MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3279 posts, 439712 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 138 139 140 141 142 143 144  ... 235
 
 

📖 Pagination options
Re: M4 Gara de Nord - Progresul mcosmin

andrei11 wrote:
:lol:  :lol:  :lol:
Adică unde vor fi ? Mai ai ( mult --> chiar FOARTE MULT ) de așteptat.
Dacă se respectă ritmul actual și nu intervine vreo încetinire eu spun că se vor apuca de lucru nu mai devreme de 2040.


Esti pesimist din fire, dar cred ca in 2040 vor fi gata.  As da 2030 pentru finalizarea M6, in 2040 ar trebui sa avem macar statiile si tunelele la "rosu".

PS: Da, poti sa ma citezi pentru posteritate, ne revedem aici in 2030 si 2040 ca sa vedem daca am avut dreptate  :bere:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul shoppy

Dupa M6 avem M4 si M5 de facut, si mai este si prelungirea M5 din Drumul Taberei la CB si prelungirea M2 dincolo de Pipera, bine, normal ar fi sa se faca in paralel 2 cate 2, dar sigur mai dureaza.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul mcosmin

Observatia mea ramane, in 2040 vom avea cel putin lucrarile incepute la M4 sud, chiar si in ritmul actual de munca.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul George

subway guru wrote:
Revenind la <crastavete> prima faza <SPF> finalizata, aghezmuita si de Jaspers, urmeaza sa spuna si Mrex ca e ok...
:bere:


Au zis că e ok?

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului GPS

Ieri am dat o tură până la Străulești, avem montate următoarele semnale:

Străulești
- linia 2 -> Depou
- linia 2 -> Laminorului
- linia 1 -> Depou

Laminorului
- linia 2 -> Parc Bazilescu
- linia 1 - intrare dinspre Parc Bazilescu (înaintea bretelei)

Parc Bazilescu
- linia 2 -> Laminorului

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Dacă nu mă înșel,
Linia 1 -> Gara de Nord - Străulești
Linia 2 -> Străulești - Gara de Nord

 



Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Am auzit ca s-au scumpit ledurile si de asta se misca asa greu cu Dimetronicul.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul TibiV

Linie nouă de metrou în Bucureşti. A fost aprobat studiul pentru Gara de Nord – Gara Progresu
27 iun, 23:55 | ECONOMICA.net
Metrorex a avizat Studiul de Prefezabilitate (SPF) pentru extinderea Magistralei 4 de la Gara de Nord până la Gara Progresu. Construcţia tronsonului nou este estimată la 1,12 miliarde de euro şi ar putea fi gata din 2028.

Studiul de Prefezabilitate aferent Magistralei 4 de metrou: Lac Străuleşti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu a fost avizat în Consiliul Tehnico-Economic al Metrorex SA în data de 21 mai 2018, a spus pentru ECONOMICA.NET Dumitru Şodolescu, directorul general al Metrorex.

Acesta a precizat că valoarea investiției, conform Studiului de Prefezabilitate, este estimată la 1,12 miliarde de euro. Noul tronson de metrou va avea o lungimea totală de aproximativ 11 kilometri, 14 stații și un depou.

Principalele concluzii ale Studiului de Prefezabilitate sunt:
• Crearea unui sistem eficient de transport la nivelul orașului.
• Reducerea impactului activităților de transport asupra mediului.
• Îmbunătățirea siguranței sistemului de transport din București.
• Reducerea traficului de călători de pe Magistrala 2 de metrou prin creșterea capacității de transport public de-a lungul coridorului nord-sud.
• Îmbunătățirea accesibilității transportului public în zonele cu densitate mare a populației din partea de sud a Bucureștiului.

În continuarea Studiului de Prefezabilitate se efectuează Studiul de Fezabilitate, ce are ca termen de finalizare al doilea semestru din 2019, ulterior urmând a se întreprinde toate acțiunile pentru aprobare prin Hotărâre de Guvern și obținerea finanțării, explică şeful Metrorex.

Durata de realizare a investiției este estimată astfel:
- 2 ani – licitația și realizarea serviciilor de proiectare;
- 6 ani – licitația și execuția lucrărilor.

Proiectul este inclus atât în Strategia de Dezvoltare a Metrorex, aprobată de Ministerul Transporturilor, cât și în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă București – Ilfov 2016-2030.

În septembrie 2017, Metrorex a semnat cu asocierea româno - elveţiană Metroul SA - Amberg Engineering AG contractul pentru servicii de proiectare, asistenţă şi consultanţă de specialitate aferente studiului de pre-fezabilitate (SPF) şi studiului de fezabilitate (SF) pentru construcţia Liniei 4 de metrou: Lac Străuleşti - Gara Progresu, tronson Gara de Nord - Gara Progresu, în valoare de 19,71 milioane de lei, fără TVA.

Contractul pentru aceste studii este finanţat din fonduri elveţiene, în baza unui acord semnat în 2013 de reprezentanţi ai statului român cu oficiali elveţieni. Reprezentanţii Metrorex spuneau atunci că, odată cu finalizarea Magistralei 4 şi conectarea cu linia metroului de la Aeroportul Otopeni, Capitala va dispune de cea mai lungă diametrală de metrou pe axa Nord-Sud, în lungime de circa 33 km şi 28 de statii cu puncte intermodale de transport.

http://www.economica.net/linie-noua-de-metrou-in-bucuresti-a-fost-aprobat-studiul-pentru-gara-de-nord-gara-progresu_155431.html#n

Uite ce face guru "pe sest", la ceas de seara...

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Bleah, se sifonează bani la greu. Da, știu blabla-ul, fără SPF / SF nu se poate.
Așa e, dar sifonarea provine din altă parte, se asigură bani numai pentru SPF / SF NU și pentru construcția în sine. De aici provine șmecheria. Dimitrie  Leonida a făcut și el un SPF / SF pentru  metroul bucureștean. A mai ținut cont cineva de el ?
Când i-o veni rândul lui M 4 / Sud actualul SF va fi depășit de mult.
Ei NU s-au apucat de M 4 / Nord ( aka M 6 pentru fraieri ) și se gîndesc pentru M 4 Sud.
Reamintesc că stimabilii proiectanți ai metroului bucureștean au proiectat / construit stația Crângași cu 3 ( trei ) linii.
Încă nu pricep DE CE ? Risipă de materiale. Și sunt vreo 30 de ani de atunci. Când o să fie funcțională linia 3 de la Crângași ? Peste alți 50 de ani ? Deci după 80 de ani de la inaugurare ?
______________
Concluzia să fie clară din partea mea : SIFONARE de bani și nimic mai mult.
_______________
Durata de realizare a investiției este estimată astfel:
- 2 ani – licitația și realizarea serviciilor de proiectare;
- 6 ani – licitația și execuția lucrărilor.

Nu-mi permite educația / cei 7 ani de acasă, dar aici i-aș înjura la greu, așadar execuția lucrărilor 6 ( șase ) ani ? V-aș împușca pe toți, cine mai crede MINCIUNILE voastre ??????

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul aztec

Se spunea " Cand o zbura porcul"
Trebuie sa schimbam... "cand o merge porcul pe sub pamant"

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul mcosmin

# andrei11, tocmai ce citeam un raport al Curtii Europene de Conturi, care spune ca in general, in Europa, investitiile feroviare au fost mai costisitoare decat ar fi trebuit iar constructia a durat mult mai mult decat a fost prognozat initial.

Deci nu suntem doar noi premianti la capitolul asta.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

De acord cu tine, dar de ce se spune din START că durata licitației și execuția lucrărilor va fi de 6 ani când este imposibil să susții o asemenea viteză de înaintare ? Aici nu înțeleg. Și nu înțeleg de ce ne apucăm de o treabă de o asemenea anvergură fără să avem fondurile necesare ?
Planșa asta îmi place la nebunie, e de o  nebunie infantilă să prezinți astfel de planșe susținând că sunt studiate și adevărate...E de Spitalul de Nebuni...
6-28-2018 4-03-02 PM.jpg (88.57 KB; downloaded 3779 times)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul mcosmin

Prin "executia lucrarilor" se refera strict la sapaturi pentru tunel si statie, nu si la ce urmeaza "dupa". 6 ani este decent pentru distanta parcursa, avand in vedere ca ar incepe prin 2022, ar trebui sa aibe toate birocratiile rezolvate la timp, nu cum au facut cu M5...

Daca au gasit bani pt M6 sigur gasesc si pe M4.2, mai ales ca trece prin centrul orasului...

 


Go to page:  1  ... 138 139 140 141 142 143 144  ... 235
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420538 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use