Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3279 posts, 442601 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Treaba asta cu coordonarea e de domeniul trecutului...din pacate.
In ce priveste un bulevard ce da intr-un deal artificial...ce sa zic...e aberant...dar se pare ca nu doare decat pe bucurestenii indragostiti de urbea lor in care traiesc...
Deschidem o lista de inscrieri pentru luarea in evidenta populatiei a acestora???
Treaba asta cu coordonarea e de domeniul trecutului...din pacate.
In ce priveste un bulevard ce da intr-un deal artificial...ce sa zic...e aberant...dar se pare ca nu doare decat pe bucurestenii indragostiti de urbea lor in care traiesc...
Deschidem o lista de inscrieri pentru luarea in evidenta populatiei a acestora???
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Poate s-a prins cineva acolo sus ca, chiar si in forma finala M5 Prelungirea Ghencea - Pantelimon, tot M4/6 Straulesti/Otopeni - Progresul este o magistrala mai de succes si mai necesara dezvoltarii orasului, si ca mult mai util pentru viitorul orasului este ca pe M5 sa o lase deocamdata balta asa cum este si sa construiasca ceea ce este cu adevarat si imediat necesar, adica M4/6 pe GdN - Progresul.
Poate s-a prins cineva acolo sus ca, chiar si in forma finala M5 Prelungirea Ghencea - Pantelimon, tot M4/6 Straulesti/Otopeni - Progresul este o magistrala mai de succes si mai necesara dezvoltarii orasului, si ca mult mai util pentru viitorul orasului este ca pe M5 sa o lase deocamdata balta asa cum este si sa construiasca ceea ce este cu adevarat si imediat necesar, adica M4/6 pe GdN - Progresul.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Nu e asa, ambele sunt necesare si rezolva probleme total diferite, iar M5 e absolut necesara macar pana la Iancului...ca de la Iancului incolo e chiar floare la ureche...stie orice prostovan sa o faca...
Sper sa apuci sa traiesti momentul asta si sa vezi cum se ‘lumineaza si transforma radical’ transportul si traficul in Bucuresti
Nu e asa, ambele sunt necesare si rezolva probleme total diferite, iar M5 e absolut necesara macar pana la Iancului...ca de la Iancului incolo e chiar floare la ureche...stie orice prostovan sa o faca...
Sper sa apuci sa traiesti momentul asta si sa vezi cum se ‘lumineaza si transforma radical’ transportul si traficul in Bucuresti
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Big like pentru ultima postare, orasul va arata cu totul altfel cu M5 macar pana la Iancului si M4/6 terminate
Totul e sa le vedem in vreo 10 ani...
Big like pentru ultima postare, orasul va arata cu totul altfel cu M5 macar pana la Iancului si M4/6 terminate
Totul e sa le vedem in vreo 10 ani...
- shoppy
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Intre Eroilor si Iancului nu stim cum sa o facem ?
subway guru wrote:
M5 e absolut necesara macar pana la Iancului...ca de la Iancului incolo e chiar floare la ureche...stie orice prostovan sa o faca...
Intre Eroilor si Iancului nu stim cum sa o facem ?
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
Nu neaparat. Asa cum M3 GdN-D2 a devenit peste noapte M1 si M1 Eroilor-Preciziei a devenit tot peste noapte (dar alta noapte) M3,tot asa M6 poate deveni GdN2-Otopeni si M4 sa fie redusa la un simplu racord. Vom trai si vom vedea.
Vorbind strict din punct de vedere al hartilor actuale, nu aveau cum sa simbolizeze M6 GdN2-Otopeni ca fiind "in pregatire", atata timp cat tronsonul GdN2-1 Mai este construit bine-merci.
Tot asa, ca obiectiv de investitii, M6 poate fi doar 1Mai-Otopeni, asa cum tronsonul Crangasi-GdN1 este TL ca obiectiv de investitii (si nu M1). Insa in exploatarea cu calatori este alta poveste cum vor fi denumite liniile....
andrei11 wrote:
De ce se menține jocul ăsta de glezne între M 4 / M 6 ?
Adică metroul va pleca de la Otopeni de pe M 6 și va continua de la 1 Mai pe M 4 ? Fără transbordare ?
Și mai e un aspect neclar.
Nu mai promovați ideea că M 6 va lega Otopeniul cu GdN. M 6 leagă Otopeniul de 1 Mai. De la 1 Mai la GdN 2 e M 4.
Nu neaparat. Asa cum M3 GdN-D2 a devenit peste noapte M1 si M1 Eroilor-Preciziei a devenit tot peste noapte (dar alta noapte) M3,tot asa M6 poate deveni GdN2-Otopeni si M4 sa fie redusa la un simplu racord. Vom trai si vom vedea.
Vorbind strict din punct de vedere al hartilor actuale, nu aveau cum sa simbolizeze M6 GdN2-Otopeni ca fiind "in pregatire", atata timp cat tronsonul GdN2-1 Mai este construit bine-merci.
Tot asa, ca obiectiv de investitii, M6 poate fi doar 1Mai-Otopeni, asa cum tronsonul Crangasi-GdN1 este TL ca obiectiv de investitii (si nu M1). Insa in exploatarea cu calatori este alta poveste cum vor fi denumite liniile....
