Curatarea trenurilor de metrou se face la depourile IMGB, Ciurel si Pantelimon. Un tren nu trebuie sa fie spalat dupa fiecare iesire din traseu, ci are anumite intervale de timp la care este bagat la statia de spalare.
Ba trenurile sunt spalate, dar acea mizerie ramane.
Nu stiu daca ati observat dar mizeria de pe trenuri arata ca aceasta curge cand trenul a fost pe firul 1, iar ceea ce imi pare ciudat este ca intr-un capat al trenurilor este mai murdar decat in celalalt capat. Totusi e dubios ce apare pe trenuri.
Nu stie cineva care este data exacta, cand metroul a inceput sa circule automatizat (in afara perioadei de probe cand mai circulau trenuri si automatizat si clasic. Deci data in care pe M2 circulau numai pe ATP/ATO) pe sistemul ATP/ATO pe magistrala 2?
,,A călători înseamnă a descoperi că toată lumea greşeşte cu privire la alte ţări'' Miguel De Cervantes
Trenurile de pe M1 au ramas cumva doar cu mecanicul conducator al trenului, renuntandu-se la ajutor? Am vazut astazi doua trenuri, "Lisabona" si "Praga", care aveau in cabina doar conductorul trenului.
Pe M 1 se circula cu un singur mecanic pentru simplul motiv ca s-a depasit faza de testare a sigurantei circulatiei ( pentru BM - uri )(ATP _ ul) si acum se circula " pe bune". Al doilea mecanic era inutil in cabina.
Strict autentic. Asta seara pe la ora 19,00 o blonda originala coborata de la suprafata in statia Dristor II tinea morțiș sa ia metroul pana la Titan de la statia Dristor II ! Degeaba o indrumau oamenii / personalul de paza spre Dristor I, ea nu si nu, pe metroul de la Dristor II scrie "REPUBLICA" asa ca o duce DIRECT la Titan. Din pacate eu am luat metroul spre Iancului asa incat nu stiu cum s-a terminat "aventura". Oricum in metroul "meu" nu a urcat.