Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3279 posts, 442923 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
guru, de ce s-a facut asocierea cu Amberg AG ? Era o conditie impusa de elvetieni ca o parte din bani sa-i castige tot ei ?
guru, de ce s-a facut asocierea cu Amberg AG ? Era o conditie impusa de elvetieni ca o parte din bani sa-i castige tot ei ?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Am trimis azi urmatoarea cerere de furnizare de informatii de interes public catre Metrorex:
Tot pe persoana fizica, vorba lui @guru
Am trimis azi urmatoarea cerere de furnizare de informatii de interes public catre Metrorex:
Va rog sa imi comunicati care este stadiul actual al derularii contractului pentru “Sistem de siguranta si automatizare a traficului – Magistrala 4 Racord 2. Sectiunea Parc Bazilescu (PS Zarea) – Lac Straulesti” incheiat de catre Metrorex SA cu Siemens Rail Automation S.A.U. la data de 12.01.2017, precum si data preconizata pentru finalizarea si punerea in functiune a serviciilor / lucrarilor aferente acestui contract.
Tot pe persoana fizica, vorba lui @guru
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
Goldmund
Indiferent ce a spus colegul, daca exista mai multe finantari , se pot face doua si chiar trei tronsoane de metrou in paralel, bani si competenti destui sa fie, vorba lui guru si de unde stim noi ca aceeasi incompetenti si franari vor conduce si pe viitor Romania...
andrei11 wrote:
.........
Guru, n-ai înțeles ce a spus colegul.
Pe concret, Dr. Taberei - Eroilor o sa-l dăm în folosință aprox la 10 ani de la începerea lucrărilor, încă 10 ani ca să ajungă M 5 de la Operă la Iancului, încă 10 pentru Pantelimon, 10 pentru M 6, probabil M 4 va ajunge la Gara Progresu prin 2070 ( aproximativ ).
Indiferent ce a spus colegul, daca exista mai multe finantari , se pot face doua si chiar trei tronsoane de metrou in paralel, bani si competenti destui sa fie, vorba lui guru si de unde stim noi ca aceeasi incompetenti si franari vor conduce si pe viitor Romania...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Am primit raspunsul:
Data estimata de finalizare din raspuns e cea conform contractului, asa ca de fapt nu am aflat nimic util.
Am primit raspunsul:
Urmare a adresei dumneavoastră înregistrată la Metrorex cu numărul M.01/15876/23.10.2017, vă comunicăm următoarele:
Contractul “Sistem de siguranță și automatizare a traficului. Magistrala 4. Racord 2. Secțiunea Parc Bazilescu (PS Zarea) – Lac Străulești”, încheiat între Metrorex și SIEMENS RAIL AUTOMATION SAU este în derulare. Data estimată pentru finalizare este 18.01.2018.
Data estimata de finalizare din raspuns e cea conform contractului, asa ca de fapt nu am aflat nimic util.
- subway guru
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Ce sa vreau? Un raspuns onest, dar se pare ca cer prea mult. Nicio problema, pe 19 ianuarie o sa le trimit o noua cerere, sa vedem ce zic atunci. Sanatosi sa fim!
Ce sa vreau? Un raspuns onest, dar se pare ca cer prea mult. Nicio problema, pe 19 ianuarie o sa le trimit o noua cerere, sa vedem ce zic atunci. Sanatosi sa fim!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
shoppy
Si da, in lista prioritatilor, Straulesti era ultimul, dar asta nu inseamna ca nu trebuia construit, si s-a construit pentru ca trebuia construit si pentru ca era si cel mai usor de construit, nu ca a fost cineva incompetent si nu a stiut unde sa construieasca.
Adrian Rosca wrote:La Straulesti se duc toti la Bazilescu si se parcheaza pe sina de tramvai, ca tot nu pierd mare lucru si scapa si de bulibaseala cu pendula, ia sa se circule normal, sa se transforme toata sina de tramvai in spatiu verde cum este normal si sa se desfiinteze si autogara organizata adhoc la 1 Mai pe breteaua si banda 1 a bd. Mihalache, ca se schimba situatia si la Straulesti.
Straulesti era ultimul loc care avea nevoie de un "ride & park". In primul rand la Pacii / Industriilor, dar si la IMGB, ar fi trebuit construite.
Si da, in lista prioritatilor, Straulesti era ultimul, dar asta nu inseamna ca nu trebuia construit, si s-a construit pentru ca trebuia construit si pentru ca era si cel mai usor de construit, nu ca a fost cineva incompetent si nu a stiut unde sa construieasca.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
andrei11
De acord cu tine cu o singură excepție, nu mai e nicio pendulă de mult timp, se circulă șnur GdN 2 - Străulești.
De acord cu tine cu o singură excepție, nu mai e nicio pendulă de mult timp, se circulă șnur GdN 2 - Străulești.
- florin
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
andrei11
Și ți se pare că metrourile sunt supraaglomerate la 11 minute la oră de vărf ?
Și ți se pare că metrourile sunt supraaglomerate la 11 minute la oră de vărf ?
- florin
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
florin
Păi hai să le punem la 20 de minute atunci, că doar așa trebuie să circuli cu metroul, înghesuit ca o sardină.
Și ne mai mirăm că s-a umplut orașul de mașini.
Pentru că văd că depășește puterea de înțelegere a unora, voi explica ca pentru Dl. Daea: dacă metroul circulă rar după un program doar de metrorecși cunoscut și ca să ajungi la muncă trebuie să schimbi de două ori, pierzând 10 minute ca să te poți sui într-un metrou la Victoriei, nu o să mergi cu metroul la muncă, ci cu mașina, pentru că faci de două ori mai puțin. Ba mai mult, niște deștepți pe un forum vor încurca cauza cu efectul și vor zice că e normal ca metroul să circule mai rar după ce ai mai adăugat 2 stații pe linia respectivă, pentru că "meseria mea este auto".
Păi hai să le punem la 20 de minute atunci, că doar așa trebuie să circuli cu metroul, înghesuit ca o sardină.
Și ne mai mirăm că s-a umplut orașul de mașini.
Pentru că văd că depășește puterea de înțelegere a unora, voi explica ca pentru Dl. Daea: dacă metroul circulă rar după un program doar de metrorecși cunoscut și ca să ajungi la muncă trebuie să schimbi de două ori, pierzând 10 minute ca să te poți sui într-un metrou la Victoriei, nu o să mergi cu metroul la muncă, ci cu mașina, pentru că faci de două ori mai puțin. Ba mai mult, niște deștepți pe un forum vor încurca cauza cu efectul și vor zice că e normal ca metroul să circule mai rar după ce ai mai adăugat 2 stații pe linia respectivă, pentru că "meseria mea este auto".
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
Adrian Rosca
+1 @florin. Daca s-ar finaliza nenorocirea aia de Dimetronic sau cum s-o mai numi acum, intervalul ar fi de 7 minute in loc de 11. Dar noi ca natie ne "mandrim" cu "performanta" de a nu duce nimic pana la capat.
+1 @florin. Daca s-ar finaliza nenorocirea aia de Dimetronic sau cum s-o mai numi acum, intervalul ar fi de 7 minute in loc de 11. Dar noi ca natie ne "mandrim" cu "performanta" de a nu duce nimic pana la capat.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
Puss in Boots
Vine troleul acus in ajutor ca tramvaiul l-au scos.
Vine troleul acus in ajutor ca tramvaiul l-au scos.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
sab
Pai asta este conceptia, sa schimbi de doua ori. Pentru ca noi ne ocupam cu extinderea in nord, nu in sud unde este nevoie. Si ne mai si mandrim cu asta...
Chiar si dupa extindere...cine va schimba tocmai la Eroii Revolutiei ?
Si daca nu se va mai face o legatura cu M1/M3 la Izvor, adio si n-am cuvinte...
M4/M6, oricum ai lua-o, este "defecta" din start. Nu ai ce sa-i faci.
Da, dar nu pentru mult timp. Ca incepe M6 si sa te tii atunci. Pe perioada racordarii vom avea un metrou la 20 min in cel mai bun caz.
Iar dupa inaugurare, nu cred ca va fi mai des de unul la 10 min.
florin wrote:
ca să ajungi la muncă trebuie să schimbi de două ori, pierzând 10 minute ca să te poți sui într-un metrou la Victoriei, nu o să mergi cu metroul la muncă, ci cu mașina, pentru că faci de două ori mai puțin. Ba mai mult, niște deștepți pe un forum vor încurca cauza cu efectul și vor zice că e normal ca metroul să circule mai rar după ce ai mai adăugat 2 stații pe linia respectivă, pentru că "meseria mea este auto".
Pai asta este conceptia, sa schimbi de doua ori. Pentru ca noi ne ocupam cu extinderea in nord, nu in sud unde este nevoie. Si ne mai si mandrim cu asta...
Chiar si dupa extindere...cine va schimba tocmai la Eroii Revolutiei ?
Si daca nu se va mai face o legatura cu M1/M3 la Izvor, adio si n-am cuvinte...
M4/M6, oricum ai lua-o, este "defecta" din start. Nu ai ce sa-i faci.
Adrian Rosca wrote:
Daca s-ar finaliza nenorocirea aia de Dimetronic sau cum s-o mai numi acum, intervalul ar fi de 7 minute in loc de 11.
Da, dar nu pentru mult timp. Ca incepe M6 si sa te tii atunci. Pe perioada racordarii vom avea un metrou la 20 min in cel mai bun caz.
Iar dupa inaugurare, nu cred ca va fi mai des de unul la 10 min.
📖 Pagination options