Topic: Accidente / incidente
2556 posts, 585288 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
cris_m
Extraordinar, ca trebuie sa se convinga intai ca e aglomerat.... chiar nu e logic si stiut lucrul asta?! [BIP] Iar faza cu sa-l umplem, mentalitate arhaica valabila si la RATB fara absolut nici un rost. Tocmai ca asa atragi mai multi calatori, daca vad ca e liber mijlocul de transport, nu ca stau ca sardinele
Extraordinar, ca trebuie sa se convinga intai ca e aglomerat.... chiar nu e logic si stiut lucrul asta?! [BIP] Iar faza cu sa-l umplem, mentalitate arhaica valabila si la RATB fara absolut nici un rost. Tocmai ca asa atragi mai multi calatori, daca vad ca e liber mijlocul de transport, nu ca stau ca sardinele
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
mcosmin
Este vorba de maximizarea profiturilor (ca tot ne plangem ca nu fac profit companiile de stat). Cea ce nu inteleg e de ce in unele zile il baga mai devreme (si nu creaza aglomeratie pe tronsonul Militari) si in alte zile mai tarziu... teoretic fluxul ar trebui sa fie acelasi in zilele de lucru.
Este vorba de maximizarea profiturilor (ca tot ne plangem ca nu fac profit companiile de stat). Cea ce nu inteleg e de ce in unele zile il baga mai devreme (si nu creaza aglomeratie pe tronsonul Militari) si in alte zile mai tarziu... teoretic fluxul ar trebui sa fie acelasi in zilele de lucru.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
cris_m
Pai sa fiu sincer, nu prea iti cresti profitul asa... Folosind trenul plin de calatori, il uzezi mai tare, rezultand cheltuieli in plus la mentenanta. Idem daca sta pe dreapta. Plus ce am zis mai sus.
Pai sa fiu sincer, nu prea iti cresti profitul asa... Folosind trenul plin de calatori, il uzezi mai tare, rezultand cheltuieli in plus la mentenanta. Idem daca sta pe dreapta. Plus ce am zis mai sus.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
mcosmin
Nu cred. Un tren plin cu calatori poate tracta un alt tren plin cu calatori. Motoarele sunt foarte, foarte puternice. Nu se pune problema sa le uzezi mai tare in felul asta. Iar calatorii reprezinta o masa nesemnificativa comparativ cu restul componentelor trenului, altfel ar avea probleme de echilibru si suspensie.
Nu cred. Un tren plin cu calatori poate tracta un alt tren plin cu calatori. Motoarele sunt foarte, foarte puternice. Nu se pune problema sa le uzezi mai tare in felul asta. Iar calatorii reprezinta o masa nesemnificativa comparativ cu restul componentelor trenului, altfel ar avea probleme de echilibru si suspensie.
- sab
-
Posted:
-
- mcosmin
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
sab
Intr-adevar, atunci se explica cate ceva. De la linia 5 sa pleci catre Militari este o intreaga poveste, se fac multe manevre sa ajungi la linia 2.
Dar tot nu este logic de ce o fac atunci, cand fluxul de calatori este cel mai mare si Militariul este super-aglomerat.
Si ar mai fi si linia 4, dar probabil de acolo prefera sa bage metrou pe M1, unde este "boierie"....
Intr-adevar, atunci se explica cate ceva. De la linia 5 sa pleci catre Militari este o intreaga poveste, se fac multe manevre sa ajungi la linia 2.
Dar tot nu este logic de ce o fac atunci, cand fluxul de calatori este cel mai mare si Militariul este super-aglomerat.
Si ar mai fi si linia 4, dar probabil de acolo prefera sa bage metrou pe M1, unde este "boierie"....
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Pot să facă mai multe șmecherii la Eroilor dar nu-i duce căpățâna. Repet, dacă aș fi patron foarte mulți statali nu și-ar găsi de lucru în societatea mea...
Pot să facă mai multe șmecherii la Eroilor dar nu-i duce căpățâna. Repet, dacă aș fi patron foarte mulți statali nu și-ar găsi de lucru în societatea mea...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
mcosmin
Pentru M1 ar fi mai logic sa foloseasca remiza de la GdN1, de unde poti baga trenuri in ambele directii relativ simplu.
De la linia 5 poti ajunge usor la Politehnica, pe linia 2. Dar probabil vor sa preia aglomeratia de la Eroilor cat mai repede, ca sa elibereze peronul mic.
Pentru M1 ar fi mai logic sa foloseasca remiza de la GdN1, de unde poti baga trenuri in ambele directii relativ simplu.
De la linia 5 poti ajunge usor la Politehnica, pe linia 2. Dar probabil vor sa preia aglomeratia de la Eroilor cat mai repede, ca sa elibereze peronul mic.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Două linii de la GdN 1 sunt rezervate pentru M 1.
Două pentru M 4
Câteodată sunt 3 linii / M 1 și o linie / M 4.
Ajungi chiar greu. Asta dacă linia 2 e liniaspre Preciziei și linia 1 e linia de la Preciziei spre Unirii.
