Sisteme de informare in statii

Discuții generale despre metroul din București

Re: Sisteme de informare in statii

Mesajde Celestin Draganescu » Mar, 11 Iul 2017, 22:12

@BodoMinea: Te-ai dus prea departe cu exemplul la Londra. :) Budapesta este "fix peste drum" si are aceeasi solutie.
Bataia de joc in materie de transport din aceasta tara a atins cote alarmante.
Avatar utilizator
Celestin Draganescu
Membru Gold
 
Mesaje: 711
Membru din: Lun, 22 Mar 2010, 12:36
Localitate: Bucuresti / Targoviste

Re: Sisteme de informare in statii

Mesajde zapacitu » Mie, 12 Iul 2017, 17:36

Nem tudom! :bere:
zapacitu
Membru Silver
 
Mesaje: 1258
Membru din: Lun, 27 Oct 2014, 11:43

Re: Sisteme de informare in statii

Mesajde mcosmin » Mie, 06 Sep 2017, 10:42

Un AIO de la Izvor, peron 2, capatul X a disparut. Era defect de ceva vreme.
mcosmin
Membru Silver
 
Mesaje: 1823
Membru din: Dum, 12 Oct 2014, 13:12

Re: Sisteme de informare in statii

Mesajde mcosmin » Joi, 07 Sep 2017, 10:40

AIO-ul a revenit functional.
mcosmin
Membru Silver
 
Mesaje: 1823
Membru din: Dum, 12 Oct 2014, 13:12

Re: Sisteme de informare in statii

Mesajde ByOnu » Mie, 13 Sep 2017, 09:32

Iti trebuie un doctorat la Poli pentru a intelege astfel de scheme, zau. :roll:
Fişiere ataşate
P_20170912_142907_vHDR_On.jpg
P_20170912_142907_vHDR_On.jpg (437.54 KiB) Vizualizat de 180 ori
VREAU PASAJ LA PIATA ROMANA! ACUM!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 2933
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Sisteme de informare in statii

Mesajde shoppy » Mie, 13 Sep 2017, 09:42

Probabil de aceea nu intelege nimeni ca ce se prezinta acolo este vestita magistrala M3 pe traseul Gara de Nord - Dristor 2.
27: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
2016: avion 12.8k km, tren 2.1k km, masina 21.7k km, metrou 2.5k km, bicicleta 730km
2017: avion 3.8k km, masina 9.4k km, metrou 2.7k km, bicicleta 230km
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 6158
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Sisteme de informare in statii

Mesajde ByOnu » Mie, 13 Sep 2017, 09:58

Ignorand M3, pur si simplu este foarte stufoasa. Eu daca n-as cunoaste m-as incurca. Sunt foarte prost concepute.
VREAU PASAJ LA PIATA ROMANA! ACUM!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 2933
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Sisteme de informare in statii

Mesajde Puss in Boots » Mie, 13 Sep 2017, 10:01

Toate acele placi trebuie schimbate si puse unele mai simple si noi. Mi se pare ca in multe dintre cele de pe M2 apar greseli legate de M1 si M3 la conexiunile de la Victoriei si Unirii (in sensul ca sunt pe invers; la Tineretului sigur am vazut si nu cred ca le-a modificat nimeni; in afara de schimbarea denumirilor de statii nimic nou pe placile de genul ala).
Puss in Boots
 
Mesaje: 745
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Sisteme de informare in statii

Mesajde shoppy » Mie, 13 Sep 2017, 10:11

Da, s-a dorit M3 detaliat si restul retelei schitat(la modul bagam ce incape si pe unde incape, nu urmand vreo regula ca sa se vada realizarile socialiste, asa ca a iesit un *****; ori faci schema de detaliu cu magistrala ori schema generala cu toata reteaua.
A se vedea ca a existat o tentativa de modernizare, au inlocuit Industriilor cu Preciziei si au adaugat Anghel Saligny langa Republica.
27: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
2016: avion 12.8k km, tren 2.1k km, masina 21.7k km, metrou 2.5k km, bicicleta 730km
2017: avion 3.8k km, masina 9.4k km, metrou 2.7k km, bicicleta 230km
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 6158
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Sisteme de informare in statii

