Proiecte uitate, proiecte abandonate

Discuții generale despre metroul din București

Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate

Mesajde Adrian Rosca » Mie, 18 Iun 2014, 19:01

"Referitor la stadiul elaborării proiectelor pentru realizarea acceselor la stația de metrou Tineretului, vă informăm că documentațiile comandate la deținătorii de utilități (Luxten, Apa Nova, Electrica, Netcity, RATB, etc.) au ca termen de predare luna iunie 2014. Ulterior obţinerii tuturor avizelor şi proiectelor, coroborat cu identificarea şiasigurarea sursei de finanţare de către ordonatorul de credite – Ministerul Transporturilor, se va demara procedura de achiziţie a lucrărilor", a precizat directorul general al Metrorex, Aurel Radu
.

Interesant ar fi sa aflam pentru ce faza s-au cerut avizele: PUZ, PUD, DTAC? Asa ca mai e mult pana departe.
Adrian Rosca
Membru Silver
 
Mesaje: 4203
Membru din: Mie, 06 Iul 2011, 17:51

Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate

Mesajde sab » Mie, 18 Iun 2014, 21:32

Normal ca vor sa realizeze accesul respectiv. Doar au cheltuit o caruta de bani sa faca un lift acolo, care acum sta nefolosit. Adica au pus caruta inaintea boilor.Eu nu inteleg de ce nu a intrat Curtea de Conturi pe fir, practic s-au investit niste bani publici intr-un mod cel putin ciudat. Este ca si cum as construi o benzinarie pe un drum inexistent, sperand ca poate, intr-o zi, or sa treaca niste masini pe langa benzinarie.
Sau cum s-a facut piscina aceea celebra intr-un sat fara apa curenta. Si ar mai fi si alte exemple, trotuare pe marginea unei sosele intre 2 localitati ..si altele fara cap in acesti din urma ani.
Pana se inaugureaza acest acces in "aglomerata" statie Tineretului (care chiar avea nevoie de acel acces :evil: ), liftul va fi deja "ruginit".
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4651
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

2 Intrebari

Mesajde andrei11 » Sâm, 30 Aug 2014, 12:28

1)
Ce se mai aude cu accesul celebru "de NORD" de la Tineretului si evident celebrul lift de acolo ?
2)
Depoul Pantelimon e cel mai mare depou actual.
De ce a fost construit asa de mare, stiindu-se faptul ca fosta M 3 ( GdN 1 - Pantelimon ) ar fi fost o magistrala destul de "scurta".
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16449
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)

Mesajde cobradinberceni » Joi, 03 Sep 2015, 11:06

sab scrie:
cobradinberceni scrie: intotdeauna am crezut ca e doar o linie moarta pe care trag utilajele de intretinere la Piata Victoriei 1, iesirea spre Aviatorilor.

Linia de legatura nu este spre Aviatorilor. Linia de legatura se desprinde din linia curenta inainte de curba de intrare in statie dinspre Gara de Nord.
Este foarte vizibila, atat cand vii pe M1 dinspre GdN catre Victoriei, cat si cand pleci dinspre Victoriei pe M2 catre Romana, nu stiu cum de ti-a scapat. Ba chiar pe M2 se vad 2 linii de legatura, cea veche (care trebuia sa asigure legatura dintre M2 si fosta M3 si care este abandonata), cat si actuala linie de legatura.

Acolo la iesirea catre Aviatorilor este, intr-adevar, o linie pentru utilaje.

zapacitu scrie:Si la Victoriei, si la Unirii sunt linii "in panta/rampa". La Eroilor (M1/M3) si la Gara sunt la nivel, iar intre Grigorescu si Dristor e o mica diferenta de nivel pentru linia catre Centura. La Eroilor M1/M5 va fi ceva similar Victoriei/Unirii.

