Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3279 posts, 444982 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Tot de la 1 Mai, nici nu au loc unde sa opreasca la Straulesti.
Pe M4 ora de varf dureaza cat dureaza si pe M2, sau la M2 algoritmul cu ora de varf este altul?
Tot de la 1 Mai, nici nu au loc unde sa opreasca la Straulesti.
Pe M4 ora de varf dureaza cat dureaza si pe M2, sau la M2 algoritmul cu ora de varf este altul?
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Oricum ora de varf e de fapt "orele de varf"
Oricum ora de varf e de fapt "orele de varf"
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Si pana la urma, care a fost motivul intarzierii dimetronicului?
Si pana la urma, care a fost motivul intarzierii dimetronicului?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Asa e cand esti la cheremul unui unic furnizor.
Nici macar nu poti rezilia contractul ca ramai cu ochii in soare
Asa e cand esti la cheremul unui unic furnizor.
Nici macar nu poti rezilia contractul ca ramai cu ochii in soare
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
GPS
De astăzi între stațiile Jiului și Străulești se circulă doar pe firul 1.
Ieșirea din stația Jiului către Parc Bazilescu - firul 2.
De astăzi între stațiile Jiului și Străulești se circulă doar pe firul 1.
Ieșirea din stația Jiului către Parc Bazilescu - firul 2.
IMG_7260.JPG (256.74 KB; downloaded 3076 times)
IMG_7261.JPG (171.07 KB; downloaded 3075 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Capete pătrate. Era așa de greu ca la JIului să pună 6 table la peron ( două la fiecare scară și două la mijlocul peronulu ) pe care să scrie <--- STRĂULEȘTI respectiv BASARAB ---> . Uite de aia trebuie ca în fiecare instituție să fie angajați și tineri, dinozaurii evident că sunt buni la ceva, doar că poți avea surprize acolo unde nu te aștepți.
Nici cu formula deșteată capitalistă NU sunt de acord, " Angajez tineri cu experiență " .
Ok, în poză e o altă stație, dar ați înțeles ideea ?
După o lună când se schimbau liniile nici măcar nu trebuiau să scrie alte table, le dădeau pe astea jos și le puneau la accesul celălalt. Cap să ai, e bine să-l și folosești.
Capete pătrate. Era așa de greu ca la JIului să pună 6 table la peron ( două la fiecare scară și două la mijlocul peronulu ) pe care să scrie <--- STRĂULEȘTI respectiv BASARAB ---> . Uite de aia trebuie ca în fiecare instituție să fie angajați și tineri, dinozaurii evident că sunt buni la ceva, doar că poți avea surprize acolo unde nu te aștepți.
Nici cu formula deșteată capitalistă NU sunt de acord, " Angajez tineri cu experiență " .
Ok, în poză e o altă stație, dar ați înțeles ideea ?
3-4-2018 9-32-01 PM.jpg (106.08 KB; downloaded 2965 times)
După o lună când se schimbau liniile nici măcar nu trebuiau să scrie alte table, le dădeau pe astea jos și le puneau la accesul celălalt. Cap să ai, e bine să-l și folosești.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Asta este din categoria "doresc sotie virgina, dar sa stie toate pozitiile"....
andrei11 wrote:
Nici cu formula deșteată capitalistă NU sunt de acord, " Angajez tineri cu experiență " .
Asta este din categoria "doresc sotie virgina, dar sa stie toate pozitiile"....
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
De azi, de la Jiului pana la Straulesti se circula pe celalalt fir.
De azi, de la Jiului pana la Straulesti se circula pe celalalt fir.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
subway guru
Singurul lucru care-i lipseste lui M4 e o legatura cu 41...dar tehnic vorbind nu era fezabila...dar hai sa fim realisti, Calea Grivitei nu e Mariahilferstrasse...
P.S.
Stii ce mi-a mai placut mie la U3?
Statiile au accesele in prelungirea capetelor practic ca la suprafata <gurile de metrou> sunt aproape echidistante iar lifturile sunt la mijlocul statiilor...ai naibii nemti <imperiali>!
Ieftin, estetic, eficient si functional...ideal!
Singurul lucru care-i lipseste lui M4 e o legatura cu 41...dar tehnic vorbind nu era fezabila...dar hai sa fim realisti, Calea Grivitei nu e Mariahilferstrasse...
P.S.
Stii ce mi-a mai placut mie la U3?
