Topic: Accidente / incidente
2561 posts, 586570 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
sab
Nu, asa sunt macazurile. Eu am asistat mai demult la o astfel de manevra la Eroilor, scoaterea unui tren de pe linia 5 si plecarea catre Militari de la linia 2 din 3 miscari. Vreo 5 minute statia Eroilor a fost paralizata. De aceea nu inteleg incapatanarea de a face astfel de imbecilitati la ora de varf.
Nu, asa sunt macazurile. Eu am asistat mai demult la o astfel de manevra la Eroilor, scoaterea unui tren de pe linia 5 si plecarea catre Militari de la linia 2 din 3 miscari. Vreo 5 minute statia Eroilor a fost paralizata. De aceea nu inteleg incapatanarea de a face astfel de imbecilitati la ora de varf.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
mcosmin
Stiu. Si eu am vazut una ca asta, facuta pe partea dinspre Izvor. Eu ma gandeam ca nu o iau spre Poli pentru ca vor sa bage la linia 2 dar acum realizez ca nu au cum din cauza macazului.
Stiu. Si eu am vazut una ca asta, facuta pe partea dinspre Izvor. Eu ma gandeam ca nu o iau spre Poli pentru ca vor sa bage la linia 2 dar acum realizez ca nu au cum din cauza macazului.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Ca să nu mai fie incidente în stația Eroilor și ținând seama de amplasamentul pereților de rezistență propun introducerea a 6 ( șase macaze ) în felul următor.
PS : Diagonala dinspre Militari --> există gabarit arhisuficient sub strada Ernest Juvara.
Ca să nu mai fie incidente în stația Eroilor și ținând seama de amplasamentul pereților de rezistență propun introducerea a 6 ( șase macaze ) în felul următor.
PS : Diagonala dinspre Militari --> există gabarit arhisuficient sub strada Ernest Juvara.
Varianta.jpg (72.87 KB; downloaded 2426 times)
- mcosmin
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
sab
Mie mi se pare mai simplu ca respectivul metrou sa plece mai devreme de la linia 5, dar catre Unirii pana la AS si apoi sa se intoarca normal spre Militari.
Nu cred ca este asa greu sa calculezi timpul necesar astfel incat respectivul metrou sa fie inapoi la Eroilor la o anumita ora. Nu se supara nimeni daca la la un anumit moment vor exista 2 metrouri de M3 la rand catre AS. Este mai corect decat sa te trezesti in Militari cu un interval de 10 minute fix cand ai nevoie de un interval poate sub 5 min .
Andrei, la schema ta de ce nu se poate un X simplu catre Militari in loc de doua bretele ?
Mie mi se pare mai simplu ca respectivul metrou sa plece mai devreme de la linia 5, dar catre Unirii pana la AS si apoi sa se intoarca normal spre Militari.
Nu cred ca este asa greu sa calculezi timpul necesar astfel incat respectivul metrou sa fie inapoi la Eroilor la o anumita ora. Nu se supara nimeni daca la la un anumit moment vor exista 2 metrouri de M3 la rand catre AS. Este mai corect decat sa te trezesti in Militari cu un interval de 10 minute fix cand ai nevoie de un interval poate sub 5 min .
Andrei, la schema ta de ce nu se poate un X simplu catre Militari in loc de doua bretele ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
# mcosmin de ce ? Există foarte multe X - uri, Mihai Bravu, Timpuri Noi, Victoriei ( M 1 și M 2 ), între 1 Decembrie și Nicolae Teclu, la Crângași, la Gara de Nord. Mi-a scăpat vreun "X" în traseu ? Nu mă refer la capetele de linii.
_____________
# sab
1) Metroul de la linia 5 spre Militari îl putem întoarce destul de simplu și la Unirii sau la Timpuri Noi.
2) Ba da, se poate pune un X și desființăm breteaua existentă de la linia 1 la linia 2 (și 4 ).
# mcosmin de ce ? Există foarte multe X - uri, Mihai Bravu, Timpuri Noi, Victoriei ( M 1 și M 2 ), între 1 Decembrie și Nicolae Teclu, la Crângași, la Gara de Nord. Mi-a scăpat vreun "X" în traseu ? Nu mă refer la capetele de linii.
_____________
# sab
1) Metroul de la linia 5 spre Militari îl putem întoarce destul de simplu și la Unirii sau la Timpuri Noi.
