MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Titluri de călătorie și sisteme de acces

1828 posts, 399985 views
 
Go to page:  1  ... 91 92 93 94 95 96 97  ... 131
 
 

📖 Pagination options
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces subway guru

Mrex avea aranjamentele lui cu bancherii...

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces andrei11

Zoli, azi data de mai sus două surprize neplăcute dintr- un foc :
1) Stația Străulești ieșirea spre depou bidirecționala era larg deschisă. O păzea o tanti. Poarta e chiar lângă cabină.
2) La Iancului  ( ieșirea chiar din Piață ) o poartă de ieșire era larg deschisă. Am < ochit-o > de la 5 - 6 m și am ieșit pe ea, deci nu am avut o iluzie optică.
Cam multe incidente într-o singură incursiune Basarab  - Străulești - Iancului, ce spui ?
Apropo de Basarab, acolo e de râsu - plânsu, dacă v-ați apucat să înlocuiți turnicheții de ce nu i-ați înlocuit pe toți ?  E lucru făcut pe jumătate, pentru că deși deservește două magistrale nu putem vorbi de două stații distincte...Prin accesul nemodernizat se ajunge direct și în egală măsură atât la linia spre Străulești cât și cea spre Crângași.

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces Celestin Draganescu

Legat de Basarab, mi-e teama ca Metrorex considera accesul la M4 ca fiind Basarab 2, care n-a intrat in programul de modernizare...

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces andrei11

Asta e evident, dar e stupid, inclusiv denumirea stației e Basarab, nu Basarab 1 și Basarab 2.
Mințile sucite de la Metrorex.
Nu știu accesul din capătul dinspre Podul Grant ce fel de turnicheți are.
A fost construit odată cu M 4, posibil să fie considerat Basarab 2 deși de acolo se poate ajunge direct la absolut toate cele 4 linii.
Poate îi vine cuiva ideea să împartă și prima stație Eroilor în două, Eroilor M 1 și Eroilor M 3.
Oricum logica Metrorex e strâmbă în ceea ce privește turnicheții de la Basarab.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces sab

Nu are cum, Eroilor a fost construita intr-o singura etapa. In plus, de la momentul inaugurarii (1979) si pana prin anii 2000 a deservit o singura magistrala (M1). ;)
Ne place, nu ne place, asta este logica Metrorex de a denumi statiile dupa obiectivul de investitii...

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces ZOLI

# andrei11,
1) La Straulesti, poarta bidirectionala nu e defecta. Poate fi comandata din cabina (DESCHIS) cu un anumit scop (de ex. mai trec muncitorii materiale dintr-o parte in alta).
2) La Iancului - din cite spui tu - pare a fi o defectiune. Era util daca stiam numarul portii...
3) Ref. la Basarab: noi le stim ca Basarab1 (M1) si Basarab2 (M4).

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces andrei11

ZOLI wrote:
3) Ref. la Basarab: noi le stim ca Basarab1 (M1) si Basarab2 (M4).

Asta e problema, că la Basarab practic nu există 2 stații, din Basarab 2 ( accesul din pasajul pietonal )  se ajunge pe un peron comun M 4 ( spre Străulești ) și M 1 spre Crângași.
Iar de la accesul dinspre Podul Grant practic se ajunge la cele 4 direcții fără alte trasee.
( M 1 spre GdN 1 - Crângași ; M 4 spre GdN 2 - Străulești ).
Așadar să privim stația Basarab ca fiind compusă din două stații este exagerat total.
De altfel pentru publicul călător există o singură stație Basarab cu 4 linii.
Nu mai reiau, e clar că Metrorexul este cantonat în unele idei curioase.
______________
Referitor la Iancului o să cobor mâine ( Duminică ) în vestibul să văd dacă mai e deschisă...

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces punmeister

E posibil ca Basarab sa apara la Metrorex ca doua statii diferite este probabil faptul ca in 1993 a fost inaugurata portiunea de pe M1 si in 2000 cea de pe M4.

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces Celestin Draganescu

Eu nu mai stiu pe nicaieri vreun loc in care statiile de corespondenta sa fie numerotate. E "Oxford Circus" (Piata Unirii  ;) ) si atat.

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces subway guru

punmeister wrote:
E posibil ca Basarab sa apara la Metrorex ca doua statii diferite este probabil faptul ca in 1993 a fost inaugurata portiunea de pe M1 si in 2000 cea de pe M4.

Asa si e, dar pe cine intereseaza cum e in scripte...singura care conteaza e interfata cu calatorul...

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces andrei11

Guru,  totuși recunoaște că stația Basarab e fizic una singură, nu putem să comparăm stația Basarab cu stațiile Dristor / Victoriei / Unirii.
Stația Basarab face parte din categoria stațiilor Eroilor ( M 1/3 ), NG.
Da, a fost construită în două etape, dar totuși nu sunt două  stații cu accese distincte și culoare de corespondență intre ele.
Revenind la topic, la stația Basarab trebuiau schimbați categoric toți turnicheții, nu numai o parte din ei.
Păi la stația Gorjului cum e, de ce nu e stația Gorjului 1 și stația Gorjului 2  :?:  Că sunt construite la ani distanță ! Nici nu sunt unitare ca și arhitectură,  sunt clar două stații diferite !  :lol:

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces subway guru

Mie ce vrei sa-mi spui?
La cea veche n-am niciun merit, pe cea noua eu am <croit-o> impreuna cu dl ing Emil Coroiu ;)

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces andrei11

Vreau să spun că indiferent cum e în acte trecută, stația Basarab e una singură, nu sunt două stații diferite. E o stație construită în două etape.
Și urmând cursul firesc al raționamentului omului normal turnicheții trebuiau înlocuiți latoate accesele stației Basarab.
Dacă ai altă logică spune-ne-o și nouă.
Adică din accesul modernizat ajung la peroanele  Crângași - Străulești ? / GdN 2 - GdN 1 ?  Da.
Din accesul nemodernizat din pasajul pietonal ajung la același peron Crângași - Străulești ? Da.
Din acesul nemodernizat dinspre Grant ajung la peronul   Crângași - Străulești  respectiv la  peronul GdN 2 - GdN 1 ? Da.
E ca la Tineretului, acolo se construiește un nou acces la aceeași stație.
Întrebarea e de ce dacă am trei accese s-au schimbat turnicheții numai la unul ?
Oricum ai întoarce-o nu e logic ce s-a  făcut la Basarab cu turnicheții.
________________
Uite, o să consum trei  călătorii la Basarab și o să intru laacelași peron nefolosind culoare de legătură folosind cele 3 accese ale stației. Dacă pe cartelă se tipărește BA 1 / respectiv BA 2 e cazul ca unii de la Metrorex să-și facă bagajele. Ne-am săturat de amatori peste cap.
Chiar așa, la numărul de stații Basarab e trecută cu două stații ? Ar fi de râsu - plânsu, crede-mă.

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces subway guru

Doar ca fondurile se aloca in filele de buget pe <obiective de investitii> alea scriptice ce te sacaie pe tine!
:lol:

 


Go to page:  1  ... 91 92 93 94 95 96 97  ... 131
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420555 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use