Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5445 posts, 1077930 views
📖 Pagination options
- oc7avian
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
oc7avian
Ieri a fost alta de pe același peron: cea dinspre perete unde sunt pereche. Probabil revizie la termen sau curățare?
Ieri a fost alta de pe același peron: cea dinspre perete unde sunt pereche. Probabil revizie la termen sau curățare?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
@Adi Rosca
Ai apucat sa-ti arunci un ochi pe bugetul 20-20 pentru metrou?...la ce putem trage speranta in viziunea liberala?
@Adi Rosca
Ai apucat sa-ti arunci un ochi pe bugetul 20-20 pentru metrou?...la ce putem trage speranta in viziunea liberala?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Adrian Rosca
Da, am scris si "dincolo". "Viziunea liberala" nu exista, se continua pur si simplu ce s-a inceput in anii trecuti:
Magistrala V de metrou – 257.67 milioane lei, din care proiectare si asistenta tehnica Eroilor-Iancului: 33.64 milioane lei;
Magistrala IV de metrou – 18.79 milioane lei;
Modernizarea instalatiilor pe Magistrala II de metrou – 90 milioane lei;
Magistrala VI de metrou – 318.5 milioane lei, din care finantare rambursabila JICA: 34.46 milioane lei;
Accesibilizarea statiilor de metrou in functiune pentru persoanele cu deficiente de vedere - 901 mii lei.
Da, am scris si "dincolo". "Viziunea liberala" nu exista, se continua pur si simplu ce s-a inceput in anii trecuti:
Magistrala V de metrou – 257.67 milioane lei, din care proiectare si asistenta tehnica Eroilor-Iancului: 33.64 milioane lei;
Magistrala IV de metrou – 18.79 milioane lei;
Modernizarea instalatiilor pe Magistrala II de metrou – 90 milioane lei;
Magistrala VI de metrou – 318.5 milioane lei, din care finantare rambursabila JICA: 34.46 milioane lei;
Accesibilizarea statiilor de metrou in functiune pentru persoanele cu deficiente de vedere - 901 mii lei.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Intamplare "interesanta" duminica pe M2, legata de celebra "regula 8" de calatorie cu metroul .
Un tata se urca in metrou cu caruciorul de copil pe la cea mai apropiata usa de liftul din care coborase. Mecanicul anunta prin sistemul audio ca urcatul persoanelor cu carucioare se face pe la prima usa. Mai anunta inca o data sau de doua ori, iar parintele se da jos cu carutul si se indreapta spre primul vagon. Numai ca mecanicul...inchide usile si pleaca din statie.
Intamplare "interesanta" duminica pe M2, legata de celebra "regula 8" de calatorie cu metroul .
Un tata se urca in metrou cu caruciorul de copil pe la cea mai apropiata usa de liftul din care coborase. Mecanicul anunta prin sistemul audio ca urcatul persoanelor cu carucioare se face pe la prima usa. Mai anunta inca o data sau de doua ori, iar parintele se da jos cu carutul si se indreapta spre primul vagon. Numai ca mecanicul...inchide usile si pleaca din statie.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Puss in Boots
O mizerie si un exces de zel. Mai era si duminica...
O mizerie si un exces de zel. Mai era si duminica...
- V2A
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
V2A
De ceva timp au fost actualizate legăturile cu STB în trenurile de metrou, cel puțin pe M2. Ultimele modificări (de la 1.01.2020) nu au fost, încă, operate. 124 apare ca legătură la Unirii. Vor trece, probabil, alte câteva luni până la următoarea actualizare.
De ceva timp au fost actualizate legăturile cu STB în trenurile de metrou, cel puțin pe M2. Ultimele modificări (de la 1.01.2020) nu au fost, încă, operate. 124 apare ca legătură la Unirii. Vor trece, probabil, alte câteva luni până la următoarea actualizare.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
GPS
A fost făcută înainte, undeva prin Noiembrie - Decembrie. Poate pun și ei liniile de troleibuz la Unirii, este a treia actualizare când le omit.
A fost făcută înainte, undeva prin Noiembrie - Decembrie. Poate pun și ei liniile de troleibuz la Unirii, este a treia actualizare când le omit.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
BodoMinea
Cred că n-am mai trecut eu de mult prin capătul stației Piața Victoriei (M1). Am văzut acest gard montat în capătul din spate al peronului din direcția Republica. Mi se pare ciudată dispunerea:
Trenul a oprit la punct fix și s-au potrivit... ciotul de gard și sticker-ul de „Atenție”.
Care e logica acestei invenții / încercări? Există o logică?
Cred că n-am mai trecut eu de mult prin capătul stației Piața Victoriei (M1). Am văzut acest gard montat în capătul din spate al peronului din direcția Republica. Mi se pare ciudată dispunerea:
- 3-4 panouri în extrema capătului peronului, acoperă golul ce rămâne după oprirea trenului...
- ... un panou între prima și a doua (penultima / ultima, depinde de perspectivă) ușă de acces în tren?!
IMG_20200123_160156-min.jpg (1.69 MB; downloaded 2999 times)
Trenul a oprit la punct fix și s-au potrivit... ciotul de gard și sticker-ul de „Atenție”.
Care e logica acestei invenții / încercări? Există o logică?
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
bercenicity
E spațiul strâmt intre noul stâlp (gri) construit după intervenția pentru instalarea scărilor rulante si marginea peronului + stație cu trafic mare + circula în singur tip de material rulant acolo și gardul se potrivește intre usi.
E spațiul strâmt intre noul stâlp (gri) construit după intervenția pentru instalarea scărilor rulante si marginea peronului + stație cu trafic mare + circula în singur tip de material rulant acolo și gardul se potrivește intre usi.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
GPS
E montat de ceva timp, să aibă câteva luni. Într-adevăr trenul oprește la fix, iar un panou din acela este fix distanța dintre două uși.
E montat de ceva timp, să aibă câteva luni. Într-adevăr trenul oprește la fix, iar un panou din acela este fix distanța dintre două uși.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Ideea este ca unii se opresc si stationeaza unde nu ar trebui, exact unde este loc ingust. La fel se intampla si in dreptul scarii fixe, abia te mai strecori. De parca nu ar fi loc suficient pe tot peronul.
Dar nu sunt ei de vina, ci cel care a proiectat aceasta aberatie de statie.
Ideea este ca unii se opresc si stationeaza unde nu ar trebui, exact unde este loc ingust. La fel se intampla si in dreptul scarii fixe, abia te mai strecori. De parca nu ar fi loc suficient pe tot peronul.
Dar nu sunt ei de vina, ci cel care a proiectat aceasta aberatie de statie.
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
orex
viewtopic.php?f=21&t=49&start=1722#p347204
Asa la o prima aproximare, sunt sigur ca vom vedea si pe M5.1 casiere care puteau fi usor inlocuite de ”automate” de vanzare a biletelor! O cheltuiala inutila...cu salariile!
viewtopic.php?f=21&t=49&start=1722#p347204
Asa la o prima aproximare, sunt sigur ca vom vedea si pe M5.1 casiere care puteau fi usor inlocuite de ”automate” de vanzare a biletelor! O cheltuiala inutila...cu salariile!
- adila
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
adila
Chiar ma intrebam, unde vor lucra cei aproape 1000 de angajati de pe M5? Chiar si daca ar fi toata magistrala gata pana la Pantelimon, tot nu vad ce ai putea sa faci cu atatia angajati. Nu m-as mira sa fie mai multi angajati la casierie decat macanici de tren, ceaa ce ar fi revoltator.
Chiar ma intrebam, unde vor lucra cei aproape 1000 de angajati de pe M5? Chiar si daca ar fi toata magistrala gata pana la Pantelimon, tot nu vad ce ai putea sa faci cu atatia angajati. Nu m-as mira sa fie mai multi angajati la casierie decat macanici de tren, ceaa ce ar fi revoltator.
- LOLEST
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
LOLEST
viewtopic.php?f=23&t=50&start=700#p347286
Da, asa este, dupa desene mi-am dat seama, si acum ramane intrebarea: Se intorc ivele pe M1 oare?
viewtopic.php?f=23&t=50&start=700#p347286
Da, asa este, dupa desene mi-am dat seama, si acum ramane intrebarea: Se intorc ivele pe M1 oare?
📖 Pagination options