lucrurile sunt grave. Pentru ca nu au cum sa evite gropile, masinile sunt in pericol.

Daniel, sofer: "Acum o saptamana am facut pana, fiind groapa mai mare. Nu am vazut-o fiind seara, fiind umed pe jos. Dar ideea este ca trebuie astupate, dar nu cu nisip sau pietris, cu asfalt, sa faca treaba ca lumea. La cauciuc, s-a indoit si geanta un pic."
Reprezentantii primariei nu au fost de gasit, pentru a veni cu explicatii pentru dezastrul din infrastructura. Cei care au probleme cu masinile ar putea insa sa-si recupereze pierderile in instanta, in caz ca nu au asigurare CASCO. Cine si-a distrus masina intr-o groapa, poate sa-i faca o poza, apoi sa depuna si o plangere la politie.

Si reportajul lor video:  http://stirileprotv.ro/stiri/social/sfa...oferi.html

 


Re: Stiri si articole din presa Costin

Am intuit corect, in aceasta perioada expira termenul de virare a banilor de la primarie in conturile proprietarilor. Deci daca se fac platile, totul poate continua...

Primaria Capitalei incepe in septembrie lucrarile de largire a bulevardului Liviu Rebreanu, intre Aleea Barajul Dunarii si bd. 1 Decembrie 1918

Primaria Capitalei va demara in septembrie lucrarile de largire a bulevardului Liviu Rebreanu, pe portiunea cuprinsa intre Aleea Barajul Dunarii si bd. 1 Decembrie 1918, au declarat reprezentantii municipalitatii pentru HotNews.ro. Primaria Capitalei a notificat deja proprietarii aflati pe acest segment pentru a face exproprierile necesare largirii strazii, iar dupa expirarea termenului legal de 30 de zile, undeva la jumatatea lunii septembrie, municipalitatea se poate apuca de treaba, eventualele neintelegeri urmand a fi rezolvate in instanta.

Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat la inceputul acestui an, in luna februarie, culoarul de expropriere pentru largirea bd. Liviu Rebreanu intre bd. Nicolae Grigorescu si 1 Decembrie 1918. Astfel, se vor expropria 3951 mp teren si 167 mp constructii, iar despagubirile se ridica la 6 milioane lei. In bugetul pe anul 2015 al Primariei Capitalei s-au alocat pentru aceasta lucrare 7 milioane lei.

Primaria Capitalei a terminat lucrarile de reabilitare a bulevardului Liviu Rebreanu, portiunea cuprinsa intre bd. Nicolae Grigorescu si bd. Camil Ressu, la inceputul anului 2014. Au fost refacute partea carosabila, trotuarele si linia de tramvai, s-au amenajat parcari in spic pe marginea drumului si s-au trasat marcajele rutiere. Pistele de biciclete au fost amenajate pe trotuar, pe anumite portiuni. In 2015 s-au facut lucrari si pe portiunea cuprinsa intre bd. Nicolae Grigorescu si Aleea Barajul Dunarii, unde nu a fost nevoie de exproprieri. In prezent a ramas de facut doar bucata cuprinsa intre Aleea Barajul Dunarii si bd. 1 Decembrie 1918.

Modernizarea bd. Liviu Rebreanu, bucata cuprinsa intre bd. Nicolae Grigorescu si bd. Camil Ressu, a inceput in 2012 si avea termen de finalizare noiembrie 2013.

Modernizarea bulevardului pe acest segment a costat 17 milioane de euro, contractul pentru realizarea lucrarilor fiind atribuit asocierii  Euro Construct - PACO. In bugetul pe anul 2013, s-au prevazut pentru aceasta lucrare 25 milioane lei.

http://www.hotnews.ro/stiri-administrat...e-1918.htm

Va rog sa faceti orice comentarii in topicul de discutii, o sa fac curat aici. Multumesc.

 


Re: Stiri si articole din presa t530

http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-20843420-analiza-cat-mai-asteptat-bucurestenii-pana-cand-vor-termina-marile-proiecte-infrastructura-pasajele-piata-sudului-nicolae-grigorescu-ciurel-modernizarea-liviu-rebreanu-soselei-pantelimon.htm

Reabilitare bulevardul Liviu Rebreau - etapa II

"Lucrarile sunt executate in proportie de 76%. S-a demontat vechea linie de tramvai si s-a realizat sapatura acesteia intre Nicolae Grigorescu-Str. Barajul Dunarii. Pe segmentul cuprins intre Nicolae Grigorescu si str. Barajul Dunarii sunt in curs de realizare lucrarile la termoficare si au fost realizate carosabilul (la nivel de binder) si trotuarele. De asemenea a fost montata linia de tramvai intre str. Barajul Dunarii si 1 Decembrie", potrivit municipalitatii.

Au mai ramas de executat: 220 m linie de tramvai cale dubla, 300 m fir de contact, parcarea de tip parkandride, 300 metri drum carosabil,   350 metri drum Iluminat public.

Termen estimat de finalizare a lucrarilor este iulie 2016. Valoarea lucrarilor se ridica la circa 60 milioane lei. In bugetul pe anul 2016 al Primariei Capitalei s-au alocat pentru reabilitare linie de tramvai B-dul Liviu Rebreanu segment II – 9,7 milioane lei.

Primaria Capitalei a inceput in toamna lui 2015 lucrarile de largire a bulevardului Liviu Rebreanu, pe portiunea cuprinsa intre Aleea Barajul Dunarii si bd. 1 Decembrie 1918.

Primaria Capitalei a terminat lucrarile de reabilitare a bulevardului Liviu Rebreanu, portiunea cuprinsa intre bd. Nicolae Grigorescu si bd. Camil Ressu, la inceputul anului 2014. Au fost refacute partea carosabila, trotuarele si linia de tramvai, s-au amenajat parcari in spic pe marginea drumului si s-au trasat marcajele rutiere. Pistele de biciclete au fost amenajate pe trotuar, pe anumite portiuni. In 2015 s-au facut lucrari si pe portiunea cuprinsa intre bd. Nicolae Grigorescu si Aleea Barajul Dunarii, unde nu a fost nevoie de exproprieri. In prezent a ramas de facut doar bucata cuprinsa intre Aleea Barajul Dunarii si bd. 1 Decembrie 1918.

Modernizarea bd. Liviu Rebreanu, bucata cuprinsa intre bd. Nicolae Grigorescu si bd. Camil Ressu, a inceput in 2012 si avea termen de finalizare noiembrie 2013.

Modernizarea bulevardului pe acest segment a costat 17 milioane de euro, contractul pentru realizarea lucrarilor fiind atribuit asocierii  Euro Construct - PACO.

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use