Topic: Sisteme de informare în stații
446 posts, 147392 views
📖 Pagination options
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Sisteme de informare in statii
Goldmund
Total de acord cu ce ai scris.
mcosmin wrote:
Eu inca astept ziua in care o sa inteleg exact de pe panou cum sa ajung de la Piata Iancului la Izvor.
Si ca tot veni vorba de sisteme de informare: exista in statii niste butonase de alarma care semnalizeaza prezenta unui om pe sine. Este abolsut ridicol cat de prost sunt semnalizate aceste butoane, de altfel foarte folositoare in caz de
Nici nu au toate desenul cu omul cazut de pe peron (doar la Eroilor am vazut asta), nu sunt toate in acelasi locuri (uneori sunt in capetele liniilor, alteori pe stalpii de sustinere, alteori pe peretii statiei), deci daca nu stii exact ce fac si unde sunt, sunt total inutile. De multe ori ma gandesc ca sunt singurul om de pe peron care stie de existenta lor.
Ar trebui semnalizate ca atare: panouri luminoase, care sa se vada de la distanta, si care sa indice exact ce fac ele, si anume oprire de urgenta a trenurilor.
Total de acord cu ce ai scris.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Sisteme de informare in statii
andrei11
Confirm ce a spus colegul#CA 205, a dispărut la intrarea principală a stației Iancului indicativul M 3. De fapt a dispărut și denumirea stației, e ceva mai jos. Și fară M 3.
andrei11 wrote:
La accesul de la suprafață la Iancului scrie în continuare M 3
CA 205 wrote:
Nu este adevarat! Chiar astazi am vazut panoul pe care scria "Piata Iancului-M1".
Confirm ce a spus colegul#CA 205, a dispărut la intrarea principală a stației Iancului indicativul M 3. De fapt a dispărut și denumirea stației, e ceva mai jos. Și fară M 3.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Sisteme de informare in statii
BodoMinea
Revenind puțin la acest subiect.
Așa arată butoanele în cauză. Foarte asemănător cu un buton de alarmă de incendiu, mic, într-un cadru pătrat, protejat de sticlă, roșu.
Ele să găsesc în capetele peroanelor, dar nu mereu fix pe zidul din capăt. Unde nu se puteau amplasa așa, s-au fixat pe ultimul stâlp dinspre capătul peronului, sau pe un perete în dreptul terminării părții „utile de peron”. Eu în ce stații m-am uitat după ele prin capete, le-am găsit: Gara de Nord M1, Piața Victoriei M1/M2, Anghel Saligny...
(Piața Victoriei M1)
Deci avem borna mare care face legătura cu camera de comunicații din dispecerat (dreapta), avem o priză de 380v (mijloc), și în stânga butonul, care aici are și desenul cu omulețul căzând pe linie. Nu toate au acest desen... Și totuși încă nu ne-a spus nimeni exact ce fac. Opresc alimentarea ÎN DREPTUL PERONULUI? Asta e util pentru a reduce riscul de electrocutare, dar oricum acela este improbabil. Opresc alimentarea și înainte de stație? Sunt conectate la ATP?
Dacă nu am visat eu noaptea, am văzut într-o stație, posibil într-una mai nouă de pe M4 o etichetă mică cu indicația „DECONECTARE” și capătul stației plus linia corespunzătoare (CAP X L 1).
(Piața Victoriei M2, imediat după coborârea pasajului de traversare peste liniile M2, sens Berceni)
(Piața Victoriei M2 - opus pasajului peste linii, spre accesul „exclusiv M2”, pe un perete paralel cu linia, sens Berceni,)
mcosmin wrote:
Oprirea alimentarii este mult mai eficienta decat trimiterea unui semnal catre ATP.
O campanie de informare ar fi total inutila daca nu sunt semnalizate corect. Daca vad pe cineva pe sina, nu trebuie sa alerg pe peron sa caut unde e pitit butonul (nu este mereu in capatul peronului). Ar trebui sa ridic privirea si sa le vad, semnalizate luminos.
Revenind puțin la acest subiect.
IMG_20171228_132828.jpg (72.96 KB; downloaded 4265 times)
Așa arată butoanele în cauză. Foarte asemănător cu un buton de alarmă de incendiu, mic, într-un cadru pătrat, protejat de sticlă, roșu.
Ele să găsesc în capetele peroanelor, dar nu mereu fix pe zidul din capăt. Unde nu se puteau amplasa așa, s-au fixat pe ultimul stâlp dinspre capătul peronului, sau pe un perete în dreptul terminării părții „utile de peron”. Eu în ce stații m-am uitat după ele prin capete, le-am găsit: Gara de Nord M1, Piața Victoriei M1/M2, Anghel Saligny...
IMG_20171228_132832.jpg (187.01 KB; downloaded 4266 times)
(Piața Victoriei M1)
Deci avem borna mare care face legătura cu camera de comunicații din dispecerat (dreapta), avem o priză de 380v (mijloc), și în stânga butonul, care aici are și desenul cu omulețul căzând pe linie. Nu toate au acest desen... Și totuși încă nu ne-a spus nimeni exact ce fac. Opresc alimentarea ÎN DREPTUL PERONULUI? Asta e util pentru a reduce riscul de electrocutare, dar oricum acela este improbabil. Opresc alimentarea și înainte de stație? Sunt conectate la ATP?
