Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5560 posts, 1201360 views
📖 Pagination options
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
Asta presupunand ca site-ul este facut corect, insa "timeout" poate sa vina nu neaparat din probleme hardware sau de conexiune, ci si datorita unui algoritm care clacheaza si nu returneaza la timp
Si hai sa fim seriosi, UTI sunt vinovati de multe erori logice, spre exemplu intersectiile din Bucuresti care dau verde la sensuri ce se intretaie.
Asta presupunand ca site-ul este facut corect, insa "timeout" poate sa vina nu neaparat din probleme hardware sau de conexiune, ci si datorita unui algoritm care clacheaza si nu returneaza la timp
Si hai sa fim seriosi, UTI sunt vinovati de multe erori logice, spre exemplu intersectiile din Bucuresti care dau verde la sensuri ce se intretaie.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
ByOnu
Ca tot vorbim de site, a mai remarcat cineva harta de poveste?
1. Ce sunt patratele rosii? Semnifica faptul ca liftul este defect? Daca da, de ce sunt statii care au si patrat rosu si simbolul de statie accesibilizata?
2. Ce cauta Depoul Straulesti trecut pe harta ca si cum ar fi o statie? Pe principiul asta, de ce nu sunt trecute si celelalte 5 depouri?
3. M4 o da cotita la Basarab, nejustificat.
4. Statia Straulesti a fost pusa in afara limiteti teritoriale a orasului, insa pana la DNCB, unde este si limita efectiva, mai ai de mers sanatos.
5. Nu sunt de acord sa fie trecute pe harta tronsoanele la care nu s-a inceput efectiv lucrul. M5 de la Eroilor spre est, M6 si extinderea M4 spre Mogosoaia nu au ce cauta pe hartile curente din trenuri, statii, nici de pe website.
Ca tot vorbim de site, a mai remarcat cineva harta de poveste?
1. Ce sunt patratele rosii? Semnifica faptul ca liftul este defect? Daca da, de ce sunt statii care au si patrat rosu si simbolul de statie accesibilizata?
2. Ce cauta Depoul Straulesti trecut pe harta ca si cum ar fi o statie? Pe principiul asta, de ce nu sunt trecute si celelalte 5 depouri?
3. M4 o da cotita la Basarab, nejustificat.
4. Statia Straulesti a fost pusa in afara limiteti teritoriale a orasului, insa pana la DNCB, unde este si limita efectiva, mai ai de mers sanatos.
5. Nu sunt de acord sa fie trecute pe harta tronsoanele la care nu s-a inceput efectiv lucrul. M5 de la Eroilor spre est, M6 si extinderea M4 spre Mogosoaia nu au ce cauta pe hartile curente din trenuri, statii, nici de pe website.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
BodoMinea
Pătratele roșii fac parte dintr-o încercare jalnică a Metrorex de a promova obiective din București. Sunt puse ca elemente de link în PDF, și dacă apeși pe ele (cel puțin deschizând direct în Chrome) te duc la alte PDF-uri care prezintă puncte din vecinătatea anumitor stații. Empiric și dubios în anul 2016 când avem HTML5 Canvas și plugin-uri foarte frumoase ochiului pentru hărți interactive.
Au link-uri spre fișiere din: http://www.metrorex.ro/Resurse/Ghid/
Harta cu pricina: http://www.metrorex.ro/Resurse/Harta/harta2016_apr.pdf (vedeți și directorul cu hărți că sunt tot felul de încercări pe acolo, care mai de care mai chinuite)
Exemplu pentru Unirii: http://www.metrorex.ro/Resurse/Ghid/Piata%20Unirii.pdf
Și da, acele racorduri și extensii pentru care nu există nici măcar studii sau vreun plan... Complet aiurea, ca acel afiș PMUD cu nșpe' mii de kilometrii de magistrale noi de metrou care e susținut de mai știi ce partid (mă rog, asociație) și e lipit prin stații și prin trenuri. N-ar trebui să ai voie să amăgești așa publicul călător.
Uitați și site-ul operatorului din Londra, ca să avem pe lângă ce să plângem: https://tfl.gov.uk/
Informații clare, în timp real, hărți detaliate, sistem puternic și bine gândit de căutare, compatibilitate cu dispozitivele mobile, alerte din circulație, etc.
Pătratele roșii fac parte dintr-o încercare jalnică a Metrorex de a promova obiective din București. Sunt puse ca elemente de link în PDF, și dacă apeși pe ele (cel puțin deschizând direct în Chrome) te duc la alte PDF-uri care prezintă puncte din vecinătatea anumitor stații. Empiric și dubios în anul 2016 când avem HTML5 Canvas și plugin-uri foarte frumoase ochiului pentru hărți interactive.
Au link-uri spre fișiere din: http://www.metrorex.ro/Resurse/Ghid/
Harta cu pricina: http://www.metrorex.ro/Resurse/Harta/harta2016_apr.pdf (vedeți și directorul cu hărți că sunt tot felul de încercări pe acolo, care mai de care mai chinuite)
Exemplu pentru Unirii: http://www.metrorex.ro/Resurse/Ghid/Piata%20Unirii.pdf
Și da, acele racorduri și extensii pentru care nu există nici măcar studii sau vreun plan... Complet aiurea, ca acel afiș PMUD cu nșpe' mii de kilometrii de magistrale noi de metrou care e susținut de mai știi ce partid (mă rog, asociație) și e lipit prin stații și prin trenuri. N-ar trebui să ai voie să amăgești așa publicul călător.
Uitați și site-ul operatorului din Londra, ca să avem pe lângă ce să plângem: https://tfl.gov.uk/
Informații clare, în timp real, hărți detaliate, sistem puternic și bine gândit de căutare, compatibilitate cu dispozitivele mobile, alerte din circulație, etc.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
shoppy
Grivita nu este chiar dreapta, este o curba intre pasajele Grand si Basarab, si linia trebuie sa fie paralela cu M1 intre Basarab si GdN dar daca o lasau paralela pana la Grivita atunci intrau cu ea in Giulesti.
Si se vede ca la magistralele existente toate unghiurile sunt de 45 de grade, in timp ce la cele planificate sunt desenate aiurea de mana. Amatorism.
Bucuresti in aceeasi propozitie cu Londra sau Paris nu reprezinta nimic mai mult decat un cuvant urat.
Grivita nu este chiar dreapta, este o curba intre pasajele Grand si Basarab, si linia trebuie sa fie paralela cu M1 intre Basarab si GdN dar daca o lasau paralela pana la Grivita atunci intrau cu ea in Giulesti.
Si se vede ca la magistralele existente toate unghiurile sunt de 45 de grade, in timp ce la cele planificate sunt desenate aiurea de mana. Amatorism.
Bucuresti in aceeasi propozitie cu Londra sau Paris nu reprezinta nimic mai mult decat un cuvant urat.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
survola
Iar M4 e doar în pregătire, nu ca M5 care e în execuție
Iar M4 e doar în pregătire, nu ca M5 care e în execuție
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Si linia punctata pana la Mogosoaia ce semnificatie are ? Se pregateste ceva ?
Si linia punctata pana la Mogosoaia ce semnificatie are ? Se pregateste ceva ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
Pai eu as zice ca aveti niste carioce mult mai ascutite pentru a desena ce trebuie pe harta, de ce nu o faceti???
De 'tantalai'???
Pai eu as zice ca aveti niste carioce mult mai ascutite pentru a desena ce trebuie pe harta, de ce nu o faceti???
De 'tantalai'???
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
ByOnu
Gurule, CE sa mai desenam?! Ne trebuie o radiera sau un pic sa stergem liniile punctate! Este o mizerie harta de mai sus si nu are ce cauta in trenuri si in statii cel putin. Opinia mea este ca liniile punctate trebuie sa apara pe hartaexclusiv in cazul in care lucrarile fizice sunt in curs.
Psihologic vorbind, rostul liniilor punctate pe harti este pentru a obisnui calatorii din timp cu viitorul traseu, astfel incat impactul pe care il va avea deschiderea magistralei sa fie cat mai mare intr-un termen cat mai scurt. In concluzie, care este rostul lui M6 si M5 la est de Eroilor pe harta curenta din trenuri? Dar a liniei de Mogosoaia cand eu, om la 20 de ani, NU voi prinde acea linie nejustificata in prezent. Suntem de acord cu totii ca mai devreme de 2020 (2023 as zice eu avand in vedere ca M5 T1 s-a construit in 6 ani) NU vom avea NIMIC altceva decat statiile acestea care se vor deschide in decembrie si la anul! Nu?
Gurule, CE sa mai desenam?! Ne trebuie o radiera sau un pic sa stergem liniile punctate! Este o mizerie harta de mai sus si nu are ce cauta in trenuri si in statii cel putin. Opinia mea este ca liniile punctate trebuie sa apara pe hartaexclusiv in cazul in care lucrarile fizice sunt in curs.
Psihologic vorbind, rostul liniilor punctate pe harti este pentru a obisnui calatorii din timp cu viitorul traseu, astfel incat impactul pe care il va avea deschiderea magistralei sa fie cat mai mare intr-un termen cat mai scurt. In concluzie, care este rostul lui M6 si M5 la est de Eroilor pe harta curenta din trenuri? Dar a liniei de Mogosoaia cand eu, om la 20 de ani, NU voi prinde acea linie nejustificata in prezent. Suntem de acord cu totii ca mai devreme de 2020 (2023 as zice eu avand in vedere ca M5 T1 s-a construit in 6 ani) NU vom avea NIMIC altceva decat statiile acestea care se vor deschide in decembrie si la anul! Nu?
- punmeister
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
shoppy
Reprezinta prostia din capul lor, sa se vada ca se studiaza, exista idei, se gasesc solutii, vorba ceea, s-au studiat TOATE posibilitatile si s-au gasit CELE MAI BUNE solutii.
Reprezinta prostia din capul lor, sa se vada ca se studiaza, exista idei, se gasesc solutii, vorba ceea, s-au studiat TOATE posibilitatile si s-au gasit CELE MAI BUNE solutii.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Nu stiu ce vor sa spuna exact prin acel afis, dar daca este vorba de achizitia trenurilor CAF este de fapt o ironie crunta. Pentru ca, in realitate, de fapt s-au inrautatit conditiile de transport pe M2, nu s-au imbunatatit.
Nu stiu ce vor sa spuna exact prin acel afis, dar daca este vorba de achizitia trenurilor CAF este de fapt o ironie crunta. Pentru ca, in realitate, de fapt s-au inrautatit conditiile de transport pe M2, nu s-au imbunatatit.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
shoppy
Ce s-a proiectat si ce a iesit...
Pana la urma s-a reusit imbunatatirea pe M3 ca BM scoase de pe M2 au eliminat IVA de pe M3.
Ce s-a proiectat si ce a iesit...
Pana la urma s-a reusit imbunatatirea pe M3 ca BM scoase de pe M2 au eliminat IVA de pe M3.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
Corect, s-a inrautatit pe M2 dar mie imi convine ca folosesc doar M1/3 si BM-urile au imbunatatit masiv circulatia.
Oricum, se pare ca 24 de CAF-uri nu pot inlocui 22 de BM-uri pe M2, mereu e cate un BM la datorie pe M2...
Cea ce e curios e de ce timpul de rebrusare a crescut de cand au venit CAF-urile...poate ATC-ul lor nu e la fel de performant ca cel de pe BM-uri si trebuie sa lase distanta mai mare intre trenuri?
Corect, s-a inrautatit pe M2 dar mie imi convine ca folosesc doar M1/3 si BM-urile au imbunatatit masiv circulatia.
Oricum, se pare ca 24 de CAF-uri nu pot inlocui 22 de BM-uri pe M2, mereu e cate un BM la datorie pe M2...
Cea ce e curios e de ce timpul de rebrusare a crescut de cand au venit CAF-urile...poate ATC-ul lor nu e la fel de performant ca cel de pe BM-uri si trebuie sa lase distanta mai mare intre trenuri?
- sab
-
Posted:
-
📖 Pagination options