La Unirii este o simpla linie de garare la ora actuala.
La Gara, asa cum se vede si in poza postata de andrei11, nu este chiar o linie la nivel, ci urca. De fapt este o cobinatie acolo, M1 coboara de la nivelul fostei M3 catre nivelul propriu care ii era destinat si linia de legatura urca. Si acolo, ca si pe M2 avem de-a face cu o veche linie de legatura abandonata (legatura fosta M3-M1). Si aceasta este vizibila (celebra "usa de pitic" a lui andrei11)

Usa de pitic? Asta ce mai este? :)
O sa fiu atent la iesirea din Piata Victoriei 1 spre Piata Romana, sa nu ratez cele doua linii de legatura. Asta daca nu voi fi storcit de multime. :)
cobradinberceni
 
Mesaje: 140
Membru din: Joi, 17 Mai 2012, 20:24

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)

Mesajde sab » Joi, 03 Sep 2015, 12:32

Acolo intre Basarab si GdN este o amorsa astupata cu o usa foarte "scunda". De aici "porecla"....
Nu stim unde duce/ de unde vine, dar cel mai probabil este ramasita vechii linii de legatura , care unea cele 2 niveluri ale galeriei suprapuse dintre GdN si Basarab. Aceasta linie de legatura a fost distrusa de actuala linie M1-M4 (care merge oarecum "in plan") si de celelalte modificari de acolo...
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4651
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)

Mesajde freyutz » Joi, 03 Sep 2015, 13:40

Este foarte ciudata galeria de acolo din spatele acelei usi. Sunt numai camere asezate in linie, cu usi intre ele. In nici un caz nu cred ca era prevazuta vreo linie curenta pe acolo
Avatar utilizator
freyutz
Membru Bronze
 
Mesaje: 275
Membru din: Mie, 14 Ian 2015, 11:32

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)

Mesajde sab » Joi, 03 Sep 2015, 14:24

Hmmm... Sa fie vreun "rest" rezultat in urma constructiei galeriei suprapuse ? Totusi arata ca o amorsa....
Cam cat de lunga este zona acestor "camere", adica unde se termina ?
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4651
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)

Mesajde freyutz » Joi, 03 Sep 2015, 15:26

la intrare arata ca si cum ar fi o amorsa, dar inauntru sunt camere patrate de aproximativ 5m x 5m cu trecere dintr-una in alta prin intermediul unor usi asezate pe mijloc. sunt vreo 7-8 astfel de camere, iar in ultima, care este si destul de lunga, exista un tablou electric. Mai departe de acel tablou nu am mers, desi galeria continua inca un pic, de data aceasta fara usi, ci galerie normala. Este destul de ciudatel locul, pentru ca toate camerele de acolo sunt goale, cu exceptia tabloului electric.
Avatar utilizator
freyutz
Membru Bronze
 
Mesaje: 275
Membru din: Mie, 14 Ian 2015, 11:32

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)

Mesajde andrei11 » Joi, 03 Sep 2015, 17:10

1) De ce n-ai facut si poze ? Sau oricum imposibil sa nu fi facut dar nu le poti publica.
2) Acolo evident ca este o amorsa, asta fara absolut nici un dubiu. M 1 si ( fosta ) M 3 nu aveau cum sa se uneasca decat la GdN.
3) In configuratia actuala amorsa respectiva nu avea cum sa fie dezvoltata pentru ca ar fi ajuns tot la GdN si s-ar fi impiedicat de actuala legatura M 1 / M 4. Subiectul a fost tratat pe larg si a fost lamurit in totalitate. Nu mai e nici un dubiu acolo.
4) De unde stii ca tabloul acela e in functiune ?
5) Guru a fost extrem de categoric si nu cred ca blufeaza, sub actuala GdN 1 nu mai e nimic, deci linia este pe radier cum ar veni.
6) Ai avut lanterna sau era lunima ?
7) In "era" in care mai mergeam cu metroul am prins usa aia deschisa de cateva ori (intredeschisa ) si era lumina.
8) Evident ca nu poti sa ne spui, dar totusi pun intrebarea, cand ai facut exploatarea, in epoca de pionerat sau recent ?
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16449
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)

Mesajde sab » Joi, 03 Sep 2015, 18:15

freyutz, foarte interesanta informatia ta. Usile acelea paralele sunt pe structura de beton (gen "perete cu usi" ) ?
Si inca o intrebare, te rog. Ai reusit sa ajungi si la amorsa parasita de pe M2 pe la PV ?
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4651
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)

Mesajde freyutz » Vin, 04 Sep 2015, 08:43

@ andrei11

1) poze chiar n-am facut, nu prea aveai la ce
2) posibil sa fi fost in plan vreo amorsa acolo, sau chiar vreo linie de garare?
4) stiu sigur ca era in functiune si interiorul amorsei era frecventat de muncitori aproape zilnic pana in zona panoului, dar nu pot spune mai mult decat atat
5) nu mi s-a parut ca linia respectiva ar fi in vreun fel in rampa, deci nu se poate pune problema ca ar fi urcat sau coborat la vreun alt nivel fata de nivelul la care se afla si linia curenta
6) era luminat cu cate un bec in fiecare dintre usile dintre camere. in zona panoului electric lumina era totusi ceva mai puternica, dar pe acelasi circuit electric
7) este luminata electric
8) recent..

@sab:

peretii sunt de beton dar nu stiu daca fac parte din structura sau nu, daca au fost de la inceput sau au fost adaugati ulterior. usile de care am vorbit sunt doar lacase prin care sa treci de dimensiunea unei usi, nu usi efective.
Ce amorsa parasita de la PV1? posibil sa fi ajuns dar sa nu fi bagat de seama. imi poti da o schema cu pozitia ei, te rog?
Avatar utilizator
freyutz
Membru Bronze
 
Mesaje: 275
Membru din: Mie, 14 Ian 2015, 11:32

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)

Mesajde sab » Vin, 04 Sep 2015, 09:41

Cand pleci pe M2 de la PV catre Romana se vad pe partea dreapta 2 " gauri". Una este parasita, despre care eu cred ca este ramasita a ceea ce trebuia sa fie linia tehnologica M3-M2. Si, imediat dupa aceasta, este linia tehnologica actuala M1-M2.
Noul traseu de la GdN catre Victoriei pe sub Buzesti trebuie sa fi afectat si linia tehnologica originala, care nu a mai putut fi folosita. Ca atare au facut alta, care intra in M2 la doar 3-4 metri de cea veche. Asta este parerea mea...

La Basarab s-ar putea sa fie niste pereti adaugati ulterior, cand modificat galeria etajata. Eu nu cred ca actuala linie M1-M4 este cea originala, pentru ca pleaca de la nivelul M3 si ajunge tot la nivelul M3. Cumva ea trebuia sa coboare de la M3 catre M1. Sau sa urce de la M1 catre M3. Daca urca de la M1 catre M3, exista si posibilitatea ca spatiul cu usile si transformatorul sa fie parte din structura originala. Un fel de spatiu de "sub scara"...
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4651
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc)

Mesajde freyutz » Vin, 04 Sep 2015, 10:16

Am inteles locul la care te referi. Prin zona de pe M2 a liniei de legatura nu am trecut pana acum, dar nu pot stii niciodata pe unde ma poarta norocul. ;) ;) In zona de pe M1 a legaturii am ajuns, si la fel in in capatul dinspre Aviatorilor al PV1 :)
Avatar utilizator
freyutz
Membru Bronze
 
Mesaje: 275
Membru din: Mie, 14 Ian 2015, 11:32

Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate

Mesajde andrei11 » Vin, 04 Sep 2015, 13:33

Iata 2 planse interesante pentru amorsa ce se vede din M 1 in interstatia GdN 1 - Basarab.
Este vorba de sectiunea E, dar si celalalte sectiuni pot spune cate ceva.
Referitor la falsa amorsa de la statia Piata Victoriei / M 2 incerc azi sau in week end sa postez niste schite unde se afla exact aceasta.
Multumnesc si pe aceasta cale userului ( de pe alte meleaguri ) armyuser care si-a dat acordul de principiu ( acum ceva ani ) ca pot sa-i folosesc schitele asa cum cred eu de cuviinta.
Fişiere ataşate
9-4-2015 1-37-07 PM.png
9-4-2015 1-37-07 PM.png (415.36 KiB) Vizualizat de 2242 ori
9-4-2015 1-38-03 PM.png
9-4-2015 1-38-03 PM.png (282.52 KiB) Vizualizat de 2242 ori
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16449
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Știri, noutăți și discuții despre metrou


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori