MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M4 • Gara de Nord - Progresul (discuții generale)

919 posts, 172201 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 66
 
 

📖 Pagination options
Re: M4 Gara de Nord - Progresul aztec

Fosta linie CF e mai sigura din pct de vedere a proprietati si exproprierilor- deranjului in timpul constructiei...zona e dubioasa in schimb pe o buna bucata..

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Am precizat ca nu se pune decat cu carioca-n mana, nu pe vorbe si comentarii! Ca asa <idei> am si eu destule, mai ales dintre cele <neortodoxe> necuprinse in rezultatul SPF.
:lol:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul aztec

Ma faci sa ma bat cu copiii pe culori si calculator...
Pe telefon nu ma bag sa colorez ca turbez.

Ps care e latimea minima necesara a variantei tunel si a unei galerii duble... Ma gandesc cat trebuie sa fie de lata strada sa permita constructia ....? Ca ajutor pt profan..
Si daca ma bag, promit sa nu intreb in stanga sau in dreapta... :twisted:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

:lol:  :lol:  :lol:
La tunele e simplu, 3D unde D=6,5m dar cu TBMurile astea minunate poti sa <ciupesti> ba chiar sa <subtraversezi> ca au tasari milimetrice. La galerie iei 2D dar musai in ampriza strazii ori <demolezi> ce-ti sta in cale, plus ca-ti trebuie totusi un drum de santier si loc de devieri retele subterane, mai nashpa e la statii. De intrebat nu-i problema, ca intrebarea moarte n-are!
:bere:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul aztec

Eu am gasit o inspiratie de 13 trasee, asa ca nu ma mai bag la concurs.
Unele sunt fanteziste rau, fara sanse reale de implementare.
Nu stiu daca " sa o pun" aici pt inspiratia dezbaterilor.
Eu as merge pe varianta  1 sau 2 de 11.25 respectiv 10.55 km.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Și varianta mea e fantezistă ! Pune-le și tu la variante.
Mi-e clar că varianta câștigătoare se va alege din cele două,
1) Vasile Pârvan / Hașdeu / Izvor / 13 Septembrie / Tudor Vladimirescu / Viilor.
sau
2) Vasile Pârvan / Hașdeu / între Parlament și Catedrală / Uranus / Piața de Flori / Viilor
PS :
Nici eu NU particip la concurs  ;)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul punmeister

Aleg varianta 1 :D

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Ai o problemă cu Ministerul Apărării sau ce e acolo lângă hotel. Nu e la mișto afirmația !!!!!!!!

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul aztec

Varianta fantezista e cu traseu comun pe o bucata cu o actuala magistrala....
Sau paralel la mica distanta cu una existenta.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul alexxd_31

Andrei11 zici ca nu e posibil sa treaca printre Ministerul Apararii si fostul stadion (actuala parcare ) ? Ceva subteran?

Nu era vorba sa se faca o penetrare (pasaj rutier) intre strada Berzei si Uranus?  (Intre Palatul Parlamentulu si parcarea acestuia)
Eu zic ca pe acolo o sa treaca viitoarea magistrala de metrou cu un eventual pasaj rutier. (Cum e pasajul Unirii)

Din articolul de mai jos poza e relevanta.
http://www.b365.ro/tunelul-pe-sub-palat ... 03428.html

Eu zic ca o sa se opteze pentru varianta 2.
tunel2_55414200_53997800_55171400.jpg (260.32 KB; downloaded 2871 times)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul BIGRED1984

M-am uitat si eu pe mai multe variante propuse dar pana la urma cred ca o sa se ajunga la varianta logica cu distanta dintre 2 puncte.
(am vazut ca unii mai doresc unghiuri de 90, prelungiri pana la Magurele... de ce nu facem si noi ceva simplu si util?)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul abc_XC

Eu nu cred ca distanta minima dintre 2 puncte e traseul optim pentru o magistrala de metrou.  Un exemplu  prezent in actuala retea de metrou e portiunea Piata Sudului -  Tineretului, care face un ocol pe la Brancoveanu si Eroii Revolutiei, desi varianta mai scurta era pe sub parcul Lumea Copiilor si apoi pe Bd. Tineretului. Chiar si M6 va face un mic ocol pana ajunge la Piata Presei. Scopul ocolului e sa atraga calatorii.
In viziunea mea, metroul ajunge la intersectia dintre Calea 13 Septembrie si Tudor Vladimirescu deoarece acolo poate atrage un flux semnificativ de calatori din zona Progresului si Sebastian(autobuzele 385 si 226), exista terenuri cu potential de dezvoltare in timp (Afi Tech Park e un exemplu). Si sa nu uit turistii care vin de la aeroport si vor sa se cazeze la Marriott  :mrgreen:
Strada Uranus in schimb e incremenita in timp, cu un edificiu monumental in stadiu de conservare si fara mari perspective. O zona lipsita de interes acum.
Oricum, nu sunt proiectant, nici factor de decizie, nu eu stabilesc traseul optim, doar trasez linii pe harta dupa cum ma taie capul, asa ca nu e motiv de panica.
As prefera insa sa vad alte idei originale  8-)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul rosetti61

M4 in zona de sud n-o sa umble aiurea prin Berceni ci va merge pe sub sos Giurgiului; care din statiile de pe alte variante - Cosbuc, Filaret, Chirigiu, Viilor pot prezenta imporanta majora?
O linie de metrou nu trebuie sa fie neaparat "bat" de la un cap la altul, geografic poate prezenta un parcurs contorsionat in functie de zonele de interes (si exista astfel de linii, care abstractizate arata "bine", cu portiuni drepte, dar ele de fapt sunt sinuoase).
Mai demult pusesem pe tramclub (sau transira) ce ar fi daca s-ar face la Eroii Revoluliei un bypass intre M2 si M4 - M4 sa duca in continuare spre IMGB si M2 sa intre pe Giurgiului, o lucrare titanica. Existau doua variante - implica spargeri si reconfigurari de tunele:
- ca M2 sa foloseasca statia existenta spre Giurgiului si M4 statie noua legata la tunelele vechi de pe Oltenitei
- M4 foloseste statia existenta si M2 statia noua spre Progresul.
Mai e si varianta in care se pastreaza traseele celor doua linii fara modificari de capete, dar statia existenta a lui M2 va fi trecuta la M4 iar pentru M2 se face statie noua - se evita sub/supratraversari dar tot se vor sparge tunele.
-

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul aztec

Vorbiesc de varianta fosta CF.
Nu stiu intentile cu vechea legatura  CF Filaret-Progresu.
Pretabila pentru futurista legatura subterana intre gari. Atat de futurista incat este nerealizabila. si nu trebuia construita toata subteran...
Dezavantaje...momentan demografice, traverseaza zone de case, mai aerisite.  Deci cam mic aportul de calatori.
Nu inteleg in ruptul capului de ce nu s-a folosit linia  CF pt o legatura intre gara Progresu si Filaret.
Ca tramvai.
Ca parca nu e asa futurist.

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 66
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419392 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use