2) Ba da, se poate pune un X și desființăm breteaua existentă de la linia 1 la linia 2 (și 4 ).
- cris_m
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
TibiV
cris_m,
macaz=bretea,
macaz decalat = 2 bretele (varianta propusa de andrei11 spre Militari).
Fie ai doua bretele (doua macaze decalate, de la 1 la 2 si de la 2 la 1) fie faci un X.
Ca si spatiu (element important in tunelurile de metrou) X-ul este mai convenabil, dar am inteles de pe forum ca le "da cu virgula" la mentenanta... Altfel este greu de inteles de ce au desfiintat in cateva locuri X-uri care au existat initial...
L.E.
Si ca tot a venit vorba...
Unii cer cu disperare (sau, ma rog, au cerut la vremea aia...) PSD-uri "anti-crima" si "anti-sinucidere" in toate statiile.
OK, alea pot evita crimele si sinuciderile, nu mai reiau discutia.
Dar sa nu uitam ca exista si probleme tehnice (trenul ia foc sau doar fumega, se intepeneste/blocheaza ceva etc.) Inidentele astea de regula duc la blocarea trenului pe peronul statiei pentru o lunga perioada de timp, in care traficul este dat peste cap pe toata magistrala.
De aceea cred ca mai multe X-uri sau duble-bretele ar reduce semnificativ consecintele pe care diverse incidente le au asupra traficului.
Daca fiecare statie ar avea cate un X in fiecare capat, ar fi mult mai usor sa "ocolesti" doar peronul blocat din statia Z si sa se circule "in fals" doar intre intrarea si iesirea din statia Z afectata, nu ca acum cand se circula aiurea pe cel putin 3-4 interstatii...
cris_m,
macaz=bretea,
macaz decalat = 2 bretele (varianta propusa de andrei11 spre Militari).
Fie ai doua bretele (doua macaze decalate, de la 1 la 2 si de la 2 la 1) fie faci un X.
Ca si spatiu (element important in tunelurile de metrou) X-ul este mai convenabil, dar am inteles de pe forum ca le "da cu virgula" la mentenanta... Altfel este greu de inteles de ce au desfiintat in cateva locuri X-uri care au existat initial...
L.E.
Si ca tot a venit vorba...
Unii cer cu disperare (sau, ma rog, au cerut la vremea aia...) PSD-uri "anti-crima" si "anti-sinucidere" in toate statiile.
OK, alea pot evita crimele si sinuciderile, nu mai reiau discutia.
Dar sa nu uitam ca exista si probleme tehnice (trenul ia foc sau doar fumega, se intepeneste/blocheaza ceva etc.) Inidentele astea de regula duc la blocarea trenului pe peronul statiei pentru o lunga perioada de timp, in care traficul este dat peste cap pe toata magistrala.
De aceea cred ca mai multe X-uri sau duble-bretele ar reduce semnificativ consecintele pe care diverse incidente le au asupra traficului.
Daca fiecare statie ar avea cate un X in fiecare capat, ar fi mult mai usor sa "ocolesti" doar peronul blocat din statia Z si sa se circule "in fals" doar intre intrarea si iesirea din statia Z afectata, nu ca acum cand se circula aiurea pe cel putin 3-4 interstatii...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Hai s-o spunem verde-n față, faptul că ATO - ul nostru se încurcă la astfel de macaze :
este pentru că am luat cel mai ieftin / rudimentar ATO pe care l-am găsit pe piață.
Are cineva ceva de obiectat ?
_________________
Tibi, denumirile sunt în felul urmtor :
Așa cum am precizat, nu de metenanță e vorba, ci de ATO -ul superdeștept pe care l-am implementat, cel mai ieftin cu putință.
Hai s-o spunem verde-n față, faptul că ATO - ul nostru se încurcă la astfel de macaze :
3-12-2018 10-39-23 PM.jpg (130.95 KB; downloaded 2395 times)
Are cineva ceva de obiectat ?
_________________
Tibi, denumirile sunt în felul urmtor :
3-12-2018 10-45-20 PM.jpg (42.18 KB; downloaded 2394 times)
3-12-2018 10-51-09 PM.jpg (69.64 KB; downloaded 2397 times)
TibiV wrote:
... dar am inteles de pe forum ca le "da cu virgula" la mentenanta... Altfel este greu de inteles de ce au desfiintat in cateva locuri X-uri care au existat initial...