Mesajde sab » Mie, 13 Sep 2017, 10:21

Sa nu uitam ca la vremea inaugurarii tronsonului GdN-D2 reteaua se complicase mult:
- aveam o M1 cu doua capete (Industriilor, respectiv GdN)
- inaugurasem tronsonul GdN-D2, care, desi era lipita de M1 si nu schimbai metroul, era considerata totusi o magistrala separata M3 ( figurata de obicei cu verde in schitele vechi). Si asa a fost considerata ani buni, magistrala separata.
Ceea ce vedem in poza este corect, este doar schita noii linii, M3.
Ca noi am redefinit M1 si M3 ulterior, asta este alta poveste, dar cel care a facut schita in 1989 nu avea cum sa prevada asta...Nu poti sa faci dintr-un rahat bici...
Ultima oară modificat de sab pe Mie, 13 Sep 2017, 10:25, modificat 1 dată în total.
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 3403
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Sisteme de informare in statii

Mesajde MikeT » Mie, 13 Sep 2017, 10:24

Ar trebui puse mai multe panouri cu intreaga retea, evidentiata magistrala pe care se afla statia unde este fiecare panou, si s-ar mai lamuri lumea.
Panoul portocaliu pus mai sus ca exemplu este complex, dar asta pentru ca se doreste explicarea cat mai multor lucruri. Daca l-ar fi facut simplu, cu traseul statiilor de pe magistrala respectiva si atat, ar fi scapat ieftin, dar le-ar fi sarit lumea in cap ca nu au prezentat imaginea de ansamblu. Asa, s-au incadrat si in dimensiunea standard a panourilor de genul acesta si au pus informatii pentru toate gusturile. :)
Hai sa vedem in anul 2017 ce pot gandi niste graficieni, in colaborare cu personalul Metrorex, ca panoul ala e de 30 de ani. :lol:
MikeT
 
Mesaje: 198
Membru din: Mie, 28 Sep 2016, 14:31

Re: Sisteme de informare in statii

Mesajde shoppy » Mie, 13 Sep 2017, 10:50

Problema este ca Metrorex si-a privit mereu reteaua pe 2 directii, sus-jos si dreapta-stanga, apoi s-a impus formatul panourilor ca fiind unul unul foarte lung, de aici au rezultat 2 tipuri de schme, schema cu M2 care este o schema de magistrala, si schema cu restul, in care se incearca inghesuirea a tot ceea ce nu este M2(vezi si schemele de pe peroanele IVA in care apare M1, M3 si M4), chestie care a tot evoluat intr-o porcarie.
Practica a aratat ca sunt acceptabile 3 tipuri de scheme:
1) schema simplificata a intregii retele, prezinta intreaga retea cu specificarea capeteleor magistralelor si statiilor de tranzit(aplicabila la retele mari, la noi nu este cazul)
2) schema de detaliu a intregii retele, prezinta intreaga retea cu specificarea tuturor statiilor(aplicabila doar la retele mici si mijlocii, perfecta pentru reteaua noastra)
3) schema de detaliu a unei magistrale, prezinta magistrala cu toate statiile ei si evidentierea statiilor de legatura cu alte magistrale(si chiar a mijloacelor de suprafata cu legatura la fiecare statie)

De aici rezulta ca schema care prezinta niste magistrale in detaliu, alte magistrale schitat, si alte magistrale doar ca legatura, este o prostie care trebuie sa dispara, toate schemele sa fie ori magistrala in detaliu ori retea in detaliu(cazurile 2) si 3)).
27: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
2016: avion 12.8k km, tren 2.1k km, masina 21.7k km, metrou 2.5k km, bicicleta 730km
2017: avion 3.8k km, masina 9.4k km, metrou 2.7k km, bicicleta 230km
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 6158
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Sisteme de informare in statii

Mesajde cosminduru » Mie, 13 Sep 2017, 16:32

Acelea sunt placute-relicva ce trebuie puse in muzeu, pur si simplu cred ca pe responsabilii acelei statii nu ii intereseaza sa le dea jos
Sunt si scheme mai noi si bine facute prin multe statii, stiu de ex. de Izvor, Eroilor, Basarab, iar in altele lipsesc, de ex. la Crangasi.
cosminduru
 
Mesaje: 19
Membru din: Mar, 27 Ian 2015, 12:19

Anterior

Înapoi la Știri, noutăți și discuții despre metrou


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori