MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Despre civilizație la metrou

317 posts, 813785 views
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 23
 
 

📖 Pagination options
  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Despre civilizatie la metrou Tom

Ieri am vazut in metrou un agent de paza cu o carpa si un spray de sters geamuri. L-am vazut ca s'a foit prin vagon si pana la urma s'a dus la o usa unde a inceput sa stearga geamul. Dupa ce a frecat geamul cateva secunde bune, si-a dat seama ca mazgaleala era pe dinafara :lol:
Nu prea inteleg cum au reusit asa de repede sa-si scrie numele sau ce era acolo, pentru ca trenul nu prea sta in statie cu usile inchise.

 


Re: Despre civilizatie la metrou Mentosan

Azi dimineață am văzut că s-au lipit pe jos niște autocolante în pasajul de la Unirii. O bandă galbenă pe toată lungimea pasajului, pe mijloc, începând de la scările rulante până la Unirii 2 și săgețele albastre (U1-U2) și roșii (U2-U1) de o parte și de alta. "Cordonul uman" se sprijinea de perete.

 


Re: Despre civilizatie la metrou 19jimmy84

Cred ca benzile galbene sunt pentru nevazatori.

 


Re: Despre civilizatie la metrou Mentosan

Nu, că sunt pur și simplu niște autocolante chioare, fără striații sau elemente ajutătoare.

 


Re: Despre civilizatie la metrou survola

Or fi fost unii care s-au rătăcit în pasaj...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Despre civilizatie la metrou sab

Nu, este ce spuneam eu acum cateva zile ca incearca sa faca, adica incearca sa separe cumva fluxurile, astfel incat un flux de calatori sa nu ocupe tot pasajul. Din pacate, la noi cred ca trebuie un gard pe mijloc...

 


Re: Despre civilizatie la metrou zapacitu

Gard cu turnichetei mono-sens la intrare...

 


Re: Despre civilizatie la metrou survola

sab wrote:
Din pacate, la noi cred ca trebuie un gard pe mijloc...

Tunel adițional nou...

 


Re: Despre civilizatie la metrou mcosmin

Lasa, ca tunelul nu se face peste noapte, gardul da...
Trebuie sa fim putin realisti totusi.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Despre civilizatie la metrou sab

Bineinteles ca un nou tunel este solutia. Din pacate, prioritatile sunt sa mergem cu metroul la cimitir si la un gratar la padure , nu rezolvarea problemelor presante cu care se confrunta zilnic zeci de mii de calatori.
Odata cu noul traseu M7pe sub bd Unirii, tare imi este teama ca ramanem cu aceasta corespondenta tembela pentru totdeauna.

 


Re: Despre civilizatie la metrou zapacitu

Daca si cand se va face M7, va functiona si ca tunel de legatura aditional. Si abia atunci, cu statia Unirii-M7, se va putea inchide tunelul actual pentru extindere.

 


Re: Despre civilizatie la metrou Mentosan

Separarea fluxurilor în cazul ăsta e o idee proastă pentru că se întâmplă des să vină mulțimile din cele două sensuri defazat, astfel încât să fie nevoie de mai mult spațiu pentru una decât pentru cealaltă, caz în care jumătate de pasaj ar sta nefolosit. Până acum treaba a mers foarte bine, fluxul mai mare dictând lățimea utilizată, iar fluxul celălalt ocupând lățimea rămasă. În cazul în care ambele erau egale, întotdeauna mergea pe jumătate fiecare și era ok. Problemele au început când au "montat" cordonul de angajați să forțeze separarea în zona scărilor de la baza scărilor rulante. Acolo a ajuns să se creeze o gâtuială infernală și dimineața și seara, în timp ce jumătatea de scări "rezervată" sensului celălalt era complet neocupată. Mai mult decât atât, venind dinspre Unirii 2, dacă vroiai să urci pe scările fixe ca să degrevezi zona, nu erai lăsat și se producea un ambuteiaj de nedescris. Am parcurs pasajul ăsta la ore de vârf un an întreg acum vreo 8 ani și de un an îl parcurg în continuare. Mereu a mers bine înțelegerea dintre călători și toate pozele cu aglomerație peste medie sunt de după strălucita "soluție" cu cordonul ăla uman. Un gard ar fi cea mai mare tâmpenie din istorie.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Despre civilizatie la metrou sab

zapacitu wrote:
Daca si cand se va face M7, va functiona si ca tunel de legatura aditional. Si abia atunci, cu statia Unirii-M7, se va putea inchide tunelul actual pentru extindere.

Mie mi se pare dificil cu M7 pe traseul actual, dar in fine..
Cel mai probabil statia M7 va fi dincolo de M2 (varianta 1), pe lateralul magazinului. Asa ies cele mai scurte  corespondente.  Si nici nu sapa intre cele doua statii.
Dezavantaj : corespondenta cu M1 trebuie sa treaca pe sub Dambovita si pe sub pasajul rutier.
Statia M7 in zona fantanii mari (varianta 2) are dezavantajul unor corespondente lungi, dar nu se incurca in pasajul rutier.
Bine, mai este mult pana la M7, dar asa cum la M4 s-au schimbat planurile din Izvor in Hasdeu, tot asa cred ca schimbarea traseului M7 in zona Unirii si trecerea pe la Junior nu este intamplatoare.
P.S. incercuit cu rosu cica este ce trebuia sa fie, a doua corespondenta.
Plan-Unirii-M7 varianta 1.jpg (214.35 KB; downloaded 4756 times)
Plan-Unirii-M7 varianta 2.jpg (212.96 KB; downloaded 4755 times)

 


Re: Despre civilizatie la metrou zapacitu

Sab, daca nu ma insel, exista saptiu pentru M7 fix intre capatul dinspre Izvor al lui M1 si capatul dinspre Universitate al lui M2, la un nivel intermediar intre M1 si M2.

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 23
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use