MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3279 posts, 439799 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 113 114 115 116 117 118 119  ... 235
 
 

📖 Pagination options
Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Eu mi-as dori sa apucam toti sa mergem peste tot nu doar la munca luand metroul...sa respiram un aer mai curat intr-un oras mai putin aglomerat si sufocat...
:bere:

 



Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului travelpouch

Salutare tuturor; am fost marți seara (25 aprilie) într-o plimbare până la Străulești. De regulă eu sunt destul de îngăduitor cu proiectele de infrastructură și cu întârzierile pentru că înțeleg dificultățile - capacitate administrativă redusă, corupție, politizare excesivă a tot ce mișcă, licitații, nazurile contractorilor, etc. - însă ce se întâmplă la Bazilescu mi se pare atât hilar, cât și tragic totodată. Înțeleg că nu se poate merge șnur de la Gară la Străulești pentru că lipsește o jucărie (Dimetronic-ul); înțeleg decizia de a inaugura cele două stații cu transbordare la Bazilescu și cred că a fost totuși o decizie bună; ce nu înțeleg însă: pentru numele lui Dumnezeu, de ce nu sunt oamenii aștia de la Metrorex în stare să sincronizeze plecarea din Bazilescu a metroului către Străulești imediat după sosirea celui de la Gara de Nord. Explicați-mi voi, poate nu înțeleg eu, poate nu o fi posibil.

Am ajuns la Bazilescu de la Gara și am așteptat, pe ceas, 14 minute să plec mai departe înspre Străulești. În cel de-al 14-lea minut, când trenul înspre Străulești s-a pus în mișcare, la linia cealaltă tocmai ce intra un tren dinspre Gara de Nord. Halal să le fie.

Din punctul meu de vedere, câștigul de imagine pe care Metrorex l-ar fi putut capitaliza prin deschiderea celor două stații este complet pierdut din cauza acestei funcționări bananiere / corcodușiere a transbordării la Bazilescu. Multă lume comenta pe peron; riscul reputațional mi se pare enorm.

Unde nu mai spun că la Bazilescu este o confuzie totală pentru călători când sunt ambele trenuri în stație. Nu e nimeni care să îndrume oamenii către Gară sau către Străulești, e un haos total. Călătorii care sosesc la peron și văd ambele trenuri pur și simplu nu au cum afla încotro merge unul și încotro merge celălalt. 50% șanse să ghicească mi se pare cam puțin :)

Cam astea sunt impresiile mele. În concluzie: e ok că s-au deschis stațiile; păcat că lucrurile merg românește. Oare pentru cât timp?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

Deci de la 1 mai (data, nu statia) fara transbordare, dar cu acelasi numari de trenuri, dupa cum se vede la "stiri"... Adica 11 minute intre trenuri. Adica un tren pe M4 poate surprinde si  3 (!!!) transbordari de pe M1 la Basarab, o sa fie interesant de vazut un M4 full...

Dubioasa abordarea Metrorex... pana acum a fost  "mai bine cu transbordare decat deloc". Acum e "mai bine interval mai mare decat cu transbordare". Sa vedem pentru cat timp...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului punmeister

Deci sa inteleg ca tronsonul Bazilescu-Straulesti inca n-are Dimetronic ( doar macazele de la GdN2 si 1 Mai vor fi utilizate), ca trenuri pentru M4 GdN2-Straulesti au.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

Asta inteleg si eu. Altfel nu se justifica intervalul de 11 minute...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Robert24

Dincolo de 1 Mai nu e niciun sistem si nu functioneaza niciun macaz!
Un tren intrat pe tunelul din dreapta la 1 Mai va merge pana la Straulesti, va rebrusa si se va intoarce prin acelasi tunel, intrand pe unde trebuie abia dupa 1 Mai spre Grivita.
Probabil ca timpul de parcurs de la macazul dinainte de 1 Mai pana la Straulesti, rebrusare si inapoi va fi de aprox. 20 de minute.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Eu nu inteleg. Se va circula in ambele sensuri pe ambele linii de la 1 Mai pana la Straulesti ? Adica precum se circula de la 1 Mai pana la Bazilescu inainte de inaugurare ?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

travelpouch wrote:
Am ajuns la Bazilescu de la Gara și am așteptat, pe ceas, 14 minute să plec mai departe înspre Străulești. În cel de-al 14-lea minut, când trenul înspre Străulești s-a pus în mișcare, la linia cealaltă tocmai ce intra un tren dinspre Gara de Nord.


De parca nu putea astepta un minut pentru a prelua calatorii, si asa sa faca toate.

Si pe M1 se cicula la 10 min, deci eu o vad ca pe o crima un interval de 11' pe M4.

Decat bataia de joc pe care o povestea colegul mai sus cu plecatul din statie FIX in momentul in care venea trenul de la Gara, ca apoi sa mai stai un sfert de ceas. Pe bune ca zici ca o fac in ciuda, de ura! :roll:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Nu este vorba de ura, ci de siguranta circulatiei.
Sa nu uitam ca Parc Bazilescu (PB) are sistemul dimetronic implementat pe ambele peroane.
Deci sa luam urmatoarea situatie:

In PB, la linia 2 e trenul ce trebuie sa vina de la Straulesti, iar la linia 1 este trenul ce trebuie sa vina de la gara.
Intre timp, la 1 Mai (1M) asteapta urmatorul tren care ar trebui sa vina pe linia 2 pana la PB.
In momentul de fata, cred ca este evident pentru toata lumea ca trenul de la 1M nu va avea liber de trecere. Faptul ca nu are liber de trecere inseamna ca nici un al treilea tren de la Gara de Nord nu poate sa plece, si nici cel de la linia 1 din PB nu poate sa plece, deci se produce un blocaj pe linie. Unul din trenuri trebuie sa stationeze sau trenul de la PB2 sa elibereze linia.

Astfel de situatie nu poate fi rezolvata decat prin sacrificarea unor calatori. Din punct de vedere statistic, tronsonul GdN2-PB produce mai multi calatori decat tronsonul PB-Straulesti, deci ei sunt favorizati, si cele 3 trenuri sunt scoase din blocaj, fortand trenul de la linia 2 din PB sa plece spre Straulesti.

Problema asta se intampla pentru ca avem pe aceiasi magistrala atat un tren care merge cu semnalizare cat si un tren care merge fara, iar sincronizarea se face de la dispecerat, despecerat care are ca prim obiectiv siguranta circulatiei si nu comfortul calatorilor (ca daca obiectivul Metrorex era comfortul, atunci nu dadeau drumul la magistrala fara signaling complet si rebrusare de oameni normali).

Mergand direct de la 1Mai la Straulesti, se elimina evident problema blocarii magistralei, cel putin se reduce la acelasi nivel la care era inainte de inaugurarea celor 2 statii noi.

 



Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

E mai logic asa. Nu mai tin minte, dar parca am calculat si eu varianta asta, cu deosebirea ca mie imi iesea un metrou la un sfert de ora. Cred ca eu voi avea dreptate până la urmă, sau se merge cu mecanici la ambele capete pentru toate trenurile  :?:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

TibiV wrote:
Eu mai am vreo 11 ani pana la pensie.
Apuc sa plec la munca cu metroul M4 ?... ;)

:lol:  :lol:  :lol:
Categoric NU.  :mrgreen:
:bere:
PS : Daca nu-mi da diabetul de cap, eu mai am 8 ( opt ).

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul survola

Pana la ce vârstă faceti voi calculul? 65 sau cât?

 


Go to page:  1  ... 113 114 115 116 117 118 119  ... 235
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420554 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use