Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3284 posts, 447216 views
📖 Pagination options
- travelpouch
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
travelpouch
Are cineva idee despre cum si cand vor ajunge statiile Laminorului si Straulesti sa figureze pe Google Maps?
Are cineva idee despre cum si cand vor ajunge statiile Laminorului si Straulesti sa figureze pe Google Maps?
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Mama, ce parlament(ari) avem...
Mai ramanea sa intrebe de ce nu este asfaltat nu stiu ce DC din comuna Scaietenii de Jos/Sus...
Mama, ce parlament(ari) avem...
Mai ramanea sa intrebe de ce nu este asfaltat nu stiu ce DC din comuna Scaietenii de Jos/Sus...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
M-am intrebat care a fost geniul de a pus intrebarea aia.
Apoi am vazut si m-am linistit. Nimic nou sub soare.
M-am intrebat care a fost geniul de a pus intrebarea aia.
Apoi am vazut si m-am linistit. Nimic nou sub soare.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Lasa ca nu mi-e rusine nici cu altii. Numai genii in Parlamentul României.
Lasa ca nu mi-e rusine nici cu altii. Numai genii in Parlamentul României.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
In 1990 (nu "prin '90", ci fix in 1990) un reporter destept de la TVR (ca altceva nu exista pe vremea aia) a facut un super-reportaj....
I-a intrebat pe parlamentari (FSN sau cum naibii se numea...) ce parere au despre faptul ca apa (H2O) contine 66% hidrogen...
Raspunsurile: "trebuie sa facem o ancheta, daca este nevoie vom lua masuri ! "...
Nimic nu s-a schimbat in 27 de ani...
In 1990 (nu "prin '90", ci fix in 1990) un reporter destept de la TVR (ca altceva nu exista pe vremea aia) a facut un super-reportaj....
I-a intrebat pe parlamentari (FSN sau cum naibii se numea...) ce parere au despre faptul ca apa (H2O) contine 66% hidrogen...
Raspunsurile: "trebuie sa facem o ancheta, daca este nevoie vom lua masuri ! "...
Nimic nu s-a schimbat in 27 de ani...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
@Adrian Rosca...
Cum mai sta Mrex/MT cu platile?
@Adrian Rosca...
Cum mai sta Mrex/MT cu platile?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Imi pare rau, am o obsesie, ce se mai aude de Dimetronic ? Il anuntam la rubrica << Pierdut Dimetronic, gasitorul sa-l pastreze ca nu ne mai trebuie >>
Imi pare rau, am o obsesie, ce se mai aude de Dimetronic ? Il anuntam la rubrica << Pierdut Dimetronic, gasitorul sa-l pastreze ca nu ne mai trebuie >>
- mcosmin
-
Posted:
-
- Budy187
-
Posted:
-
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Cred ca se refera la sistemul de comanda automat care stie mereu unde in tunel sunt trenurile, permitand distante mai stranse decat o statie / o interstatie.
Cred ca se refera la sistemul de comanda automat care stie mereu unde in tunel sunt trenurile, permitand distante mai stranse decat o statie / o interstatie.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Dimetronicul, ATC-ul de la Bombardier pe care il avem acum pe restul magistralelor, se bazeaza amandoua pe niste balize puse la puncte fixe in tunel pentru a determina cu aproximare pozitia trenului din fata, si in functie de asta se trimit comenzi catre pilot. In cazul ATC-ului Bombardier, se trimit catre ATO care controleaza comportamentul trenului aproape permanent, inclusiv la rebrusament. La IVA nu face decat sa franeze la timp daca te apropii prea mult.
Moving blocks se comporta altfel: pe langa balizele dintre sine, trenurile trimit la randul lor niste semnale, in asa fel incat trenul din spate stie cu exactitate ce distanta este intre ele si ce viteza are, in orice moment din timp, fara sa mai fie nevoie sa se apropie de o baliza. Balizele sunt apoi folosite doar pe post de GPS subteran. Moving blocks este o prerechizita pentru automatizare completa a trenurilor. Vom avea pe M5 si pe M4, apoi si pe celelalte magistrale cand le vine randul la modernizare.
Singurul motiv pentru care am avea nevoie de dimetronic acum e ca sa actionam automatizat macazele de la capatul tunelului (ATP-ul se ocupa si el tot de asta) in mod "sigur". Insa acum degeaba punem moving blocks pe M4 ca oricum nu avem trenuri pentru asa ceva, dar vad ca Metrorex nu se grabeste cu dimetronicul, deci le convine 2 trenuri intre 4 statii.
Budy187 wrote:
In romana ?
Dimetronicul, ATC-ul de la Bombardier pe care il avem acum pe restul magistralelor, se bazeaza amandoua pe niste balize puse la puncte fixe in tunel pentru a determina cu aproximare pozitia trenului din fata, si in functie de asta se trimit comenzi catre pilot. In cazul ATC-ului Bombardier, se trimit catre ATO care controleaza comportamentul trenului aproape permanent, inclusiv la rebrusament. La IVA nu face decat sa franeze la timp daca te apropii prea mult.
Moving blocks se comporta altfel: pe langa balizele dintre sine, trenurile trimit la randul lor niste semnale, in asa fel incat trenul din spate stie cu exactitate ce distanta este intre ele si ce viteza are, in orice moment din timp, fara sa mai fie nevoie sa se apropie de o baliza. Balizele sunt apoi folosite doar pe post de GPS subteran. Moving blocks este o prerechizita pentru automatizare completa a trenurilor. Vom avea pe M5 si pe M4, apoi si pe celelalte magistrale cand le vine randul la modernizare.
Singurul motiv pentru care am avea nevoie de dimetronic acum e ca sa actionam automatizat macazele de la capatul tunelului (ATP-ul se ocupa si el tot de asta) in mod "sigur". Insa acum degeaba punem moving blocks pe M4 ca oricum nu avem trenuri pentru asa ceva, dar vad ca Metrorex nu se grabeste cu dimetronicul, deci le convine 2 trenuri intre 4 statii.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Conform Rogop, Metrorex sta cam prost cu platile, ultimele fiind efectuate in data de 26 mai. Dar cum bugetul de venituri si cheltuieli nu e aprobat, nu e de mirare. In schimb, nu e postata nicio factura de la Simens pe Rogop. Exista insa si varianta sa nu mai fi actualizat datele.
subway guru wrote:
Cum mai sta Mrex/MT cu platile?
Conform Rogop, Metrorex sta cam prost cu platile, ultimele fiind efectuate in data de 26 mai. Dar cum bugetul de venituri si cheltuieli nu e aprobat, nu e de mirare. In schimb, nu e postata nicio factura de la Simens pe Rogop. Exista insa si varianta sa nu mai fi actualizat datele.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Robert24
Pai deh, i-a pus tzatza Firea si Dragnea gand rau...
Pai deh, i-a pus tzatza Firea si Dragnea gand rau...
📖 Pagination options