Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3279 posts, 444115 views
📖 Pagination options
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Lipsa planurilor se regaseste in absolut orice aspect al transporturilor in Romania.
Lipsa planurilor se regaseste in absolut orice aspect al transporturilor in Romania.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
drbm
Lipsa planurilor se regaseste in absolut orice aspect in Romania. Sau dacă sunt, sunt "după ureche".
A se vedea tâmpenia monumentală de limitare a primului segment construit al M5 la Eroilor, când era evident că interconectarea la M4(-M6) se va întâmpla o stație mai încolo, la Hașdeu.
Sau A3 care se va termina în Petricani și Gherghiței, de unde lumea nu are decât să se descurce.
Nu avem strategii pentru că nu avem strategi. Avem tot felul de cetățeni fără pregătire în domeniul arhitecturii urbane ce iau hotărâri discreționare. Pe timpul, nervii, costurile și sănătatea plătitorilor de impozite.
Lipsa planurilor se regaseste in absolut orice aspect in Romania. Sau dacă sunt, sunt "după ureche".
A se vedea tâmpenia monumentală de limitare a primului segment construit al M5 la Eroilor, când era evident că interconectarea la M4(-M6) se va întâmpla o stație mai încolo, la Hașdeu.
Sau A3 care se va termina în Petricani și Gherghiței, de unde lumea nu are decât să se descurce.
Nu avem strategii pentru că nu avem strategi. Avem tot felul de cetățeni fără pregătire în domeniul arhitecturii urbane ce iau hotărâri discreționare. Pe timpul, nervii, costurile și sănătatea plătitorilor de impozite.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
drbm
Vezi și topicul "Bugetul Municipiului București".
Amin.
Vezi și topicul "Bugetul Municipiului București".
Amin.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Deocamdata nu avem SPF sau SF pentru prelungirea M4, asa ca nu stim 100% daca se va face si pe unde va trece. Banuim ca va fi Hasdeu, dar nu stim cu siguranta.
Limitarea M5 la Eroilor avut la baza imposibilitatea de a sapa ditamai groapa pentru TBM la Universitate. Probabil nici solutia tehnica pentru tronsonul central nu este batuta in cuie.
drbm wrote:
A se vedea tâmpenia monumentală de limitare a primului segment construit al M5 la Eroilor, când era evident că interconectarea la M4(-M6) se va întâmpla o stație mai încolo, la Hașdeu.
Deocamdata nu avem SPF sau SF pentru prelungirea M4, asa ca nu stim 100% daca se va face si pe unde va trece. Banuim ca va fi Hasdeu, dar nu stim cu siguranta.
Limitarea M5 la Eroilor avut la baza imposibilitatea de a sapa ditamai groapa pentru TBM la Universitate. Probabil nici solutia tehnica pentru tronsonul central nu este batuta in cuie.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Groapa pentru TBM tot o construiai ( că e însuși stația ), problema era cu organizarea de șantier. << TBM - ul >> made in UK / a lui Ceaușescu a fost extras tot la Universitate, venind de la Unirii / M 2.
Groapa pentru TBM tot o construiai ( că e însuși stația ), problema era cu organizarea de șantier. << TBM - ul >> made in UK / a lui Ceaușescu a fost extras tot la Universitate, venind de la Unirii / M 2.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Da, dar trebuia sa poti prelungi ulterior M5 dincolo de Universitate, catre Iancului. Ca atare, TBM-ul trebuia sa fie scos dincolo de statie. Cam ca la Eroilor acum, PSS-ul este in parc, nu in statie, ca sa poti prelungi ulterior...
Daca statia M5 este chiar in buza pasajului pietonal, mai greu sa faci si un PLS/PSS care sa poata fi folosit ulterior.
Problema asta o sa o avem si la GDN2, doar ca acolo sa spunem ca ai putea sa sapi cut and cover o portiune pana iesi din gara si ajungi in parc, unde va fi PSS sau PLS.
Da, dar trebuia sa poti prelungi ulterior M5 dincolo de Universitate, catre Iancului. Ca atare, TBM-ul trebuia sa fie scos dincolo de statie. Cam ca la Eroilor acum, PSS-ul este in parc, nu in statie, ca sa poti prelungi ulterior...
Daca statia M5 este chiar in buza pasajului pietonal, mai greu sa faci si un PLS/PSS care sa poata fi folosit ulterior.
Problema asta o sa o avem si la GDN2, doar ca acolo sa spunem ca ai putea sa sapi cut and cover o portiune pana iesi din gara si ajungi in parc, unde va fi PSS sau PLS.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Dacă se făcea Dr. Taberei - Universitate PSS - ul ar fi fost la Rosetti în rond.
Sunt absolut convins că pentru M 4 PLS - ul va fi la Hașdeu iar PSS - ul la GdN 2, respecticv în Sud până unde o ține șantierul.
Dacă se făcea Dr. Taberei - Universitate PSS - ul ar fi fost la Rosetti în rond.
Sunt absolut convins că pentru M 4 PLS - ul va fi la Hașdeu iar PSS - ul la GdN 2, respecticv în Sud până unde o ține șantierul.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Da, dar nu cred ca poti sa scoti TBM-ul in incinta garii, acolo unde este statia. Doar in parc ar fi posibila aceasta operatiune.
Da, dar nu cred ca poti sa scoti TBM-ul in incinta garii, acolo unde este statia. Doar in parc ar fi posibila aceasta operatiune.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
PSS - ul de la gară va fi acolo unde am mâzgălit eu cu bleu. Bine, cu ușoare variații. Organizarea de șantier tot pe acolo, dar evident va ocupa o suprafață mult mai mare.
PSS - ul de la gară va fi acolo unde am mâzgălit eu cu bleu. Bine, cu ușoare variații. Organizarea de șantier tot pe acolo, dar evident va ocupa o suprafață mult mai mare.
9-25-2017 11-18-50 PM.jpg (195.46 KB; downloaded 1341 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Oriunde ar fi, tot trebuie sa mai sapi pana in statia actuala GDN2.
Oriunde ar fi, tot trebuie sa mai sapi pana in statia actuala GDN2.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Evident, eu sunt categoric pentru demolare / reconstituire.
Evident, eu sunt categoric pentru demolare / reconstituire.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
ANUNȚ :
Ca să nu se supere pleiada de proiectanți de dinainte și de după 1989 care au muncit pentru proiectarea metroului, începând cu această dată la ora afișată pe ecran :
- Dacă vorbim despre M 6 vorbim de tronsonul Otopeni - racordul cu stația 1 Mai.
- Dacă vorbim de M 4 vorbim de Străulești - 1 Mai - GdN 2 - gara Progresu.
- Depoul M 4 . M 6 va fi comun, vorbim de el la M 4.
ANUNȚ :
Ca să nu se supere pleiada de proiectanți de dinainte și de după 1989 care au muncit pentru proiectarea metroului, începând cu această dată la ora afișată pe ecran :
- Dacă vorbim despre M 6 vorbim de tronsonul Otopeni - racordul cu stația 1 Mai.
- Dacă vorbim de M 4 vorbim de Străulești - 1 Mai - GdN 2 - gara Progresu.
- Depoul M 4 . M 6 va fi comun, vorbim de el la M 4.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
ANUNȚ :
Ca să nu se supere pleiada de proiectanți de dinainte și de după 1989 care au muncit pentru proiectarea metroului, începând cu această dată la ora afișată pe ecran :
- Dacă vorbim despre M 6 vorbim de tronsonul Otopeni - racordul cu stația 1 Mai.
- Dacă vorbim de M 4 vorbim de Străulești - 1 Mai - GdN 2 - gara Progresu.
- Depoul M 4 . M 6 va fi comun, vorbim de el la M 4.
ANUNȚ :
Ca să nu se supere pleiada de proiectanți de dinainte și de după 1989 care au muncit pentru proiectarea metroului, începând cu această dată la ora afișată pe ecran :
- Dacă vorbim despre M 6 vorbim de tronsonul Otopeni - racordul cu stația 1 Mai.
- Dacă vorbim de M 4 vorbim de Străulești - 1 Mai - GdN 2 - gara Progresu.
- Depoul M 4 . M 6 va fi comun, vorbim de el la M 4.
- subway guru
-
Posted:
-
📖 Pagination options