MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Variante traseu GdN - Progresu

321 posts, 71262 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22 23
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Variante traseu GdN - Progresu sab

M5 se califica, dar avem probleme tehnice pe tronsonul central si ne mai gandim ce si cum (nu stiu daca avem totusi proiect final...), iar la M7 nu avem proiect si nici studii, deci nu au ce sa finanteze.

 


Re: Variante traseu GdN - Progresu subway guru

La M7 avem un studiu de prefezabilitate pe PPP, evident <expirat>

 


Re: Variante traseu GdN - Progresu alexxd_31

Eu cred ca pentru Varianta 1 (Rosiu) o sa fie cea castigatoare. O sa inceapa de la Gara Progresu si in prima faza o sa se opreasca undeva la Eroii Revolutiei (adica fix un racord ). Amorsa de la Eroii Revolutiei atarna greu in stabilirea variantei castigatoare.
Realizarea intr-un timp rezonabil, la noi in Romania, a unui singur tronsonul de la Gara Progresu la Gara de Nord mie personal mi-se pare o utopie. Pariez ca undeva 15-20 de ani.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Variante traseu GdN - Progresu sab

Hmmm, n-as crede...Intr-adevar, varianta Sebastian aduce mai multi calatori pe o linie care oricum sufera la acest capitol si nu se prea justifica (M4+M6). Iar daca vrei finantare externa, nu merge argumentul "pe acolo sa treaca pentru ca asa vreau eu". Ei se uita si la necesitatea obiectivului finantat cand aloca banii LOR. Dovada ca nu au finantat M6 pana la aeroport pentru ca se justifica.
Ceea ce nu este ok la varianta asta cu Sebastian sunt corespondentele. Nici cea rosie nu avea cu M3, dar macar avea cu M2. Mai degreva putin M2 de calatorii care ar fi vrut sa ajunga la PPL si care acum incarca M2, asa cum spunea TibiV.
Fara corespondenta cu M2 vom avea varianta aglomerarii corespondentei la Unirii, a celei de la Victoriei (ambele sunt praf) sau a celei de la Universitate (daca se va face). In mod inutil, pentru este un trafic suplimentar pe M5 sau pe M1 care n-ar trebui sa existe. Aglomerez niste linii cu calatorii care n-ar utiliza acele magistrale in mod normal. Si ne mai plangem de aglomeratie...
Ca si calator nu cred ca este cineva care nu ar prefera un schimb direct. Dar nu intreaba nimeni calatorii de pe M4 ce prefera... Se gandesc si hotarasc unii care fac "studii" de milioane. De euro.

Interesanta problema cu lotizarea in executie. Amorsa de la ER nu are relevanta decat daca se face Progresu-ER. Altfel, trenurile se vor introduce via GDN.
Daca se adopta varianta Sebastian atunci sigur trebuie sa se continue de la GDN, nu va exista alta alternativa. Oricum, chiar si in varianta rosie "clasica", inca un racord pana la ER ar fi o prostie, pentru ca aglomereaza M2 in loc sa-l degreveze cat de cat.
Deci , parerea mea este ca M4 trebuie continuata de la N catre S, in orice varianta.

 


Re: Variante traseu GdN - Progresu George

Ca să fim exacţi, ne vom reaminti că problema corespondenţelor se punea acut, în aproape aceeaşi manieră, şi înainte de a şti de varianta Sebastian - Progresu. Sigur, părea oarecum bătută în cuie corespondenţa de la Eroii Revoluţiei cu M2, care e dezirabilă, dar nu indispensabilă - mi se par pertinente argumentele lui frunzăverde de "dincolo" - deşi evident că varianta ta de compromis, cu Sebastian - Ferentari - ER 2 este cea mai bună....împacă şi capra şi varza  :)

Problema corespondenţei cu M1 / M3, însă, se pune în aceiaşi termeni indiferent dacă se alege varianta 1 sau varianta 3 plus 1, în terminologia studiului.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Variante traseu GdN - Progresu sab

Se rezolva si corespondenta cu M1/3 daca de la Hasdeu se merge catre Izvor, apoi curba prin fata Casei Poporului pentru incadrarea pe sub 13 Septembrie. Dupa aceea se poate merge catre Sebastian.
Din pacate s-au prezentat atatea variante in studiul lu' Peste (unele adevarate balarii), dar niciuna cu traseu Hasdeu-Izvor. Si zau ca nu inteleg de ce.
Ce vreau sa spun este ca degeaba ai mai multi calatori de pe Sebastian vs Vladimirescu daca ii chinuiesti cu schimbarile. Aici poate sa spuna cineva de pe M4 daca i se pare ok sa aiba schimbare la Basarab si apoi la doua statii la Victoriei sau ar prefera un singur schimb. Bine, nu se poate cu Basarab si Victoriei, dar macar unde se poate ar trebui sa facem tot posibilul.

 


Re: Variante traseu GdN - Progresu George

Ca viitor călător pe M4, aş prefera cât mai multe variante de schimb posibil, evident. Aş fi fost şi pentru ocolul pe la Piaţa Constituţiei, am fost entuziasmat când s-a discutat, dar guru a ridicat imediat nişte obiecţii şi mi-am dat seama că nu e în cărţi.
Mă întreb însă dacă nu e întemeiată obiecţia că e un ocol prea mare pentru o zonă destul de rarefiată şi mai ales dacă curba Haşdeu - Izvor nu fi un nou chin precum Victoriei 1 - GdN.

Am înţeles însă care este principalul motiv pentru care varianta asta a fost exclusă din start! În SPF se menţionează clar că ambele parcuri, Cişmigiu şi Izvor, sunt clasificate urbanistic ca parcuri, zone verzi (V1, ceva de genul) şi că în aceste zone nu se admit construcţii definitive permanente, precum galeriile, tunelurile etc. - deci nici măcar tuneluri! darămite staţie!
Ştiind nebuniile juridice din zona urbanismului, mi se pare pertinent că proiectanţii nu vor să ţină proiectul în loc 5 ani până se judecă dacă PUZ-ul dat pt metrou e legal sau nu...lăsând la o parte că primăria, în mod normal, nici măcar nu ar da astfel de PUZ-uri!

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Variante traseu GdN - Progresu sab

Curba/curbele nu ar fi fost deloc chinuita/ chinuite.
Intrebare: Eroilor nu era parc??? Era un parc mai vechi si mai frumos ca Izvor... Si l-au macelarit facand luminatoare si derdelusuri, suprafete pierdute pentru totdeauna. La Izvor se putea reface spatiul verde daca era vreun parc protejat...

 


Re: Variante traseu GdN - Progresu subway guru

Parcurile Eroilor si Razoare erau in administrarea PS5, Vanghele baiat istet a dat aprobare, Chilimanul diliman de la PS1 n-a dat pentru Parcul de langa Opera dar pentru PSS ne-am inteles cu <balerinii>, ca artistii <e> mai inteligenti!!!...ca sa nu mai pomenesc de idiotul de la PS6 cu tragedia de parc DT...
:lol:  :lol:  :lol:
Parcul Izvor e in administrarea PMB.
La fel si Cismigiul, dar asta e zona protejata Natura2000, deci <intangibil>.
8-)  8-)  8-)
@George
Pe scurt, M4 a pornit cat mai aproape de traseul <in zbor de pasare> (linia albastra>, cu variante deviate spre est (linia rosie) sau spre vest (linia galbena).
:bere:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Variante traseu GdN - Progresu sab

A informat oficial PMB ca se interzice orice sapatura in Parcul Izvor ?

 


Re: Variante traseu GdN - Progresu subway guru

N-ar avea motiv sa interzica, dar daca nu si nu vrea, orice primarie stie sa inventeze motive, gen nu e suficient sa plantati de x ori nr de arbori si arbusti defrisati, trebuie sa ne dati si teren moka in compensare, leagane, balansoare, etc.
:oops:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Variante traseu GdN - Progresu sab

Aha, motive "beton"...Fix ce banuaim, deci am presupus ca vom intampina obstacole, asa ca nu am prevazut varianta unei statii in parc, ca era mai simplu asa, sa se chinuie calatorii.. :popa:

 


Re: Variante traseu GdN - Progresu argos

Cum ar fi acum, spre exemplu, fara corespondenta M2/M1,3 la Unirii? Pana la urma sunt doar 3 statii scurte pana la Victoriei, oricine poate merge si schimba acolo.. ce atatea corespondente intre magistrale?
Decat sa avem o mizerie care nu priveste deloc confortul calatorului, mai bine pas.

 


Re: Variante traseu GdN - Progresu survola

Da, și dacă ai veni din Rahova și ai vrea să ajungi în Titan trebuie să schimbi în Basarab. Faci vreo 6-7 stații în plus.

 


Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22 23
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420532 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use