MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3279 posts, 439807 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 139 140 141 142 143 144 145  ... 235
 
 

📖 Pagination options
Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Da, ai dreptate, e ca în bancul ăla, << Sunt puțin gravidă >>  :twisted:
Tronsonul GdN2 - Progresu e M 4.3
M 4.2 e falsul M 6
Tu spui că pentru M 4.2 ( M 6 ) au găsit bani ???????? De când discutăm de el și nu s-a întâmplat nimic concret ?
Sunt sigur că le trebuie alt SF, cel existent a expirat și trebuie modificat.
Habar nu am ce se va mai întâmpla cu M 5 ( Eroilor - Pantelimon ) dacă se vor apuca de M 4.2 ( adică M 6 ).

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul mcosmin

Ok. M6 = M4.2

Motivele pentru care nu se misca nimic acum tin mai multe de legislatie si birocratii (exproprieri, autorizatii etc) decat de bani.

La M4.3, avand in vedere ca au rezolvat "timpuriu" problema SPF, ar trebui sa nu mai aibe probleme (prea) dubioase.

Pentru proiecte de genu e usor sa gasesti banii daca ai ceva materie cenusie intre urechi si un studiu si planuri bine puse la punct. Bancile de investitii adora sa imprumute statul, daca acesta vine cu un plan bine pus la punct.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul shoppy

Eu am inteles ca birocratia este rezolvata si defapt de bani tine, adica noi am prezentat niste lamuriri si o comisie europeana studiaza daca este adevarat ca M6 leaga sau nu aeroportul de centru si ne aproba sau nu bucata lor de finantare.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul mcosmin

Pai tocmai aia e, ca noi am cerut niste bani, UE mai vrea niste hartii, deci nu am rezolvat birocratia. Banii exista, doar ca nu ii avem - inca.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul TibiV

Tot de la Ionut...

Ionut wrote:
Extras din prezentarea oficiala METROREX la SCS Transport (in cadrul CM POIM), ieri, 27.06.2018
Magistrala M4 continuarea spre Gara Progresul








 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

În continuare aberații...
Magistrala va conecta practic două dintre cele mai importante stații de cale ferată ale Capitalei, Gara de Nord și Gara Progresu...
:shock:  :o  :twisted:
Mai am o perlă, ce spuneți de această exprimare academică ?
6-28-2018 10-26-51 PM.jpg (36.52 KB; downloaded 3683 times)

PS : La Băneasa NU mai e aeroport pentru muritorii de rând.Călătorii  care aterizează acolo în veci nu vor folosi metroul...

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul TibiV

andrei11 wrote:
La Băneasa NU mai e aeroport pentru muritorii de rând.Călătorii  care aterizează acolo în veci nu vor folosi metroul...

De ce?!...  :roll:
Poate omul are bani sa vina un "private jet" in Romania, la Baneasa, dar nu are bani de limuzina cu sofer... Si taxi i se pare scump...
:lol:  :lol:  :lol:

P.S.
Am facut "mishto", dar m-am cam grabit...
Sa nu uitam ca s-a tot discutat in ultimii doi ani despre "reactivarea" BBU, macar partial, in conditiile in care OTP T1 isi va atinge capacitatea maxima cel tarziu anul viitor.

Iar pana cand va fi gata noul T2 de la OTP vor mai trece muuuulti ani... Posibil mai multi decat pana va fi gata M6.

Chiar cu un program "strict de zi", BBU ar putea "procesa" 2-3 mil. pax/an. Fix cat sa sa nu se sufoce OTP.

(Nici eu nu stiu daca postarea este de M4, M6, sau "Transporturi aeriene"....  :?: )

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Intervenție în nume personal.
Pe mine mă enervează treaba asta cu cele 2 magistrale ( M 4 / M 6 ) care de fapt e una și aceeași.
Ce-ar fi să deschidem topic separat pentru TL ? ( Tronson de legătură ). Guru ce spui ? Dacă îmi spui  că M 4 și M 6 sunt două magistrale diferite, ce-ar fisă reactivăm TL - ul ?
Lăsând la o parte că la voi în acte M 3 e GdN 1 - Dristor 2, Militariul se află pe M 1 și bucățica de la NG la Satul Cățelu e pe M 4...

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul mcosmin

Pentru omul de rand trebuie sa fie 2 magistrale diferite pentru ca au traseul diferit. Mai ales cand unul din capete duce catre un obiectiv important - aeroportul.

Stai sa vezi distractie cand vom avea M5 cu 2 capete...

Putem spune ca M6 e de fapt M4, si M4 are 2 capete intr-o parte. Cum va fi M5 daca se va extinde de la VI.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Pentru omul de rând o să fie noaptea minții. Dacă omul de rând stă în Berceni și vrea să ajungă la PPL va proceda în felul următor :
Se va urca în tren la Big Berceni ( M 2 ), va schimba la Eroii Revoluției cu M 4 și apoi așa, ca printr-o minune de la 1 Mai - fără să schimbe metroul - se va trezi că este de fapt pe M 6.
Mai mare tâmpenie ca asta mai rar, crede-mă.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul mcosmin

De ce sa se trezeasca brusc pe alta magistrala? Va fi fix cum sunt M1/M3 acum. Doar daca e 100% cascat va avea probleme.
Pe M5 va fi mai dubios...

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul Puss in Boots

Ce bine ca mai e destul pana cand sa ne punem cu adevarat oricare din problemele astea.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Discutia asta aiuristica vad ca revine periodic pornind de la aceeasi confuzie crasa intre tren si cale, intre tramvai si strada pe care circula acesta...investitia are denumirea ei si nu se schimba deoarece nimeni nu <rescrie> istoria decat daca vrea sa o falsifice, circulatia trenurilor se poate schimba in timp prin <reorganizare>
Faptul ca trenul rebotezat M1 circula prin tunelul M3 nu intereseaza pe nimeni, calatorul are treaba doar cu trenul nu cu tunelul!
:o
Denumirile statiilor si ale liniilor de tren e treaba pur <comerciala>, denumirile din constructie tin de <investitii> si de aprobarea lor de catre guvern.
:bere:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul drbm

Total de acord! Comercial și dpdv al rutei, calea comună va fi probabil M4/M6, plecând din sud de la Gara Progresu și se va desface în M4 Străulești și M6 Aeroport.

 


Go to page:  1  ... 139 140 141 142 143 144 145  ... 235
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420554 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use