MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Titluri de călătorie și sisteme de acces

1828 posts, 395864 views
 
Go to page:  1  ... 68 69 70 71 72 73 74  ... 131
 
 

📖 Pagination options
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces punmeister

Da, m-am referit la faptul ca depunerea de micro-particule magnetice este direct pe carton, nu e separata precum pe cartelele vechi. Pe cele vechi cu putin efort poti scoate banda magnetica.

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces ZOLI

@punmeister: Atunci, raspunsul este DA.
E mai ieftin... "Marele popor chinez face totul din orez !"  :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces MikeT

Puss in Boots wrote:
Dar portile de iesire se deschid mult mai repede decat se roteau turnichetele pe vremuri si daca debitul e constant raman deschise si se iese constant, nu faceau fata?

Nu faceau fata. Si era enervant sa vezi 9 porti care stateau nefolosite si pe o parte si pe alta si lumea sa se buluceasca pe 5. Faceti-le, nene, reversibile, sa poata fi folosite si pe o parte si pe alta, sau programati-le ca dupa ora 16 sa fie mai multe pentru iesire si mai putine pentru intrare. Cu tot cu trenuletul care merge teava prin porti, tot e chinuiala si s-ar goli statia mai repede daca ar fi 9 porti de iesire pe fiecare parte.

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces ZOLI

@MikeT:
Cu vreo 5-6 pagini in urma, am facut o propunere, dar n-a fost prea bine primita.  :(
Cauta pagina care are o poza cu lansatorul de grenade MK19.

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces MikeT

@Zoli: lucrezi pentru Metrorex? Intr-un fel sau altul, da, asa inteleg. Am vazut ca ai mai intervenit pentru rezolvarea unor chestii legate de portile astea. Nu poti transmite chiar tu propunerea asta? Sigur de la tine este mai bine primita, plus ca sunt sigur ca ajunge mult mai rapid si exact unde trebuie. Am fost de acord cu reactia lui andrei11, pe care o impartasesc si acum, vazand raspunsul tau.  :(

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces punmeister

Zoli este la TIAB, cei care au lucrat la aceste porti.

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces MikeT

Deci lucreaza indirect pentru Metrorex, in calitate de angajat al unui furnizor, cum am presupus si eu ("intr-un fel sau altul"). Intotdeauna sunt apreciati furnizorii care sunt proactivi si ofera clientului solutii mai bune. Altfel ramaneam la turnichetii clasici si stiam o treaba. Sau ii scoteam de tot, cum era treaba pana prin anii '90, plateam doi paznici sa pandeasca sa nu intre nimeni pe acolo si asta era tot. Iar iesirea era mult mai facila, garantat.

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces ZOLI

MikeT wrote:
@Zoli: ... Nu poti transmite chiar tu propunerea asta? Sigur de la tine este mai bine primita, plus ca sunt sigur ca ajunge mult mai rapid si exact unde trebuie.

Din pacate, nu... Sau, cum a spus Bianca Dragusanu: "Păcătly, no!"  :lol:
Pune-te in locul meu, ce ar spune Metrorex daca eu mi-as baga nasul unde nu-mi fierbe oala?...

Am fost de acord cu reactia lui andrei11, pe care o impartasesc si acum, vazand raspunsul tau.  :(

https://www.youtube.com/watch?v=oKJFn6FGr88
Pai, probabil Andrei a avut o zi mai grea si a cam exagerat (cel putin, in opinia mea, MK19 nu trebuia postat).
In rest, ce pot sa spun, imi pare rau ca raspunsul meu nu a fost pe masura asteptarilor.
BTW: Citi stiu faptul ca MK19 are distanta de siguranta (combat safe distance) de minim 80 de metri?!
Traduc pt cei care nu au pregatire militara, nu merg la poligon, nu sint pasionati de arme: Sub 80 de metri, crapă inclusiv cel care "trage" cu MK19.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces sab

MikeT, de ce nu trimiti o sesizare la Metrorex, asa cum face in mod constant Adrian Rosca? Vei primi un raspuns si poate se vor lua si masuri..

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces MikeT

Asa am sa fac. Poate dau de cineva deschis la minte.

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces rosetti61

MikeT wrote:
... Altfel ramaneam la turnichetii clasici si stiam o treaba. Sau ii scoteam de tot, cum era treaba pana prin anii '90, plateam doi paznici sa pandeasca sa nu intre nimeni pe acolo si asta era tot. Iar iesirea era mult mai facila, garantat.


Fara turnicheti a fost doar intre 1979 si 1982 cand s-au generalizat pe toata reteaua existenta  - ei au fost introdusi in premiera in decembrie 1981 la inaugurarea tronsonului Timpuri Noi - Republica. Din anailza functionarii primului sistem, optoelectronic, s-a ajuns la concluzia ca mai sigur si eficient este aparatul cu turnichet. Sistemul 1 era mai usor de fentat pentru ca puteai sa treci fara sa introduci moneda insa incepea sa sune o sonerie; la sistemul 2 deja vorbim de "iepuri", fara sa mai sune ceva, poate doar vocea casieritei-controlor (se mai putea ocoli prin spatele cabinei, pana la introducerea aparatelor de iesire - din 94-95, prin care se putea trece "sestache" din cauza tarabelor care se lungisera necontenit in statiile de metrou).

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces MikeT

Eu vorbeam despre turnichetii de iesire, poate nu a fost suficient de clar. :)

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces essco

Pe la 9 jumatate dimineata, la Unirii 1, o poarta era demontata si se lucra la ea.

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces adila

La Brancoveanu avem o poarta defecta de zile bune. Fiabilitate scazuta pentru noul sistem.

 


Go to page:  1  ... 68 69 70 71 72 73 74  ... 131
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use