Discutii diverse despre Metrorex

Discutii generale despre metroul din Bucuresti

Re: Discutii diverse despre Metrorex

Mesajde andrei11 » Mar, 10 Ian 2017, 23:18

Da M 2 cum a trecut Dambovita ? << Pe uscat >> sau pe sub cu tunel facut de scut ? Am impresia ca s-a trecut cu tunel...Si apropo, hai ca asta n-ai spus-o cu siguranta, cum s-a trecut de peretii mulati ai lui M 1 ? Sau s-au prevazut din start goluri in peretii mulati ai lui M 1 pentru M 2 la Unirii ? Sau s-au < spart > la locul potrivit ?
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 10125
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii diverse despre Metrorex

Mesajde subway guru » Mar, 10 Ian 2017, 23:30

andrei11 scrie:Da M 2 cum a trecut Dambovita ? << Pe uscat >> sau pe sub cu tunel facut de scut ? Am impresia ca s-a trecut cu tunel...Si apropo, hai ca asta n-ai spus-o cu siguranta, cum s-a trecut de peretii mulati ai lui M 1 ? Sau s-au prevazut din start goluri in peretii mulati ai lui M 1 pentru M 2 la Unirii ? Sau s-au < spart > la locul potrivit ?

Hai ca si tu esti 'de groaza' si chiar exagerezi!
Pai n-am spus ca albia era pusa la uscat cu sifonarea???
Si chiar te faci ca nu stii ca scutul semimecanizat era cu 'front deschis'...ce mare scofala era sa bagi minerasii cu pickhammerele sa 'sparga muntii'???
Mai nashpa e la TBM, ca nu mai ai pe nimeni in front sa se ia 'la tranta' cu 'sterilul' inarmat pana-n dinti cu tarnacoape si lopeti!...cu tzigarea aprinsa pe sub apa...
:bere:
P.S.
Inainte de a mai pune abureli si alte si altele...reia din urma si incerca si tu sa dai niste raspunsuri la problemele ridicate de mine...ca nu sunt lucruri nici de premiul Nobel si nici de teze de doctorat...
:mrgreen:
Discutam-discutam dar hai sa mai si concluzionam...
:ugeek:
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 8767
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Discutii diverse despre Metrorex

Mesajde andrei11 » Mar, 10 Ian 2017, 23:49

N-avem ce sa concluzionam...
Daca vrei raspunzi, daca nu nu, nu se schimba prognoza meteo daca dai sau nu un raspuns. Oricum problema asta cu siguranta nu s-a ridicat până acum :
Intrebare :
Cum a trecut M 2 de mulatii lui M 1 la Unirii ? Pe dedesubt sau i-a strapuns sau s-a lasat din proiectare gabarit de trecere pentru M 2 ?
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 10125
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii diverse despre Metrorex

Mesajde subway guru » Mar, 10 Ian 2017, 23:54

Nu vrei tu sa concluzionezi nimic, eu am concluzionat demult!
Si ti-am si raspuns ca s-au spart la pickhammer...dar nu vrei, nu si nu sa citesti cu atentie!...si te mai dai si ofuscat si suparat...
:bere:
Si nici macar nu accepti ca impotriva tuturor regulilor a repetat totusi 'popa' cetania de nu mai stiu cate ori pentru 'baba surda'.....ma rog, 'prefacut' surda!
:bere:
Mai 'repetam' odata...sau momentan ajunge???
:mrgreen:
O fi 'repetio mater studiorum' dar de la un numar de repetitii incolo...duce catre alt 'diagnostic'!
:bere: :bere: :bere:
Ultima oară modificat de subway guru pe Mie, 11 Ian 2017, 00:00, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 8767
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Discutii diverse despre Metrorex

Mesajde andrei11 » Mar, 10 Ian 2017, 23:58

subway guru scrie:...si te mai dai si ofuscat si suparat...

:lol: Deloc.
Stii ca e imposibil sa ma supar de adevaratelea pe tine. :D
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 10125
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii diverse despre Metrorex

Mesajde subway guru » Mie, 11 Ian 2017, 00:03

Asa stiam si eu, dar ai o 'placere' sa ma 'zgandari'...nu mai bine ne-am concentra pe lucruri mai utile si mai placute???
8-)
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 8767
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Discutii diverse despre Metrorex

Mesajde sab » Mie, 11 Ian 2017, 07:05

subway guru scrie:Cea mai simpatica treaba e aia cu de ce sa urcam ca sa avem unde sa coboram in loc sa ne incurcam mult mai mult coborand ca sa avem unde urca pe bani mult mai multi!!!
Ar fi simpatica daca nu ar fi de-a dreptul tragica!!!

Nope, cobori atat cat sa ajungi "in palier" la baza actuala a scarilor din zona camerei de captare. La asta ma refeream... Cu alte cuvinte cobori si apoi mergi drept pana la McDonalds. Drumul cel mai scurt este intotdeauna de preferat. Asa cum este acum la Victoriei, simplu si direct, nu prostia initiala cu traversatul peste linii.
Oricum, ceva nu mi se se leaga. Daca la subtraversare s-au spart la pickhammer PM ai M1, cum naiba nu sunt suficienti sa mai cobori un nivel sub U1 ? Banuiesc ca intre M1 si M2 este ceva spatiu la subtraversare, nu este "beton peste beton"....
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 3048
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Discutii diverse despre Metrorex

Mesajde shoppy » Mie, 11 Ian 2017, 15:54

De crezut te cred, nu am zis niciodata ca nu ar fi adevarat, si eu am auzit aceeasi poveste, spun doar ca dintr-o exprimare plastica a unui fapt pur ingineresc(daca nu se coboara steagul atunci evident gabaritul este liber), eternii asupriti au inteles ce au vrut ei cu cine are steagul mai sus decat cine, semiluna deasupra crucii, povestea salvarii cu orice chip a steagului sultanului, si asa mai departe.

Si pana la urma ca pur exercitiu de imaginatuie indiferent de motivul real, era mai usor sau nu sa fie podul cu 20m mai jos?
25: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IT, LU, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
2016: avion 12.8k km, tren 2.1k km, masina 21.7k km, metrou 2.5k km, bicicleta 730km
2017: masina 1k km, metrou 1.3k km
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 5110
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii diverse despre Metrorex

Mesajde subway guru » Mie, 11 Ian 2017, 19:27

Sab, ti-am dat destule elemente de ce nu...acum ce vrei??? Ca nu ma convingi deloc, nici pe mine si nici pe nimeni!
8-)
Si nu compara o subtraversare cu tunel, in care nu umbli deloc la constructia subtraversata cu un bull-shit in care demolezi si 'reconformezi' anapoda...
:mrgreen:
Shoppy, cred ca nu 'realizezi' ce inseamna un pod cocotzat la 30m inaltime...adica peste inaltimea unui bloc P+9etaje!!!
Hai sa facem impreuna un exercitiu de imaginatie si sa 'vizualizam' cum ar arata Basarabul la un asa 'gabarit de libera trecere'!!!...si pentru ce?...pentru o amarata de navigatie fluviala...
Te pot asigura ca nu exista un exemplu similar pe Dunare...pentru ca 'inginereste si economiceste' este 'aberant'!
Cum ar fi sa faci asa ceva cu toate podurile, de la Belgrad, Budapesta, Bratislava si Viena pana la Regensburg...sau sa ramanem doar in domeniul domestic si sa comparam cu Giurgiu si Vadul Oii...
:bere:
A fost o abjecta rautate 'gratuita' din partea unui sultan stupid ce tocmai pierduse penibil un razboi in fata unui stat rebel 'minuscul' si luase o rusinoasa 'cafteala' la Grivita si la Plevna din partea rosiorilor si dorobantilor 'opincari'...dorobantii aia ce 'pazesc' si azi podul nostru!...
:ugeek:
...si nu uita niciodata ca absolut totul a trebuit sa platim in istoria noastra si pana in ziua de azi cu 'sange'...muuult, mult sange...si muuult, mult aur...doar ca sa putem ridica fruntea din tzarana...
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 8767
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Discutii diverse despre Metrorex

Mesajde shoppy » Joi, 12 Ian 2017, 10:55

In primul rand una este epoca velelor, alta este epoca aburului, iar epoca diesel in care au fost construite Vadul Oii si Prieteniei este deja a 3-a(iar Vadu Oii este si el destul de sus iar Prieteniei este mobil).
Apoi daca ne rezumam la epoca acea, urmatorul pod peste Dunare era deabia la Budapesta, cati km de Dunare navigabila blocheaza al nostru fata de acela?, dublu sau triplu?
Apoi ingineria era la inceputuri, se credea ca lucrurile mari vor fi absolut necesare, iar potentialul prevazut pentru traficul fluvial nu era prapadit ci incomesurabil, al CF-ului era prapadit.
Deci nu prea ai cum sa-l compari cu nimic, cel mult cu Firth of Forth, si acolo gabaritul este 46m, deci ne potrivim binisor.
25: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IT, LU, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
2016: avion 12.8k km, tren 2.1k km, masina 21.7k km, metrou 2.5k km, bicicleta 730km
2017: masina 1k km, metrou 1.3k km
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 5110
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Accidente / incidente

Mesajde TibiV » Dum, 15 Ian 2017, 22:06

subway guru scrie:Initial au fost doua bretele (X), [ la Aparatori si Leonida ] ( adăugat de andrei11 ) inlocuite ulterior cu doua diagonale, montajul diagonalelor l-a facut Swietelski...

Intrebare de nestiutor: nu sunt mai utile bretelele decat diagonalele ?
Si daca da, de ce le-au inlocuit ?....
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 4033
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Accidente / incidente

Mesajde andrei11 » Dum, 15 Ian 2017, 22:22

Simplu...doua macaze se intretin mai usor decât 4...Plus incrucisarea respectiva.
Din aceleasi considerente a fost desfiintata si breteaua de al Politehnica si inlocuita cu o diagonala...Si aici situatia e si mai tragica, In Militari nu avem nicio diagonala / bretea.
In Militari exista asa :
- O diagonala simpla inainte de Politehnica
- O bretea dupa Preciziei.
Singura diagonala/ bretea construita dupa ce s-a dat in folosinta linia a fost cea de la Mihai Bravu.
___________
Nota :
Când au construit Gorjului puteau sa prevada acolo o bretea, ca tot s-au muncit. Si au muncit cu apele uzate deasupra capului.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 10125
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Accidente / incidente

Mesajde subway guru » Dum, 15 Ian 2017, 22:36

Nope, se pare ca ai uitat cum s-a construit Gorjului...
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 8767
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Accidente / incidente

Mesajde TibiV » Dum, 15 Ian 2017, 22:46

andrei11 scrie:Simplu...doua macaze se intretin mai usor decât 4...Plus incrucisarea respectiva.

Ce idiotenie...
Adica daca apare o buba pe celalalt fir, te p*** cu jet pe diagonala, ca nu te ajuta cu nimic... :(
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 4033
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Stiri, noutati si discutii despre metrou


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori