Accidente / incidente

Discuții generale despre metroul din București

Re: Accidente / incidente

Mesajde aztec » Lun, 20 Ian 2020, 22:43

Daca e sa castig eu contractul...sa punem termopane in statii.
La scorul ala si daca sunt poleite cu aur de 100 carate si facute din cristale Swarovski tot ies pe profit..
Avatar utilizator
aztec
Membru Silver
 
Mesaje: 2619
Membru din: Mie, 30 Iun 2010, 20:08

Re: Accidente / incidente

Mesajde subway guru » Lun, 20 Ian 2020, 22:50

@sab
Dar ce ai spune despre o statie sa zicem gen Bazilescu la Dorobanti?
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 11713
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Accidente / incidente

Mesajde shoppy » Lun, 20 Ian 2020, 22:57

Ar putea sa puna termopane sau chiar plasa de Buzau de la tunel si pana unde se opreste prima usa, in ambele capete, asa o sa mai dispara ideea ca te duci si ai acces la tunel unde nu te vede nimeni si unde vine trenul tare, asa daca esti mai spre mijloc trenul vine mai incet si este usor sa te repereze mecanicul sau ceilalti calatori, iar solutia este ieftina.
De la balcon nu cred ca a sarit pana acuma cineva, mai ales ca la balcon esti usor de reperat, daca este nevoie balcoanele se pot bloca foarte usor si ieftin cu termopane sau plasa de Buzau.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 9132
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Accidente / incidente

Mesajde aztec » Lun, 20 Ian 2020, 22:59

Si ca sa vedeti cat de exagerat e pretul de 10 milioane pt o statie cu protectie daia....
O rama de metrou costă 6 milioane...
Iei rama de metrou..o dezechipezl de tot ce nu iti trebuie.adica tot ce inseamna motoare, post de conducere, interioare, etc.....si pastrezi doar lateralele cu usi de la caroserie...
Deci. .unde e diferenta până la 10 milioane...restul de termopane?



Asta e asa babeste...
Avatar utilizator
aztec
Membru Silver
 
Mesaje: 2619
Membru din: Mie, 30 Iun 2010, 20:08

Re: Accidente / incidente

Mesajde subway guru » Lun, 20 Ian 2020, 23:41

@shoppy
Avand in vedere ca oprirea la punct fix e cam in limita +/- 1,0-1,5m rezulta 114m+3m=117m fata de lungimea standard de 120m de peron...asa ca nu prea rezolvi nimic.
@aztec
Pretul ala e luat de la lucrari similare pe linii vechi, din tari europene, o fi mare, o fi mic, ala e...chiar si daca au incurcat lei cu euro tot e mult mai ales daca adaugi costurile de mentenanta care la noi sunt mai totdeauna ignorate...iar daca nu sunt intretinute ca sa functioneze ceas, atunci sa vezi distractia de pe lume!
Vorba inteleptului, fiti atenti ce va doriti ca daca se si realizeaza s-ar putea sa regretati amarnic!
:bere:
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 11713
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Accidente / incidente

Mesajde Florinds » Mar, 21 Ian 2020, 09:05

Cred ca si mai simplu ar fi achizitionarea de trenuri... De aici vine aglomeratia...
Florinds
Membru Silver
 
Mesaje: 2481
Membru din: Sâm, 15 Noi 2014, 16:08

Re: Accidente / incidente

Mesajde cris_m » Mar, 21 Ian 2020, 09:39

Poti sa folosesti acelasi numar de trenuri, dar mult mai eficient ca acum... Adica sa schimbi mizeria aia de rebrusment la Berceni. A doua chestie, e sa oferi alternative de suprafata metroului. De exemplu, din Titan ar fi foarte multi calatori care s-ar reorienta la un traseu direct de metrou usor pana in Pipera (cel de pe inelul median). Vad chestia asta in fiecare dimineata, la Titan e destul de aglomerat, la Dristor coboara ceva lume, la Unirii aproape se goleste. E foarte clar ca prin acel metrou usor scapi de un flux mare de oameni din partea de est a orasului... La fel daca am avea un tramvai de la Depoul Militari pana la Baneasa, tot asa rapid, s-ar degreva si de fluxul din partea de vest a orasului, ramanand doar cel din sudul orasului.

Revenind la masura cu gardurile/geamurile/plasele, este o masura rudimentara ce incearca sa rezolve cum bine s-a spus, efectul, nu cauza. Nu mai spum ca in lipsa mentenantei sistemul va fi degeaba si tare mi-e sa nu ajunga sa stea "deschis"...
Semnează și tu petiția pentru Muzeul Transportului Bucureștean!
Avatar utilizator
cris_m
Moderator forum
 
Mesaje: 4646
Membru din: Vin, 11 Iul 2014, 22:11
Localitate: Bucuresti, Titan

Re: Accidente / incidente

Mesajde sab » Mar, 21 Ian 2020, 10:06

Florinds scrie:Cred ca si mai simplu ar fi achizitionarea de trenuri... De aici vine aglomeratia...

Aglomeratia este una si poate conduce la accidente. Nu stiu daca au fost cazuri pana acum.
Sinuciderile sunt gesturi voite si nu au legatura cu aglomeratia, se pot produce in toate statiile. Astea sunt majoritatea si nu le rezolvi cu trenuri mai multe.
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4922
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Accidente / incidente

Mesajde Florinds » Mar, 21 Ian 2020, 13:58

Pai pentru sinucideri in niciun caz nu as monta aceste panouri. Sinucigasii gasesc alte metode ca sa faca damage cat mai mare si sa fie popularizati, nu o sa fie opriti de panouri. Merg in alta statie, le escaladeaza daca va fi modelul mai scund, intra in tunel etc. Trenurile mai multe sunt bune pentru aglomeratie in prima instanta, iar apoi as mari reteaua de metrou (procesul normal de fapt) si va ajuta la decongestionare.
Florinds
Membru Silver
 
Mesaje: 2481
Membru din: Sâm, 15 Noi 2014, 16:08

Re: Accidente / incidente

Mesajde subway guru » Mar, 21 Ian 2020, 14:08

Pentru trenuri mai multe pe M2 trebuie reabilitata calea de rulare si un sistem de siguranta circulatiei de ultima generatie mai destept...
https://clubferoviar.ro/alstom-contesta ... indows-xp/
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 11713
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Accidente / incidente

Mesajde George » Mar, 21 Ian 2020, 15:17

Interesant, acum câţiva ani când am văzut prima contestaţie de tipul: vreţi să actualizaţi sistemul pe o platformă cu sistem de operare expirat, noi vă oferim WIndows 8 (atunci), nu XP am belit ochii...
Deci tot acolo suntem...
În 10 ani nu mai merge niciun metrou...
George
Membru Gold
 
Mesaje: 2213
Membru din: Dum, 02 Mai 2010, 11:43
Localitate: Bucuresti

Re: Accidente / incidente

Mesajde shoppy » Joi, 23 Ian 2020, 00:30

Sinucigasul nu gandeste logic, el nu vrea sa creeze o perturbare cat mai mare(altfel si-ar turna benzina in cap in corespondenta la Victoriei sau la Unirii), el cauta un "prag" care sa fie foarte usor de trecut(atat ca obstacole fizice cat si ca lipsa interventiei altor oameni) si odata dincolo de acel prag moartea sa fie rapida(greu de impiedicat de personal sau trecatori), imposibil de evitat(daca cumva se razgandesti in ultima clipa) si fara durere.
De aceea intrarile in tunel sunt atat de tentante si trebuiesc blocate cat mai mult.
De acord cu calculele cu oprirea la punct fix, doar ca trenul nu opreste centrat pe peron ci cu botul aproape de intrarea in tunelul urmator, de aceea in spate ramane un loc foarte mare care trebuie blocat pentru ca atrage sinucigasii.
(sursa imagine: https://en.wikipedia.org/wiki/Bucharest ... toriei.jpg)
Fişiere ataşate
Trains_at_Piata_Victoriei.jpg
Trains_at_Piata_Victoriei.jpg (297.42 KiB) Vizualizat de 650 ori
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 9132
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Accidente / incidente

Mesajde sab » Joi, 23 Ian 2020, 09:28

Au rezolvat problema acolo, au pus garduri. Repet, complexul Victoriei a fost facut mai mult sa impresioneze conducerea vremii decat pentru calatori.
Acea supratraversare este complet ilogica. Si ea a fost principala (daca nu chiar singura, nu mai retin exact cand au inaugurat accesul de la Guvern) modalitate de a ajunge pe peronul catre centru (si implicit de iesire din statie pentru cei care veneau de la Pipera) timp de cativa ani, dupa care, la inaugurarea tronsonului Gdn-D2, s-a putut ajunge si prin statia M1.
Practic, prin ambele guri de acces de pe Lascar Catargiu puteai ajunge numai la peronul catre Pipera.
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4922
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Accidente / incidente

Mesajde Florinds » Joi, 23 Ian 2020, 12:52

@shoppy Pentru ca tot ai pus poza si exemplul imi vine rapid in minte, balconul de deasupra crezi ca e asa greu de escaladat? E la nivelul centrului de greutate. Pasajul Basarab? Daca mergi pe linia lui 41 nici macar nu trebuie sa mai cobori in subteran. Asculti sina ca pe vremea indienilor atunci cand vine tramvaiul si s-a rezolvat.
Florinds
Membru Silver
 
Mesaje: 2481
Membru din: Sâm, 15 Noi 2014, 16:08

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Știri, noutăți și discuții despre metrou


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 13 vizitatori