Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5430 posts, 1063685 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
La 1 Mai o sa fie si mai trist, ca nu ai al treilea peron. Si, oricum, acolo intervalul pe tronsonul comun ar trebui sa fie mai mare, ca nu se justifica sub 5min. Iar linia asta o sa mearga in final prin coclauri, nu se va mai intersecta cu nicio alta magistrala, deci putem sa o consideram de pe acum un subiect mort. S-a nascut mort, va sfarsi la fel...
La 1 Mai o sa fie si mai trist, ca nu ai al treilea peron. Si, oricum, acolo intervalul pe tronsonul comun ar trebui sa fie mai mare, ca nu se justifica sub 5min. Iar linia asta o sa mearga in final prin coclauri, nu se va mai intersecta cu nicio alta magistrala, deci putem sa o consideram de pe acum un subiect mort. S-a nascut mort, va sfarsi la fel...
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Tom
Este amuzant că la lifturi, chiar și în aceeași stație, sunt două variante ale mesajului de închidere a ușii(-lor??) lifturilor. Vocea e aceeași, dar sunt două variante la mesajul în engleză. Astăzi am avut surpriza să aud ambele mesaje la același lift. "Attention, door closing" și după câteva secunde "Attention, door close". La unele lifturi e o variantă, la altele e cealaltă, dar de data asta au fost amândouă la același lift. Iar varianta in română e la plural, e ca la tren: "Atenție, se închid ușile."
Este amuzant că la lifturi, chiar și în aceeași stație, sunt două variante ale mesajului de închidere a ușii(-lor??) lifturilor. Vocea e aceeași, dar sunt două variante la mesajul în engleză. Astăzi am avut surpriza să aud ambele mesaje la același lift. "Attention, door closing" și după câteva secunde "Attention, door close". La unele lifturi e o variantă, la altele e cealaltă, dar de data asta au fost amândouă la același lift. Iar varianta in română e la plural, e ca la tren: "Atenție, se închid ușile."
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Oricum sunt cel puțin două uși, una a nivelului și una a liftului. Deci e corect
Oricum sunt cel puțin două uși, una a nivelului și una a liftului. Deci e corect
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
rosetti61
Anunt la lift? Ca parca omul nu stie ca se inchid usile din moment ce da comanda. La tren e altceva pentru ca da mecanicul comanda de inchidere si se anunta pentru preintampinarea accidentelor; nu mai e ca la IVA, unde usa nu te ierta daca te prindea. Macar sa zica si ce urmeaza
Anunt la lift? Ca parca omul nu stie ca se inchid usile din moment ce da comanda. La tren e altceva pentru ca da mecanicul comanda de inchidere si se anunta pentru preintampinarea accidentelor; nu mai e ca la IVA, unde usa nu te ierta daca te prindea. Macar sa zica si ce urmeaza
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
GPS
Anunță când ajunge, de exemplu: Nivel vestibul etc.
În plus anunță și direcția în care merge ascensorul.
Anunță când ajunge, de exemplu: Nivel vestibul etc.
În plus anunță și direcția în care merge ascensorul.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Tom
Există o întârziere de la comanda liftului până la închiderea ușilor. Doar dacă se apasă pe butonul de închidere, acestea se închid (aproape) imediat. Există lifturi la care dacă nu a pornit încă și cineva apasă butonul de la palier, ușile se redeschid, la altele nu.
De anunțat anunță: "Ascensorul merge în sus/jos", "Atenție se închid ușile" și "Nivel vestibul, stradă, peron(?)", plus varianta în romenglish cu cele două variante pentru închiderea ușilor.
Există o întârziere de la comanda liftului până la închiderea ușilor. Doar dacă se apasă pe butonul de închidere, acestea se închid (aproape) imediat. Există lifturi la care dacă nu a pornit încă și cineva apasă butonul de la palier, ușile se redeschid, la altele nu.
De anunțat anunță: "Ascensorul merge în sus/jos", "Atenție se închid ușile" și "Nivel vestibul, stradă, peron(?)", plus varianta în romenglish cu cele două variante pentru închiderea ușilor.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
aztec
Daca avem lifturi pt persoane si cu dizabilitati...una din ele poate fi si vederea...si anuntul suplineste un stop lipsa ei.
Daca avem lifturi pt persoane si cu dizabilitati...una din ele poate fi si vederea...si anuntul suplineste un stop lipsa ei.
- punmeister
-
Posted:
-
- BucharestSubwaySpotter
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
BucharestSubwaySpotter
Salutare oameni buni,
Am o intrebare. Credeti ca dupa ce o sa fie luate 10 rame Bombardier de pe M3 pentru M5 vor aduce metrouri IVA in locul lor??
Salutare oameni buni,
Am o intrebare. Credeti ca dupa ce o sa fie luate 10 rame Bombardier de pe M3 pentru M5 vor aduce metrouri IVA in locul lor??
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
De la modedrator citire:
Am o întrebare, înainte de a pune o întrebare ai avut curiozitatea să citești topicul dedicat pentru M 5 ca să afli răspunsul ? Această problemă a fost discutată / lămurită.
De la userul andrei11 citire
De unde știi că se vor lua metrouri de pe M 3 ? Eu am auzit că se vor lua metrouri de la Berceni.
Și oricum nu e vorba de 10 rame, e vorba de alt număr. Nu-ți iese jucăria cu 10.
De la modedrator citire:
Am o întrebare, înainte de a pune o întrebare ai avut curiozitatea să citești topicul dedicat pentru M 5 ca să afli răspunsul ? Această problemă a fost discutată / lămurită.
De la userul andrei11 citire
De unde știi că se vor lua metrouri de pe M 3 ? Eu am auzit că se vor lua metrouri de la Berceni.
Și oricum nu e vorba de 10 rame, e vorba de alt număr. Nu-ți iese jucăria cu 10.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
BodoMinea
Nici nu vreau să mă gândesc de unde vor lua, dacă vor lua...
Dacă iei de pe M2 ai paralizat o magistrală și așa sufocată la ore de vârf. Dacă iei de pe M3, ai paralizat tronsonul comun și câteva din cele mai circulate stații.
Oriunde bagi IVA nu mai ai circulația complet gestionată de computerele ATO-ului și se vor mări intervalele între trenuri semnificativ, timpul de frânare și staționare la peron etc., fiind nevoie de un mod de „compatibilitate” între trenurile capabile de operare automată și cele incapabile și reducând autoritatea sistemului automat care în momentul acesta face o treabă decentă.
Și e nevoie de semnale luminoase (cum facem cu M2 aici...?) și (presupun că?) INDUSI pe unde ar băga IVE.
Nici nu vreau să mă gândesc de unde vor lua, dacă vor lua...
Dacă iei de pe M2 ai paralizat o magistrală și așa sufocată la ore de vârf. Dacă iei de pe M3, ai paralizat tronsonul comun și câteva din cele mai circulate stații.
Oriunde bagi IVA nu mai ai circulația complet gestionată de computerele ATO-ului și se vor mări intervalele între trenuri semnificativ, timpul de frânare și staționare la peron etc., fiind nevoie de un mod de „compatibilitate” între trenurile capabile de operare automată și cele incapabile și reducând autoritatea sistemului automat care în momentul acesta face o treabă decentă.
Și e nevoie de semnale luminoase (cum facem cu M2 aici...?) și (presupun că?) INDUSI pe unde ar băga IVE.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Cel mai logic răspuns ( eu așa aș face ) până la cumpărarea metrourilor noi aș introduce pe M 5 IVA. Să se meargă la cale liberă, și așa distanța între stații e scurtă, e realizabil. Cu semnal luminos la intrarea în stație ( atașat și prevestitorul aferent ) și la ieșire. Sau prevestitorul de la intrare să fie ieșirea din stația din urmă.
Cel mai logic răspuns ( eu așa aș face ) până la cumpărarea metrourilor noi aș introduce pe M 5 IVA. Să se meargă la cale liberă, și așa distanța între stații e scurtă, e realizabil. Cu semnal luminos la intrarea în stație ( atașat și prevestitorul aferent ) și la ieșire. Sau prevestitorul de la intrare să fie ieșirea din stația din urmă.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
punmeister
Sau iau CAF de la Berceni si baga M2 la modernizare, pe M2 nu mai exista INDUSI din 2005
Sau iau CAF de la Berceni si baga M2 la modernizare, pe M2 nu mai exista INDUSI din 2005
- andrei11
-
Posted:
-
📖 Pagination options