Dacă nu am visat eu noaptea, am văzut într-o stație, posibil într-una mai nouă de pe M4 o etichetă mică cu indicația „DECONECTARE” și capătul stației plus linia corespunzătoare (CAP X L 1).
IMG_20171228_133426.jpg (155.62 KB; downloaded 4267 times)
(Piața Victoriei M2, imediat după coborârea pasajului de traversare peste liniile M2, sens Berceni)
IMG_20171228_133643.jpg (89.48 KB; downloaded 4267 times)
(Piața Victoriei M2 - opus pasajului peste linii, spre accesul „exclusiv M2”, pe un perete paralel cu linia, sens Berceni,)
- sab
-
Posted:
-
Re: Sisteme de informare in statii
sab
Si unde este ciocanul cu care sa spargi geamul, ca sa actionezi butonul ?
Sau trebuie calatorul sa aiba un ciocan "la purtator" ?
Si unde este ciocanul cu care sa spargi geamul, ca sa actionezi butonul ?
Sau trebuie calatorul sa aiba un ciocan "la purtator" ?
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Sisteme de informare in statii
BodoMinea
Acum și tu... Îi dai un cot. Măcar de-ai avea idee dinainte care este efectul apăsării lui
Acum și tu... Îi dai un cot. Măcar de-ai avea idee dinainte care este efectul apăsării lui
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Sisteme de informare in statii
BGP2597
După cum știm cu toții, aseară metroul a circulat pe tot parcursul nopții. Iată câteva intervale de circulație în stația Dristor 1. Spoiler: Am așteptat doar 10 minute pentru un tren către Preciziei, pe M3 circulându-se normal pe toată magistrala.
După cum știm cu toții, aseară metroul a circulat pe tot parcursul nopții. Iată câteva intervale de circulație în stația Dristor 1. Spoiler: Am așteptat doar 10 minute pentru un tren către Preciziei, pe M3 circulându-se normal pe toată magistrala.
- TibiV
-
Posted:
-
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Sisteme de informare in statii
BGP2597
La prima vedere păreau aproape în regulă. Când am intrat eu m-am uitat doar la minut, nu și la oră și am crezut că am de așteptat 30 de minute, nu o oră și 30 de minute. Dar cum spuneam, au fost doar 10 minute, din fericire. Cât am așteptat am văzut 1 călător ieșind din stație cu aceeași viteză cu care a intrat când a văzut timpii de mai sus.
La prima vedere păreau aproape în regulă. Când am intrat eu m-am uitat doar la minut, nu și la oră și am crezut că am de așteptat 30 de minute, nu o oră și 30 de minute. Dar cum spuneam, au fost doar 10 minute, din fericire. Cât am așteptat am văzut 1 călător ieșind din stație cu aceeași viteză cu care a intrat când a văzut timpii de mai sus.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Sisteme de informare in statii
subway guru
Daca era agent rus kgb sau terorist isis...le-am tras-o inca o data!
Daca era agent rus kgb sau terorist isis...le-am tras-o inca o data!
- Celestin Draganescu
-
Posted:
-
Re: Sisteme de informare in statii
Celestin Draganescu
Pe langa faptul ca afisarea asta a orei si minutului este o mare prostie in loc de timpul in minute pana la sosirea urmatorului tren, am o intrebare: Cand se apropia metroul, aparea timpul corect?
Pe langa faptul ca afisarea asta a orei si minutului este o mare prostie in loc de timpul in minute pana la sosirea urmatorului tren, am o intrebare: Cand se apropia metroul, aparea timpul corect?
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Sisteme de informare in statii
BGP2597
Absolut deloc. Parcă erau înțepenite. Chiar m-am uitat și prin alte stații din mers, s-au comportat așa în fiecare stație prin care am trecut de la Dristor 1 la Lujerului.
Absolut deloc. Parcă erau înțepenite. Chiar m-am uitat și prin alte stații din mers, s-au comportat așa în fiecare stație prin care am trecut de la Dristor 1 la Lujerului.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Sisteme de informare in statii
andrei11
Cred că pur și simplu softul lor nu știe să proceseze un tren care circulă în afara programului standard...
Cred că pur și simplu softul lor nu știe să proceseze un tren care circulă în afara programului standard...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Sisteme de informare in statii
subway guru
Softul ala nu e conectat in timp real la controlul trenurilor...din ratiuni de security...de aia e ‘usor pe langa’...
Softul ala nu e conectat in timp real la controlul trenurilor...din ratiuni de security...de aia e ‘usor pe langa’...
- Celestin Draganescu
-
Posted:
-
Re: Sisteme de informare in statii
Celestin Draganescu
Despre ce ratiuni de security este vorba? In timpul zilei cum stie?
Despre ce ratiuni de security este vorba? In timpul zilei cum stie?
📖 Pagination options