Tipuri de rebrusare

Discuții generale despre metroul din București

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde bercenicity » Joi, 14 Sep 2017, 15:09

andrei11 scrie:N-ai înțeles. Rebursarea rapidă ( cea care permite intervalul minim, adică de 90 secunde ) nu poate fi decât rebursarea nr 4 din figura care se găsește aici. Orice alte configurări de rebursare ( vezi că se găsesc în același desen ) implică conflicte de traseu. La asta m-am referit când am atras atenția asupra configurării macazelor. ;)


Sa luam metroul moscovit:
-avem aici http://www.mrl.ucsb.edu/~yopopov/transit/frequency.html o lista cu frecventele minime (90s linia 9; 95s liniile 2,7; 100s liniile 1,6,10; 105s liniile 3,5)
-si trackmapul http://www.mrl.ucsb.edu/~yopopov/rrt/tr...oscow.html

Niciunde nu este solutia rebrusarea nr 4, marea majoritate au ceva gen rebrusarea 1 stanga.
DAR - la orele de varf (orele cu intervale minime de succedare), nu toate trenurile circula pana la capat de linie. De exemplu, linia 9 foloseste primele statii dotate cu "rebrusment nr 1 stanga" dinspre capete ca capete de linii intermediare.
Avatar utilizator
bercenicity
Membru Silver
 
Mesaje: 1463
Membru din: Mar, 29 Dec 2009, 10:32
Localitate: BerceniCity

Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex

Mesajde mcosmin » Joi, 14 Sep 2017, 16:38

shoppy scrie:Unii habar nu au despre ce discuta, sau discuta ca sa treaca timpul sa vina sfarsitul programului, asta nu inseamna ca si trebuiesc bagati in seama.
Nu o sa refaca nimeni niciodata toate blocurile de BLA / INDUSI de pe M2 ca sa circule IVA pe acolo, exclusiv sau amestecat cu altceva, iar fara sistem de siguranta nu o sa se circule niciodata in regim normal.
ATP circula la interstatie ca nu are rost sa tina trenul oprit in tunel / sa mearga cu 5 km/h prin tunel cand poate sa stea oprit 30sec in statie decat in cazuri de bulibaseala a retelei.
In caz de disperare maxima se reface alternanta cu IVA pe M3 sau se tine M5 cu 4 IVA si IDM in capete si la mijlocul traseul.


Pe interstatiile lungi, in special pe M1/3, sunt mai mult de 1 tren per interstatie.

@bercenicity: Teoretic si noi putem face asta intre Crangasi si D2. Dar daca gandesti o linie cu 90s interval de la bun inceput, o faci cu rebrusare tip 4. Orice altceva e adaptare la noi realitati care nu au fost prevazute initial. Daca M2 se prelungeste in nord, ar fi de bun simt sa se faca un rebrusament tip 4 la fiecare capat.
mcosmin
Membru Silver
 
Mesaje: 2490
Membru din: Dum, 12 Oct 2014, 13:12

Re: Tipuri de rebrusare

Mesajde bercenicity » Joi, 21 Sep 2017, 15:14

Un alt exemplu: Londra, linia Victoria.
Intre 8.30 si 9.30 dimineata sunt 36 trenuri

Capatul sudic, Brixton, unde intorc toate trenurile, arata asa[2]:
Capture.PNG
Capture.PNG (36.38 KiB) Vizualizat de 643 ori


Plecarile[1] sunt:
brixton4.PNG
brixton4.PNG (13.92 KiB) Vizualizat de 643 ori

brixton5.PNG
brixton5.PNG (15.08 KiB) Vizualizat de 643 ori

brixton6.PNG
brixton6.PNG (13.39 KiB) Vizualizat de 643 ori

brixton7.PNG
brixton7.PNG (14.41 KiB) Vizualizat de 643 ori


Plecarile de la linia care trebuie sa faca incrucisarea (linia 2) sunt dupa 110s ; plecarile de la linia directa (linia 1) sunt dupa 90s


[1] - http://content.tfl.gov.uk/wtt-41-victor...-2017-.pdf (pag. 20, 22, 24)
[2] - http://carto.metro.free.fr/cartes/metro-tram-london/
Avatar utilizator
bercenicity
Membru Silver
 
Mesaje: 1463
Membru din: Mar, 29 Dec 2009, 10:32
Localitate: BerceniCity

Anterior

Înapoi la Știri, noutăți și discuții despre metrou


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori