Topic: Accidente / incidente
2541 posts, 575131 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
sab
Cat de mult se scoate de sub tensiune in aceste situatii? Ma refer la o intetstatie/doua/ mai mult/ mai putin?
Cat de mult se scoate de sub tensiune in aceste situatii? Ma refer la o intetstatie/doua/ mai mult/ mai putin?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
subway guru
De regula sectionorii sunt la capetele statiilor. Daca trenul a franat si a ramas cu coada in tunel se scoate de sub tensiune atat statia cat si interstatia pe firul respectiv.
De regula sectionorii sunt la capetele statiilor. Daca trenul a franat si a ramas cu coada in tunel se scoate de sub tensiune atat statia cat si interstatia pe firul respectiv.
- sab
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
sab
Am inteles. Insa nu se circula de la Pacii pana la Lujerului, deci doua interstatii. Cred ca decizia pana unde sa se circule a fost luata astfel incat trenul sa se poata duce si intoarce la in interval rezonabil pana la primul macaz, care era la Politehnica.
Deci cam tot de macaz tine. Daca se facea unul la Gorjului...
Am inteles. Insa nu se circula de la Pacii pana la Lujerului, deci doua interstatii. Cred ca decizia pana unde sa se circule a fost luata astfel incat trenul sa se poata duce si intoarce la in interval rezonabil pana la primul macaz, care era la Politehnica.
Deci cam tot de macaz tine. Daca se facea unul la Gorjului...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
La Gorjului n-avea cum. Acolo s-a lucrat pe bani puțini. Și cuconducta de petale de trandafiri deasupra capului.
La Gorjului n-avea cum. Acolo s-a lucrat pe bani puțini. Și cuconducta de petale de trandafiri deasupra capului.
- sab
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
sab
Bani multi, putini...nu stiu. Am mai spus odata, peste 4 milioane USD jumatatea noua...Gorjului era singurul loc unde se putea corecta ceva la acest captol al lipsei macazurilor, nu se circula,erau conditii propice. A, da, daca te gandesti, macazul de la Poli nu are nici logica. Ca si cel de la Laminorului, care inteleg ca a fost totusi prevazut pentru M6.
Da, conductele noua ne pun probleme...
Bani multi, putini...nu stiu. Am mai spus odata, peste 4 milioane USD jumatatea noua...Gorjului era singurul loc unde se putea corecta ceva la acest captol al lipsei macazurilor, nu se circula,erau conditii propice. A, da, daca te gandesti, macazul de la Poli nu are nici logica. Ca si cel de la Laminorului, care inteleg ca a fost totusi prevazut pentru M6.
Da, conductele noua ne pun probleme...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
subway guru
Ba s-a circulat tot timpul pe un fir...si nu e vorba de conducte, e vorba de canale colectoare ce functioneaza gravitational, nu prin pompare fortata. Asa ca s-a facut ce s-a putut in limita fondurilor disponibile si fara a umple tot cartierul de rahat.
Ba s-a circulat tot timpul pe un fir...si nu e vorba de conducte, e vorba de canale colectoare ce functioneaza gravitational, nu prin pompare fortata. Asa ca s-a facut ce s-a putut in limita fondurilor disponibile si fara a umple tot cartierul de rahat.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
misterr
Metrorex anunță că va instala panouri de protecție în stațiile aglomerate, după incidentul din stația Păcii
Click pe imagine pentru video:
Incident cu final dramatic în București, la metrou. Un bărbat în vârstă de 45 de ani a căzut pe șinele trenului, în stația Păcii.
Pentru că totul s-a întâmplat prea repede, mecanicul nu a reușit să oprească în timp util. Pompierii au scos victima de sub al treilea vagon și au transportat-o la Spitalul Universitar.
Este în viață, dar a suferit traume puternice.
Din cauza acestor incidente, Metrorex intenționează să instaleze panouri de protecție în stațiile foarte aglomerate.
Incidentul dramatic s-a produs aseară aseară, după ora 21, în stația de metrou Păcii, unde bărbatul în vârstă de 45 de ani a căzut pe șine cu câteva secunde că trenul să ajungă în stație.
Mecanicul garniturii nu a reușit să oprească. Bărbatul a ajuns sub tren și a rămas imobilizat sub al treilea vagon. Imediat a fost oprită tensiunea și au fost chemați pompierii. În momentul extragerii de sub metrou victima era conștientă însă nu a putut să ofere vreun detaliu privind incidentul. Mai multe echipaje de ajutor au ajuns la locul incidentului.
Bărbatul a primit îngrijiri și a fost transportat cu o ambulanță la spitalul Universitar.
Medicii au fost nevoiți să-i amputeze o mână și au anunțat că are o fractură de coloana cervicală. Azi-noapte a fost supus unei intervenții chirurgicale de către specialiștii de la Ortopedie și Chirurgie Plastică.
O anchetă a poliției urmează să stabilească dacă a fost vorba de un incident premeditat sau nu.
Metrorex vrea să instaleze panouri de protecție
În acest context, Metrorex anunță că nu a renunțat la ideea de a instala panouri de protecție în unele stații de metrou. Prezente în foarte multe orașe din lume, acestea au menirea de a-i împiedica pe călători să ajungă pe șine. Asemenea panouri există în unele stații de metrou din marile orașe, cum ar fi de pildă Londra, însă nu în toate, pentru că reprezintă o investiție destul de mare. În București, autoritățile vor să comande un studiu pentru aceste panouri.
Studiul de fezabilitate ar trebui să spună dacă se vor pune panourile de protecție de 1.8 metri sau până în tavan. Potrivit unor estimări neoficiale, instalațiile vor costa 10 milioane de euro pe stație. După finalizarea studiului, se vor ști, cu exactitate, atât costurile aferente proiectului, cât și termenul de implementare a acestuia.
Deocamdată, doar două stații foarte aglomerate, Unirii și Victoriei, sunt în atenția autorităților.
Metrorex anunță că va instala panouri de protecție în stațiile aglomerate, după incidentul din stația Păcii
Click pe imagine pentru video:
Incident cu final dramatic în București, la metrou. Un bărbat în vârstă de 45 de ani a căzut pe șinele trenului, în stația Păcii.
Pentru că totul s-a întâmplat prea repede, mecanicul nu a reușit să oprească în timp util. Pompierii au scos victima de sub al treilea vagon și au transportat-o la Spitalul Universitar.
Este în viață, dar a suferit traume puternice.
Din cauza acestor incidente, Metrorex intenționează să instaleze panouri de protecție în stațiile foarte aglomerate.
Incidentul dramatic s-a produs aseară aseară, după ora 21, în stația de metrou Păcii, unde bărbatul în vârstă de 45 de ani a căzut pe șine cu câteva secunde că trenul să ajungă în stație.
Mecanicul garniturii nu a reușit să oprească. Bărbatul a ajuns sub tren și a rămas imobilizat sub al treilea vagon. Imediat a fost oprită tensiunea și au fost chemați pompierii. În momentul extragerii de sub metrou victima era conștientă însă nu a putut să ofere vreun detaliu privind incidentul. Mai multe echipaje de ajutor au ajuns la locul incidentului.
Bărbatul a primit îngrijiri și a fost transportat cu o ambulanță la spitalul Universitar.
Medicii au fost nevoiți să-i amputeze o mână și au anunțat că are o fractură de coloana cervicală. Azi-noapte a fost supus unei intervenții chirurgicale de către specialiștii de la Ortopedie și Chirurgie Plastică.
O anchetă a poliției urmează să stabilească dacă a fost vorba de un incident premeditat sau nu.
Metrorex vrea să instaleze panouri de protecție
În acest context, Metrorex anunță că nu a renunțat la ideea de a instala panouri de protecție în unele stații de metrou. Prezente în foarte multe orașe din lume, acestea au menirea de a-i împiedica pe călători să ajungă pe șine. Asemenea panouri există în unele stații de metrou din marile orașe, cum ar fi de pildă Londra, însă nu în toate, pentru că reprezintă o investiție destul de mare. În București, autoritățile vor să comande un studiu pentru aceste panouri.
Studiul de fezabilitate ar trebui să spună dacă se vor pune panourile de protecție de 1.8 metri sau până în tavan. Potrivit unor estimări neoficiale, instalațiile vor costa 10 milioane de euro pe stație. După finalizarea studiului, se vor ști, cu exactitate, atât costurile aferente proiectului, cât și termenul de implementare a acestuia.