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
abc_XC
Trenurile de metrou care circula pe M4 au primit de curand harti actualizate. Fiecare vagon are 8 harti, acestea sunt amplasate pe neoanele de deasupra fiecarei usi.
Trenurile de metrou care circula pe M4 au primit de curand harti actualizate. Fiecare vagon are 8 harti, acestea sunt amplasate pe neoanele de deasupra fiecarei usi.
Harta.jpg (107.9 KB; downloaded 1573 times)
Traseu M4.jpg (108.88 KB; downloaded 1574 times)
Dataliu Harta.jpg (113.81 KB; downloaded 1615 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
La statiile de corespondenta (mai putin GN) eu as fi pus un + in loc de - pe schema din vagon
La statiile de corespondenta (mai putin GN) eu as fi pus un + in loc de - pe schema din vagon
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
BodoMinea
Acel minus semnifică (prin partea lui colorată) dacă peronul este central sau lateral... Nu știu câtă relevanță are pentru călătorul de rând informația respectivă dar mie mi se pare interesant.
Probabil o evidențiere a corespondențelor ar fi ajutat... Dar nu cu plus pentru că ar fi fost disruptivă in contextul minusului care arată dispunerea peroanelor. Oricum suntem deficitari la capitolul signage...
Acel minus semnifică (prin partea lui colorată) dacă peronul este central sau lateral... Nu știu câtă relevanță are pentru călătorul de rând informația respectivă dar mie mi se pare interesant.
Probabil o evidențiere a corespondențelor ar fi ajutat... Dar nu cu plus pentru că ar fi fost disruptivă in contextul minusului care arată dispunerea peroanelor. Oricum suntem deficitari la capitolul signage...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
GPS
Unele aveau de la inaugurare hărți noi.
abc_XC wrote:
Trenurile de metrou care circula pe M4 au primit de curand harti actualizate. Fiecare vagon are 8 harti, acestea sunt amplasate pe neoanele de deasupra fiecarei usi.
Unele aveau de la inaugurare hărți noi.
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
abc_XC
Eu din luna mai calatoresc zi de zi cu metroul pe M4 si am observat aceste harti dupa data de 20 noiembrie. Parca la inaugurare a fost un tren care avea harta actualizata, dar cred ca era exceptia de la regula.
Chiar si acum, in pasajul de corespondenta de la Gara de Nord, daca doresti sa ajungi in statia Gara de Nord 2 (M4) te intampina un panou cu leduri pe care scrie M4 Gara de Nord 2 - 1 Mai (poza e foarte proasta, dar mesajul se poate citi).
Eu din luna mai calatoresc zi de zi cu metroul pe M4 si am observat aceste harti dupa data de 20 noiembrie. Parca la inaugurare a fost un tren care avea harta actualizata, dar cred ca era exceptia de la regula.
Chiar si acum, in pasajul de corespondenta de la Gara de Nord, daca doresti sa ajungi in statia Gara de Nord 2 (M4) te intampina un panou cu leduri pe care scrie M4 Gara de Nord 2 - 1 Mai (poza e foarte proasta, dar mesajul se poate citi).
Afisaj led.jpg (38.18 KB; downloaded 1519 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Wrong!
Legenda spune de culoarea bulinei, ca altfel ar fi trebuit sa fie - sau =
Asa cum e acum minusul nu are o relevanta, relevanta e doar culoarea bulinei, deci ramane cum am zis
Fie punem + la corespondente si culoarea la peroane, fie punem culoarea inversata la corespondente fara retaxare si - sau = la peron central/lateral
A doua varianta mi se pare chiar mai sugestiva!
Ce zici?
P.S.
La toate interfetele directe cu calatorul suntem deficienti dar cui pasa, ca romanul e frate cu codrul des, nu se rataceste, se descurca si prin tufisuri
BodoMinea wrote:
Acel minus semnifică (prin partea lui colorată) dacă peronul este central sau lateral... Nu știu câtă relevanță are pentru călătorul de rând informația respectivă dar mie mi se pare interesant.
Probabil o evidențiere a corespondențelor ar fi ajutat... Dar nu cu plus pentru că ar fi fost disruptivă in contextul minusului care arată dispunerea peroanelor. Oricum suntem deficitari la capitolul signage...
Wrong!
Legenda spune de culoarea bulinei, ca altfel ar fi trebuit sa fie - sau =
Asa cum e acum minusul nu are o relevanta, relevanta e doar culoarea bulinei, deci ramane cum am zis
Fie punem + la corespondente si culoarea la peroane, fie punem culoarea inversata la corespondente fara retaxare si - sau = la peron central/lateral
A doua varianta mi se pare chiar mai sugestiva!
Ce zici?
P.S.
La toate interfetele directe cu calatorul suntem deficienti dar cui pasa, ca romanul e frate cu codrul des, nu se rataceste, se descurca si prin tufisuri
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
GPS
Liniile din bulina arată peronul (central sau lateral). Și in legenda scrie asta.
Liniile din bulina arată peronul (central sau lateral). Și in legenda scrie asta.
📖 Pagination options