Topic: Variante traseu GdN - Progresu
321 posts, 71327 views
📖 Pagination options
- D94
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
D94
Va urmaresc forumul de foarte multa vreme si sunt foarte incantat sa vad atat entuziasm pentru realizarea unei variante corecte si de viitor pentru Bucuresti.
Am si eu o propunere care, din cate vad nu a fost prevazut nici de catre dvs, nici in SF nu se regaseste, si anume realizarea extinderii magistralei 4 inspre Progresu de la GdN2 inspre Progresu pe strazile Brezei, Stirbei Voda, Parc Opera, Costache Negri si Nicolae Stancovici, continuand pe traseul consacrat pe strada Izvor.
Pentru transferul cu celelalte magistrale se va realiza o statie in Parcul Operei, denumita Eroilor 3, care va fi conectata de Eroilor 1 si 2 printr-un pasaj suprateran peste raul Dambovita si apoi subteran pana in vestibulul statiei, avand o lungime combinata de aproximativ 140 de metri.
Statia va avea accese si pe Splaiul Independentei si pe Stirbei Voda. Distanta intre Gara de Nord 2 si statia Eroilor 3 este de 1600 de metri, iar lungimea traseului proiectat este de 2800 de metri(intre GdN2 si cladirea MAPN de pe strada Izvor)
Astept parerile dvs!
Va urmaresc forumul de foarte multa vreme si sunt foarte incantat sa vad atat entuziasm pentru realizarea unei variante corecte si de viitor pentru Bucuresti.
Am si eu o propunere care, din cate vad nu a fost prevazut nici de catre dvs, nici in SF nu se regaseste, si anume realizarea extinderii magistralei 4 inspre Progresu de la GdN2 inspre Progresu pe strazile Brezei, Stirbei Voda, Parc Opera, Costache Negri si Nicolae Stancovici, continuand pe traseul consacrat pe strada Izvor.
Pentru transferul cu celelalte magistrale se va realiza o statie in Parcul Operei, denumita Eroilor 3, care va fi conectata de Eroilor 1 si 2 printr-un pasaj suprateran peste raul Dambovita si apoi subteran pana in vestibulul statiei, avand o lungime combinata de aproximativ 140 de metri.
Statia va avea accese si pe Splaiul Independentei si pe Stirbei Voda. Distanta intre Gara de Nord 2 si statia Eroilor 3 este de 1600 de metri, iar lungimea traseului proiectat este de 2800 de metri(intre GdN2 si cladirea MAPN de pe strada Izvor)
Astept parerile dvs!
Screenshot_20190501-111052.jpg (1.71 MB; downloaded 2697 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
Ar fi fost superok (expresie decadentă ! ) dar din diverse motive nu se va realiza. Nu trebuie pasaj suprateran de legătură, pasaj subteran este arhisuficient, Dâmbovița este Dâmbovița, nu Dunărea ( la Budapesta ) și pe deasupra este și betonată ( adică are fundație ).
Ar fi fost superok (expresie decadentă ! ) dar din diverse motive nu se va realiza. Nu trebuie pasaj suprateran de legătură, pasaj subteran este arhisuficient, Dâmbovița este Dâmbovița, nu Dunărea ( la Budapesta ) și pe deasupra este și betonată ( adică are fundație ).
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
cris_m
Si mie mi se pare o varianta optima, parca mai usor de sapat pe sub Stirbei Voda, multa mai lata ca Berzei pe portiunea finala.
Eu sunt curios care sunt "piedicile" in realizarea acestei variante, pana la urma tot traverseaza Dambovita...
Si mie mi se pare o varianta optima, parca mai usor de sapat pe sub Stirbei Voda, multa mai lata ca Berzei pe portiunea finala.
Eu sunt curios care sunt "piedicile" in realizarea acestei variante, pana la urma tot traverseaza Dambovita...
- orex
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
orex
Str. Berzei e fix perpendiculara pe str. Stirbei Voda, in zona bisericii "Cuibul cu Barza", deci o trecere mai fireasca de la GdN2, spre Sud, n-as crede ca s-ar putea gandi si executa!
PS
Daca statia "Hasdeu M4" (ipotetic vorbind) s-ar edifica in parcul Izvor (unde chiar s-ar putea realiza) atunci ar avea conexiune decat cu M1/M3, nicidecum cu M5.
Str. Berzei e fix perpendiculara pe str. Stirbei Voda, in zona bisericii "Cuibul cu Barza", deci o trecere mai fireasca de la GdN2, spre Sud, n-as crede ca s-ar putea gandi si executa!
PS
Daca statia "Hasdeu M4" (ipotetic vorbind) s-ar edifica in parcul Izvor (unde chiar s-ar putea realiza) atunci ar avea conexiune decat cu M1/M3, nicidecum cu M5.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
Ei și ? Str Buzești este mai răsărită față de Titulescu ?
Lăsând la o parte că în nici unul dintre cazuri unghiul nu e de 90 *, e mai "îngăduitor"...
Ei și ? Str Buzești este mai răsărită față de Titulescu ?
Lăsând la o parte că în nici unul dintre cazuri unghiul nu e de 90 *, e mai "îngăduitor"...
- orex
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
Propunerea noului coleg ar avea un mare avantajos, s-ar rezolva intersecțiile magistralelor...
Propunerea noului coleg ar avea un mare avantajos, s-ar rezolva intersecțiile magistralelor...
- orex
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
orex
Nu stiu de unde vine mirarea ta dar clar ca daca se vrea continuarea M4 trebuie sa se continuie dinspre GdN2!
