MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Titluri de călătorie și sisteme de acces

1828 posts, 400365 views
 
Go to page:  1  ... 84 85 86 87 88 89 90  ... 131
 
 

📖 Pagination options
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces ZOLI

Am scris deja mai sus:
Nu pot decit sa presupun: ori reader-ul magnetic e defect, ori o cartela e blocata inauntru, ori... altceva care nu permite validarea unui card magnetic.

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces ZOLI

CA 205 wrote:
Adica atunci când poarta de intrare afiseaza culoarea galben, eu pot doar sa apropii Cardul Ultra-light, iar atunci când poarta afiseaza culoarea verde, eu pot introduce doar cartela magnetica?

NU.
Daca pe display scrie "Validati cardul", pe fond albastru, atunci poti sa validezi magnetic&contactless.
Daca pe display scrie "Validati cardul" si "Magnetic indisponibil", pe fond galben, atunci - evident - poti sa validezi doar contactless.
Fond de culoare verde nu exista in starea de stand-by (in mod normal).

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces misterr

Tichetul unic RATB - Metrorex, introdus de astăzi. Preţul unic pentru 60 de minute este 5 lei

VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2017/12/10/61927320-2.mp4

Tichetul unic RATB - Metrorex este introdus, începând de duminică, preţul unic pentru 60 de minute fiind de cinci lei. În prima etapă, sunt valabile şi abonamentele emise anterior de către cele două companii.

Cetăţenii pot călători în Capitală, începând de duminică, cu autobuzul şi cu metroul, în baza tichetului unic de transport. RATB şi Metrorex emit carduri Ultralight (de unică folosinţă) şi asigură în comun vânzarea titlurilor de călătorie integrate, iar noile titluri de călătorie pot fi achiziţionate atât de la casieriile Metrorex, cât şi de la cele ale RATB.

Preţul biletului unic valabil 60 de minute este de 5 lei, biletul cu 10 călătorii de câte 60 de minute pentru fiecare călătorie costă 34 de lei, iar abonamentul de o zi, cu număr nelimitat de validări, atât la RATB, cât şi la Metrorex, costă 17 lei. Ultima validare se poate efectua cu un minut înainte de expirarea perioadei stabilite, de o oră, şi permite călătoria până la capătul liniei RATB sau până la ieşirea din staţiile Metrorex.

Titlurile de călătorie nu sunt, însă, valabile pe liniile expres, preorăşeneşti şi nici pe cele cu tarif special. În prima etapă vor fi în continuare valabile abonamentele actuale, atât cele de la RATB, cât şi cele de la Metrorex.

Costul biletului unic este alcătuit din: costul biletului RATB în valoare de 1,3 lei, costul biletului Metrorex în valoare de 2,5 lei, la care se adaugă costul cardului şi cheltuielile cu mentenanţa. Decontarea tarifelor se va face în paralel de cele două instituţii.

Proiectul de hotărâre privind implementarea biletului unic de călătorie RATB – Metrorex a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB) în 4 decembrie, cu 32 de voturi “pentru” şi şase abţineri, în absenţa consilierilor generali USR.

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces CA 205

ZOLI wrote:
NU.
Daca pe display scrie "Validati cardul", pe fond albastru, atunci poti sa validezi magnetic&contactless.
Daca pe display scrie "Validati cardul" si "Magnetic indisponibil", pe fond galben, atunci - evident - poti sa validezi doar contactless.
Fond de culoare verde nu exista in starea de stand-by (in mod normal).


Multumesc! :)

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces spikebrain

subway guru wrote:
Zoli, noul sistem contactless e gandit sa functioneze exclusiv cu ultralight?...n-as crede...
Pe de alta parte nu pot sa nu ma gandesc in termeni economici globali...
Daca Mrex transporta in mod curent mai mult de 600000calatori/zi si treptat-treptat cardurile magnetice ies din uz, nu e o cheltuiala iresponsabila sa arunci la cos atatea cartele zilnic x 1Ron???
P.S.
Nu m-am obosit sa socotesc exact cate titluri de calatorie emite Mrex lunar/anual, am pus doar problema de principiu in termeni generali...

Evident ca nu a fost gandit doar pentru UltraLight. Acestea vor ramane pentru calatori ocazionali gen 2-10 calatorii dar abonamentele lunare vor fi pe cardul Activ adica Mifare 1K. Lansarea in productie se face insa treptat. Una din piedicile cele mai mari este dat de cele 10 statii care nu sunt inca modernizate. Daca se trece si cu abonamentele pe contactless, atunci cum vor intra toti calatorii in cele 10 statii, doar printr-o poarta? Evident ca nu se poate iar generalizarea contactless se face atunci cand vor fi modernizate toate statiile ceea ce presupun ca va face in 2018.

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces shoppy

Un cip contactless poate fi implementat in orice(portofel, bratara, ceas, smartfone), doar sa dea ei standardul sau cipurile pentru a fi implementate.

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces ZOLI

O sa dea RATB-ul (sau Mtx-ul) ok-ul pentru cipuri in bratara, ceas, "zmartfon"... cind o zbura porcu' !  :mrgreen:
BTW: Astea sint cuvinte de origine dacica : varza, viezure, zmartfon...!   :lol:

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces shoppy

Corect, din seria zmartfon se scrie, zmartfon se citeste(urmeaza zmartuaci).

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces BodoMinea

La Basarab M4, un fericit validator portocaliu funcțional.
IMG_20171211_150634-min.jpg (996.58 KB; downloaded 1931 times)

E mofturos să știți, nu a vrut sa îmi consulte cardul ACTIV, spre deosebire de porți.
Cu altă ocazie poate testez și titlurile noi de călătorie, pentru un utilizator frecvent ca mine nu au niciun sens in forma actuală.
:D

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces WT_fan06

Dacă ar scădea prețul la 4 lei și ar mări valabilitatea la 2 ore, atunci ar avea măcar o speranță...

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces ZOLI

BodoMinea wrote:
E mofturos să știți, nu a vrut sa îmi consulte cardul ACTIV, spre deosebire de porți.

Ne-ne-ne!
La noile porti nu mai poti vedea titlurile de pe cardul Activ.  ;)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces GPS

BodoMinea wrote:
La Basarab M4, un fericit validator portocaliu funcțional.

E mofturos să știți, nu a vrut sa îmi consulte cardul ACTIV, spre deosebire de porți.
Cu altă ocazie poate testez și titlurile noi de călătorie, pentru un utilizator frecvent ca mine nu au niciun sens in forma actuală.
:D

Această poză îmi aduce aminte de ”Epoca Turnichetelor”.

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces SniperGuy

Chiar "epoca" aia este. Aparatul cu pricina este montat pe un turnichet "clasic" :)

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces subway guru

spikebrain wrote:
subway guru wrote:
Zoli, noul sistem contactless e gandit sa functioneze exclusiv cu ultralight?...n-as crede...
Pe de alta parte nu pot sa nu ma gandesc in termeni economici globali...
Daca Mrex transporta in mod curent mai mult de 600000calatori/zi si treptat-treptat cardurile magnetice ies din uz, nu e o cheltuiala iresponsabila sa arunci la cos atatea cartele zilnic x 1Ron???
P.S.
Nu m-am obosit sa socotesc exact cate titluri de calatorie emite Mrex lunar/anual, am pus doar problema de principiu in termeni generali...

Evident ca nu a fost gandit doar pentru UltraLight. Acestea vor ramane pentru calatori ocazionali gen 2-10 calatorii dar abonamentele lunare vor fi pe cardul Activ adica Mifare 1K. Lansarea in productie se face insa treptat. Una din piedicile cele mai mari este dat de cele 10 statii care nu sunt inca modernizate. Daca se trece si cu abonamentele pe contactless, atunci cum vor intra toti calatorii in cele 10 statii, doar printr-o poarta? Evident ca nu se poate iar generalizarea contactless se face atunci cand vor fi modernizate toate statiile ceea ce presupun ca va face in 2018.

Din cele zece opt sunt pe M4 unde n-am vazut niciodata cozi la validare. Care sunt celelalte doua ‘supra-aglomerate’???

 


Go to page:  1  ... 84 85 86 87 88 89 90  ... 131
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use