MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3279 posts, 443887 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 108 109 110 111 112 113 114  ... 235
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

Avand in vedere acest reportaj Digi24 (RIP pentru ceea ce a fost odata Digi24) si discutiile care i-au urmat, vin ca tot omul si intreb: de ce nu sincronizeaza pendula cu trenul care vine de la GdN2? Stiu ca a intrebat colegul in urma cu cateva mesaje, dar tehnic nu inteleg rationamentul. Cred ca tuturor ni s-ar parea normal ca trenul sa plece spre Straulesti la 1'-maximum 2' diferenta, suficient cat sa le permita pasagerilor sa schimbe trenul. Desigur, pendula ar trebui sincronizata si vice versa, sa ajunga cu 2' inainte de plecarea trenului spre GdN2.

Poate sa explice cineva rationamentul tehnic (daca exista unul) pentru care pendula nu se sincronizeaza cu trenul de pe mainline?

Ca ne place sau nu, Digi a tratat totusi o problema reala; ca au facut-o in stil kankan, kanald, asta este alta poveste. :roll:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului punmeister

Ba se sincronizeaza, la Bazilescu dupa ce vine trenul de GdN2, cam in 30 sec./1 min. vine si cel pentru Straulesti, iar cel de Straulesti pleaca primul din statie.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului SniperGuy

Confirm si eu faptul ca trenurile se asteapta unul pe altul la Bazilescu.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

Inteleg. Eu am luat de bun ceea ce a prezentat articolul. Pai este bine asa! :) Daca au facut programul astfel incat sa se sincronizeze, este super.

 


Re: Stiri si articole din presa Adrian Rosca

Ok, sa spunem ca reportajul e de o calitate indoielnica, dar ce ziceti de transbordarea in sine?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Lectia zilei: Nu exista presa obiectiva in Romania.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa sab

Adrian Rosca wrote:
Ok, sa spunem ca reportajul e de o calitate indoielnica, dar ce ziceti de transbordarea in sine?

Lucru "a la romani". Ca si circulatia in ambele sensuri pe ambele fire.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului SniperGuy

In primul rand creeaza foarte multa confuzie, luni cel putin au fost oameni care s-au urcat in ultimul moment in trenul de Straulesti cand ei de fapt vroiau sa mearga la Basarab si a trebuit sa coboare la Laminorului, samd...
Dar per total eu ca si calator sunt multumit, nu mai trebuie sa iau 697 sau 508 de la Buzias/Bazilescu.

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

Continuarea la ....< Discutii >  :)
Adrian Rosca wrote:
Ok, sa spunem ca reportajul e de o calitate indoielnica...

:lol:
Digi a retras reportajul respectiv de pe pagina electronică.  :popa:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Robert24

Am mers duminica si situatia a fost in felul urmator:

La dus:
- 0:00 - soseste tren1 de la GdN
- 2:10 - soseste tren2 de la Straulesti
- 4:20 - pleaca tren2 spre Straulesti (trenul spre GdN inca era in statie)
- 7:55 - soseste tren2 la Straulesti

La intors:
- 14:00 - pleaca tren2 de la Straulesti spre Bazilescu
- 17:45 - soseste tren2 de la Straulesti (tren3 este deja in statie la Bazilescu)
- 20:05 - pleaca tren3 catre GdN

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

O parere strict personala :
Prea multa tehnologie in loc sa ne lumineze ne indobitoceste.
Asta e sigur.
Argumente pro si contra.
Pe M 4 se circula la 8 minute ecart intre trenuri.
Asta inseamna, mai pe şleau ca un metrou care pleaca din statiaJiului ( dotata evident cu Dimetronic ) la momentul 00:00 va ajunge cu foarte putin noroc instatia Strauleti la momentul 08:00.
Pentru ziaristii / personalul Metrorex indobitociti la maximmmmmmm rezulta ca intre Jiului siStraulesti nu mai am nici un metrou. ( Adica unul la Jiului si unul la Straulesti, in rest nimic ).
Sa nu uitam ca Dimetronicul este instalat inclusiv în  statia Parc Bazilescu, dar asta e alta treaba.
Concluzia :
- Ne-am grabit de aiurea sa dam drumul la cele 2 statii, vorba lui# sab la Parc Bazilescu pe cele 2 linii circula metrouri in toate directiile posibile.
- Pentru cine coboara la metrou  laParc Bazilescu e o bulibăşeală totală si nimeni care sa-i indrume. Saracii mecanici anunta la difuzoarele trenului, dar daca cobori in subteran la Parc Bazilescu  si atunci in statie  se nimeresc ambele metrouri ( de la Straulesti si de la Jiului ) nu se aude precis care metrou face anuntul in ce directie o ia.
Asa cum am precizat la inceput, prea multa tehnologie ne indobitoceste.
La Straulesti trebuia sa se monteze ceva semnale cu focuri ca in schema prezentata sisa responsabilizam mecanicii de metrou sa respecte indicatiile.
Pentru ziaristii inculti, si viceversa ramane regula valabila, nici un metrou nu pleaca de la Straulesti pana ce cel de dinaintea lui nu a ajuns la Jiului.
Ceea ce era de demonstrat am demonstrat, suntem aşi în a ne faulta singuri.
Se putea circula normal si in conditiile in care intre Straulesti si Bazilescu nu avem montat Dimetronicul.
4-7-2017 1-28-04 PM.jpg (44.8 KB; downloaded 1731 times)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului abc_XC

Ca o parere personala, aceasta transbordare nu e chiar asa o mare tragedie. Pentru un calator din zona Straulesti durata calatoriei a ramas aproximativ egala, poate chiar a scazut cu cateva minute avand in vedere ca metroul circula mai bine decat autobuzul 697. Totodata, e si avantajul ca nu mai trebuie sa platesti la RATB(o mica economie de bani). In plus, mi se pare mai comod sa astepti metroul la acelasi peron decat sa iesi afara si sa astepti eventual in ploaie autobuzul.
In concluzie, pentru calator ar fi un mic avantaj aceasta deschidere prematura.
Pentru Metrorex, transbordarea o consider o mare bila neagra, a demonstrat din nou ca nu are capacitatea sa gestioneze un proiect de infrastructura de dimensiuni reduse.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Problema este la Parc Bazilescu. Adica calatorul  care vrea sa ia metroul de aici. In rest sa spunem ca situatia nu e chiar asa de rea.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului argos

andrei11 wrote:
- Pentru cine coboara laParc Bazilescu e o bulibăşeală totală si nimeni care sa-i indrume. Saracii mecanici anunta la difuzoarele trenului, dar daca cobori acolo atunci in statie si se nimeresc ambele metrouri nu se aude precis care metrou face anuntul in ce directie o ia.

Banuiesc ca trenurile 'naveta' Straulesti-Bazilescu innopteza la Straulesti si fac exclusiv acest traseu.
Atunci, nu ar fi o idee sa li se aplice pe ambele laterale ale ramei niste foi A3/A4 pe care sa scrie simplu: "Straulesti-Parc Bazilescu" ?  Cu aprox 50 RON s-ar mai rezolva din problema, nu? Adica omul cand coboara in statie vede imediat care e trenul catre Straulesti...
Aceasi reteta pot aplica si pt GdN Bazilescu. Dar ar mai costa inca 50 RON :D

 


Go to page:  1  ... 108 109 110 111 112 113 114  ... 235
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2283 forum members have written 420943 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use