MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3279 posts, 442887 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 125 126 127 128 129 130 131  ... 235
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Andrei, postarea aceluiasi mesaj in diverse topice nu e contrara regulamentului?
8-)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul TibiV

Pentru SF M4 Sud, ca sa fim mai exacti...
Foarte bine !
:bere:

 



Re: M4 Gara de Nord - Progresul survola

Contractul de proiectare? Sau doar de pre-fezabilitate si fezabilitate.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

N-am incălcat nici un punct din regulament. Am simțit nevoia să iau această  decizie pentru a canaliza postările corect, deși rămân la părerea că M 4 & M 6 sunt una și aceeași magistrală. Nu prea văd metrourile de Otopeni limitându-se la GdN 2.
După GdN 2 urmează intersecții interesante, cu M 5; M 7; M 2. Nu o să-și permită Metrorex să întoarcă metrourile de Otopeni la GdN 2.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Andrei, asta cu numirile sub forma de magistrale diferite se intalneste si in afara. Nu este o inventie romaneasca, la fel cum nu este o inventie romaneasca sa construiesti mai intai magistrale in camp si apoi sa le legi de cele existente. Sunt strategii bine incercate si care au rezistat testului vremii. Sunt sigur ca poti verifica si singur asta.

Pe Mos Gigel, care vrea sa ajunga din punctul A in punctul B, nu il intereseaza faptul ca tu vezi acolo ca fiind de fapt o singura magistrala cu 2/1 capete sau 2/2 (in cazul lui M1/M3). Pe el il intereseaza sa vada clar pe desen ca sunt 2 magistrale diferite, cu trenuri diferite, dar care au statii comune. De asta se diferentiaza intre M4 si M6. Pentru ca pe calatorul de rand il doare fix in pix ca de fapt acolo e doar o singura magistrala, fizic vorbind.

De asemenea, ii ajuta si pe ei de la Metrorex cand vine vorba de repartizarea pe tronsoane a trenurilor.

Deci, din absolut toate punctele de vedere, vom avea M6 si M4. Cand capatul se va muta la Progresului, M6 va fi Aeroport-Gara de Nord - Progresului si M4 va fi Straulesti-Gara de Nord-Progresului, 2 magistrale diferite, care sunt de fapt una si aceiasi magistrala dar cu 2 capete (ca sa fi tu fericit).

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

@survola
Mai este mult pana la proiectare si foarte mult pana la executie.
34157102701_295cb00b5e_o.jpg (232.42 KB; downloaded 4482 times)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul Puss in Boots

Si inca si mai mult pana la circulatie :D eu zic sa ne vedem de planurile de la suprafata (bine nu noi, cei "responsabili").

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

No problem, ramai ingropat in trafic ever!
Cu ‘resemnati’ din astia nicio speranta de ‘mai bine’...
:popa:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

1,2,3 probă de microfon :
9-28-2017 12-04-45 AM.jpg (103.2 KB; downloaded 4379 times)

Guru, n-ai înțeles ce a spus colegul.
Pe concret, Dr. Taberei - Eroilor o sa-l dăm în folosință aprox la 10 ani de la începerea lucrărilor, încă 10 ani ca să ajungă M 5 de la Operă la Iancului, încă 10 pentru Pantelimon, 10 pentru M 6, probabil M 4 va ajunge la Gara Progresu prin 2070 ( aproximativ ).

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul George

Daca am avea creier si organizare si nu s-ar mai taia bugete ca anul asta am putea avea M4 centru si sud, M5 central si M6 in maxim 10 ani. Sunt convins.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Nu ai cum sa faci cca 30 statii si 3 magistrale in 10 ani. Ai paraliza orasul.
Pe vremea lui Ceausescu, cand nu se impiedica nimeni de o aprobare sau de un aviz, ritmul era de 2 statii si 4 km pe an. Si in afara nu ne credea nimeni, era un ritm extrem de ridicat. Iar ei sapau cu TBM-ul, noi cu hârlețul.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Astazi s-a semnat contractul in prezenta excelentei sale ambasadorul Confederatiei Elvetiene, a secretarului de stat, reprezentantului ministerului de finante, etc...
Eu sunt increzator ca punand la un loc priceperea, experienta si maiestria specialistilor romani si elvetieni vom avea un proiect de succes si sa deschidem o cale de cooperare fructuasa si pentru alte proiecte majore...ca are Tara Romaneasca asa o mare nevoie de tunele pentru infrastructura cum nici nu va inchipuiti!
:bere:
P.S.
Prietenului #sab o sa-i raspund separat pentru ca necesita explicatii mai detaliate de ce se putea atunci si acum ne pare imposibil sa ne vedem dorintele implinite in termene cat de cat rezonabile...
Inima sus ca nu mor caii cand vor cainii!!!
Oricum treaba e exact pe dos, ne vom sufoca in propriul marasm daca nu vom sti sa ne miscam cu mult mai mult talent si ne vom complace intr-o crasa incompetenta si lipsa de vointa...
:popa:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul Puss in Boots

Sa dea Domnul sa fie asa cum zici :bere:

 


Go to page:  1  ... 125 126 127 128 129 130 131  ... 235
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420770 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use