MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Știri și articole din presă

2050 posts, 555739 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 147
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Știri și articole din presă Utilizator anonim

Orange are acoperire în toate staţiile Metrorex
Autor: Bogdan Biszok
Publicat: 23 Decembrie 2009

Orange România a anunţat extinderea acoperirea serviciilor de telecomunicaţii mobile în staţiile de pe noul tronson de metrou Nicolae Grigorescu-Linia de Centură, fiind singurul operator care oferă călătorilor acoperire 2G in toate staţiile de metrou.

Noul tronson are o lungime de 4,75 km şi patru staţii, respectiv Nicolae Grigorescu, 1 Decembrie, Policolor (redenumită Nicolae Teclu) şi Linia de Centură (Anghel Saligny).

Orange România are 10,69 milioane de clienţi. Veniturile companiei telecom au scăzut cu 18,1% în primele nouă luni, la 800 milioane de euro, de la 977 milioane de euro în perioada similară a anului trecut, în pofida creşterii numărului de clienţi, din cauza condiţiilor economice dificile şi a presiunilor competitive.

SURSA: Orange.

http://www.capital.ro/articol/orange-ar ... 29724.html€

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri Utilizator anonim

Programul Metrorex de Sarbatori

Metroul va circula in noaptea de Revelion la un interval de aproximativ 20 minute, iar in zilele de 25, 26, 27 decembrie 2009 si 01, 02, 03 ianuarie 2010, va sosi la un interval de 7-12 minute, informeaza Metrorex.

Astfel, in zilele de 25, 26, 27 decembrie 2009 si 01, 02, 03 ianuarie 2010, pe Magistrala 1+3 (Mag.1: Pantelimon - Dristor, Mag.3: Preciziei - Anghel Saligny), trenurile vor circula la un interval de 10-12 minute, pe Magistrala 2 (Berceni - Pipera) trenurile vor circula la un interval de 8-9 minute, iar pe Magistrala 4 (Gara de Nord - 1 Mai) trenurile vor circula la un interval de 7-9 minute.

Potrivit Metrorex, in functie de numarul calatorilor inregistrati, se vor introduce trenuri suplimentare pentru micsorarea intervalului de succesiune dintre trenuri, pentru derularea in conditii optime a transportului cu metroul in aceasta perioada, potrivit NewsIn.

http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/ ... atori.html

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri Utilizator anonim

Licitaţie pentru lucrări pentru punerea în funcţiune “Magistrala 4. Racord 2. Zona 1 Mai – Parc Bazilescu”.

S.C. METROREX S.A. a publicat pe SEAP anunţul 92739/31.12.2009 pentru licitaţia deschisă: „Magistrala 4. Racord 2. Lucrări pentru punerea în funcţiune. Zona 1 Mai – Parc Bazilescu. Instalaţii generale. Finisaje spaţii tehnice”.
Criteriul de atribuire a contractului de execuţie: oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic.
Termenul limită pentru primirea ofertelor este data de 25.03.2010, ora 10.00.
Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să îşi menţină oferta: 60 de zile.
Valoarea estimată a achiziţiilor pentru întreaga durată a contractului este de 31.300.000 lei.
Condiţiile de participare la licitaţie sunt:

•Certificate constatatoare din care să reiasă că ofertantul şi-a îndeplinit obligaţiile de plată către bugetul de stat, precum şi către bugetele locale, care să ateste că firma ofertantă nu se înregistrează cu datorii cu 30 zile anterior datei depunerii/deschiderii ofertelor .
•Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului (pentru persoane juridice străine documente care să dovedească o formă de înregistrare).

http://www.mt.ro/evenimente/comunicate_de_presa.html€

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri Utilizator anonim

Astazi doua trenuri tip IVA au provocat o blocare si au pus in pericol siguranta circulatiei in zona Izvor dar si la Timpuri Noi - Unirii, salut initiativa Metrorex de a cumpara 26 trenuri BM noi pentru inlocuirea acestor trenuri care nu mai sunt fiabile.

Bucureşti: Circulaţia metrourilor îngreunată din cauza unui tren defect
Din cauza unui tren Metrorex blocat în staţia Izvor, circulaţia este îngreunată în respectiva staţie, dar şi la Unirii. De aproximativ 30 de minute reprezentanţii Metrorex încearcă să repare defecţiunea. „Circulaţia se descfăşoară puţin mai greu. Încercăm să reparăm defecţiunea. Dar de la Unirii spre Eroilor se circulă pe celălalt tronson“, a spus Gheorghe Udrişte, director Metrorex.

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 81529.html

De asemenea inca un articol despre acest incident, despre cel de la Timpuri Noi-Unirii dar si despre clasicele incidente cu blocarea usilor la BM din cauza calatorilor care le forteaza.
http://www.evz.ro/articole/detalii-arti ... la-metrou/€

 


Re: Stiri Razvan Mihai

Legat de blocarea de la Izvor trenul defect a fost un BM. Acesta a fost inpins dinspre Izvor de o alta rama BM Spre Unirea care a facut manevre in tunel pentru a ajunge la linia 1 de unde a continuat drumul pana la Eroilor pe sens contrar luand calatori. Inainte ca rama BM defecta sa fie remorcata de Bm, (2115 parca), trimisa la Eroilor, sa incercat cu o IVA impingerea trenului spre Eroilor, lucru care nu sa intamplat.  Din pacate datorita aglomerari statiei nu am reusit sa vad care a fost rama BM defecta.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri Utilizator anonim

Inseamna ca a fost ceva mai urat, probabil s-au agatat si ceva captatoare care s-au rupt (problema deja traditionala pe tronsoanele unde circula si IVA si BM). Deci deja sunt 2 trenuri care au fost defecte in zona, avand in vedere ca am aflat si de o IVA fumigena in zona.  :roll:  Bine ca nu mai merg cu metroul asa des.