Deocamdată, doar două stații foarte aglomerate, Unirii și Victoriei, sunt în atenția autorităților.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
La ora 21 trecute aglomerație în stația Păcii. Ziariști de doi bani ! Toată lumea pleca din cartier la ora aia. Și oricum poza e de oaie, Păcii nu ajunge la Republica.
La ora 21 trecute aglomerație în stația Păcii. Ziariști de doi bani ! Toată lumea pleca din cartier la ora aia. Și oricum poza e de oaie, Păcii nu ajunge la Republica.
- sab
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
sab
Pai ei au in vedere doar DOUA statii aglomerate, Unirii si Victoriei. Pacii nu se incadreaza.
As vrea sa vad si eu porti pana in tavan la Victoriei, in zona supratraversarii...
Pai ei au in vedere doar DOUA statii aglomerate, Unirii si Victoriei. Pacii nu se incadreaza.
As vrea sa vad si eu porti pana in tavan la Victoriei, in zona supratraversarii...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
ByOnu
Iar se mai intampla o nenorocire, iar anunta ca pun d-astea. Iar liniste un an... Nu ne este clar deja?
Iar se mai intampla o nenorocire, iar anunta ca pun d-astea. Iar liniste un an... Nu ne este clar deja?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
subway guru
Ca sa-l citez pe colegul #sab, o jumatate de statie la Gorjului a costat 4mil USD, iar doua garduri din astea la o statie ar fi 10mil euro...chiar ne dau banii afara din casa???
De banii astia i-as trata cu un pumn de tranchilizante zilnic pe toti depresivii bucuresteni timp de zece ani...
Avem mereu tentatia asta prosteasca de a carpi efectele in loc de a combate cauzele...
Ca sa-l citez pe colegul #sab, o jumatate de statie la Gorjului a costat 4mil USD, iar doua garduri din astea la o statie ar fi 10mil euro...chiar ne dau banii afara din casa???
De banii astia i-as trata cu un pumn de tranchilizante zilnic pe toti depresivii bucuresteni timp de zece ani...
Avem mereu tentatia asta prosteasca de a carpi efectele in loc de a combate cauzele...
- sab
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
sab
Una este sa pui porti unde este aglomerat sa previi accidentele si cu totul altceva este sa pui cu scopul de a preveni (si) sinuciderile. Pentru ca sinucigasii nu prea se sinucid la Unirii/Victoriei.
Oricum, daca pun porti doar la Unirii si Victoriei, sinucigasii vor gasi alte statii fara porti unde sa isi puna planul in aplicare.
P.S. Iar in unele statii de pe M1 si chiar si de pe alte magistrale (de ex Aparatori/ Victoriei M2) ar trebui sa puna niste grilaje sau sa ridice ziduri pe la "balcoane" sa impiedice plonjonul fix pe linii.
Una este sa pui porti unde este aglomerat sa previi accidentele si cu totul altceva este sa pui cu scopul de a preveni (si) sinuciderile. Pentru ca sinucigasii nu prea se sinucid la Unirii/Victoriei.
Oricum, daca pun porti doar la Unirii si Victoriei, sinucigasii vor gasi alte statii fara porti unde sa isi puna planul in aplicare.
P.S. Iar in unele statii de pe M1 si chiar si de pe alte magistrale (de ex Aparatori/ Victoriei M2) ar trebui sa puna niste grilaje sau sa ridice ziduri pe la "balcoane" sa impiedice plonjonul fix pe linii.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
subway guru
Dupa parerea ta ce ar fi mai util, sa construim noi statii (sau sa le indesim acolo unde e posibil) sau sa punem garduri?
Dupa parerea ta ce ar fi mai util, sa construim noi statii (sau sa le indesim acolo unde e posibil) sau sa punem garduri?
- sab
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
sab
Cred ca era destul de clar dupa postarea anterioara...
Normal ca sa facem noi statii. Despre indesit mi-am spus parerea...nu se va mai face vreodata o statie pe reteaua existenta, mai ales cu lipsa de macazuri a retelei existente, ca asta discutam mai sus ...
Cred ca era destul de clar dupa postarea anterioara...
Normal ca sa facem noi statii. Despre indesit mi-am spus parerea...nu se va mai face vreodata o statie pe reteaua existenta, mai ales cu lipsa de macazuri a retelei existente, ca asta discutam mai sus ...
📖 Pagination options