De asta am spus că nu-i duce capul la Eroilor. Că au creierul neted.
___________
Mai există cel puțin o linie la Petrache Poenaru ( dacă nu cumva două ) unde pot staționa trenuri pentru ranforsarea lui M 1 ( M 3 la o adică, sensul spre Unirii ).
mcosmin wrote:
Pentru M1 ar fi mai logic sa foloseasca remiza de la GdN1, de unde poti baga trenuri in ambele directii relativ simplu.
Două linii de la GdN 1 sunt rezervate pentru M 1.
Două pentru M 4
Câteodată sunt 3 linii / M 1 și o linie / M 4.
mcosmin wrote:
De la linia 5 poti ajunge usor la Politehnica, pe linia 2. Dar probabil vor sa preia aglomeratia de la Eroilor cat mai repede, ca sa elibereze peronul mic.
Ajungi chiar greu. Asta dacă linia 2 e liniaspre Preciziei și linia 1 e linia de la Preciziei spre Unirii.
De asta am spus că nu-i duce capul la Eroilor. Că au creierul neted.
___________
Mai există cel puțin o linie la Petrache Poenaru ( dacă nu cumva două ) unde pot staționa trenuri pentru ranforsarea lui M 1 ( M 3 la o adică, sensul spre Unirii ).
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
mcosmin
Date fiind:
Linia 3: Linia lui M1, spre Republica
Linia 5: linia de garare - dupa peretele liniei 3.
Linia 1: Linia lui M3, spre Unirii
Linia 2: Linia comuna M1/M3, care se desparte in tunel, spre Preciziei/Dristor 2.
Atunci...
Din ce stiu eu, exista legatura directa, de-a curmezisul de la linia 5 la linia 1, intersectand linia 3.
Apoi de la linia 1 exista macaz spre linia 2.
Imi scapa ceva?
Date fiind:
Linia 3: Linia lui M1, spre Republica
Linia 5: linia de garare - dupa peretele liniei 3.
Linia 1: Linia lui M3, spre Unirii
Linia 2: Linia comuna M1/M3, care se desparte in tunel, spre Preciziei/Dristor 2.
Atunci...
Din ce stiu eu, exista legatura directa, de-a curmezisul de la linia 5 la linia 1, intersectand linia 3.
Apoi de la linia 1 exista macaz spre linia 2.
Imi scapa ceva?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Mă autocitez Complexul de tunele "Eroilor"
Mă autocitez Complexul de tunele "Eroilor"
3-12-2018 8-26-40 PM.jpg (59.5 KB; downloaded 2054 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
sab
mcosmin nu se poate pleca de la Eroilor de la Linia 1 catre Militari si apoi sa schimbi linia, trecand pe sensul norrmal. Ori se merge "pe invers" pana la Politehnica, ori se face manevra de trecere de la linia 1 la linia 2 cu intoarcere in statia Eroilor si se pleaca de la linia 2 catre Militari. In ambele cazuri se da peste cap circulatia catre Militari.
Mai exista macaz linia 1-->linia 2 in capatul dinspre Izvor, dar tot aiurea este .
L.E. Intre timp a pus andrei11 schema. O schema face cat o mie de cuvinte . Se vede ca nu poti pleca de la linia 5 catre Militari pe firul normal. Niciodata n-am inteles de ce naiba nu au montat un astfel de macaz linia1-->linia 2.
Erau vremuri cand se sosea la Eroilor si se pleca inapoi catre Militari de la aceeasi linie (linia1), situatia in care se mergea pe "fals" pana la Politehnica, iar metroul urmator astepta cuminte eliberarea liniei in statie la Politehnica. Cu intervalul de rigoare intre trenuri... Apoi au facut tembelismul din capatul celalalt al statiei Eroilor, cu blocarea tunelului dnspre Izvor.
mcosmin nu se poate pleca de la Eroilor de la Linia 1 catre Militari si apoi sa schimbi linia, trecand pe sensul norrmal. Ori se merge "pe invers" pana la Politehnica, ori se face manevra de trecere de la linia 1 la linia 2 cu intoarcere in statia Eroilor si se pleaca de la linia 2 catre Militari. In ambele cazuri se da peste cap circulatia catre Militari.
Mai exista macaz linia 1-->linia 2 in capatul dinspre Izvor, dar tot aiurea este .
L.E. Intre timp a pus andrei11 schema. O schema face cat o mie de cuvinte . Se vede ca nu poti pleca de la linia 5 catre Militari pe firul normal. Niciodata n-am inteles de ce naiba nu au montat un astfel de macaz linia1-->linia 2.
Erau vremuri cand se sosea la Eroilor si se pleca inapoi catre Militari de la aceeasi linie (linia1), situatia in care se mergea pe "fals" pana la Politehnica, iar metroul urmator astepta cuminte eliberarea liniei in statie la Politehnica. Cu intervalul de rigoare intre trenuri... Apoi au facut tembelismul din capatul celalalt al statiei Eroilor, cu blocarea tunelului dnspre Izvor.
- mcosmin
-
Posted:
-
📖 Pagination options