 


  • freyutz
  • Posted:
  •  

Re: Stiri freyutz

Turele pe Magistrala 2 au crescut de la 20 la 21 de ture. Trenul 1122-2122 Nicosia a trecut pe M2, iar intervalele au reusit sa fie din ce in ce mai mici.

Astazi in depou au fost 2 rezerve si anume: 1009-2009 Craita si 1016-2016 Magnolia. In rest toate trenurile au fost la traseu. Loc sa se creasca turele inca mai este intrucat mai exista si gauri de 4-5 minute dar in general se vine la 3 minute ceea ce este excelent. Inca 2 trenuri si vom putea avea constant intervalul de 3 minute. Mai multe si mai putem scadea si mai mult. Limita inferioara cred ca ar fi undeva la 90-120 de secunde, limita care este data de rebrusarea de la Dep. Berceni unde se pierde cel mai mult timp.

 


  • freyutz
  • Posted:
  •  

Re: Stiri freyutz

Turele pe Magistrala 2 au crescut de la 21 la 22 de ture. Trenul 1108-2108 Madrid a trecut pe M2, iar intervalele au reusit sa fie din ce in ce mai mici.

Astazi am vazut intervale si de 1:30 intre trenuri si s-a circulat la foc automat. La rebrusarea de la Berceni se foloseste un mecanic ajutor care preia trenul spre statie pana schimba mecanicul postul, astfel incat timpul de rebrusare s-a imbunatatit pana la maxim 1 minut.

Pe M1 au fost azi cel putin 19 ture si s-a circulat la un interval mediu de 5 minute
Pe M2 au fost 22 de ture si s-a circulat la un interval mediu de 3 minute.
Pe M3 au fost 12 ture si s-a circulat la interval mediu de 6 minute.

Nici un BM astazi pe M3, iar singurul BM pe care nu l-am vazut azi, dar ce-i drept se poate sa fi fost in traseu intrucat nu am vazut toate trenurile a fost 1113-2113 Copenhaga.

Felicitari METROREX pentru management-ul din ce in ce mai bun al circulatiei!

Din cauza cresterii numarului de ture ocazional se va intampla sa mai scape IVA pe M1 asa ca pozati-le cat mai puteti in statiile M1. :D

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri Utilizator anonim

Felicitari pentru suplimentari, se simte bine de tot de cateva zile in traseu. Totusi exista si o reactie adversa - in traseu au aparut cateva IVA care sunt vai de viata lor, pe geamuri cred ca este jegul pe care il vedeam si in 1997 cand mergeam pe M2 de la Victoriei la Eroii Revolutiei, in salon in cel mai fericit caz merg jumatate din neoane, de ex ieri am facut greseala sa urc intr-un tren in care mergeau (in ultima rama) doar lampile de avarie.  :roll:
Asteptam noua serie BM ca sa fie imbunatatirea totala  :D

 


  • freyutz
  • Posted:
  •  

Re: Stiri freyutz

Intradevar dupa cum zice si Andrei, din fericire au fost suplimentate turele cu IVA dar asta numai pe M3 si un tur de dimineata pe M1. Referitor la jeg-ul de pe trenuri, nu este vina trenului ci pur si simplu nu se face fata cu spalatoria trenurilor IVA care se face numai in Ciurel. Iar un tren nu poate sta mai mult de 2-3 zile curat. Si BM-urile arata in ultimul hal cand nu li se poate face curatarea exterioara. Ca sa nu mai zic de petele aparute pe geamuri in ultima vreme la BM :P

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri Utilizator anonim

Pe M3 minim 2 BM pe la 6.30-7. Unul dupa geamuri era Haga. De unde or scoate atatea nu stiu, sper sa nu sara reviziile si sa le strice chiar asa.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri Utilizator anonim

Un aspect ce merita precizat este ca in 90% din cazuri daca veniti dinspre Militari cu M3 la Eroilor trenul de M3 va pleca inaintea celui de M1, asta din ce imi spunea un mecanic pentru ca M3 are prioritate 1 iar M1 are prioritate 2 din cauza faptului ca practic M1 patrunde in traseul lui M3. Desi personal cand nu ma grabesc si sunt in IVA pe M3 prefer sa sar in "bemeu"  ;) ca sa ma unga pe suflet sunetul invertoarelor si motoarelor de CA.

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Stiri IK4

Astazi pe M1 am mers cu trenul BM 1006/2006 de la Grozavesti spre Eroilor si pe celalalt sens am observat ca mai era
si 1005/2005 cu "Dristor 2" pe firma. De asemenea, pe 1005/2005 l-am vazut si ieri. Mi-a atras atentia la urcare faptul
ca lipsea acea bara dintre scaune, nu avea display-uri "next stop" la interior si panourile de plastic erau cam ingalbenite.
Nu-mi dau seama de ce le tot invart, or avea ei vreun motiv intemeiat...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri Utilizator anonim

IK4 wrote:
Astazi pe M1 am mers cu trenul BM 1006/2006 de la Grozavesti spre Eroilor si pe celalalt sens am observat ca mai era
si 1005/2005 cu "Dristor 2" pe firma. De asemenea, pe 1005/2005 l-am vazut si ieri. Mi-a atras atentia la urcare faptul
ca lipsea acea bara dintre scaune, nu avea display-uri "next stop" la interior si panourile de plastic erau cam ingalbenite.
Nu-mi dau seama de ce le tot invart, or avea ei vreun motiv intemeiat...


Pentru continuarea discutiilor despre repartizarea trenurilor va rog utilizati topicul dedicat de aici: viewforum.php?f=23
Multumesc  ;)

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 147
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419374 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use