Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5424 posts, 1062436 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
Pai cam asa procedeaza cam toate galeriile, la dus cu metroul, la intoarcere transport gratis cu dubele jandarmeriei.
Pai cam asa procedeaza cam toate galeriile, la dus cu metroul, la intoarcere transport gratis cu dubele jandarmeriei.
- fl82
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
fl82
Pentru creearea unei magistrale cu adevarat circulare (si la sud de raul Dambovita) ar fi utila constructia unei linii de metrou pe traseu: Dristor 2- apoi pe sub B-dul. Ramnicu Valcea, Bdul. Ramnicu Sarat, Calea Vitan, Soseaua Vitan-Barzesti, Strada Ion Iriceanu, Strada Turnu Magurele, Strada Luica, Strada Alexandru Anghel, Strada Zetarilor, cap linie STB "Zetarilor", Intersectia Soseaua Alexandriei/Strada Antiaeriana/Soseaua Bucuresti-Magurele, Intersectia Bdul. Ghencea/Strada Brasov, Strada Brasov, Soseaua Virtutii, statia de metrou Crangasi (care are 3 linii si poate fi astfel transformata intr-o statie de tip nod de circulatie).
Astfel, ar exista o magistrala de metrou in Bucuresti cu adevarat circulara, pe traseul: Gara de Nord 1- Piata Victoriei (conexiune cu M2)- Iancului (conexiune cu M5 prelungita spre est)- Dristor 2 (conexiune cu M1)- Aparatorii Patriei (conexiune cu M2)- Soseaua Giurgiului (conexiune cu M4 prelungite spre sud)- Parc Drumul Taberei (conexiune cu M5)- Lujerului (conexiune cu M1)- Crangasi- Basarab 1 si 2 (conexiune cu M4)- Gara de Nord 1.
De asemenea, in partea de sud-vest a Bucurestiului ar fi necesara si realizarea unei strazi care sa faca legatura intre: Intersectia Strada Zetarilor/Prelungirea Ferentari- Intersectia Soseaua Alexandriei/Strada Antiaeriana/Soseaua Bucuresti-Magurele- Intersectia Bdul. Ghencea/Prelungirea Ghencea/Strada Brasov.
Pentru creearea unei magistrale cu adevarat circulare (si la sud de raul Dambovita) ar fi utila constructia unei linii de metrou pe traseu: Dristor 2- apoi pe sub B-dul. Ramnicu Valcea, Bdul. Ramnicu Sarat, Calea Vitan, Soseaua Vitan-Barzesti, Strada Ion Iriceanu, Strada Turnu Magurele, Strada Luica, Strada Alexandru Anghel, Strada Zetarilor, cap linie STB "Zetarilor", Intersectia Soseaua Alexandriei/Strada Antiaeriana/Soseaua Bucuresti-Magurele, Intersectia Bdul. Ghencea/Strada Brasov, Strada Brasov, Soseaua Virtutii, statia de metrou Crangasi (care are 3 linii si poate fi astfel transformata intr-o statie de tip nod de circulatie).
Astfel, ar exista o magistrala de metrou in Bucuresti cu adevarat circulara, pe traseul: Gara de Nord 1- Piata Victoriei (conexiune cu M2)- Iancului (conexiune cu M5 prelungita spre est)- Dristor 2 (conexiune cu M1)- Aparatorii Patriei (conexiune cu M2)- Soseaua Giurgiului (conexiune cu M4 prelungite spre sud)- Parc Drumul Taberei (conexiune cu M5)- Lujerului (conexiune cu M1)- Crangasi- Basarab 1 si 2 (conexiune cu M4)- Gara de Nord 1.
De asemenea, in partea de sud-vest a Bucurestiului ar fi necesara si realizarea unei strazi care sa faca legatura intre: Intersectia Strada Zetarilor/Prelungirea Ferentari- Intersectia Soseaua Alexandriei/Strada Antiaeriana/Soseaua Bucuresti-Magurele- Intersectia Bdul. Ghencea/Prelungirea Ghencea/Strada Brasov.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Colega, subiectul lui M 8 ( a circularei ) a fost discutat de nenumărate ori. Ai mai jos o schiță de-a mea de acum mulți ani.
Întrebare. Faci ( facem ) circulara așa cum te-ai gândit și tu, și eu, dar și alții. Ce faci cu M 1 ?
Colega, subiectul lui M 8 ( a circularei ) a fost discutat de nenumărate ori. Ai mai jos o schiță de-a mea de acum mulți ani.
Întrebare. Faci ( facem ) circulara așa cum te-ai gândit și tu, și eu, dar și alții. Ce faci cu M 1 ?
2.jpg (64.03 KB; downloaded 2822 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Simplu, M1 ramane cu capat la D2, acolo unde ducem si M8, daca tot se poate cu un simplu macaz X sa asiguri o frecventa de 90 de secunde, precum s-a discutat la topicul despre modernizarea M2. Astfel se asigura frecventa ridicata pe tronsonul D2-Crangasi, cel mai solicitat tronson al M1.
Simplu, M1 ramane cu capat la D2, acolo unde ducem si M8, daca tot se poate cu un simplu macaz X sa asiguri o frecventa de 90 de secunde, precum s-a discutat la topicul despre modernizarea M2. Astfel se asigura frecventa ridicata pe tronsonul D2-Crangasi, cel mai solicitat tronson al M1.
- fl82
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
fl82
Daca s-ar face aceasta magistrala inelara de metrou , ar fi cam asa:
-M1: Dristor 2- Iancului 1- Obor- Piata Victoriei- Gara de Nord 1- Basarab- Crangasi- Eroilor 1- Izvor- Piata Unirii 1- Dristor 1- Nicolae Grigorescu- Republica- Depoul Pantelimon
-M2: Pipera- Piata Victoriei- Universitate 1- Piata Unirii 2- Eroii Revolutiei 1- Aparatorii Patriei 1- Berceni
-M3: Preciziei- Lujerului 1- Eroilor 1- Izvor- Piata Unirii 1- Dristor 1- Nicolae Grigorescu- Anghel Saligny
-M4 (dupa ce va fi prelungita spre sud): Straulesti- 1 Mai- Basarab- Gara de Nord 2- Hasdeu- Eroii Revolutiei 2- Giurgiului- Gara Progresul
-M5 (dupa ce va fi prelungita spre est): Raul Doamnei/Valea Ialomitei- Parc Drumul Taberei- Eroilor 2- Hasdeu- Universitate 2- Iancului 2- Depou Pantelimon
-M6: 1 Mai- Aeroport Otopeni
-M inelara: Gara de Nord 1- Piata Victoriei- Obor- Iancului 1- Dristor 2- Aparatorii Patriei 2- Giurgiului- Parc Drumul Taberei- Lujerului 2- Crangasi- Basarab- Gara de Nord 1
Probleme cu realizarea acestei tehnice inelare ar putea fi:
-Continuarea spre sud a liniei din statia Dristor 2, unde in prezent la capatul statiei linia de metrou este infundata (ar trebui probabil reconfigurate accesele la peroane in statia Dristor-2)
-Constructia liniei de metrou pe sub pasajul Lujerului, ca sa lege linia de metrou care ar veni pe sub Strada Brasov cu linia de metrou care s-ar continua pe sub Soseaua Virtutii.
Daca s-ar face aceasta magistrala inelara de metrou , ar fi cam asa:
-M1: Dristor 2- Iancului 1- Obor- Piata Victoriei- Gara de Nord 1- Basarab- Crangasi- Eroilor 1- Izvor- Piata Unirii 1- Dristor 1- Nicolae Grigorescu- Republica- Depoul Pantelimon
-M2: Pipera- Piata Victoriei- Universitate 1- Piata Unirii 2- Eroii Revolutiei 1- Aparatorii Patriei 1- Berceni
-M3: Preciziei- Lujerului 1- Eroilor 1- Izvor- Piata Unirii 1- Dristor 1- Nicolae Grigorescu- Anghel Saligny
-M4 (dupa ce va fi prelungita spre sud): Straulesti- 1 Mai- Basarab- Gara de Nord 2- Hasdeu- Eroii Revolutiei 2- Giurgiului- Gara Progresul
-M5 (dupa ce va fi prelungita spre est): Raul Doamnei/Valea Ialomitei- Parc Drumul Taberei- Eroilor 2- Hasdeu- Universitate 2- Iancului 2- Depou Pantelimon
-M6: 1 Mai- Aeroport Otopeni
-M inelara: Gara de Nord 1- Piata Victoriei- Obor- Iancului 1- Dristor 2- Aparatorii Patriei 2- Giurgiului- Parc Drumul Taberei- Lujerului 2- Crangasi- Basarab- Gara de Nord 1
Probleme cu realizarea acestei tehnice inelare ar putea fi:
-Continuarea spre sud a liniei din statia Dristor 2, unde in prezent la capatul statiei linia de metrou este infundata (ar trebui probabil reconfigurate accesele la peroane in statia Dristor-2)
-Constructia liniei de metrou pe sub pasajul Lujerului, ca sa lege linia de metrou care ar veni pe sub Strada Brasov cu linia de metrou care s-ar continua pe sub Soseaua Virtutii.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Cum faci asta, sa fie D2 si statie de tranzit si capat de linie ( cu cele 2 peroane )
fl82 wrote:
-M1: Dristor 2- Iancului 1- Obor- Piata Victoriei- Gara de Nord 1- Basarab- Crangasi- Eroilor 1- Izvor- Piata Unirii 1- Dristor 1- Nicolae Grigorescu- Republica- Depoul Pantelimon
-M inelara: Gara de Nord 1- Piata Victoriei- Obor- Iancului 1-Dristor 2- Aparatorii Patriei 2- Giurgiului- Parc Drumul Taberei- Lujerului 2- Crangasi- Basarab- Gara de Nord 1.
Cum faci asta, sa fie D2 si statie de tranzit si capat de linie ( cu cele 2 peroane )
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
alexxd_31
Pai nu te mai opresti la Dristor 2. Ori faci o derivatie la IRA spre Romprim ori la intersectia Turnul Magurele cu Metalurgiei spre Metro Berceni zona care s-a umplut de blocuri. Eu unul nu as face o statie Dristor 3 doar ca sa poata sa intoarca M1.
Pai nu te mai opresti la Dristor 2. Ori faci o derivatie la IRA spre Romprim ori la intersectia Turnul Magurele cu Metalurgiei spre Metro Berceni zona care s-a umplut de blocuri. Eu unul nu as face o statie Dristor 3 doar ca sa poata sa intoarca M1.
- fl82
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
fl82
Ar fi doua variante:
-Ori cea mai mare parte din actuala M1 o inclusi in magistrala inelara propusa pe traseul amintit.
In acest fel:
-M1 dispare practic ca magistrala distincta si statia Dristor 2 devine din statie de capat statie de tranzit
-Raman doua tronsoane- Eroilor 1- Crangasi si Nicolae Grigorescu- Republica- Depoul Pantelimon- tronsoane pe care ar circula trenuri de legatura;
-Ori se construieste si magistrala inelara pe traseul propus si ramane si M1 pe traseul actual
In acest caz evident ca la Dristor 2 ar trebui:
-Actuala statie Dristor 2 transformata din statie de capat in statie de tranzit, cu prelungirea actualelor linii infundate pe sub Bdul. Ramnicu Valcea
-Realizata o noua statie (sau eventual doar alte doua linii infundate cu peron, in lateralul actualelor linii) la Dristor-2, care sa serveasca ca si statie de
capat pentru M1
Ar fi doua variante:
-Ori cea mai mare parte din actuala M1 o inclusi in magistrala inelara propusa pe traseul amintit.
In acest fel:
-M1 dispare practic ca magistrala distincta si statia Dristor 2 devine din statie de capat statie de tranzit
-Raman doua tronsoane- Eroilor 1- Crangasi si Nicolae Grigorescu- Republica- Depoul Pantelimon- tronsoane pe care ar circula trenuri de legatura;
-Ori se construieste si magistrala inelara pe traseul propus si ramane si M1 pe traseul actual
In acest caz evident ca la Dristor 2 ar trebui:
-Actuala statie Dristor 2 transformata din statie de capat in statie de tranzit, cu prelungirea actualelor linii infundate pe sub Bdul. Ramnicu Valcea
-Realizata o noua statie (sau eventual doar alte doua linii infundate cu peron, in lateralul actualelor linii) la Dristor-2, care sa serveasca ca si statie de
capat pentru M1
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
alexxd_31
Sunt de parere ca nu are rost o noua statie infundata in zona centrala. Trebuie o derivatie unde sa se poata face si depou. Eu nu vad inelara fara unul sau doua depouri.
Sunt de parere ca nu are rost o noua statie infundata in zona centrala. Trebuie o derivatie unde sa se poata face si depou. Eu nu vad inelara fara unul sau doua depouri.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Și așa M 1 arată rău din punct de vedere al exploatării. Orice prelungire a ei ar agrava și mai mult situația.
V-am pus aici o schiță cu M 1 o magistrală E - W Republica - Giulești. De ce credeți că nu ar fi viabilă ?
Iar actualul tronson Crângași - Dristor 2 inclus în Inelară.
Inelara s-ar intersecta cu M 3 la Lujerului ( și indirect cu M 1 ) / Dristor. La Dristor ar fi și M 1 ( direct )
Problema stației Dristor 3 este discutabilă, nici eu nu mai cred în ea, am și alte rezolvări acolo, am postat desenul ca să vedeți că se poate un M 1 Republica - Giulești. Se poate dezvolta subiectul dacă se dorește.
Și așa M 1 arată rău din punct de vedere al exploatării. Orice prelungire a ei ar agrava și mai mult situația.
V-am pus aici o schiță cu M 1 o magistrală E - W Republica - Giulești. De ce credeți că nu ar fi viabilă ?
Iar actualul tronson Crângași - Dristor 2 inclus în Inelară.
Inelara s-ar intersecta cu M 3 la Lujerului ( și indirect cu M 1 ) / Dristor. La Dristor ar fi și M 1 ( direct )
Problema stației Dristor 3 este discutabilă, nici eu nu mai cred în ea, am și alte rezolvări acolo, am postat desenul ca să vedeți că se poate un M 1 Republica - Giulești. Se poate dezvolta subiectul dacă se dorește.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Este greu in exploatare cu o inelara continua.
@fl82 Este greu, cred ca imposibil, sa mai faci o alta statie la Dristor pentru M1, avand in vedere spatiul existent si faptul ca trebuie sa asiguri circulatia pe M1.
Cea mai simpla solutie este sa existe doua magistrale cu capat la Dristor 2 si construirea unei statii Dristor 3 (sub Ramnicu Sarat) capat pentru inelara sudica.
Asta daca nu ducem inelara sudica la Grigorescu, nu la Dristor.
Adica sa facem racorduri pe acele tronsoane? EXCLUS
Este greu in exploatare cu o inelara continua.
@fl82 Este greu, cred ca imposibil, sa mai faci o alta statie la Dristor pentru M1, avand in vedere spatiul existent si faptul ca trebuie sa asiguri circulatia pe M1.
Cea mai simpla solutie este sa existe doua magistrale cu capat la Dristor 2 si construirea unei statii Dristor 3 (sub Ramnicu Sarat) capat pentru inelara sudica.
Asta daca nu ducem inelara sudica la Grigorescu, nu la Dristor.
fl82 wrote:
-Raman doua tronsoane- Eroilor 1- Crangasi si Nicolae Grigorescu- Republica- Depoul Pantelimon- tronsoane pe care ar circula trenuri de legatura
Adica sa facem racorduri pe acele tronsoane? EXCLUS
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Nu este greu în exploatare cu o magistrală inelară continuă. Se pot face regularizări din două în două ore. Este extrem de simplu.
Trecând peste faptul că putem face inelara cu un singur cap suprapus ( + depoul aferent ) între Șoseaua Alexandria și B-dul Ghencea ca în schița de mai jos concepută de mine cu foarte mulți ani în urmă, pe când acest forum nici nu exista.
Nu este greu în exploatare cu o magistrală inelară continuă. Se pot face regularizări din două în două ore. Este extrem de simplu.
Trecând peste faptul că putem face inelara cu un singur cap suprapus ( + depoul aferent ) între Șoseaua Alexandria și B-dul Ghencea ca în schița de mai jos concepută de mine cu foarte mulți ani în urmă, pe când acest forum nici nu exista.
10-16-2019 8-04-33 PM.jpg (63.36 KB; downloaded 2347 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Deci inlelara nu este continua, daca are cap suprapus. Asa putem avea si statia Dristor 3, nu vad diferenta. Doar ca faci cativa pasi in plus.... Eu cand se spunea "continua", ma gandeam la una in care metroul se invarte in cerc continuu si nu vedeam cum este posibil.
Solutia ta este indrazneata, insa stii bine ca la noi se aleg solutiile ieftine si simple...
Deci inlelara nu este continua, daca are cap suprapus. Asa putem avea si statia Dristor 3, nu vad diferenta. Doar ca faci cativa pasi in plus.... Eu cand se spunea "continua", ma gandeam la una in care metroul se invarte in cerc continuu si nu vedeam cum este posibil.
Solutia ta este indrazneata, insa stii bine ca la noi se aleg solutiile ieftine si simple...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Am spus, se poate și o inelară care să se învârtă continuu, cu regularizare din două în două ore.
Am spus, se poate și o inelară care să se învârtă continuu, cu regularizare din două în două ore.
📖 Pagination options