Topic: Proiecte uitate, proiecte abandonate
256 posts, 112144 views
📖 Pagination options
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate
133 313
Ca o mica anecdota: nu mai este nimic, acolo se termina pamantul si cazi in gol. Sa ramana ca oficialii atunci. Da' la Tineretului poti sa tragi un ochi printre "uluci" sa te convingi ce si cum, fara sa asculti de oficiali.
Ca o mica anecdota: nu mai este nimic, acolo se termina pamantul si cazi in gol. Sa ramana ca oficialii atunci. Da' la Tineretului poti sa tragi un ochi printre "uluci" sa te convingi ce si cum, fara sa asculti de oficiali.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate
andrei11
Dupa cum ai observat am renuntat sa te contrazic in continuare la Tineretului.
Cred ca ai dreptate.
Dupa cum ai observat am renuntat sa te contrazic in continuare la Tineretului.
Cred ca ai dreptate.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate
133 313
Io ma intreb in continuare cine a risipit atata tabla cutata sa placheze un perete intreg de statie care putea fi frumos tencuit si vopsit, eventual lipit niste travertin/mozaic ici colo. Sa semene cu peretele de vis a vis.
Io ma intreb in continuare cine a risipit atata tabla cutata sa placheze un perete intreg de statie care putea fi frumos tencuit si vopsit, eventual lipit niste travertin/mozaic ici colo. Sa semene cu peretele de vis a vis.
- sab
-
Posted:
-
Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate
sab
La Tineretului este clara situatia, acel vestibul este executat, dar fara finisaje. La Pantelimon de ce sa faca 2 peroane daca au sapat o singura linie spre Republica ? Doar daca statia a fost facuta pentru viitor, desi la felul cum este facuta ma cam indoiesc....
Ar trebui sa existe si o comunicare intre peroane daca al doilea peron exista si singura posibilitate , asa cum se arata si in articolul reciclat, este pe sub linie/linii (gen Izvor). In acest caz ar trebui sa existe o urma, o trapa, ceva la peronul folosit.
Ce sa intelegem, ca nu s-au aprobat 2 tuneluri, dar s-a aprobat o statie normala cu doua linii ? Nu prea are sens...
Travertin, mozaic, tencuiala ? Hmmm, pentru ce ? pentru 20-30 calatori pe zi ? Merita ? Tabla o pui imediat, cu cateva dibluri..
La Tineretului este clara situatia, acel vestibul este executat, dar fara finisaje. La Pantelimon de ce sa faca 2 peroane daca au sapat o singura linie spre Republica ? Doar daca statia a fost facuta pentru viitor, desi la felul cum este facuta ma cam indoiesc....
Ar trebui sa existe si o comunicare intre peroane daca al doilea peron exista si singura posibilitate , asa cum se arata si in articolul reciclat, este pe sub linie/linii (gen Izvor). In acest caz ar trebui sa existe o urma, o trapa, ceva la peronul folosit.
Ce sa intelegem, ca nu s-au aprobat 2 tuneluri, dar s-a aprobat o statie normala cu doua linii ? Nu prea are sens...
Travertin, mozaic, tencuiala ? Hmmm, pentru ce ? pentru 20-30 calatori pe zi ? Merita ? Tabla o pui imediat, cu cateva dibluri..
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate
133 313
Phuai de capul meu, te lasau tovarasii sa bagi la deviz ca era mai usor de prins... Si ce tabla! Invelitorile astea moderne pentru case sunt staniol pe langa aia.
Phuai de capul meu, te lasau tovarasii sa bagi la deviz ca era mai usor de prins... Si ce tabla! Invelitorile astea moderne pentru case sunt staniol pe langa aia.
- sab
-
Posted:
-
Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate
sab
Gandeste-te cand a fost finalizata si finisata statia...Era prin 1991, tovarasii se vopsisera deja in democrati si nu prea mai erau bani pentru lucrarile deja incepute (cele doua racorduri M4).
Gandeste-te cand a fost finalizata si finisata statia...Era prin 1991, tovarasii se vopsisera deja in democrati si nu prea mai erau bani pentru lucrarile deja incepute (cele doua racorduri M4).
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate
133 313
Tot tovarasi eram si in 91. Devizele chiar mai vechi.
Tot tovarasi eram si in 91. Devizele chiar mai vechi.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate
andrei11
Barfa de la coltul strazii spune ca cica si al doilea tunel a fost pornit, dar s-au oprit la un moment dat. Habar nu am daca e adevarat.
Barfa de la coltul strazii spune ca cica si al doilea tunel a fost pornit, dar s-au oprit la un moment dat. Habar nu am daca e adevarat.
- sab
-
Posted:
-
Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate
sab
Pornit de unde ? De la Republica sau de la Antilopa ? De fapt unde a fost PLS pentru acesta lucrare ?
Pornit de unde ? De la Republica sau de la Antilopa ? De fapt unde a fost PLS pentru acesta lucrare ?
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate
133 313
Din pacate s-au cam curatat vecinii de pe strazile "alea". Nu mai am ce cunoscut sa intreb. Ce este cert este ca la despagubiri s-a adaugat si asflatarea a doua strazi mai "afectate". Mare lucru la vremea aia. Ca erau singurele. Restul... cu piatra de rau.
Din pacate s-au cam curatat vecinii de pe strazile "alea". Nu mai am ce cunoscut sa intreb. Ce este cert este ca la despagubiri s-a adaugat si asflatarea a doua strazi mai "afectate". Mare lucru la vremea aia. Ca erau singurele. Restul... cu piatra de rau.
- rav
-
Posted:
-
Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate
rav
Îmi cer iertare dacă există noutăţi pe altundeva. Îmi amintesc că am citit acum câteva luni pe unul din firele de discuţie de aici (într-un răspuns al D-lui inginer «SubwayGuru») că e în cărţi şi a treia ieşire de la Piaţa Victoriei, cea care ar fi trebuit să subtraverseze Calea Victoriei şi să întregească pasajul pietonal de legătură Ilie Pintilie-Ana Ipătescu-Calea Victoriei. Mai ştie cineva ceva dacă s-a început ceva legat de lucrarea asta? Lifturile de la Victoriei am impresia că-s cam «pe sfârşitelea»...
Îmi cer iertare dacă există noutăţi pe altundeva. Îmi amintesc că am citit acum câteva luni pe unul din firele de discuţie de aici (într-un răspuns al D-lui inginer «SubwayGuru») că e în cărţi şi a treia ieşire de la Piaţa Victoriei, cea care ar fi trebuit să subtraverseze Calea Victoriei şi să întregească pasajul pietonal de legătură Ilie Pintilie-Ana Ipătescu-Calea Victoriei. Mai ştie cineva ceva dacă s-a început ceva legat de lucrarea asta? Lifturile de la Victoriei am impresia că-s cam «pe sfârşitelea»...
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate
nokia2110
Ce am mai scanat în trecut din "Memoriu tehnico-economic asupra construcţiei metroului în Oraşul Bucureşti". Trebuie să văd pe unde am pus D.V.D.-ul unde am acea planşă cu etapele lucrărilor + alte chestii.
Ce am mai scanat în trecut din "Memoriu tehnico-economic asupra construcţiei metroului în Oraşul Bucureşti". Trebuie să văd pe unde am pus D.V.D.-ul unde am acea planşă cu etapele lucrărilor + alte chestii.
Proiect metrou Bucuresti (1953) vol. 1 cap. XII Consideratiuni economico-financiare.rar
Proiect metrou Bucuresti (1953) vol. 1 cap. XII Consideratiuni economico-financiare.rar (6.88 MB; downloaded 311 times)
Proiect metrou Bucuresti (1953) vol. 1 Cap. XIII Crestrerea cadrelor pt. lucrarile de constructie a metroului.rar
Proiect metrou Bucuresti (1953) vol. 1 Cap. XIII Crestrerea cadrelor pt. lucrarile de constructie a metroului.rar (2.14 MB; downloaded 388 times)
Proiect metrou Bucuresti (1953) vol.1 cap. XIV Metroul in cadrul reconstructiei orasului.rar
Proiect metrou Bucuresti (1953) vol.1 cap. XIV Metroul in cadrul reconstructiei orasului.rar (1.7 MB; downloaded 302 times)
Proiect metrou Bucuresti (1953) vol. 1 cap. XV Concluzii gen. asupra constructiei metroului.rar
Concluzii generale asupra construcţiei metroului în Oraşul Bucureşti
Proiect metrou Bucuresti (1953) vol. 1 cap. XV Concluzii gen. asupra constructiei metroului.rar (15.29 MB; downloaded 274 times)
Memoriu tehnico-economic asupra constructiei metrolui in or. Bucuresti (1953) vol. 5 coperta.rar
Memoriu tehnico-economic asupra constructiei metrolui in or. Bucuresti (1953) vol. 5 coperta.rar (3.16 MB; downloaded 303 times)
Proiect metrou Bucuresti (1953) vol. 5 cap. IV.1 Reteaua gen. a liniilor de metro.rar
Proiect metrou Bucuresti (1953) vol. 5 cap. IV.1 Reteaua gen. a liniilor de metro.rar (6.88 MB; downloaded 352 times)
Proiect metrou Bucuresti (1953) vol. 5 cap. IV.2 Reteaua gen. a liniilor de metro.rar
Proiect metrou Bucuresti (1953) vol. 5 cap. IV.2 Reteaua gen. a liniilor de metro.rar (15.24 MB; downloaded 305 times)
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate
nokia2110
Profilul în lung al liniei Oraşul (Cartierul ) Colentina - P-ţa 28 Martie (azi Unirii) - Parcul Rahova - cel de adâncime mică (profilul pt. construcţie la adâncime mare nu l-am scanat încă)
Profilul în lung al liniei Oraşul (Cartierul ) Colentina - P-ţa 28 Martie (azi Unirii) - Parcul Rahova - cel de adâncime mică (profilul pt. construcţie la adâncime mare nu l-am scanat încă)
Proiect metrou Bucuresti (1953) Traseul liniei de metro Or. (Cart.) Coletina, profil in lung, adancime mica.rar
Proiect metrou Bucuresti (1953) Traseul liniei de metro Or. (Cart.) Coletina, profil in lung, adancime mica.rar (1.09 MB; downloaded 346 times)
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate
nokia2110
La Iancului urma să fie racord între liniile de metrou sau doar legătură pietonală?
La Iancului urma să fie racord între liniile de metrou sau doar legătură pietonală?
📖 Pagination options