Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5560 posts, 1201677 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
punmeister
Acele companii primesc legitimatii de calatorie (abonament de un an), deci nu se pun.
Cei care mai primesc legitimatii de calatorie ar fi veteranii de razboi, angajatii de la paza, angajatii Alstom, colaboratorii Metrorex, bla bla bla. Astea sunt nominale.
Acele companii primesc legitimatii de calatorie (abonament de un an), deci nu se pun.
Cei care mai primesc legitimatii de calatorie ar fi veteranii de razboi, angajatii de la paza, angajatii Alstom, colaboratorii Metrorex, bla bla bla. Astea sunt nominale.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
In legatura cu 'permisul ISU' iar aberati...
E o chestiune pur birocratica...ca sa-l obti 'legal' trebuie sa prezinti niste documente, certificat de urbanism, autorizatie de construire, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor...niciunul dintre acestea nu existau ante '89, cum nu exista nici ISU...ceea ce nu inseamna ca metroul a functionat 'ilegal'...
E ca si cum ai cere unui trabantist sa prezinte dovada ca a achitat in 1957 toamna 'timbrul de mediu'!
Si multe din amenzile aplicate de pompieri sunt 'discutabile' ca nici macar nu mai stiu cum aratau normele valabile la data punerii in functiune, ca le-au aruncat la gunoi ca 'expirate'...cum au aruncat si planurile adapostului de sub Opera!...domnu Arafat, poate faceti o 'ancheta' si in propria ograda, ca e usor sa vezi paiul din ochiul altuia si mai greu sa vezi barnele din ochiul propriu...
Orice avocat cat de cat istetz ii castiga in orice instanta de pe mapamond...doar ca Mrex nu are de loc intentia sa se razboiasca cu arafatii, si de asta si aia, dupa ce au 'blufat' nepermis au inceput sa dea indarat si sa treaca la o pozitie 'constructiva' de a gasi solutii...
E clar sau trebuie sa mai insist?
In legatura cu 'permisul ISU' iar aberati...
E o chestiune pur birocratica...ca sa-l obti 'legal' trebuie sa prezinti niste documente, certificat de urbanism, autorizatie de construire, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor...niciunul dintre acestea nu existau ante '89, cum nu exista nici ISU...ceea ce nu inseamna ca metroul a functionat 'ilegal'...
E ca si cum ai cere unui trabantist sa prezinte dovada ca a achitat in 1957 toamna 'timbrul de mediu'!
Si multe din amenzile aplicate de pompieri sunt 'discutabile' ca nici macar nu mai stiu cum aratau normele valabile la data punerii in functiune, ca le-au aruncat la gunoi ca 'expirate'...cum au aruncat si planurile adapostului de sub Opera!...domnu Arafat, poate faceti o 'ancheta' si in propria ograda, ca e usor sa vezi paiul din ochiul altuia si mai greu sa vezi barnele din ochiul propriu...
Orice avocat cat de cat istetz ii castiga in orice instanta de pe mapamond...doar ca Mrex nu are de loc intentia sa se razboiasca cu arafatii, si de asta si aia, dupa ce au 'blufat' nepermis au inceput sa dea indarat si sa treaca la o pozitie 'constructiva' de a gasi solutii...
E clar sau trebuie sa mai insist?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
shoppy
ISU are obligatia sa faca galagie ca asta este treaba lor, in caz de ceva ei si-au facut datoria, ca pilitia rutiera care umple aiurea toate drumurile de restrictii, nu se doreste neaparat rezolvarea problemei ci propria disculpare.
Si daca declaram metroul ilegal ce facem?, isi asuma cineva raspunderea de a inchide metroul ca poate se poate sa moara aia ca sobolanii pe acolo?, nu, de putut se pot multe, aplicam mai departe Teoria Pietrei de Mormant, adica sa ajungem sa avem un incident care sa se lase cu o padure de pietre de mormant si dupaia vedem ce facem, pana atunci continuam ca pana acum.
ISU are obligatia sa faca galagie ca asta este treaba lor, in caz de ceva ei si-au facut datoria, ca pilitia rutiera care umple aiurea toate drumurile de restrictii, nu se doreste neaparat rezolvarea problemei ci propria disculpare.
Si daca declaram metroul ilegal ce facem?, isi asuma cineva raspunderea de a inchide metroul ca poate se poate sa moara aia ca sobolanii pe acolo?, nu, de putut se pot multe, aplicam mai departe Teoria Pietrei de Mormant, adica sa ajungem sa avem un incident care sa se lase cu o padure de pietre de mormant si dupaia vedem ce facem, pana atunci continuam ca pana acum.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
survola
Propria disculpare si fuga de / pasarea răspunderii sunt sporturi naționale.
Vedeți si recentul caz al OUG-urilor de noapte.
Propria disculpare si fuga de / pasarea răspunderii sunt sporturi naționale.
Vedeți si recentul caz al OUG-urilor de noapte.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Tom
Ieri seară, nea Manivelă de pe trenul 2017/1017 n'a mai așteptat să coboare toți călătorii în stația Păcii și a închis ușile în timp ce foarte mulți călători încă mai coborau. În afară de mine, cel puțin o altă persoană era să fie prinsă de ușă. Dacă manivelă se întreabă cine i-a spus dobitoc după aceea, eu i-am spus-o. Păcat că nu sunt John Travolta să-i bag și două boabe în plămâni. Și tot ieri am aflat de la un prieten de un alt incident identic cu alt manivelist în altă stație.
Dacă avea treabă prin altă parte, sunt și alții care caută de muncă, nu-l reține nimeni. Dacă vrea să meargă cum merge cu căruța, să se ducă la căruțe!
70 de lei pe lună pentru mizeria asta mi se pare exagerat.
Ieri seară, nea Manivelă de pe trenul 2017/1017 n'a mai așteptat să coboare toți călătorii în stația Păcii și a închis ușile în timp ce foarte mulți călători încă mai coborau. În afară de mine, cel puțin o altă persoană era să fie prinsă de ușă. Dacă manivelă se întreabă cine i-a spus dobitoc după aceea, eu i-am spus-o. Păcat că nu sunt John Travolta să-i bag și două boabe în plămâni. Și tot ieri am aflat de la un prieten de un alt incident identic cu alt manivelist în altă stație.
Dacă avea treabă prin altă parte, sunt și alții care caută de muncă, nu-l reține nimeni. Dacă vrea să meargă cum merge cu căruța, să se ducă la căruțe!
70 de lei pe lună pentru mizeria asta mi se pare exagerat.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
shoppy
Acestea sunt boghiuri temporare pentru metrou? Poza este facuta pe Dudesti-Pantelimon si este a 2-a cursa pe care o vad(scuzati calitatea pozei).
Acestea sunt boghiuri temporare pentru metrou? Poza este facuta pe Dudesti-Pantelimon si este a 2-a cursa pe care o vad(scuzati calitatea pozei).
b.png (660.51 KB; downloaded 1510 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
shoppy
Asta am patit si eu la Basarab unde nu au mai fost niciodata probleme, opreste metroul, lumea coboara, eu astept sa urc, cand inca mai erau vreo 3 persoane de coborat gigi se trezeste "atentie se închid usile !".
Asta am patit si eu la Basarab unde nu au mai fost niciodata probleme, opreste metroul, lumea coboara, eu astept sa urc, cand inca mai erau vreo 3 persoane de coborat gigi se trezeste "atentie se închid usile !".
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Dar ca mine nu cred ca ati patit. Opreste trenul la Leonida, nu se deschid usile si nici nu se activeaza comanda la usi si...pleaca mai departe catre Berceni.
Dar ca mine nu cred ca ati patit. Opreste trenul la Leonida, nu se deschid usile si nici nu se activeaza comanda la usi si...pleaca mai departe catre Berceni.
- shoppy
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Mda, ar fi fost intersant sa vad depoul .