PS/
Crezi ca M5.2 ar cuprinde si o statie la Hasdeu? Nu se justifica investitia dar e alta poveste! Daca M4 trece pe sub M5 cred ca statia Hasdeu M4 e in parc deci inoportuna pentru M5!
Nu stiu de unde vine mirarea ta dar clar ca daca se vrea continuarea M4 trebuie sa se continuie dinspre GdN2!
PS/
Crezi ca M5.2 ar cuprinde si o statie la Hasdeu? Nu se justifica investitia dar e alta poveste! Daca M4 trece pe sub M5 cred ca statia Hasdeu M4 e in parc deci inoportuna pentru M5!
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
M4 si M5 vor avea ambele statii la Hasdeu. Acolo va fi nod, nu inteleg care este dilema..
Exista mai multe probleme :
1) Daca prin "vestibulul statiei" te referi la cel dinspre Spital al statiei Eroilor 1, ai avea doar legatura doar cu Eroilor1 . Eroilor 2 nu va comunica cu Eroilor 1 prin acel vestibul
2) Ca sa subtraversezi M1 si M5, tunelul M4 ar trebui sa fie cam la -25m. Sa urci de la -25m la suprafata , sa supratraversezi Dambovita si Splaiul si apoi sa cobori la -18m , unde este statia E2, este un traseu cam nefiresc. Oricum este nefiresc sa faci un pasaj suprateran , cand la noi metroul este eminamente SUBTERAN.
3) Nu este deloc recomandat sa ai un asemenea nod, din cauza aglomeratiei care s-ar crea.
4) Foarte greu sa bagi metrou pe sub Costache Negri. Este o amarata de strada , ar trebui sapatura deschisa, ceea ce nu cred ca se mai face in acest secol...
M4 si M5 vor avea ambele statii la Hasdeu. Acolo va fi nod, nu inteleg care este dilema..
D94 wrote:
Pentru transferul cu celelalte magistrale se va realiza o statie in Parcul Operei, denumita Eroilor 3, care va fi conectata de Eroilor 1 si 2 printr-un pasaj suprateran peste raul Dambovita si apoi subteran pana in vestibulul statiei, avand o lungime combinata de aproximativ 140 de metri.
Exista mai multe probleme :
1) Daca prin "vestibulul statiei" te referi la cel dinspre Spital al statiei Eroilor 1, ai avea doar legatura doar cu Eroilor1 . Eroilor 2 nu va comunica cu Eroilor 1 prin acel vestibul
2) Ca sa subtraversezi M1 si M5, tunelul M4 ar trebui sa fie cam la -25m. Sa urci de la -25m la suprafata , sa supratraversezi Dambovita si Splaiul si apoi sa cobori la -18m , unde este statia E2, este un traseu cam nefiresc. Oricum este nefiresc sa faci un pasaj suprateran , cand la noi metroul este eminamente SUBTERAN.
3) Nu este deloc recomandat sa ai un asemenea nod, din cauza aglomeratiei care s-ar crea.
4) Foarte greu sa bagi metrou pe sub Costache Negri. Este o amarata de strada , ar trebui sapatura deschisa, ceea ce nu cred ca se mai face in acest secol...
- orex
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
orex
@sab pui ramasag ca eventuala statie Hasedeu M4 va fi in parcul Izvor?
E cea mai facila zona de excavat fara sincope de trafic!
@sab pui ramasag ca eventuala statie Hasedeu M4 va fi in parcul Izvor?
E cea mai facila zona de excavat fara sincope de trafic!
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Pariu pe ce vrei ca va fi la Petrom. Nu are de ce sa fie in parc, trebuie sa fie intersectie M4-M5. Si tocmai am aflat ca este extrem de greu sa sapi in parc.
Sau va fi o statie la Hasdeu (Petrom) si una dincolo de pod, sa se faca o legatura zcu Izvor, desi ma indoiesc de utilitatea unei legaturi de 400m.
Si nu ai cum sa faci legatura cu M5 daca faci statia M4 in parc, nu poti sa faci pasaj pe sub pod.
Pariu pe ce vrei ca va fi la Petrom. Nu are de ce sa fie in parc, trebuie sa fie intersectie M4-M5. Si tocmai am aflat ca este extrem de greu sa sapi in parc.
Sau va fi o statie la Hasdeu (Petrom) si una dincolo de pod, sa se faca o legatura zcu Izvor, desi ma indoiesc de utilitatea unei legaturi de 400m.
Si nu ai cum sa faci legatura cu M5 daca faci statia M4 in parc, nu poti sa faci pasaj pe sub pod.
- orex
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
orex
Zici ca neaparat se va intersecta cu M5, da?
PS
Asta ziceam ca "portalul" va fi M4 cu M1/M3. Atat!
Zici ca neaparat se va intersecta cu M5, da?
PS
Asta ziceam ca "portalul" va fi M4 cu M1/M3. Atat!
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Mie in suta. M4 nu-si permite sa aiba intersectie doar cu M1, deoarece inteleg ca intersectia cu M3 este dificila, iar cea cu M2 a devenit optionala.... Doar nu este magistrala "naluca"...
Mie in suta. M4 nu-si permite sa aiba intersectie doar cu M1, deoarece inteleg ca intersectia cu M3 este dificila, iar cea cu M2 a devenit optionala.... Doar nu este magistrala "naluca"...
- orex
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
orex
Stii unde este cheia? Daca pe M5.2 apare spre executie statia Hasdeu!
Daca nu, "pupat piata independentei"
Stii unde este cheia? Daca pe M5.2 apare spre executie statia Hasdeu!
Daca nu, "pupat piata independentei"
📖 Pagination options