MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Titluri de călătorie și sisteme de acces

1828 posts, 400843 views
 
Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 131
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii: statia Laminorului subway guru

Pai noul sistem de taxare nu e contactless?...treaba cu 'bagatul' imi pare a fi in moarte clinica...
:mrgreen:
P.S.
Solutia cu tripozii la noi e de inspiratie 'pariziana' a anilor '970
Pentru cine nu mai tine minte as vrea sa reamintesc ca initial iesirea nu era 'controlata', abia ulterior s-au montat turnichetii 'morti' pe fluxurile de iesire pentru combaterea fraudei...

 


Re: Discutii: statia Laminorului Adrian Rosca

In poza se vede ca aparatele de taxare de la Laminorului au prevazuta fanta pentru cartele.

 


Re: Discutii: statia Laminorului subway guru

In contractul de modernizare a sistemului de taxare exista un surplus consistent de 'porti' asa ca nu vad probleme...de compatibilitate viitoare!
:bere:

 


Re: Discutii: statia Laminorului ZOLI

Adrian Rosca wrote:
Cum s-o baga cartela la noile statii: tot invers, ca la Bazilescu si Jiului?

Da, pai e acelasi reader magnetic.
subway guru wrote:
Pai noul sistem de taxare nu e contactless?...treaba cu 'bagatul' imi pare a fi in moarte clinica...

Pentru inceput e pe baza de cartela magnetica, apoi contactless Mifare si mai la urma card bancar.

@scuberula
Cu ultimul raspuns mai vii de acasa!
Asa te vrem, sa argumentezi nu sa decretezi!!!

Asta e! Cind lucrezi cu ele si faci si dregi, atunci ai dreptul sa "decretezi"! :) (...simtul umorului?)
Iar argumentele trebuie cautate... in caietul de sarcini.  :idea:

Solutia cu tripozii la noi e de inspiratie 'pariziana' a anilor '970

Bun, ala era din anii '70, noi acusica intram in 2017 - deci au trecut aproape 50 de ANI.
Acum tripozii moderni au nu numai brat colapsabil, dar si mecanisme servo, microcontroller, display aferent.
Oricum o solutie mult-mult mai buna decit portile astea (de sticla). Timpul imi va da dreptate, de fapt nu va trebui sa asteptam mult...

 


Re: Discutii: statia Laminorului Adrian Rosca

Pai o sa va zic eu cum sta treaba din punctul de vedere al calatorului, dupa ce s-o da in folosinta.

 


Re: Discutii: statia Laminorului ZOLI

subway guru wrote:
Degeaba daca nu argumentezi,

Prietene,  eu incerc sa dau o informatie.

La orice intrebare raspund cu placere daca stiu. Daca nu stiu voi incerca sa ma informez si daca aflu raspunsul atunci raspund, daca nu - asta e, exista probabil si intrebari fara raspuns! Nu imi e rusine sa recunosc atunci cind nu stiu raspunsul la o intrebare.

 


Re: Discutii: statia Laminorului Costin

Subway guru, inca nu s-au "racit tastaturile" de la conflictul cu 133 313, e cazul sa ai o abordare ceva mai diplomata, indiferent de partea cui e dreptatea. Nu ti-am facut tie o favoare prin sanctionarea lui 133, acolo am cazut toti de acord ca el a fost vinovatul principal, dar nu inseamna ca nu continuam curatenia daca e cazul. Acesta e un avertisment.

 


Re: Discutii: statia Laminorului subway guru

Ok, no problem!
Pace si prietenie!...dar nu pe 'intimidarea interlocutorului'...ca am pielea tabacita...  :bere:
Si spre deosebire de domnul respectiv chiar nu am niciun interes 'pecuniar' in problema respectiva...spre deosebire de el, care e bagat in ea pana in gat!!!
L-am rugat/somat sa vina cu argumente in sustinerea spuselor sale dar vad ca prefera sa incerce din rasputeri sa 'reduca la tacere' orice alta opinie contrara a ce nu-i convine...
:popa:
P.S.
Nici domnul 133 nu era chiar asa de dezinteresat precum voia sa para...
:twisted:
Dar iau foarte in serios in consideratie apelul la 'diplomatie', nu-i bai!
8-)
Chiar crezi ca-mi face placere sa ma bat cu 'morile de vant'???...si ca nu am alta treaba mai buna de facut???

 


Re: Discutii: statia Laminorului andrei11

Din partea  moderatorului andrei11 :
Am facut curatenie, va rog sa discutati numai problema in sine.
Multumesc

_______________
Acum postez ca si userul andrei11 :
Subway, eu cred ca pui problema usor deformat.
1) Este evident  daca domnul respectiv  ( # scuberula)  lucreaza ( si ) in domeniul portilor batante / de inspiratie SF de la noile statii de metrou desigur are  si un interes pecuniar  pentru ca trebuie sa duca niste bani acasa, de aceea se duce la slujbă.
2) Pot - folosind acelasi rationament - gândi ca si tu ai un interes pecuniar in proiectarea noilor retele de metrou ( M 5 - restul de 2/3 din traseu ) / M 6 ( si deocamdata cam atât ). Asta daca ma gandesc bine ca M 5 se va termina cam intr-un sfert de secol iar M 6 ne va lua cel putin o decada din viaţă asta când va incepe , ca incă e pe foaia de hârtie ( ma rog, e o expresie demodată, e intr-un folder in calculator ).
PS : Puteam sa dezvolt aici dar ma opresc.
3) Ba 133 era chiar dezinteresat in ceea ce priveste santierul lui M 5 din Dr. Taberei.
4) Nu ma baga in politikă ca sunt afon, stii foarte bine ca daca nu-mi precizai puteam sa jur ca d-nul Udriste e membru PSD.

 


Re: Discutii: statia Laminorului subway guru

La problemele ridicate de tine iti raspund pe PM ca sa nu mai 'poluam' subiectul, conform rugamintii adresate special mie de #Costin
Dar sa revenim la subiectul turnicheti ca e mai interesant...
Cum am spus, initial turnichetii au fost ganditi doar pentru control acces...cu un flux per bucata calator de doar 50cm latime...
Intre noi fie vorba un flux de 50cm e valabil dupa toate regulile artei doar pentru 'personalul tehnic de intretinere' nu pentru publicul calator, dar fiind pe sensul de intrare nu s-a shifonat nimeni...
In schimb, pe sensul de evacuare e clar insuficient, ISU zice minim 60cm, regulile de buna practica minim 75cm...clar ca acelasi model de tripod nu satisface nici pe intrare si nici pe iesire...
Ceva comentarii 'de specialitate' pe aspectul asta???
:bere:

 


Re: Discutii: statia Laminorului andrei11

Probabil ca cei 50 cm la intrare sunt suficienti, dar cum in caz de pericol intrarea trebuie sa se transforme in iesire e clar ca trebuie prevazută dimensiunea de la iesire.
Ceea ce nu  mi-e mie clar :
Care este tipul de poarta de intrare ( care sa se transforme in iesire in caz de urgenta ) care sa aiba un raport acceptabil pret / calitate.
Pentruportile de iesire e clar, ar trebui concepute astfel incât bratul acela care obtureaza intrarea frauduloasa sa poata fi anulat ( mecanic sau electric ) de la cabina respectiva...Nu stiu, nu mi se pare prea complicat.
_____________
Stiu ca o sa fiu criticat  / luat la mişto, dar din punct de vedere teoretic Trabantul te ducea din punctul A in punctul B cu o minima intretinere.
Sa nu fiu inteles gresit :
Daca noile porti de acces sunt supersofisticate si nefiabile ma tem ca ne vor costa mai mult decat sa platim 2 malaci / gorile care sa pazeasca iesirile. Adica iesirile le lasam la liber ( cum erau la inaugurare ) si pusi acolo 2 cu ceafa groasa care sa nu lase lumea sa intre fraudulos.
Daca portile respective - intretrinerea lor, reparatii, etc, poarta in sine ne vor costa mai mult de 12.000 lei / luna eu optez pentru ceafa groasa.

 


Re: Discutii: statia Laminorului subway guru

Doar ca 'ceafa groasa' e calea batatorita spre raiul micii/mari coruptii, nu???
:bere:
Doar 'robotul' e insensibil la mica shpagutza...
8-)

 


Re: Discutii: statia Laminorului andrei11

Asta e clar, dar astept de la noul coleg #scuberula sa ne precizeze daca exista porti fiabile si care sa corespunda. Sa nu ne trezim ca dam o gramada de bani ( din diferite interese obscure ) si dupa un an sa ne trezim ca trebuie sa cumparam altele pentru ca cele  << vechi >> ( de un an ) -->  repararea lor costa mai scump decat unele noi...
A se vedea ce paţirăm cu  Mercedesurile RATB - ului care dupa 10 ani sunt praf...
Stiu, iar o sa vina filozofii de serviciu si o sa spuna ca o masina nu tine  mai mult de 10 ani / de 2 milioane de kilometri, dar nu stiu cat din informatia asta e adevarata si cat neadevar se ascunde. Ca deh, daca facem autobuze mai fiabile noi ce mai vindem ?
PS :
A se vedea ( printre altele )  trotuarele rulante de la GdN. Praful s-a ales de ele.
Sau scara rulanta de la M Basarab. E defecta de vreo 2 - 3 ani.
Sau scarile rulante de la Pasaj de la Universitate.
Sau etc, etc, etc, ca mai gasesc daca mai caut.

 


Re: Discutii: statia Laminorului subway guru

Pai nu ti-am spus ca porti fiabile sunt la toate metrourile cele mai aglomerate ale lumii???
Acum cu ce vine Mrex...ramane de vazut!
:bere:
P.S. la P.S.
Exemplul cu mertzanele si celelalte e un contraexemplu...daca intretinere ioc...poate sa fie si Ferrari si Lamborghini ca tot pe dreapta le parchezi...devizele generale si contractele de investitii interzic ferm sa incluzi in ele cheltuieli de mentenanta...astea trebuie asigurate separat de catre autoritatea contractanta din alte capitole bugetare, pe cheltuieli de exploatare...
:mrgreen:
________________
Si da, recunosc ca am 'taxat' si eu din greu cam tot ce am prins la indemana!!!
:bere:  :bere:  :bere:

 


Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 131
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use