Si am mai patit ceva, de data asta pe M4. Intru in statia GDN2, trenul era la peron cu usile deschise. Merg ceva (adica nu m-am aruncat in primul vagon), ma urc in vagon, ma asez pe scaun , se inchid usile si...surpriza, se sting luminile. Astept ceva timp sa plece , nimic. Atunci am inteles ca retrageau trenul din circulatie. Am deschis geamul si am strigat. A venit un mecanic cu cheia si m-a scos prin cabina...
Concluzia ? Ii doare undeva de calatori, daca nu sunt in stare sa verifice daca au coborat/ s-au urcat calatorii.
Mda, ar fi fost intersant sa vad depoul .
Si am mai patit ceva, de data asta pe M4. Intru in statia GDN2, trenul era la peron cu usile deschise. Merg ceva (adica nu m-am aruncat in primul vagon), ma urc in vagon, ma asez pe scaun , se inchid usile si...surpriza, se sting luminile. Astept ceva timp sa plece , nimic. Atunci am inteles ca retrageau trenul din circulatie. Am deschis geamul si am strigat. A venit un mecanic cu cheia si m-a scos prin cabina...
Concluzia ? Ii doare undeva de calatori, daca nu sunt in stare sa verifice daca au coborat/ s-au urcat calatorii.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
GPS
Daca eram in locul tău, rămâneam in tren; si zic asta din 2 motive:
1. Vizitam depoul fără sa ma chinui un pic.
2. Nu aveam nicio vina ca am ajuns acolo, vinovați fiind mecanici care nu s-au asigurat si ei înainte de retragere.
Daca eram in locul tău, rămâneam in tren; si zic asta din 2 motive:
1. Vizitam depoul fără sa ma chinui un pic.
2. Nu aveam nicio vina ca am ajuns acolo, vinovați fiind mecanici care nu s-au asigurat si ei înainte de retragere.
- mcosmin
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
ByOnu
Poate suna pueril, dar cred ca intram intr-o problema deosebit de serioasa cu metroul. In vreme ce la flota stam bine, reteaua pare intr-o stare atat de proasta incat intram, zic eu, intr-o criza de securitate locala. Dupa nenumarate probleme la instalatia electrica (in special pe M2 unde situatia pare a fi critica) vedem totusi ca nu se iau masuri. Se fac doar carpeli. Desigur, unii veti spune ca sunt doar niste izolatori, dar pe langa faptul ca vorbim despre subteran, interstatiile vechi au si pacatul iluminarii proaste (spre deosebire de M4-2011 de exemplu care are neoane dese). Metrorex se cam joaca cu vietile oamenilor si tare imi este teama ca se asteapta o catastrofa pentru a pune cineva piciorul in prag.
Modernizarea lui M2 ar fi trebuit facuta acum vreo 10 ani, inainte de constructiile office masive din nord. Dar trecutul nu mai conteaza. Se taraganeaza foarte mult modernizarea lui M2 iar despre M4 spre sud care ar mai separa putin fluxurile N-S se vorbeste mult prea putin la cat de importanta este.
Poate suna pueril, dar cred ca intram intr-o problema deosebit de serioasa cu metroul. In vreme ce la flota stam bine, reteaua pare intr-o stare atat de proasta incat intram, zic eu, intr-o criza de securitate locala. Dupa nenumarate probleme la instalatia electrica (in special pe M2 unde situatia pare a fi critica) vedem totusi ca nu se iau masuri. Se fac doar carpeli. Desigur, unii veti spune ca sunt doar niste izolatori, dar pe langa faptul ca vorbim despre subteran, interstatiile vechi au si pacatul iluminarii proaste (spre deosebire de M4-2011 de exemplu care are neoane dese). Metrorex se cam joaca cu vietile oamenilor si tare imi este teama ca se asteapta o catastrofa pentru a pune cineva piciorul in prag.
Modernizarea lui M2 ar fi trebuit facuta acum vreo 10 ani, inainte de constructiile office masive din nord. Dar trecutul nu mai conteaza. Se taraganeaza foarte mult modernizarea lui M2 iar despre M4 spre sud care ar mai separa putin fluxurile N-S se vorbeste mult prea putin la cat de importanta este.
📖 Pagination options