Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

2494 posts, 489180 views
 
Go to page:  1  ... 166 167 168 169 170 171 172  ... 179
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Radu

@Adrian Rosca, prea tare asta:)).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului rosetti61

Pana o sa fie demolat scriptic barul ala, poate o sa-l demoleze fizic vreun camion scapat de sub control...  :twisted:  :popa: Su cu pizza de mai incolo trebuie sa se intample acelasi lucru. In zona trotuarul e o caricatura - e de inteles ca respectivele constructii s-au facut cand strada era mai ingusta, tin cu dintii de amplasament pana cand nu mai au incotro. refacerea coltului respectiv, alt proiect, alt studiu de fezabilitate etc... Ce bine era daca buldozerele nu aveau alergie la lemn... :mrgreen:
Aci avem barul pana in sosea, pe Budila sunt doi care au inclus trotuarul in curtea lor, se sufocau, nu aveau spatiu...  :shock:
https://www.google.ro/maps/@44.4346642, ... 312!8i6656

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

Inutil sa intre camionul in bar, am tot auzit asta. Poate sa pice si un meteorit pe el ca tot nu se va putea lucra efectiv. Terenul propriu-ziu trebuie sa intre in proprietatea PMB, pana atunci nu se pot realiza lucrari.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Mare mincinos dom' primar Negoita...

Astazi l-am intrebat despre bar...

Si mi-a spus:
As da autorizatia de demolare maine, dar PMB mi-a dat situatia terenului ca fiind domeniu public, dar cand sa dau dispozitia de demolare au venit proprietarii cu actele la mine si mi-au aratat ca este terenul lor...
Am cerut PMB sa lamureasca situatia si astept sa vad ce vine de la ei !


Intrebarea si raspunsul nu au fost pe FB, ci in persoana, "face-a-face". Se uita in ochii mei cand spunea asta...
Dar a fost "saved by the bell". A sunat telefonul si a raspuns "In 30 de secunde ajung..." si a fugit mancand pamantul

roseti61,
este "belea" situatia de pe Budila !!!...  :o

Cei care care se pricep la cautat planuri cadastrale, puteti verifica daca ei au ocupat trotuarul sau daca este invers, adica aia era curtea lor "in acte" si primaria nu a vrut sa cheltuiasca bani cu exproprierea pentru trotuar ?...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului rosetti61

De cand este terenul lor, de dinainte de 1964 cand a inceput constructia cartierului? Pe acolo nu erau decat maidane, strazi cu case izolate si resturi din vechile fabrici de caramida.

Strada Budila in forma ei actuala exista de zeci de ani; si ce daca "pe vremuri" (adica anii 1900) proprietatea se intindea pe traseul actual al strazii, nu e frumos tupeul de care au dat dovada, asa puteau sa ceara si o bucatica din strada,,, Ce documente doveditoare exista si cum de s-a permis asa ceva? Restul proprietatilor vecine de ce sunt acolo unde trebuie?

 



Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

Cineva a cerut trecere de pietoni la Park Lake. Ce-i drept, este obligatorie o trecere de pietoni acolo, nu imi vine sa cred ca pun pietonii sa ocoleasca atat de mult.

Raspunsul PMB este ca propunerea epaseste suma maxima alocata unui proiect conform regulamentului campaniei, respectiv 200.000 euro. :lol: :shock: Doar daca o poleiesc cu aur, ca altfel nu ar avea cum sa coste atat mult.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Pai nu, proiectul exista, si deja s-au cheltuit pe el 199.999,99euro, deci orice alta cheltuiala, oricat de mica, nu se mai poate face.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

In zona trebuie facut un pasaj subteran poate, ca bulevardul ala si asa are MULT PREA MULTE treceri de pietoni.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

700m intre 2 treceri de pietoni este excesiv intr-o zona de blocuri / mall / parc si cu trafic pietonal ridicat.
Apoi este o zona rezidentiala, nici unde locuiesti tu nu ti-ar conveni daca s-ar trimite toate trecerile de pietoni la -1 sau +1 ca sa fie autostrada pentru cei care il folosesc pentru tranzit. Si chiar daca ar fi autostrada castigul este fals, din 4 opriri pe parcurs si 2 opriri la prima intersectie mare, s-ar transforma in 0 opriri pe parcus si 6 opriri la prima intersectie mare, deci tot aia(sau poate mai rau, ca o sa atraga trafic suplimentar pe ideea "uite acolo autostrada, o iau pe acolo ca ii dau tare si merg snur").

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Cunosc foarte bine zona. Nimeni nu a gandit o artera moderna, toata lumea a ramas la nivelul 1989 si au dat cu vopsea. A si a mai venit unul cu idei moderniste si rezultatul e un numar mai mare de semafoare, nesincronizate si fara o analiza a impactului asupra traficului.

Adaugam si un mall, un centru comercial modernizat, o strapungere spre o alta artera mare si uite asa brusc studiile din '89 nu mai au legatura cu realitatea.

Sunt convins ca in zona ar trebui un pasaj subteran micut care sa permita intrarea/iesirea din mall pe "malul" opus, la fel cum magazinul Titan ar avea nevoie de o parcare pe 3 nivele, si ea cu acces de pe "malul opus"; culmea e ca exista loc pentru acea posibila parcare!

Contrargumente pentru semafor ar fi faptul ca la nivelul actual de trafic, un semafor ar bloca circulatia pe Camil Ressu si Catelu, la fel cum face semaforul de la ... chipurile intrarile laterale ale parcului (unde iar un pasaj imediat sub nivelul strazii ar fi fost ideal).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului PinkyHog

La ParkLake, in proiectul initial erau prevazute o pasarela pietonala si statie de tramvai.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

Pasarela? E prea mult. Serios, nu e autostrada. Este totusi cartier iar artera desparte un centru comercial de zona rezidentiala. Acolo trebuie trecere si atat, fie ea cu buton, semaforizata sau simpla, dar trebuie. Nici o statie de tramvai nu ar fi stricat, ma mir ca Park Lake nu a comentat nimic despre asta.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Pasarela e mai  bună. Sau  traversare subterană. Eu pe sus / pe sub pământ mă simt mult mai destins decât la sol pentru traversări. Nu e autostradă, dar de facto se circiulă cu viteză pe acolo.

 


Go to page:  1  ... 166 167 168 169 170 171 172  ... 179
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422056 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use