MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Accidente / incidente

2541 posts, 575128 views
 
Go to page:  1  ... 146 147 148 149 150 151 152  ... 182
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente / incidente aztec

Daca e sa castig eu contractul...sa punem termopane in statii.
La scorul ala si daca sunt poleite cu aur de 100 carate si facute din cristale Swarovski tot ies pe profit..

 


Re: Accidente / incidente subway guru

@sab
Dar ce ai spune despre o statie sa zicem gen Bazilescu la Dorobanti?

 


Re: Accidente / incidente shoppy

Ar putea sa puna termopane sau chiar plasa de Buzau de la tunel si pana unde se opreste prima usa, in ambele capete, asa o sa mai dispara ideea ca te duci si ai acces la tunel unde nu te vede nimeni si unde vine trenul tare, asa daca esti mai spre mijloc trenul vine mai incet si este usor sa te repereze mecanicul sau ceilalti calatori, iar solutia este ieftina.
De la balcon nu cred ca a sarit pana acuma cineva, mai ales ca la balcon esti usor de reperat, daca este nevoie balcoanele se pot bloca foarte usor si ieftin cu termopane sau plasa de Buzau.

 


Re: Accidente / incidente aztec

Si ca sa vedeti cat de exagerat e pretul de 10 milioane pt o statie cu protectie daia....
O rama de metrou costă 6 milioane...
Iei rama de metrou..o dezechipezl de tot ce nu iti trebuie.adica tot ce inseamna motoare, post de  conducere, interioare, etc.....si pastrezi doar lateralele cu usi de la caroserie...
Deci. .unde e diferenta până la 10 milioane...restul de termopane?



Asta e asa babeste...

 


Re: Accidente / incidente subway guru

@shoppy
Avand in vedere ca oprirea la punct fix e cam in limita +/- 1,0-1,5m rezulta 114m+3m=117m fata de lungimea standard de 120m de peron...asa ca nu prea rezolvi nimic.
@aztec
Pretul ala e luat de la lucrari similare pe linii vechi, din tari europene, o fi mare, o fi mic, ala e...chiar si daca au incurcat lei cu euro tot e mult mai ales daca adaugi costurile de mentenanta care la noi sunt mai totdeauna ignorate...iar daca nu sunt intretinute ca sa functioneze ceas, atunci sa vezi distractia de pe lume!
Vorba inteleptului, fiti atenti ce va doriti ca daca se si realizeaza s-ar putea sa regretati amarnic!
:bere:

 


Re: Accidente / incidente Florinds

Cred ca si mai simplu ar fi achizitionarea de trenuri... De aici vine aglomeratia...

 


Re: Accidente / incidente cris_m

Poti sa folosesti acelasi numar de trenuri, dar mult mai eficient ca acum... Adica sa schimbi mizeria aia de rebrusment la Berceni. A doua chestie, e sa oferi alternative de suprafata metroului. De exemplu, din Titan ar fi foarte multi calatori care s-ar reorienta la un traseu direct de metrou usor pana in Pipera (cel de pe inelul median). Vad chestia asta in fiecare dimineata, la Titan e destul de aglomerat, la Dristor coboara ceva lume, la Unirii aproape se goleste. E foarte clar ca prin acel metrou usor scapi de un flux mare de oameni din partea de est a orasului... La fel daca am avea un tramvai de la Depoul Militari pana la Baneasa, tot asa rapid, s-ar degreva si de fluxul din partea de vest a orasului, ramanand doar cel din sudul orasului.

Revenind la masura cu gardurile/geamurile/plasele, este o masura rudimentara ce incearca sa rezolve cum bine s-a spus, efectul, nu cauza. Nu mai spum ca in lipsa mentenantei sistemul va fi degeaba si tare mi-e sa nu ajunga sa stea "deschis"...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente sab

Florinds wrote:
Cred ca si mai simplu ar fi achizitionarea de trenuri... De aici vine aglomeratia...

Aglomeratia este una si poate conduce la accidente. Nu stiu daca au fost cazuri pana acum.  
Sinuciderile sunt gesturi voite si nu au legatura cu aglomeratia, se pot produce in toate statiile. Astea sunt majoritatea si nu le rezolvi cu trenuri mai multe.

 


Re: Accidente / incidente Florinds

Pai pentru sinucideri in niciun caz nu as monta aceste panouri. Sinucigasii gasesc alte metode ca sa faca damage cat mai mare si sa fie popularizati, nu o sa fie opriti de panouri. Merg in alta statie, le escaladeaza daca va fi modelul mai scund, intra in tunel etc. Trenurile mai multe sunt bune pentru aglomeratie in prima instanta, iar apoi as mari reteaua de metrou (procesul normal de fapt) si va ajuta la decongestionare.

 


Re: Accidente / incidente subway guru

Pentru trenuri mai multe pe M2 trebuie reabilitata calea de rulare si un sistem de siguranta circulatiei de ultima generatie mai destept...
https://clubferoviar.ro/alstom-contesta ... indows-xp/

 


Re: Accidente / incidente George

Interesant, acum câţiva ani când am văzut prima contestaţie de tipul: vreţi să actualizaţi sistemul pe o platformă cu sistem de operare expirat, noi vă oferim WIndows 8 (atunci), nu XP am belit ochii...
Deci tot acolo suntem...
În 10 ani nu mai merge niciun metrou...

 


Re: Accidente / incidente shoppy

Sinucigasul nu gandeste logic, el nu vrea sa creeze o perturbare cat mai mare(altfel si-ar turna benzina in cap in corespondenta la Victoriei sau la Unirii), el cauta un "prag" care sa fie foarte usor de trecut(atat ca obstacole fizice cat si ca lipsa interventiei altor oameni) si odata dincolo de acel prag moartea sa fie rapida(greu de impiedicat de personal sau trecatori), imposibil de evitat(daca cumva se razgandesti in ultima clipa) si fara durere.
De aceea intrarile in tunel sunt atat de tentante si trebuiesc blocate cat mai mult.
De acord cu calculele cu oprirea la punct fix, doar ca trenul nu opreste centrat pe peron ci cu botul aproape de intrarea in tunelul urmator, de aceea in spate ramane un loc foarte mare care trebuie blocat pentru ca atrage sinucigasii.
(sursa imagine: https://en.wikipedia.org/wiki/Bucharest ... toriei.jpg)
Trains_at_Piata_Victoriei.jpg (297.42 KB; downloaded 3672 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente sab

Au rezolvat problema acolo, au pus garduri. Repet, complexul Victoriei a fost facut mai mult sa impresioneze conducerea vremii decat pentru calatori.
Acea supratraversare este complet ilogica. Si ea a fost principala (daca nu chiar singura, nu mai retin exact cand au inaugurat accesul de la Guvern) modalitate de a ajunge pe peronul catre centru (si implicit de iesire din statie pentru cei care veneau de la Pipera) timp de cativa ani, dupa care, la inaugurarea tronsonului Gdn-D2, s-a putut ajunge si prin statia M1.
Practic, prin ambele guri de acces de pe Lascar Catargiu puteai ajunge numai la peronul catre Pipera.

 


Re: Accidente / incidente Florinds

@shoppy Pentru ca tot ai pus poza si exemplul imi vine rapid in minte, balconul de deasupra crezi ca e asa greu de escaladat? E la nivelul centrului de greutate. Pasajul Basarab? Daca mergi pe linia lui 41 nici macar nu trebuie sa mai cobori in subteran. Asculti sina ca pe vremea indienilor atunci cand vine tramvaiul si s-a rezolvat.

 


Go to page:  1  ... 146 147 148 149 150 151 152  ... 182
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use