Topic: Știri și articole din presă
2052 posts, 564615 views
📖 Pagination options
- survola
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
survola
Asta e un punct valabil, nu se realizează distribuția echilibrată de-a lungul peronului. Stau toți la primul/ultimul vagon sau la capătul scărilor. Si cel mai evident este la Victoriei, unde accesul este 99% dinspre M1.
Asta e un punct valabil, nu se realizează distribuția echilibrată de-a lungul peronului. Stau toți la primul/ultimul vagon sau la capătul scărilor. Si cel mai evident este la Victoriei, unde accesul este 99% dinspre M1.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
Or avea si calatorii vina lor, dar statia M2 de acolo NU este deloc bine gandita...
Or avea si calatorii vina lor, dar statia M2 de acolo NU este deloc bine gandita...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
mcosmin
Trenurile chiar sunt la capacitate maxima. Sunt specificate ca 90% din timp sa fie disponibile, astfel ajunge la 39 de BM-uri si 21 de CAF-uri.
Cea ce nu este optim e intervalul de succedere.
Trenurile chiar sunt la capacitate maxima. Sunt specificate ca 90% din timp sa fie disponibile, astfel ajunge la 39 de BM-uri si 21 de CAF-uri.
Cea ce nu este optim e intervalul de succedere.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
Salariile angajaților Metrorex, printre cei mai bine plătiți din companii de stat, sunt majorate cu 9,5%
http://www.profit.ro/stiri/economie/sal...5-16480443
Salariile angajaților Metrorex, companie de stat care oferă printre cele mai mari remunerații, generând în timp critici publice atunci când ridica prețul călătoriei, sunt majorate cu 9,5% începând cu 1 noiembrie anul trecut, relevă un document discutat într-o ședință extraordinară a Adunării Generale a Acționarilor.
Hotărârea de guvern privind înființarea Societății Comerciale de Transport cu Metroul București "Metrorex" - S.A. stabilește încă din 1999 că drepturile de salarizare și celelalte drepturi de personal sunt stabilite prin contractul colectiv de muncă, pentru personalul de execuție, și de către adunarea generală a acționarilor, pentru personalul de conducere.
Documentul citat relevă că acest contract colectiv de muncă, pentru 2016-2017, modifică grila de salarizare și aplică o majorare cu 9,5%, începând cu 1 noiembrie 2016, personalului de execuție.
Bugetul de venituri și cheltuieli al Metrorex aprobat pentru anul trecut indică faptul că nivelul câștigului mediu lunar pe salariat depășește 5.000 de lei, pentru 4.560 de angajați.
Precaut, bugetul a fost construit cu cifra 0 la profit sau pierderi, la venituri și cheltuieli în sumă egală, de 775,6 milioane de lei.
În 2015, conform celor mai recente date, încasările Metrorex au atins 537,8 milioane de lei, de la 569 milioane de lei în urmă cu un an. Transportatorul a închis anul pe zero, la fel ca în 2014.
Metrorex înregistrează zilnic o medie cuprinsă între 600.000 și 700.000 de călători.
Salariile angajaților Metrorex, printre cei mai bine plătiți din companii de stat, sunt majorate cu 9,5%
http://www.profit.ro/stiri/economie/sal...5-16480443
Salariile angajaților Metrorex, companie de stat care oferă printre cele mai mari remunerații, generând în timp critici publice atunci când ridica prețul călătoriei, sunt majorate cu 9,5% începând cu 1 noiembrie anul trecut, relevă un document discutat într-o ședință extraordinară a Adunării Generale a Acționarilor.
Hotărârea de guvern privind înființarea Societății Comerciale de Transport cu Metroul București "Metrorex" - S.A. stabilește încă din 1999 că drepturile de salarizare și celelalte drepturi de personal sunt stabilite prin contractul colectiv de muncă, pentru personalul de execuție, și de către adunarea generală a acționarilor, pentru personalul de conducere.
Documentul citat relevă că acest contract colectiv de muncă, pentru 2016-2017, modifică grila de salarizare și aplică o majorare cu 9,5%, începând cu 1 noiembrie 2016, personalului de execuție.
Bugetul de venituri și cheltuieli al Metrorex aprobat pentru anul trecut indică faptul că nivelul câștigului mediu lunar pe salariat depășește 5.000 de lei, pentru 4.560 de angajați.
Precaut, bugetul a fost construit cu cifra 0 la profit sau pierderi, la venituri și cheltuieli în sumă egală, de 775,6 milioane de lei.
În 2015, conform celor mai recente date, încasările Metrorex au atins 537,8 milioane de lei, de la 569 milioane de lei în urmă cu un an. Transportatorul a închis anul pe zero, la fel ca în 2014.
Metrorex înregistrează zilnic o medie cuprinsă între 600.000 și 700.000 de călători.
- mcosmin
-
Posted:
-
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
URANUS
B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/anunt-important...56005.html
ANUNŢ IMPORTANT Metrorex. Noi măsuri luate în cazul aglomerării staţiilor
Metrorex va monta benzi de restricționare a accesului în stații, pe care le va amplasa înaintea aparatelor de validare, pentru situațiile în care pasajele de trecere se vor aglomera, se arată într-un comunicat al companiei.
"Metrorex continuă seria de măsuri pentru deplasarea în siguranță a călătorilor între stațiile de corespondență Piața Unirii 1 — Piața Unirii 2 și Piața Victoriei 1 — Piața Victoriei 2, ca urmare a situațiilor de supraaglomerare semnalate la orele de vârf. Astfel, începând cu data de 10.01.2017, echipe mixte formate din angajați Metrorex, Poliția Metrou, agenți de pază, reprezentanți ai Jandarmeriei și ai ISU sunt prezente în intervalele orare 07:30-10:00 și 16:30 — 19:00, în cele patru stații de metrou, pentru coordonare și intervenție în caz de necesitate", potrivit comunicatului.
De asemenea, fiecare agent va transmite Dispeceratului Central evoluția situației din teren.
"În cazul aglomerării pasajelor de trecere, se fac anunțuri repetate de informare a călătorilor cu privire la restricționarea temporară a accesului înaintea aparatelor de taxare, precum și pentru staționarea la nivel peron sau vestibul. În plus, vor fi montate benzi de restricționare a accesului, amplasate înaintea aparatelor de validare", mai spun reprezentanții metroului.
B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/anunt-important...56005.html
ANUNŢ IMPORTANT Metrorex. Noi măsuri luate în cazul aglomerării staţiilor
Metrorex va monta benzi de restricționare a accesului în stații, pe care le va amplasa înaintea aparatelor de validare, pentru situațiile în care pasajele de trecere se vor aglomera, se arată într-un comunicat al companiei.
"Metrorex continuă seria de măsuri pentru deplasarea în siguranță a călătorilor între stațiile de corespondență Piața Unirii 1 — Piața Unirii 2 și Piața Victoriei 1 — Piața Victoriei 2, ca urmare a situațiilor de supraaglomerare semnalate la orele de vârf. Astfel, începând cu data de 10.01.2017, echipe mixte formate din angajați Metrorex, Poliția Metrou, agenți de pază, reprezentanți ai Jandarmeriei și ai ISU sunt prezente în intervalele orare 07:30-10:00 și 16:30 — 19:00, în cele patru stații de metrou, pentru coordonare și intervenție în caz de necesitate", potrivit comunicatului.
De asemenea, fiecare agent va transmite Dispeceratului Central evoluția situației din teren.
"În cazul aglomerării pasajelor de trecere, se fac anunțuri repetate de informare a călătorilor cu privire la restricționarea temporară a accesului înaintea aparatelor de taxare, precum și pentru staționarea la nivel peron sau vestibul. În plus, vor fi montate benzi de restricționare a accesului, amplasate înaintea aparatelor de validare", mai spun reprezentanții metroului.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
Eu nu inteleg aceste masuri. Seamana cu aceasta masura http://www.timesnewroman.ro/life-death/...s-pe-peron. Numai ca aceasta este o gluma.
Pasajele nu se aglomereaza de la oamenii care intra in statie, ci de la cei care schimba metroul. Poate se gandesc si la o o masura ca trenul sosit in statie sa nu mai deschida usile daca pasajul este aglomerat...
Eu nu inteleg aceste masuri. Seamana cu aceasta masura http://www.timesnewroman.ro/life-death/...s-pe-peron. Numai ca aceasta este o gluma.
Pasajele nu se aglomereaza de la oamenii care intra in statie, ci de la cei care schimba metroul. Poate se gandesc si la o o masura ca trenul sosit in statie sa nu mai deschida usile daca pasajul este aglomerat...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
TÂMPIŢI la culme.
Sa dubleze / tripleze psasajul Unirii si la Victoriei sa mai faca un acces spre peronul spre Romană da' care să << dea >> mai spre mijlocul peronului.
TÂMPIŢI la culme.
Sa dubleze / tripleze psasajul Unirii si la Victoriei sa mai faca un acces spre peronul spre Romană da' care să << dea >> mai spre mijlocul peronului.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
Ai uitat de de caricatura de pasaj de la Dristor, poate cea mai meschina corespondenta din retea....Eu nu stiu ce naiba a fost in capul celor care au gandit acele corespondente. Culmea este ca cea de la Unirii ar fi cea mai buna. Numai ca au uitat scarile directe si "dublura". Dar ca si conceptie, este cea mai buna, pentru ca nu este incarcare pe la un singur capat, cum sunt cele de la Victoriei si Dristor. Si cum va fi 90% si la Eroilor, din pacate...
Ai uitat de de caricatura de pasaj de la Dristor, poate cea mai meschina corespondenta din retea....Eu nu stiu ce naiba a fost in capul celor care au gandit acele corespondente. Culmea este ca cea de la Unirii ar fi cea mai buna. Numai ca au uitat scarile directe si "dublura". Dar ca si conceptie, este cea mai buna, pentru ca nu este incarcare pe la un singur capat, cum sunt cele de la Victoriei si Dristor. Si cum va fi 90% si la Eroilor, din pacate...
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Robert24
Sunt cretini? Adica ei se pișă mai ales pe platitorii de abonamente!!!
Sunt cretini? Adica ei se pișă mai ales pe platitorii de abonamente!!!
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
TibiV
Ai gresit semnul...
Nu este "?".
Este "!"....
Robert24 wrote:
Sunt cretini?
Ai gresit semnul...
Nu este "?".
Este "!"....
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
misterr
Metroul bucurestean nu mai face fata numarului foarte mare de calatori. Metrorex anunta ca va restrictiona accesul in galerii
De cand a venit iarna in Bucuresti, oamenii traiesc un paradox. Au scapat de aglomeratia de la suprafata, dar au dat peste cea din subteran.
Dimineata si seara este nebunie la metrou.
Pentru ca au fost cateva situatii limita, angajatii Metrorex anunta ca acum sunt pregatiti sa restrictioneze accesul in galerii, atunci cand este prea multa lume.
In plus, la orele de varf, trenurile circula la 3 minute.
Ce-i drept, angajatii Metrorex, se poarta ca niste politisti de la rutiera.
Ca sa fluidizeze fluxul urias de pasageri, Metrorex a luat decizia sa imparta pasajul Unirii in doua benzi. calatorii sunt sfatuiti sa respecte aceste benzi, indicatiile angajatilor Metrorex, dar si sagetile de pe pereti, daca vor sa ajunga in timp util la destinatie.
In paralel, in difuzoare ruleaza mesaje pentru calatori: "Va rugam sa utilizati intreaga lungime a peroanelor, statiilor pentru imbarcarea si debarcarea din tren".
Chiar si asa, nu toti reusesc sa prinda trenul din prima.
Din pacate se produc si accidente. Miercuri, unul dintre calatori a cazut in statia de la Piata Unirii si a fost scos pe targa de cei de la SMURD. Pentru a preintampina aceste situatii, cei de la Metrorex anunta ca vor restrictiona accesul in subteran, pe masura ce se aduna tot mai multa lume.
Pe cele mai cautate rute trenurile circula din 3 in 3 minute. Acum, mai repede de atat nu se poate, sustine directorul Metrorex. 3 minute dureaza intoarcerea garniturii la capat de linie.
Marin Aldea, directorul Metrorex: "Avem un proiect in implementare de modernizarea caii de rulare, dupa aceasta modernizare vom putea intoarce trenurile la un interval de 90 de secunde."
Asta se va intampla abia peste 4 ani.
In prezent, orele de varf sunt intre 7 si 10 dimineata si intre 5 si 8 seara. Doar in ultima perioada, din cauza ninsorilor, garniturile au transportat zilnic un numar record de pasageri: 700.000.
Au fost cu 100.000 mai multi ca in restul anului.
Metroul bucurestean nu mai face fata numarului foarte mare de calatori. Metrorex anunta ca va restrictiona accesul in galerii
De cand a venit iarna in Bucuresti, oamenii traiesc un paradox. Au scapat de aglomeratia de la suprafata, dar au dat peste cea din subteran.
Dimineata si seara este nebunie la metrou.
Pentru ca au fost cateva situatii limita, angajatii Metrorex anunta ca acum sunt pregatiti sa restrictioneze accesul in galerii, atunci cand este prea multa lume.
In plus, la orele de varf, trenurile circula la 3 minute.
Ce-i drept, angajatii Metrorex, se poarta ca niste politisti de la rutiera.
Ca sa fluidizeze fluxul urias de pasageri, Metrorex a luat decizia sa imparta pasajul Unirii in doua benzi. calatorii sunt sfatuiti sa respecte aceste benzi, indicatiile angajatilor Metrorex, dar si sagetile de pe pereti, daca vor sa ajunga in timp util la destinatie.
In paralel, in difuzoare ruleaza mesaje pentru calatori: "Va rugam sa utilizati intreaga lungime a peroanelor, statiilor pentru imbarcarea si debarcarea din tren".
Chiar si asa, nu toti reusesc sa prinda trenul din prima.
Din pacate se produc si accidente. Miercuri, unul dintre calatori a cazut in statia de la Piata Unirii si a fost scos pe targa de cei de la SMURD. Pentru a preintampina aceste situatii, cei de la Metrorex anunta ca vor restrictiona accesul in subteran, pe masura ce se aduna tot mai multa lume.
Pe cele mai cautate rute trenurile circula din 3 in 3 minute. Acum, mai repede de atat nu se poate, sustine directorul Metrorex. 3 minute dureaza intoarcerea garniturii la capat de linie.
Marin Aldea, directorul Metrorex: "Avem un proiect in implementare de modernizarea caii de rulare, dupa aceasta modernizare vom putea intoarce trenurile la un interval de 90 de secunde."
Asta se va intampla abia peste 4 ani.
In prezent, orele de varf sunt intre 7 si 10 dimineata si intre 5 si 8 seara. Doar in ultima perioada, din cauza ninsorilor, garniturile au transportat zilnic un numar record de pasageri: 700.000.
Au fost cu 100.000 mai multi ca in restul anului.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Mă inşel eu sau 80 % din articol este o reluare al unuia apărut acum câteva zile ?
Mă inşel eu sau 80 % din articol este o reluare al unuia apărut acum câteva zile ?
- StefanD_
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
StefanD_
Care ar fi mai exact problema aici? Nu cred ca s-a depasit capacitatea constructiva de volum de pasageri a statiilor. Corespondentele prost gandite? Intervalul de 3 minute la ore de varf?
Care ar fi mai exact problema aici? Nu cred ca s-a depasit capacitatea constructiva de volum de pasageri a statiilor. Corespondentele prost gandite? Intervalul de 3 minute la ore de varf?
📖 Pagination options