Topic: Accidente / incidente
2561 posts, 589735 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Aceasta << stire >> evident este un pamflet !
N-as fi vrut sa apara << pe sticla >> dar mi s-a urcat sangele la cap si fac publica informatia.
Probabil se implementeaza noul sistem de siguranta a traficuluiBazilescu - Straulesti si e afectat tot sistemul de siguranta de pe toata reteaua.
Aceasta << stire >> evident este un pamflet !
N-as fi vrut sa apara << pe sticla >> dar mi s-a urcat sangele la cap si fac publica informatia.
Probabil se implementeaza noul sistem de siguranta a traficuluiBazilescu - Straulesti si e afectat tot sistemul de siguranta de pe toata reteaua.
- sab
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
sab
Din ce in ce mai bine. Experimentam inaugurarea M 5 cu BM 2 si IVA pe M3 ?
Din ce in ce mai bine. Experimentam inaugurarea M 5 cu BM 2 si IVA pe M3 ?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
punmeister
Alta intrebare cum ar spune don' Ciordache.
Metroul chiar a ajuns sat fara caini? Azi la Aurel Vlaicu cand m-am dus sa parasc cersetoarele cu bebelusi in brate, o caserita de la cabina a spus ca a fost lovita cu un ghiozdan in cap de o tiganca cersetoare (pardon, femeie defavorizata de societate) in momentul cand s-a dus la ea. Pe bune, chiar in halul asta am ajuns?
Chiar s-a ajuns ca Metrorex sa-si bata p**a de toti cei care platesc anual zeci de milioane de euro acestei fabrici?
Alta intrebare cum ar spune don' Ciordache.
Metroul chiar a ajuns sat fara caini? Azi la Aurel Vlaicu cand m-am dus sa parasc cersetoarele cu bebelusi in brate, o caserita de la cabina a spus ca a fost lovita cu un ghiozdan in cap de o tiganca cersetoare (pardon, femeie defavorizata de societate) in momentul cand s-a dus la ea. Pe bune, chiar in halul asta am ajuns?
Chiar s-a ajuns ca Metrorex sa-si bata p**a de toti cei care platesc anual zeci de milioane de euro acestei fabrici?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
mcosmin
Pe M3 e activ "sistemul hibrid" de semnalizare, se circula la cale libera. Dar Bombardierele merg cu ATO. Ceva se intampla...
Pe M3 e activ "sistemul hibrid" de semnalizare, se circula la cale libera. Dar Bombardierele merg cu ATO. Ceva se intampla...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
ByOnu
Mda, de vis. Manevrele cu IVA (sau de fapt cu absolut orice tip de material rulant tehnic) ar trebui facute noaptea sau macar in afara orelor de varf, nu dimineata. Cat de multa nesimtire.
Mda, de vis. Manevrele cu IVA (sau de fapt cu absolut orice tip de material rulant tehnic) ar trebui facute noaptea sau macar in afara orelor de varf, nu dimineata. Cat de multa nesimtire.
- andrei11
-
Posted:
-
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
mcosmin
De la depoul Militari spre M4 presupun. Cred ca aduc IVA pe M4 in plus la orele de varf si apoi le retrag. Sau or fi fost probleme cu ele in timpul zilei...
De la depoul Militari spre M4 presupun. Cred ca aduc IVA pe M4 in plus la orele de varf si apoi le retrag. Sau or fi fost probleme cu ele in timpul zilei...
- sab
-
Posted:
-
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
zapacitu
Poate au adus pentru ca se stricase o rama si nu aveau prin remize?
Poate au adus pentru ca se stricase o rama si nu aveau prin remize?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
mcosmin
Pe M4 nu prea sunt remize dar la ore de vârf mai ies IVA uneori si din remiza de la Gara de Nord 1 si asta de obicei introduce întârzieri pe M1.
La fel si retragerea in respectiva remiza sau schimb de trenuri cu Ciurel.
Pe M4 nu prea sunt remize dar la ore de vârf mai ies IVA uneori si din remiza de la Gara de Nord 1 si asta de obicei introduce întârzieri pe M1.
La fel si retragerea in respectiva remiza sau schimb de trenuri cu Ciurel.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
punmeister
Pe M4 e doar o remiza, cea de la Basarab, doar ca in ea intra doar un tren din 2 REM (4 vagoane).
Iar depoul Militari are si el trenuri cu Dimetronic pentru M4. 072-034-130 sau 117-033-039 sunt cateva exemple.
Pe M4 e doar o remiza, cea de la Basarab, doar ca in ea intra doar un tren din 2 REM (4 vagoane).
Iar depoul Militari are si el trenuri cu Dimetronic pentru M4. 072-034-130 sau 117-033-039 sunt cateva exemple.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
zapacitu
Ciurel si linia 3 de la Crangasi nu pot gazdui IVA pe timpul zilei ca "rezerva" pentru M4 ? Pare mai logic sa aduci de aproape decat sa aduci "de departe".
Ciurel si linia 3 de la Crangasi nu pot gazdui IVA pe timpul zilei ca "rezerva" pentru M4 ? Pare mai logic sa aduci de aproape decat sa aduci "de departe".
- mcosmin
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
sab
Ca sa aduci IVA tocmai din Depoul Militari pe M4 dai peste cap circulatia si pe M3 si pe M1. Daca aduci din Depoul Ciurel, dai peste cap doar M1.
Remiza de la GdN este cea mai indicata, totusi, fiind cea mai apropiata de M4....Din pacate, logica la Metrorex nu prea functioneaza.
Oricum, chiar si in situatia in care au adus IVA din Militari si au plecat cu ea catre M4 via M1, nu inteleg cum au ajuns la intervale de 15 min sau chiar mai mult intre trenuri pe M3.
Ca sa aduci IVA tocmai din Depoul Militari pe M4 dai peste cap circulatia si pe M3 si pe M1. Daca aduci din Depoul Ciurel, dai peste cap doar M1.
Remiza de la GdN este cea mai indicata, totusi, fiind cea mai apropiata de M4....Din pacate, logica la Metrorex nu prea functioneaza.
Oricum, chiar si in situatia in care au adus IVA din Militari si au plecat cu ea catre M4 via M1, nu inteleg cum au ajuns la intervale de 15 min sau chiar mai mult intre trenuri pe M3.
📖 Pagination options