Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metrou

Discuții generale despre metroul din București

Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metr

Mesajde andrei11 » Vin, 08 Iun 2018, 16:06

M 4 & M 6 sunt una și aceeași magistrală, a recunoscut chiar guru în persoană.
Oricum metroul de Otopeni celălalt cap o să-l aibă la Gara Progresu. Nu la GdN.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 15639
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metr

Mesajde subway guru » Vin, 08 Iun 2018, 18:21

Solutia corecta e M6 pe stil nou si aducerea M4 la acelasi standard
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 10826
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metr

Mesajde mcosmin » Vin, 08 Iun 2018, 18:50

andrei11 scrie:Să fie limpede, dacă vechile sisteme de securitate se pot aduce la ultimele standarde fără costuri exagerate și într-o limită de timp rezonabilă este ok, așa e logic.
Cât privește Dimetronicul cred că ține mai degrabă de IVA. Atât poate duce IVA. N-am studiat sistemele, dar sigur Dimetronicul este peste Induși.
Logic când se va inaugura M 4(6) Otopeni - GdN2 - spre Sud spre Jilava IVA va dispare și odată cu ea și Dimetronicul.



Problema e ca in Romania nu exista nicaieri CBTC si trebuie omologat. Deci o sa dureze ceva vreme pana cand M5 o sa circule cu calatori, si abia apoi poti sa te gandesti cand vor primii M1, 2, 3 noul sistem. Eu estimez ca ar dura cam 1 an pentru fiecare magsitrala instalarea, presupunand ca se lucreaza doar noaptea. Pe M1 si M3 va fi distractie pana cand e gata cu totul.
mcosmin
Membru Silver
 
Mesaje: 2490
Membru din: Dum, 12 Oct 2014, 13:12

Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metr

Mesajde subway guru » Vin, 08 Iun 2018, 19:24

Pana atunci mergem pe M4 cu ce avem ca nu e un capat de tara si nici nu supara pe nimeni...doar sa-l termine odata in mama lui...
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 10826
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metr

Mesajde mcosmin » Sâm, 09 Iun 2018, 22:20

punmeister scrie:Sunt si trenuri vechi care au CBTC la bord, cum ar fi trenurile Seria 2000A si Seria 5000 (construite chiar in aceeasi perioada cu IVA) din Madrid cu CITYFLO 650 la bord.
IVA a primit TBS 100 FB (Fixed Block) la bord pentru ca asta avea Dimetronic la vremea aceea in portofoliul lor cand s-a facut licitatia pentru semnalizare la M4 (1999), mai incolo au venit cu TBS 500 DTG (Distance To Go) in anul 2003 si cu SIRIUS CBTC in anul 2009.


Faza e ca acele trenuri au fost gandite mai bine ca IVA inca de la inceput - mult mai modulare si cu interoperabilitate mai mare. :bere:
mcosmin
Membru Silver
 
Mesaje: 2490
Membru din: Dum, 12 Oct 2014, 13:12

Anterior

Înapoi la Știri, noutăți și discuții despre metrou


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: intelintel şi 7 vizitatori