MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5424 posts, 1062759 views
 
Go to page:  1  ... 256 257 258 259 260 261 262  ... 388
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

freyutz wrote:
Aceea este pentru M4.

Aceasta este CV - ul pentru interstația GdN - Basarab  ( M 4 ), posibil și pentru stația M 4.
A.JPG (136.84 KB; downloaded 2367 times)
Oricum eu n-am găsit CV - ul pentru stațiile GdN 1 / GdN 2.
Ceea ce am prezentat eu în prima fotografie are legătură cu  tunelul abandonat al fostei M 3. Posibil prin culoarele de legătură de acolo să asigure ventilația și pentru cele 2 interstații ( Basarab - GdN 1 / 2 ) Oricum M 1 și fostul tunel al lui M 3 au legătură prin linia M 1 / M 4
Referitor la poza din acest topic, CV - ul este plasat practic peste macazele de intrare în stația GdN 2 deci este posibil să asigure și ventilația pentru GdN 2.
CV - uri plasate excentric eu știu cel  puțin 4  și anume
-  CV - ul pentru interstația Victoriei M 1 / Ștefan cel Mare care cică este plasată aproximativ la ieșirea din pasajul rutier, dar eu nu am văzut niciodată priza aceea de aer,
-  CV - ul interstației Obor - Iancului plasată unde începe pasajul rutier Obor,
-  CV  - ul interstației Iancului - Muncii plasată unde începe pasajul Muncii
-  CV - ul interstației Muncii -  Dristor 2 plasată la intersecția de la Baba Novac.
Nu mi-e clar unde e CV - ul interstației Jiului - Parc Bazilescu precum și CV - ul stației Parc Bazilescu.
sab wrote:
Dar apropo, Lujerului-Pacii nu avea CV de interstatie la peste 2km ? Sau a existat si a fost inglobata cumva in statia Gorjului ?

Avea cu siguranță, posibil să fie acum la stația Gorjului.
Apropo, unde este CV - ul stației Gorjului ?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Gorjului este aparte si din acest punct de vedere :).
Mie mi se pare ca are doua CV, corespunzatoare celor doua bucati diferite ale statiei. Una este vizibila usor, pe spatiul verde de pe marginea bulevardului (sensul spre Pacii). Posibil ca aceasta sa fi fost vechea CV pentru interstatia Lujerului-Pacii.
Cealalta este mai greu de detectat, fiind inglobata in unicul acces de pe partea catre Lujerului.
Referitor la GdN1, priza de aer nu este in imaginea 3 ? Este undeva in zona remizei.
Gorjului-CV sens Pacii.jpg (61.38 KB; downloaded 2308 times)
Gorjului-CV sens Lujerului.jpg (124.4 KB; downloaded 2305 times)
GdN1.png (906.99 KB; downloaded 2297 times)

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex mcosmin

Daca imi aduc bine aminte, priza de la GdN1 e chiar inainte de "curba".

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Nu e înainte de curbă. Cu siguranță. Prin curbă cred că ai înțeles ieșirea spre Victoriei de la GdN 1.
_______________
Pentru # freyutz referitor la porțile de la stația Piața Romană
Ba da, chiar acolo trebuie montate, în tandem cu interzicerea accesului ( urcare / coborâre ) pe la ușile din mijloc ale fiecărui vagon. Înainte de 1989 erau montate niște bare care interziceau accesul la ușile din mijloc, trebuie reinventate. Inclusiv făcut anunțul la megafoanele trenurilor.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Asta cu interzicerea accesului pe la usile din mijloc la Romana este o non-solutie. Solutia este o statie normala, nu un "avorton". Nu cred ca mai exista in lumea asta o statie ca Piata Romana. Sau ca Bazilescu, unde abia ai loc sa cobori la primul si ultimul vagon. Noroc ca la Bazilescu nu este asa mare aglomeratie, dar ce faci pe M2 ? Anunti in fiecare statie  ca la Romana nu se pot folosi usile din mijloc si calatorii care au treaba la Romana sunt rugati sa se pozitioneze la prima si ultima usa a fiecarui vagon ? Mai ales ca la ora de varf nici nu prea poti sa te deplasezi prin tren ... Apropo, Piata Romana are toate avizele (ISU, Pompieri, etc ?). Nu cred ca s-ar autoriza asa ceva in ziua de azi...

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

A spus și guru, am studiat și eu problema la nivelul vestibulului, se pot face accesuri la fiecare ușă,  nu din două în două.
Pe de altă parte nu știu câte persoane pot coborî pe la ușile din mijloc având în vedere calea de acces destul de îngustă. Pentru că la urcare aproape sigur nu se folosesc ușile din mijloc.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Adica se pot face, dar nu s-au facut cand trebuia ? :shock:
Nici eu nu vorbeam de urcare, acolo rezolvi. Problema este la coborare si trebuie sa directionezi calatorii care se urca in fiecare statie si vor sa coboare la Romana catre prima si ultima usa. Greu, ca sa nu spun imposibil.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Da, cred că trebuiau  să  facă din prima  24 accesuri  pentru fiecare peron.
Hmm...Eu pe timpul lui Ceaușescu știam de treaba asta și când vroiam să cobor la Romană de la urcare mă poziționam  unde trebuie.
Dar soluția este să se facă accesuri la fiecare ușă.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Si ce era asa greu sa faci un lucru corect din prima ? Ce era asa greu sa rezolvam problema in 30 ani ? Dar noi avem alte prioritati, nu rezolvarea problemelor mostenite ci crearea unora noi si risipirea banilor pe proiecte fanteziste. Cred ca avem o problema aici...Ca si la Eroilor s-a incercat ceva dupa acelasi model(nu stim foarte bine ce, ca este secret...) si s-a spart peretele dintre liniile 2 si 4. Dar tot asa, lipsesc niste "gauri". Detalii....
Ori facem un lucru asa cum trebuie ori, mai bine, nu il mai facem... parerea mea.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex mcosmin

Cred ca regulamentul ISU nu se aplica retroactiv in cazul unor astfel de edificii. Da. In ziua de azi PR nu ar primi aviz, dar nici sa o inchizi nu poti. Trebuie regandita structura de rezistenta a statiei.

Dar acum o sa fiu eu diabolic si o sa zic ca nu merita sa regandesti statia daca a mers bine pana acum.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Asta cu regulementul ISU care nu se aplică la anumite stații depăsește puterea mea de înțelegere. Deci la anumite stații pericolul este din start asumat ?

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex TibiV

mcosmin wrote:
Cred ca regulamentul ISU nu se aplica retroactiv in cazul unor astfel de edificii. Da. In ziua de azi PR nu ar primi aviz, dar nici sa o inchizi nu poti. Trebuie regandita structura de rezistenta a statiei.

Absolut corect.
Structura de rezistenta este problema.
(Poate confirma/infirma guru, dar din cate stiu actualele "canale" spre prima si ultima usa a fiecarui vagon au fost gandite asa, "just in case", de proiectantii acelor vremuri, care stiau foarte bine ca lipsa unei statiii la "Romana" era un  "anus contra naturii"...)

Deci s-au lasat niste "posibile goluri" in pereti - observati insa ca la Romana peretii aia sunt (probabil) cei mai grosi de pe toata reteaua... Cred ca exact asta a fost ideea. Sa fie atat de grosi incat "la o adica" sa ii poti gauri "pe ici, pe colo" fara sa pui in pericol siguranta constructiei...
Cred ca (fata de situatia actuala) "nu duce" mai multe "gauri"

Inclin sa cred ca proiectantii au avut in vedere tot ce era necesar pentru o statie, fara sa fie nevoiti sa-i spuna impuscatului "Mai nea' Nicu, peste 2 ani o sa ne rogi sa iti facem aici o statie... Asa ca noi am proiectat-o, dar la limita zgarceniei pe care ne-ai impus-o !.. "

Voi va luati de "gaurile" insuficente din zid...
Dar nu va ganditi ca atunci cand a aparut "razgandeala prezidentiala" nu a fost nevoie sa mai darame nimic.
De fapt atunci s-a "finisat" o statie "gata proiectata", insa proiectata ca un compromis: proiectantii stiau ca statia este necesara si ca se va face, dar stiau la fel de bine ca, initial, nea' Nelu le-a spus clar sa NU o faca.
In conditiile date, proiectantii aia au facut o treaba extraordinar de buna...

Sunt convins ca s-ar putea face acum o modernizare a statiei, cu "gaura" la fiecare usa de metrou...
Dar cu inchiderea statiei pe o perioada... hmmm.... "nedeterminata"... Si cu costuri cat pentru inca o statie sau chiar doua...
(By the way, nu aparea problema asta la PSD-uri, ca nu se potrivesc la orice tip de metrou ?!... Desi Piata Romana s-ar potrivi perfect pentru instalat PSD-uri ... Este fix "modelul" potrivit...)

Hai sa lasam statia Piata Romana asa cum este, sa stie si copii ce a insemnat comunismul/absolutismul....

Fica-mea a facut ASE-ul, si evident statia aia a fost "No.1" pentru ea.
S-a plans de multe chestii, dar nu de faptul ca acolo foloseste doar doua din cele patru usi de la metrou...

LE
andrei11 wrote:
Asta cu regulementul ISU care nu se aplică la anumite stații depăsește puterea mea de înțelegere. Deci la anumite stații pericolul este din start asumat ?

Andrei, ai si tu dreptate.
DAR...

Sunt convins ca nici Pelesul, nici Castelul Bran si nici Manatirea Cozia (poti completa tu lista...) NU respecta cerintele ISU,,,,,
Atunci ce facem, le demolam/desfiintam ?!....

Eu cred ca trebuie luate in considerare regulile de bun simt ale "dreptului roman" (roman, NU român...)
Legile/regulile/normele se aplica pentru ce se face de acum inainte, nu pentru ce este deja facut si nici nu mai poate fi corectat....

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex Adrian Rosca

La Romana peretii aia grosi sunt de fapt 2: perete caseta + perete mulat. Iar cum peretele mulat se duce pana aproape de suprafata, problema a fost  cum sa-l gauresti astfel incat sa nu afectezi rezistenta si stabilitatea portiunii de deasupra. Din cate inteleg, asta a fost motivul pentru care nu s-au dat gauri mai multe si mai mari.
Apropo de CV-urile de interstatie, eu imi amintesc ca intre Universitate si Romana a existat o priza de aer la intersectia cu str. Traian Vuia, adica aici: https://goo.gl/maps/QijU3Y6euvq

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex TibiV

Adrian Rosca wrote:
La Romana peretii aia grosi sunt de fapt 2: perete caseta + perete mulat. Iar cum peretele mulat se duce pana aproape de suprafata, problema a fost  cum sa-l gauresti astfel incat sa nu afectezi rezistenta si stabilitatea portiunii de deasupra.

Adi,
asa stiam si eu...
("Mulatul" cred ca "tine" si bulevardul de deasupra, dar este doar o parere personala, sunt mari sanse sa gresesc...)

Dar m-am gandit ca nu are rost sa intru in detalii...
Am scris doar ceea ce cred ca este "basic" si usor de inteles de catre toata lumea...
:bere:

 


Go to page:  1  ... 256 257 258 259 260 261 262  ... 388
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420697 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use