Statiile au accesele in prelungirea capetelor practic ca la suprafata <gurile de metrou> sunt aproape echidistante iar lifturile sunt la mijlocul statiilor...ai naibii nemti <imperiali>!
Ieftin, estetic, eficient si functional...ideal!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
andrei11
Din câte știu eu va fi o stație în apropierea lui 41 la PPL.
Da, va fi pe M 6, dar deja e evident pentru toată lumea că M 4 și M 6 sunt o singură magistrală, NU sunt două magistrale...Nu înțeleg de ce se perpetuează această confuzie...
Așadar un tren va pleca din ( Cartierul Giurgiului ) Gara de Nord de pe M 4 și din stația 1 Mai va trece pe M 6 fără transfer, fără nimic. Cum era pe vremea < tovarășului > la stația GdN 1 , trenul venea de la Crângași de pe M 1 și tot așa, fără transfer, fără nimic hopa ne trezeam cu el pe M 3 până la Dristor 2.
subway guru wrote:
Singurul lucru care-i lipseste lui M4 e o legatura cu 41...
Din câte știu eu va fi o stație în apropierea lui 41 la PPL.
Da, va fi pe M 6, dar deja e evident pentru toată lumea că M 4 și M 6 sunt o singură magistrală, NU sunt două magistrale...Nu înțeleg de ce se perpetuează această confuzie...
Așadar un tren va pleca din ( Cartierul Giurgiului ) Gara de Nord de pe M 4 și din stația 1 Mai va trece pe M 6 fără transfer, fără nimic. Cum era pe vremea < tovarășului > la stația GdN 1 , trenul venea de la Crângași de pe M 1 și tot așa, fără transfer, fără nimic hopa ne trezeam cu el pe M 3 până la Dristor 2.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
subway guru
Da dar e abia la capatul lui 41, e cam peste mana sa te intorci inapoi...dar avem statia Crangasi care e mai bine plasata doar ca trebuie sa te transbordezi la Basarab...
Da dar e abia la capatul lui 41, e cam peste mana sa te intorci inapoi...dar avem statia Crangasi care e mai bine plasata doar ca trebuie sa te transbordezi la Basarab...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
andrei11
Auzi, nu degeaba e zicala ( cu variantele de rigoare ) Și frumoasă și devreme acasă.
Este imposibil ca să prevezi toate legăturile din toate părțile spre toate direcțiile, și dacă se poate cu stații de metrou / RATB în dreptul fiecărui bloc.
Dar să nu uităm că M 4(6) va avea transfer direct cu M 5 la Hașdeu, și M 5 te duce fix în Dr. Taberei.
Știu că nu e posibil ( mălaiul...) dar un M 4 ( 6 ) --> deci un Otopeni - GdN 2 dus până la Hașdeu și un M 5 tot până acolo ar fi parfum pentru unele legături...
Iar M4(6) te va duce fără bătăi de cap GdN 2 - PPL ( sau cum s-o numi în final stația de acolo )...
Auzi, nu degeaba e zicala ( cu variantele de rigoare ) Și frumoasă și devreme acasă.
Este imposibil ca să prevezi toate legăturile din toate părțile spre toate direcțiile, și dacă se poate cu stații de metrou / RATB în dreptul fiecărui bloc.
Dar să nu uităm că M 4(6) va avea transfer direct cu M 5 la Hașdeu, și M 5 te duce fix în Dr. Taberei.
Știu că nu e posibil ( mălaiul...) dar un M 4 ( 6 ) --> deci un Otopeni - GdN 2 dus până la Hașdeu și un M 5 tot până acolo ar fi parfum pentru unele legături...
Iar M4(6) te va duce fără bătăi de cap GdN 2 - PPL ( sau cum s-o numi în final stația de acolo )...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
TibiV
M-ai ametit...
Pana la urma tu sustii ca cea mai buna legatura este intre vrabie si mălai...
Dar asta este istoric dovedita ca fiind adevărată !...
M-ai ametit...
Pana la urma tu sustii ca cea mai buna legatura este intre vrabie si mălai...
Dar asta este istoric dovedita ca fiind adevărată !...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
De azi se circula din nou pe 2 fire, dar tot in pendula. Cand s-o pune in functiune Siemenstronicul, D-zeu cu mila!
De azi se circula din nou pe 2 fire, dar tot in pendula. Cand s-o pune in functiune Siemenstronicul, D-zeu cu mila!
📖 Pagination options