Așa cum am precizat, nu de metenanță e vorba, ci de ATO -ul superdeștept pe care l-am implementat, cel mai ieftin cu putință.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
TibiV
Andrei, multumesc !
Auzisem de "anus contra naturii", nu si de "diagonala contra naturii"...
(Dar am zis de X in sensul in care este cea mai plastica reprezentare literala a macazului din poza ta de mai sus...)
Andrei, multumesc !
Auzisem de "anus contra naturii", nu si de "diagonala contra naturii"...
(Dar am zis de X in sensul in care este cea mai plastica reprezentare literala a macazului din poza ta de mai sus...)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
E simplu, dacă se merge pe principiul firului din dreapta este firul normal iar cel de pe stînga este firul fals ( circulația pe dreapta care este cea normală în țara noastră ) la diagonala normală trenul trece firesc de pe firul din dreapta pe firul din stânga.
În cazul diagonalei contra naturii ca să treacă de pe firul din dreapta pe cel din stînga face trei manevre ( două de oprire și o manevră de dat cu spatele ).
De aceea spunem că între NG și AS pe M 3 este o circulație << pe invers >>.
_______________
Referitor la denumiri, dacă pe cele două fire de circulație avem instalat BLA dublu sens ( ATO dublu sens ) se spune că se circulă pe firul din dreapta sau pe firul din stânga.
Dacă pe cele două fire de circulație avem instalat BLA ( ATO ) unisens ( adică numai pentru firul din dreapta, cel normal de circulație în România ) când se trece de pe firul normal ( dreapta ) pe cel din stânga se spune că circulăm pe fals. Denumirile sunt luate de la CFR.
E simplu, dacă se merge pe principiul firului din dreapta este firul normal iar cel de pe stînga este firul fals ( circulația pe dreapta care este cea normală în țara noastră ) la diagonala normală trenul trece firesc de pe firul din dreapta pe firul din stânga.
În cazul diagonalei contra naturii ca să treacă de pe firul din dreapta pe cel din stînga face trei manevre ( două de oprire și o manevră de dat cu spatele ).
De aceea spunem că între NG și AS pe M 3 este o circulație << pe invers >>.
_______________
Referitor la denumiri, dacă pe cele două fire de circulație avem instalat BLA dublu sens ( ATO dublu sens ) se spune că se circulă pe firul din dreapta sau pe firul din stânga.
Dacă pe cele două fire de circulație avem instalat BLA ( ATO ) unisens ( adică numai pentru firul din dreapta, cel normal de circulație în România ) când se trece de pe firul normal ( dreapta ) pe cel din stânga se spune că circulăm pe fals. Denumirile sunt luate de la CFR.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
mcosmin
#Shoppy a explicat foarte bine aici de ce nu avem inca macazuri in X
viewtopic.php?f=21&t=4095
Bine, solutia poate fi implementata, dar trebuie luat fiecare macaz in X in parte si investigat (desi majoritatea sunt asemanatoare), probabil ca de aici a venit si ideea Metrorex sa nu dea banii pe asta, ca oricum macazul in X e greu de intretinut si deci au redus un pic costurile.
Dar softul de pe M5 pare capabil, deci cel mai probabil il vom primi pe acela dupa ce se testeaza vreo 10-15 ani, cand o veni modernizarea magistralelor existente.
#Shoppy a explicat foarte bine aici de ce nu avem inca macazuri in X
viewtopic.php?f=21&t=4095
Bine, solutia poate fi implementata, dar trebuie luat fiecare macaz in X in parte si investigat (desi majoritatea sunt asemanatoare), probabil ca de aici a venit si ideea Metrorex sa nu dea banii pe asta, ca oricum macazul in X e greu de intretinut si deci au redus un pic costurile.
Dar softul de pe M5 pare capabil, deci cel mai probabil il vom primi pe acela dupa ce se testeaza vreo 10-15 ani, cand o veni modernizarea magistralelor existente.
- sab
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
sab
No comment. Bine ca nu a fost nimeni cand s-a prabusit.
No comment. Bine ca nu a fost nimeni cand s-a prabusit.
29339638_1744150968940954_5668010190968979456_o.jpg (407.7 KB; downloaded 2232 times)
- TibiV
-
Posted:
-
📖 Pagination options